Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Evo zdaj sem s svojim strojem nardil že enih 1000km in moram rečt da os tiste govorice o ne vem kaki porabi bolj pravljice.

Pije zadeva od 7-8 litrov pa jo nismo glih preveč šparal, s tem da sva jo jahala dva. Tist k se mu to zdi preveč naj si kupi štirko.

Me pa nekaj zanima:

Ko stojim na mestu in imam v leru stisnjeno sklopko je vse OK ko pa sklopko spustim se glas motorja spremeni, približno tak glas k da bi se vklopil ventilator.

A je to normalno??

Glede šponanja verige mi piše na zadnji nihajki naj bo "freeplay" 40mm kar se mi zdi precej ohlapno, kak mate ostali lufta na verigi???

PA še nekaj. a vara nima možnosti vklopa vseh štirih smernikov naenkrat???

Drugače pa stroj ko grom, sploh ne šmirgla dost a se pelješ v klanec, a sta gor dva al eden. Danes sem že brusu tačke proti Kolpi tak da se zadeva v ovinke pelje kot po tirnicah.

LP

Leteči

Objavljeno

Leteci

Moja ima tudi porabo ponavadi 7-8 l tudi na 6.5 l smo ze prisli prav tako pa tudi na 10 l. :)

To je samo zvok sklopke, ce mene vprasas. Moja tudi oddaja isti zvok na mestu, ko sklopka ni stisejna. .)

Jaz imam verigo nasponano tako, da ima dobrih 40 mm lufta, ker se ponavadi voziva dva + prtljaga in jo med voznjo bolj naspona. Sem pa naredil znjo ze 23.000 km pa se ne kaze znakov obrabe. :)

Ne gumba za vse stiri zmogavce nima. :(

Kaksne gume pa vozis?

Jaz sem prej imel Michelin T 66 pa nisem bil prevec zadovoljen ne z oprijemom ne z obrabo. :unsure:

Sedaj vozim Metzeler Tourance in je ogromna sprememba na bolje. :OK:

Objavljeno

Jest ko sem kupil mojo varo je že mela gor Metzeler Enduro gume, ko sem opazil da so gume stare že tri leta sem takoj rekel da jih bo treba menjat ker so verjetno trde ko kamen.

Pa sem nardil par kilometrov in sem opazil da gume držijo čist OK, prav tako v dežju, tak da jih bom verjetno zguncal do konca pol bom pa gor dal Tourance.

Kot sem že gor napisal sem ga že nagnil do stopalke in motor se čez ovinke pelje kot grom.

Sej te moram poklicat da vidim kak zgleda vara v živo z GIVI kufri.

LP

Leteči

Objavljeno

Ko stojim na mestu in imam v leru stisnjeno sklopko je vse OK ko pa sklopko spustim se glas motorja spremeni, približno tak glas k da bi se vklopil ventilator.

A je to normalno??

Glede šponanja verige mi piše na zadnji nihajki naj bo "freeplay" 40mm kar se mi zdi precej ohlapno, kak mate ostali lufta na verigi???

Leteči

To je normalno za Varadera, pa tudi nekateri drugi modeli od Honde imajo ta zvok.

Glede verige, v mojih navodilih je zapisano od 40-45mm. Če sta dva gor in pa polni kufr raje 45 kot 40mm. Sicer pa, če imaš gor HV525 ali VM525 ketno jo v glavnem sploh ne bo treba šponati. Se prej zobniki uničijo kot pa z temi ketnami prideš na zeleno polje.

Objavljeno
Poraba na dolgih turah okrog 6, mestna in športna vožnja okrog 8 litrov.

Servisiranje na vsakih 6000 km ... kot je predpisano ... nič posebnega.

Pa ne okol govort !

Pri varaderotu starejšemu od 2003 je poraba goriva ter obraba cilindrov sigurno večja saj imajo samo pet stopenski menjalnik ter nimajo elektronskega ubrizga goriva, zato so tudi cene znatno nižje kot pri letniku 2003.

:wub: h750at

Objavljeno (popravljeno)

Tale trditev je res bolj bosa. Nič večja kot če bi imel elektronski vbrizg ali 6 prestavo.

LP

Leteči

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Leteci,

a si mogoce kaj gledal koliko pridejo Vare 2003 letnik v Nemciji?

Objavljeno

Od 7500 EUR naprej brez kufrov. Sem pa našel eno ki je bila podrta na stran in je bil sam zadnji smerokaz razbit in ene dve praskici na zadnji plastiki za 6000EUR.

Drugače mi je pa uspelu danes pri obračanju po dvorišču svoj stroj položit na tla, hvalabogu je rolbar povsem služil svojemu namenu.

Sam je težek za pobrat ko prasec, se ful pozna za razliko od GS-a da ma zelo ozko balanco, k sem zagrabu in hotu dvignit bi se kmal usral, tud po unmu sistemu glede pravilnega pobiranja motorja lahko sam sanjaš pa nisem glih švoh.

LP

Leteči

Objavljeno
... pa nisem glih švoh....

pussy :P :P :P

Drugače sem pa danes na 3M mislil da sem zraven tvojega parkiral pa sem potem opazil da ni imel rolbarov....je mel pa 2 akrapota zadej :naughty: :yea2: , ni kaj lepa zadevca.

Aja v Habatu imajo baje rdečo '99 letnik s 3 kufri za 1.3mio, čis tko za info :huh:

Objavljeno

Tale pri Habatu se pa res nekam za malo denarja prodaja glede na to, da ima kr veliko opreme. :? :hmm:

Jaz moje pod 1,65 mio ne dam jo raje vozim, ker mi bo sigurno se dolgo dobro sluzila. Glede na to, da ko sem jaz kupval Varo je bila ena z 76000 km pa je masina delala tko kot treba. :OK:

Objavljeno

Res je malo sumljiva tale cena, bi moral videt ta stroj v živo v kakem stanju je dejansko.

LP

Leteči

Objavljeno

Danes sem si v yivo ogledal tole Varo pri Habatu.

Motor je bil prevrzen na tla in nasplosno je dosti popraskan. Je pa od 1. lasnika in redno servisiran. :?

Glede na to kako izgleda jay moje sigurno ne dam izpod 1.65 mio sit. :notworthy:

Objavljeno

@vulcan .... lih v vednost da v italiji taka kot je tvoja za cca tako opremo in tok km je 5000 do 5500€ .) ...........

Objavljeno

Jep v Italiji, kjer imaš takih rabljenih motorjev kar precej, pa pejd pri nas kupit rabljeno Varo. Ti lahko iz lastnih izkušenj povem da moraš met hudičevo srečo da jo sploh najdeš. Na mesec je bla morda ena v oglasniku pa še ta je šla takoj.

Ravno zato sem se jaz odpravil ponjo v Nemčijo.

LP

Leteči

Objavljeno

Kar se cen v tujini tice so res kar precej nizje kot pri nas ampak vsem se neda hodit v Nemcijo ali Italijo po motor in se potem urejat vse potrebne papirje in birokracijo.

Pri nas imajo pa Vare dokaj razlicno ceno kar je tudi predvsem odvisno od ohranjenosti.

Ko sem jo jaz kupoval je trajalo kr nekaj mesecev, da sem najdel eno lepo ohranjeno, neposkodovano. in Skoraj taksna je se sedaj po 2 letih.

Ne da bi hvalil mojo Vardero ampak, ce jo ornk operem je motor kot nov, masina dela brez problemov, imam skoraj nove gume, nove zavorne ploscice, ketna je kot nova, samo spomladi zamenjam olje in gasa. Me pa nikoli se me ni pustila na cedilu in zato vem, da jo za manj kot jo cenim ne dam in jo raje se nekaj let vozim pa sem 100%, da bo delala brez problemov. :OK:

Objavljeno

Da ne omenimo tud to, da pri kakem ausland Varaderu kljub potrjeni servisni knjižici ne veš, kaj se je z njim v resnici dogajalo, v Slo se moraš pa zeeelooo namatrat, da ti to rata. :yea2:

Sej veste od prijatelja kolega ki pozna serviserja je rekel da .... na srečo to še zmeraj dela.

lp

Rudi

Objavljeno

A vara ma od VTR-ke mašino, pa vilce vpete v blok motorja, a ne?

Objavljeno
Da ne omenimo tud to, da pri kakem ausland Varaderu kljub potrjeni servisni knjižici ne veš, kaj se je z njim v resnici dogajalo, v Slo se moraš pa zeeelooo namatrat, da ti to rata. :yea2:

Lih, da te opomnim, da se to v Slo. dost pogosteje dogaja. Razni xyz preprodajalci alla TC in podobno. HAHA .... dost jih dela po 20k km + na leto in po štirih letih ima motor sam 20k km ...... hahaha jes izven slovenije in v sloveniji !!! .)

Objavljeno

Dr. MAXXI se strinjam s tabo, da dostakrat pri nas ze stevce nazaj vrtijo ter, da si dajo potrditi servisno knjizico. :(

Je pa res, da nekateri posamezniki bolj skrbijo za svoj motor kar se servisov tice kot pa, ce bi ga na servis peljali.

Jaz osebno vecino vse sam naredim le najbolj zafrknjene stvari prepustim serviserju pri katerem sem pa lahko vedno zraven pri delu, da ga malo nadziram in se se kaj novega naucim. :D

Objavljeno

Ne me strašit s tem vrtenjem km-jev. Sicer pa bom kar od Vulcana kupu Varo. :naughty:

Objavljeno

Pa sej pri Vari in podobnih motorjih že ni take razlike a ima motor 20k ali 50kkm.

Edino po diskih bi se že moralo videt.

Objavljeno

Ma sej včasih prec vidiš če je blo kaj vrteno, ker recimo ko sem jaz gledal vare letnika 99 pa so mele 5000km, HALO pa kdo je tolk butast da bo verjel da je nekdo kupil tak motor in potem naredil z njim samo 1000km na leto.

sicer se pa da tud po stanju motorja ocenit koliko km naj bi imel (ročke, stopalke, obdrgnjenost mašine ob stopalkah, obrabljenost verižnika in verige............)

Če le malo bolj v detajle pogledaš motor, ti zihr ne morejo prodati motorja s recimo 8000km pa da jih ima 30 000 dejanskih

LP

Leteči

Objavljeno

Se strinjam, da se tudi na ostalih delih vidi sledi obrabe, ki se jih iz ekonomskega vidika sigurno ne izplaca zamenjat z novejsimi.

Sem pa mnenja, da raje vidim, da ima motor 50000 realnih km in vem kako ga bom naprej vzdrzeval kot pa , da ima kao 25000 km realno pa 50000km.

Jaz sem do sedaj vedno peljalj vsak motor, ki sem ga kupil do serviserja, ki mu zaupam, da mi ga je ornk pregledal in sem vedel pri cem sem.

Objavljeno

No, pri nas se da tole vseeno lažje odkrit. Dosedaj sem za vse motorje izvedel zgodovino sam par dni potem, ko sem jih kupil, in se na srečo še nisem opekel. :OK:

Je pa res da pri Varah & Co ki so med vzdržljivejšimi, dosti lažje najdeš navrtene.

lp

Rudi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!