Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Zdaj sem pogledal kaj gledaš na ebay-u in tele dobiš bolj poceni kot si našel. To niso projektorji kot na oni sliki na facebooku kateri so precej dragi in boljši. Če že kupuješ xenon, kupi čim bolj podobno svetlobo halogenskim(3000 - 3700 kelvinov) in ne preveč vpadljivo belo ali celo modro.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Vari sveti prva luč tako kot pri malokaterih mopedih, če še ne veš, jaz mam varo let 99 pa mam notr te žarnice http://www.mimovrste.com/zarnice/osram-set-zarnic-osram-h4-6055w-12v-night-breaker-unlimited?gclid=CN_0uZLG4r4CFYjpwgodzy8AaQ

Po moje raje vzami varo modelno leto 2007 ki je dosti lepša od modelnega leta 2003, pa srečno vožnjo :yea1:

Moja Vara je 2005, pa imam original zarnice. Do sedaj nisem opazil, da bi bila osvetlitev kaj problematicna - prej nasprotno. Me pa zanima, zaradi izboljsanja moje lastne vidnosti, je res opazna razlika v svetlobi oz. Sayo, po tvojem subjektivnem mnenju, je to smotrn nakup?

Thanks, srecno in var(n)o!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ne bi bilo ravno posteno do moje zanesljive in ubogljive Vare napisat, da me je pustila na cesti. Ker me malo po sreci malo po znanju, res ni...

Ne bi si mislil, da pri (realnih!) 33.000 km gre lahko zajla za sklopko!? Pa je sla, kljub temu, da je cca 3-4 mm debela... In to v hribih med Bohinjem in Sk. Loko, blizu Sorice... Naj takoj povem tistim, ki bi imeli namen kaj improvizirat (tako, kot sem v stratu se upal, da bom tudi sam) - no go! Sklopka za ta navor spravljat v pogon mora biti precej mocna... z roko sem z vso mocjo komaj malo premaknil vzvod na sklopki... Ostalo mi je dvoje. Ker je bil prevoz s kombijem do doma precej neugoden za organizirat, sem se odlocil, da se poizkusim peljat... dokler bo pac slo. Seveda sem vedel, da prestavljam lahko - vendar, kako bom speljal?! OK, v hribih ni panike, to sem vedel da bo slo. Ampak, kaj pa po mestu oz. po ravnem? Aha, starter...dam recimo v tretjo in speljem s pomocjo starterja...hm, no go (kar se mi je zdelo ze vnaprej), pametna Vara ne pusti takegautrujanja materiala in v prestavi starter ne mrdne. Prav. Posteno. Vsaj vem, pri cem sem. Ce se ustavim na ravnem, bo to tudi konec mojega potovanja in zacetek organiziranja kombija. Ker ni variante, da to skoraj 300 kilsko kobilo porinem na recimo vsaj 10 km/h, da lahko ruknem v drugo brez skopljem in se rahlo poskakujoce speljem. OK. Pa grem, rahlo "presran" - skoncentriran pa do konca na varnostno razdaljo in maksimalno predvidevanje dogajanja pred menoj. Po hribih gre brez tezav. Najprej se peljem v tretji cca 30 km/h, vse stiri zmigavce prizgane... potem se ze privadim in lepo tekoce peljem (po hribih je bil promet skoraj nula). Psihicno se pripravljam na Skofjo Loko... semaforji, pesci, stojec promet, itd... Vse previdno in srecno zvozim, semaforji mi gredo na roko, ostali promet me tudi ne ovira. Grem na avtocesto in se srecno pripeljem v Domzale - brez da bi se zaustavil. Uf. Tako skoncentriran, kot da bi celo pot gonil do fula in po ovinkih sel po usesih, ha, ha.

Drugi del pa menjava zajle. V prepricanju, da je to potrosni material, ki je na zalogi, se odpravim v AS, kjer mi povedo, da je treba narociti. Poizkusim se na parih servisih, povsod isto... treba je narociti. No ja, nimam kaj. Pac pocakam. Cena cca 25 EUR se mi zdi kar OK. Menjava zajle pa je res peace of cake, simpl ko pasulj. Malo sem za vsak slucaj se namazal zajlo in rocko z mastjo, ceprav se morda to pri novejsih strojih ne dela vec - meni se je vseeno zdelo pametno. Ce bi se malo podvizal, se da to v manj kot pol ure zrihtat.

Ajed, srecno in varno!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja Vara je 2005, pa imam original zarnice. Do sedaj nisem opazil, da bi bila osvetlitev kaj problematicna - prej nasprotno. Me pa zanima, zaradi izboljsanja moje lastne vidnosti, je res opazna razlika v svetlobi oz. Sayo, po tvojem subjektivnem mnenju, je to smotrn nakup?

Thanks, srecno in var(n)o!

Tisti ksenon kiti mislim da niso smotrn nakup, če boš pa gor dajal recimo kake dodatne LED luči je pa problem z policisti saj mora biti zdaj vse homologirano, jaz sem dal na mojo varo zadaj 20 cm LED rdečega traku zaradi svoje varnosti in ga vezal na štop lampo pa mi je letos na tehničnem že težil da bom imel lahko probleme s policaji .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tehle debatah okrog močnejših luči se vedno vprašam v kolikih odstotkih vozim ponoči.....potem mi je kmalu jasno da bi bila tudi sveča povsem dovolj..........

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ne bi bilo ravno posteno do moje zanesljive in ubogljive Vare napisat, da me je pustila na cesti. Ker me malo po sreci malo po znanju, res ni...

Ne bi si mislil, da pri (realnih!) 33.000 km gre lahko zajla za sklopko!? Pa je sla, kljub temu, da je cca 3-4 mm debela... In to v hribih med Bohinjem in Sk. Loko, blizu Sorice... Naj takoj povem tistim, ki bi imeli namen kaj improvizirat (tako, kot sem v stratu se upal, da bom tudi sam) - no go! Sklopka za ta navor spravljat v pogon mora biti precej mocna... z roko sem z vso mocjo komaj malo premaknil vzvod na sklopki... Ostalo mi je dvoje. Ker je bil prevoz s kombijem do doma precej neugoden za organizirat, sem se odlocil, da se poizkusim peljat... dokler bo pac slo. Seveda sem vedel, da prestavljam lahko - vendar, kako bom speljal?! OK, v hribih ni panike, to sem vedel da bo slo. Ampak, kaj pa po mestu oz. po ravnem? Aha, starter...dam recimo v tretjo in speljem s pomocjo starterja...hm, no go (kar se mi je zdelo ze vnaprej), pametna Vara ne pusti takegautrujanja materiala in v prestavi starter ne mrdne. Prav. Posteno. Vsaj vem, pri cem sem. Ce se ustavim na ravnem, bo to tudi konec mojega potovanja in zacetek organiziranja kombija. Ker ni variante, da to skoraj 300 kilsko kobilo porinem na recimo vsaj 10 km/h, da lahko ruknem v drugo brez skopljem in se rahlo poskakujoce speljem. OK. Pa grem, rahlo "presran" - skoncentriran pa do konca na varnostno razdaljo in maksimalno predvidevanje dogajanja pred menoj. Po hribih gre brez tezav. Najprej se peljem v tretji cca 30 km/h, vse stiri zmigavce prizgane... potem se ze privadim in lepo tekoce peljem (po hribih je bil promet skoraj nula). Psihicno se pripravljam na Skofjo Loko... semaforji, pesci, stojec promet, itd... Vse previdno in srecno zvozim, semaforji mi gredo na roko, ostali promet me tudi ne ovira. Grem na avtocesto in se srecno pripeljem v Domzale - brez da bi se zaustavil. Uf. Tako skoncentriran, kot da bi celo pot gonil do fula in po ovinkih sel po usesih, ha, ha.

Drugi del pa menjava zajle. V prepricanju, da je to potrosni material, ki je na zalogi, se odpravim v AS, kjer mi povedo, da je treba narociti. Poizkusim se na parih servisih, povsod isto... treba je narociti. No ja, nimam kaj. Pac pocakam. Cena cca 25 EUR se mi zdi kar OK. Menjava zajle pa je res peace of cake, simpl ko pasulj. Malo sem za vsak slucaj se namazal zajlo in rocko z mastjo, ceprav se morda to pri novejsih strojih ne dela vec - meni se je vseeno zdelo pametno. Ce bi se malo podvizal, se da to v manj kot pol ure zrihtat.

Ajed, srecno in varno!

 

Dobro si se rešil :grim ...sam sem imel prek kakšnimi 20 leti podobno izkušnjo v Makedoniji....malo improvizacije je bilo potrebno, od takrat naprej imam vedno rezervo....mogoče za koga brezveze :glare:  res pa je, da od takrat na nobenem motorju nisem imel težav :grrr  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes mi je pr 71.000km se začela ugašat varica 2004 letnik

 

kot da bi ji zmanjkalo bencina, lahko jo ponovno nazaj prižgem vendar ne dela dolgo ter jo zamori ter ugasne

 

kaj je najbolj možna napaka ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem šel uro pa pol kasneje po motor ko se je ohladil vse dela, kakšna ideja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor postavim na sonce na miru se spet začne ugašat :(

 

Najbolje da prvo probam bencinsko pumpo kajne, ker se mi zdi da je na začetku ko dam kontakt drugačen zvok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor postavim na sonce na miru se spet začne ugašat :(

 

Najbolje da prvo probam bencinsko pumpo kajne, ker se mi zdi da je na začetku ko dam kontakt drugačen zvok

Ta ma že vbrizg, oddušek tanka, filter bencina . . . probi pumpo polit z mrzlo vodo, poročaj k me res zanima k te pumpe ne crkujejo tako pogosto kot tiste na varah ki nimajo vbrizga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor postavim na sonce na miru se spet začne ugašat :(

 

Najbolje da prvo probam bencinsko pumpo kajne, ker se mi zdi da je na začetku ko dam kontakt drugačen zvok

A si kaj tank dvigoval? Menda je že nekdo tule imel probleme s pretisnjeno dovodno cevjo nad zadnjim cilindrom. Vse cevi iz tanka morajo biti proste in ne pretisnjene. Lahko je tusi senzor pozicije,...

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si kaj tank dvigoval? Menda je že nekdo tule imel probleme s pretisnjeno dovodno cevjo nad zadnjim cilindrom. Vse cevi iz tanka morajo biti proste in ne pretisnjene. Lahko je tusi senzor pozicije,...

 

A si kaj tank dvigoval? Menda je že nekdo tule imel probleme s pretisnjeno dovodno cevjo nad zadnjim cilindrom. Vse cevi iz tanka morajo biti proste in ne pretisnjene. Lahko je tusi senzor pozicije,...

Senzor česa???????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Senzor česa???????

Senzor pozicije vziga

 

Tukaj nekaj pišejo o možnih problemih, meddrugim tudi o camshaft position senzorju in njegovem nedelovanju ob segretju. Imel sem tak problem, vendar pri avtomobilu.

http://www.honda-varadero-uk.org/forum/index.php?topic=9213.0  Reply-8

Lp

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta ma že vbrizg, oddušek tanka, filter bencina . . . probi pumpo polit z mrzlo vodo, poročaj k me res zanima k te pumpe ne crkujejo tako pogosto kot tiste na varah ki nimajo vbrizga

 

 

Evo hvala ti... pumpo polijem z mrzlo vodo motor ne crkuje , takoj k ne polivam z mrzlo vodo se motor po 3-5 min ugasne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo hvala ti... pumpo polijem z mrzlo vodo motor ne crkuje , takoj k ne polivam z mrzlo vodo se motor po 3-5 min ugasne

No pol je vzrok v pumpi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

$_57.JPG


Evo takšnale je, kakšna ideja kaj jo muči, se jo da kaj dalje razdret ali je treba novo kupit ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo takšnale je, kakšna ideja kaj jo muči, se jo da kaj dalje razdret ali je treba novo kupit ?

O tale je pa iz ebay-a :grim . Cifra pa je ... enormna. Odpret izgleda da se da. Ob takšni ceni se splača kaj pošraufat.

Tule opisuje popravilo pumpe stare vare: http://www.honda-varadero-uk.org/wiki/tiki-pagehistory.php?page=Fuel+Pump%2C+Carburettor&preview=19

S staro pa dvomim, da se da zamenjat/predelat, ker je verjetno kaj razlike s pritiski. Srečno pri popravilu ali zamenjavi.

 

 

 

Tu je ena cenejša, sam za pošto se bo treba pogajat: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-XL1000-V-XL-1000-V-VARADERO-PETROL-PUMP-ABS-YEAR-2007-2008-/161178779587?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item258700ffc3

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

$_57.JPG

Evo takšnale je, kakšna ideja kaj jo muči, se jo da kaj dalje razdret ali je treba novo kupit ?

če se prov spomnim so ble težave s kontakti na teh pumpah;  kontaktiraj @Leteči, on je to včasih rihtal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri membranski črpalki se lahko menja samo membrano (membrana se najbž pri povečani temperaturi razmehča in tlak bencina pade pod potreben nivo, tak problem je bil včasih na membranskih črpalkah, ki so bile gnane preko vzvoda iz grebena na odmični gredi - pomagalo je, če si jo ovil z krpo in polil z vodo). Poizkusi jo razstaviti na vijakih po sredini (prirobnica) in poglej v kakšnem stanju je membrana. Če ima Vara filter bencina pred črpalko preveri še filter če slučajno ni zapacan.

 

Za mojega "kozlička" orginal komplet menjajo vse (filter, merilnik nivoja,... 800€) neorginalna črpalka pa se dobi že za 60$ (vem da je popolnona enaka tudi v bencinskih Renojih 1200ccm)

 

Se splača malo pobrskat po netu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se prov spomnim so ble težave s kontakti na teh pumpah;  kontaktiraj @Leteči, on je to včasih rihtal.

To so ble pumpe k so ble na varah brez vbrizga - na fergazerje

Jebiga, več elektronike več težav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si kaj tank dvigoval? Menda je že nekdo tule imel probleme s pretisnjeno dovodno cevjo nad zadnjim cilindrom. Vse cevi iz tanka morajo biti proste in ne pretisnjene. Lahko je tusi senzor pozicije,...

Lansko leto je bilo tako pri moji vari. Ko se je segrela je začela crkovati. To je bilo predvsem v mestnem prometu, nikoli na odprti cesti.  Obrati so začeli padati, kot bi naenkrat odpovedal eden od cilindrov, nato mrk.  Ko se je motor shladil je bilo spet vse ok. Smo gruntal vse mogoče. Končna ugotovitev je bila, da sem ob menjavi svečk spomladi nevede narobe nataknil cev na spodnji strani rezervoarja. Gre za cev, ki vodi od tanka proti bencinski pumpi oz. obratno. Cev je bila prepognjena oz. stisnjena. Ko sem jo sprostil je bila vara spet dobri stari stroj. Ne moreš verjeti, vendar na videz tako majhna stvar pa toliko gorja in skrbi. Preveri najprej to, nato naprej... Lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!