Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Moj znanec bo po vsej verjetnosti naslednji teden začel prodajat njegovo varo.

Je prvi lastnik, letnik '99, zlato rumena, nikoli padena, maxi kovček, redno servisirana, prevoženo cca 25.000 km. Motor je res lep ... koliko je to še vredno ?

Se oproščam ... :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti povem za cene v Nemčiji ki se za tak stroj gibljejo od 5000 EUR do 6000 EUR za najbolj ohranjene z malo kilometri in z vsemi tremi Hondinimi kufri.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rudib,

Zaenkrat se se nisem peljal na kaksno daljso furo tako, da se ne vem cisto tocno. Do sedaj sem jih sprobal samo na razdalji cca 10 km in so se diski kr ornk ogreli tudi sprednji, ki se mi prej niso nikoli. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bremze boljš primejo, je normalno, da se tut bolj grejejo :hmm:

Tole pa ne vem, ča ravno drži ?

To je skoraj kot bi relel ... bolj kot se greje bolj prime ... :hmm: :?

Ponavadi se pa zgodi, da se zavore pregrejejo in potem ne primejo ... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, točno tko, na kravah, kot je Vara zna biti pregretje hud problem, v bisvtu raje žrtvujem malo zavorne poti za vzdržljivost. Aja, kaj je pa pol z diski. Po moje zna biti kaka kriza.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebiral stare moto kataloge in zasledil v enem test zaviraja motorjev in opazil, da se pri dolocenih motociklih zelo ogrejejo diski pri dolocenih pa ne. Mislim, da na moji Vari ni panike, ker ce bi se prevec greli bi najbrz spremenili barvo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel že parkrat plave/vijolčne diske, pa ni panike, pa prijel tut niso nič slabše. Dokler se ne zvijejo je v redu, po parih kilometrih pa barva itak izgine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

Danes naredil eno lazjo furco cca 150 km, zadnjih 30 km bolj tahitrih in opazil, da sedaj ko so se ploscice usedle zadeva zelo ornk prijemlje in tudi grejejo se ne vec tako, da ni panike.

Sem pa s temi zavornimi ploscicami zaenkrat bolj zadovoljen kot pa z originalnimi.

A mogoce kdo ve ali imajo Vare v rdecem polju blokado motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa sam zanima kak je s stranskimi kovčki, a se mi splača pljunit več denarja za originalne ali so recimo givijevi čist OK, predvsem me zanima zaradi širine motorja.

Sicer iščem motor ki bi imel gor original Honda kufre (je tud zelo lepo za videt če so v barvi motorja) ampak če slučajno ne bo nič pametnega po tej varianti in bom moral sam dokupiti se ne bi rad zafrknil da bom imel potem motor širine kot osebni avto.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa sam zanima kak je s stranskimi kovčki, a se mi splača pljunit več denarja za originalne ali so recimo givijevi čist OK, predvsem me zanima zaradi širine motorja.

Jaz bi kar pljunil malo globlje v denarnico, ker je z givijevimi kufri vara kot en avtobus. Pridobiš ene 18cm na širini, kar pa je na cesti kar opazno. Še posebej na parkiriščih :naughty: . Tam se kar lupi vogale če ne paziš.

Kar se pa tiče samih givi kufrov... Jih ima brat na africi in so zelo praktični... Gre noter več kot v orig... Ampak... :BUA: VSE JE ŠIROKO!!!

Jaz sem imel na varaderi kar orig. in sem bil zelo zadovoljen...

Razlika pa mislim da je kakih 60k. Ni tako hudo... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na svoji Vari Givijeve kufre in je res zelo sirok motor z njimi :( tako, da se ne mores glih ne vem kako guzvat v mestu.

Imajo pa to prednost, da so kr precej vecji ( 42 l ) in ce se vozis v dvoje ni prostora nikoli prevec. :)

Osebno bi raje imel originalne vendar mi takrat finance niso dopusale podviga in sem se zadovoljil z Givi kovcki.

Je se pa ena razlik, Givi pridejo visje nasajeni kot originalni. Mi je rekel en biker, ki sva ga srecala z boljso 1/2 letos na poti iz Sicilije, da je on z original kufri veckrat podrsal po telh pri ornk nagibih. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? :hmm: :?

A je mogoce kdo kdaj probal sam ali v dvoje koliko sploh gre Varadero po stevcu oz do koliko obratov se zavrti v 5. prestavi?

Meni je moja sla se lansko sezono brez problemov do 220 km/h oz 8700 obratov, zadnjic sem jo pa spet malo probal pritisnit pa gre do 200 km/h brez problemov pol naprej pa kr noce in noce?

A je lahko to kaj povezano s starimi sveckami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je rekel en biker, ki sva ga srecala z boljso 1/2 letos na poti iz Sicilije, da je on z original kufri veckrat podrsal po telh pri ornk nagibih. :hmm:

Kolikor vem dobiš zraven original kufrov še podaljške za na stopalke da ko ti podrsajo po asfaltu veš kdaj je dost če hočeš met cele kufre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mozno, da motor ne gre vec kot 200 km/h zaradi zracnega filtra, ki se najbrz ni bil menjan? :hmm: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena fotka Vare s kufri Givi 2 x 42l stranski, 1 x 52l zadnji.l

Pa ena z originalnimi...

Mislim da veliko lepše zgleda :naughty:

post-4-1092411227.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgled je itak veliko lepši z originalnimi, vendar sem včeraj klical v AS in sem izvedel da je cena original kufrov še enkrat oziroma za 100 tisočakov višja od recimo Givi ali Kappa variante.

No ja tudi z givijevimi kufri ni videt slab, če bi bili še pobarvani v barvi motorja pa sploh.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se strinjam s mk-r jem, da je z original kufri lepsa pa se ozja. Samo sem imel iste probleme kot Leteci :) pomankanje financ.

Drugace pa na Vari edino central stender najbolj pogresam, si bo treba nekaj omisliti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede drajsanja z kufri po tleh je tako:

kovcek.jpg

Prvi nosilci pri Varah niso nili najbolje konstruirani in si hitro začel drajsati po tleh z stranskimi kovčki. Seveda me je to motilo in grem po odgovor na web, "dobijo se novi nosilci pod reklamacijo". V Asu so mi res šli na roko in pri treh letih staremu motorju zamenjali nosilce in kovčke brezplačno, vsaka jim čast. Noslici so narejeni sedaj tako da sta kovčka premaknjena bolj nazaj. Sedaj ne potrebujem več distančnikov, do tal z kovčki pridem res v extremni situaciji, dva z polno prtljage in nagib..... B)

Po pravici povedano pa tele kovčki res niso vredni tega denarja, bi že raje kupil HB, so bolj robustni, jih lažje prefilaš...

Je pa ena zelo dobra stvar pri orginalnih kovčkih, NOSILCI, so dodatna zaščita pri padcu, sem ga na žalost že imel in zardi zadnjih nosilcev in prve zaščite se je izteklo brez poškodb na motorju.

remus.jpg

No je pa pri Vari še eden problem drajsanja, nasedanja, orginalno centralno stojalo, v nekem ovinku kjer me je še zaguncalo, sem prav orenk nasedel...... Straha je bilo veliko.

spodnji.jpg

Seveda je letel dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem ce je komu znano......

pri reitwagen-u "testirajo" varadero na 100.000 km v pol leta. trenutno ima motocikel, letnik ´03, cca. 75.000 km. highlights _testa_ so npr. dunaj-nordkap in nazaj v 9 dneh (6.000+ km), v 12 urah 1450 km ali v 24 h 3035 km.

premisa je, da motocikel pod nobenim pogojem ne sme "biti na tleh". kako se jim po brez problemov prevozenih 75k km tresejo zobje si lahko predstavljate. kolikor poznam punco & fante pri reitwagen bo nekdo v zadnjih 50 km "polozil" varo. :naughty: :lol1:

Ice, ali kaj veš kako se je končal ta test?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!