Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

jst mam eno vprašanje.

na moji vari, l06 (33000km) se mi zdi, da zadnje čase nadpovprečno poka iz (original) auspuha. Še posebej, ko gre v višji brzini navzdol...

je to normalno? al lahko pričakujem kake nove stroške?

servis je bil narejen pred kratkim... (pokal je pa že prej in tudi po tem)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam eno vprašanje.

na moji vari, l06 (33000km) se mi zdi, da zadnje čase nadpovprečno poka iz (original) auspuha. Še posebej, ko gre v višji brzini navzdol...

je to normalno? al lahko pričakujem kake nove stroške?

servis je bil narejen pred kratkim... (pokal je pa že prej in tudi po tem)

LP

Preveri tesnost spojev izpušnega sistena, tesnila kjer so nataknjeni lonci na kolektor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povišaj štandgas na 1100 do 1200 pa bo mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam eno vprašanje.

na moji vari, l06 (33000km) se mi zdi, da zadnje čase nadpovprečno poka iz (original) auspuha. Še posebej, ko gre v višji brzini navzdol...

je to normalno? al lahko pričakujem kake nove stroške?

servis je bil narejen pred kratkim... (pokal je pa že prej in tudi po tem)

LP

Jaz imam enak letnik, približno enake kilometre in podobne probleme (če so to problemi?). Tudi meni poka pri vožnji v višji brzini po hribu navzdol...ampak mene ne moti preveč!!!

Sem pa ravnokar opravil servis in mehanik mi zagotavlja da je to normalnotrance_19_hmm.gif. Sem pa tudi že dobil informacijo kot jo je Raza omenil, da bi nekje spi spojih aspuha zrak noter vleklo vleklo. trance_11_confused.gif

Mogoče bo Leteči vedel tudi kaj na to temo? trance_40_thumbup.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja, sej me ne moti ful, sam se mi zdi da prej (lani) ni to delalo...

bom mal prečekiru spoje...

serviser mi je pa men tud reku, da to ni neki narobe... ka pa vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam eno vprašanje.

na moji vari, l06 (33000km) se mi zdi, da zadnje čase nadpovprečno poka iz (original) auspuha. Še posebej, ko gre v višji brzini navzdol...

je to normalno? al lahko pričakujem kake nove stroške?

servis je bil narejen pred kratkim... (pokal je pa že prej in tudi po tem)

LP

Imel enake "probleme".

Po menjavi tesnil izpuha se pokanje ni več pojavilo.To je znan problem varadera, ker se objemke pri segrevanju preveč razširijo,posledično slabo tesnijo in s časom se tesnila izpihajo.

Obstaja pa preverjena rešitev problema.trance_05_banana.gif

Original objemke je potrebno zamenjati z močnejšimi (VW hrošč,Golf 1 ali podobne) fi 46,7mm .

http://users.bart.nl...austgasket.html

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj napenjalce verige odmične gredi pri cca. 80.000km pa si rešen skrbi. Strošek ni velik.

Strošek, je kar velik!

Meni je Čarman računal 754€.

Zamenjal je tudi dihtngo na avspuhu in sedaj ne poka, ko na brzino zaprem gas. Baje je to dihtngo zelo težko celo namontirati in je lahko poškodovana že ob montaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem to delal pred dvem aletoma pri BArboriču.

Menjava napenjalcev, servis sprednjega vzmetenja z menjavo olja, menjava krmilnega ležaja in štelanje in čiščenje vplinjačev. Vse skupaj z materialom 400 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 vprašanje za varaderoljupce.

Kako ste zadovoljni z osvetlitvijo armaturke?. Meni bolj slabo sveti - ponoči - ali pa je to v prid varnosti.

Kajti, pri moji Suzi GS je armaturka zelo fajn osvetljena, pri varici pa glih za glih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potegni z neta kak service manual. Jaz imam l 99 in ima samo en vijak na čeljusti. JE pa tale CBS kar zajeban za menjavo olja.

Nič ni zajeban. Sem menjal zavorno olje pred kratkim (15 000 km) in je blo kar zamazano in polno vlage. Pol litra dot 4 olja je dovolj. Treba pazit, da je rezervarček vedno poln. Na špurgico lepo plastično cevko pa v lonček. Je dobro biti v dveh pri tem opravilu, da eden stiska ročico po komandi, drugi pa odvije in prijija špurgico (viličast ključ št. 8). Stisneš zavorno ročko, ko je odvita, zadržiš, priviješ špurgico pa spustiš ročico. Po dve sta zato, ker je treba tudi isto tudi z zavornim pedalom na nogi isto narediti na vseh čeljustih. Zadnja čeljust se prezračuje samo z nožno zavoro, na obeh špurgicah! Pa ne prenapolnit rezervarčkov na koncu, da ne bo zabremzal sam od sebe, ko se vse skupaj segreje.

Pol urce dela pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj napenjalce verige odmične gredi pri cca. 80.000km pa si rešen skrbi. Strošek ni velik.

Neki "strokovnjaki" nakladajo o preskakovanju verige :wallbash: , no še zdaleč nisem blizu teh km tako, da ni panike :yea1:

lp

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki "strokovnjaki" nakladajo o preskakovanju verige :wallbash:

Izkušnje določenih uporabnikov pač. Sam se (če je le možno) raje učim na izkušnjah drugih....je precej cenejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušnje določenih uporabnikov pač. Sam se (če je le možno) raje učim na izkušnjah drugih....je precej cenejše.

Ne gre sicer za uporabnike-lastnike, ampak za to da so kao "slišali" se strinjam da je dobro uporabiti iskušnje drugih....verjetno bi info o kritičnih točkah na določene km prav prišla vsem uporabnikom. :photo:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če malce pobrskaš po mednarodnem forumu ali po xrv forumu boš našel tudi lastnike-uporabnike ki se jim je to dejansko zgodilo.

Sam takšne zadeve spremljam in poizkušam večino težav odpraviti še predno do njih pride. Čeprav roko na srce pri Varaderotu na to temo prav dosti dela nimam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če malce pobrskaš po mednarodnem forumu ali po xrv forumu boš našel tudi lastnike-uporabnike ki se jim je to dejansko zgodilo.

Sam takšne zadeve spremljam in poizkušam večino težav odpraviti še predno do njih pride. Čeprav roko na srce pri Varaderotu na to temo prav dosti dela nimam :P

In kaj sledi temu dogodku?

Upam, da ne blokada motorja in padec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko veriga preskoči se bati srečajo z ventili. Kaj sledi temu je čist odvisno od situacije a v večini primerov do blokade ne pride, vsaj jaz še nisem zasledil nobenega primera. Je pa škoda na motorju kar velika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če mogoče koga zanima poraba moje vare na potepanju po jugi.

280km 19l =6,8

257km 17l =6,6

274km 14l =5,1

317km 17l =5,4

346km 19l =5,5

358km 21l =5,9

282km 16l =5.7

366km 21l =5,7

321km 18l =5,6

344km 18,5l=5,4

povprečna 3145km 180,5l=5,7

lp Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko veriga preskoči se bati srečajo z ventili. Kaj sledi temu je čist odvisno od situacije a v večini primerov do blokade ne pride, vsaj jaz še nisem zasledil nobenega primera. Je pa škoda na motorju kar velika.

Ne govora bi naj bilo samo o vari....(na splošno so posledice znane)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno mi je uspelo zmontirat in sprobat MRA šipo. Vsem tistim ki ste mi jo priporočili trance_27_notworthy.gif , vsi ki pa še kolebate ................. takoj nabavittrance_40_thumbup.gif . Kot dan in noč proti Givijevi povišani šipi (vsaj zame pri mojih cm). Istočasno sem tudi stestiral Schubertko C3............in ni primerjave z Nolan 103, ki sem jo uporabljal do sedaj. Odlična čelada, vredna vsakega eura.trance_30_punk.gif

Sem pa danes v Avstriji nabavil RAM nosilec za kamero in sem ga že zmontiral; preizkusil pa ga bom jutri. Zadeva je zelo zanimiva in omogoča veliko možnosti, pa tudi cena je kar znosnayes.gif .

Prilagam vam par slikic, da si znate predstavljat, kako nosilec izgleda!

Pozdrav vsem!

post-21375-12757705703_thumb.jpg

post-21375-127577066277_thumb.jpg

post-21375-12757707525_thumb.jpg

post-21375-127577084783_thumb.jpg

post-21375-127577099929_thumb.jpg

post-21375-127577130167_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tud še komu piska visok zvok nad cca 70kmh?

mal mi že preseda...

mogoče je kriva MRA šipca, mogoče givi ščitniki motorja ali pa kaj drugega?

še kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tud še komu piska visok zvok nad cca 70kmh?

mal mi že preseda...

mogoče je kriva MRA šipca, mogoče givi ščitniki motorja ali pa kaj drugega?

še kdo?

Jap tudi jaz ga sliši ampak samo ko imam odprto čelado. Bi rekel, da je MRA-jka kriva :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa se po moje ne bo slišal nič zvoka, ampak se bu slišal sam veter.

lp

Končno mi je uspelo zmontirat in sprobat MRA šipo. Vsem tistim ki ste mi jo priporočili trance_27_notworthy.gif , vsi ki pa še kolebate ................. takoj nabavittrance_40_thumbup.gif . Kot dan in noč proti Givijevi povišani šipi (vsaj zame pri mojih cm). Istočasno sem tudi stestiral Schubertko C3............in ni primerjave z Nolan 103, ki sem jo uporabljal do sedaj. Odlična čelada, vredna vsakega eura.trance_30_punk.gif

Sem pa danes v Avstriji nabavil RAM nosilec za kamero in sem ga že zmontiral; preizkusil pa ga bom jutri. Zadeva je zelo zanimiva in omogoča veliko možnosti, pa tudi cena je kar znosnayes.gif .

Prilagam vam par slikic, da si znate predstavljat, kako nosilec izgleda!

Pozdrav vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem, če je MRA.. se mi zdi, da se sliši bolj nižje..

problem je, ker se ne morem peljat 70kmh in poslušat spodaj, kaj se sliši.:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!