Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

pred 3 urami, NX650 pravi:

Potem nimaš 2001 kot si prej pisal! 2002 so pri nas že imele HISS in ti dela probleme.

Res je da nima veze z vplinjači, Bila je primerjava med letnikoma 2001 ki nima nič od naštetega in 2004 ki ima in HISS in PGM-FI. Če pa lastnik ne ve letnika je pa druga zgodba.

Se opravičujem ko sem jo vzel je bilo rečeno da je l.2001 reg.2002 nisem pa vedel da je razlika med letnikoma.:blush:

pred 14 urami, MiNa pravi:

Hvala bom pogledal.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/21/2016 at 1:07 PM, jura5 said:

Lp.Že dlje časa sem lastnik varaderota 1000 l.2001,že nekaj časa imam težavo da mi občasno ne ugasne lučka za kodiran vžig(tisti ključ ki gori pri kontaktu par sekund nato ugasne)posledično motor ne užge to se dogaja najpogosteje ko je motor parkiran na soncu,najprej se mi je to dogajalo parkrat na sezono sedaj pa vedno pogosteje tako da je že moteče saj moram potem dajat kontakt dokler ne ugasne.Zanima me če je že kdo imal podobne težave in kako je rešil.:)

Ena možnost ti je tale...

Pojavi se po vročini, ti pišeš da se pojavilo najprej če si ga pustil na soncu... če ti main rele ne oddela ti ne prižge bencinske črpalke in posledično gori oz. utripa lučka... vžgal ti pa tudi ne bo... tole ti ne bo težko naredit niti ni drago če zamenjaš tale glavni rele za bencinsko črpalko. Lahko ga pa sam premeriš... pa po večkratnih poizkusih boš videl če kdaj zataji....

https://www.boonstraparts.com/en/part/Honda/XL/1000/Varadero/2001-2002/(XL1000V/SD02)/Fuel/Pump/Relay/2002/CF318/&ID=B10000JWWR

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, NX650 pravi:

Ena možnost ti je tale...

Pojavi se po vročini, ti pišeš da se pojavilo najprej če si ga pustil na soncu... če ti main rele ne oddela ti ne prižge bencinske črpalke in posledično gori oz. utripa lučka... vžgal ti pa tudi ne bo... tole ti ne bo težko naredit niti ni drago če zamenjaš tale glavni rele za bencinsko črpalko. Lahko ga pa sam premeriš... pa po večkratnih poizkusih boš videl če kdaj zataji....

https://www.boonstraparts.com/en/part/Honda/XL/1000/Varadero/2001-2002/(XL1000V/SD02)/Fuel/Pump/Relay/2002/CF318/&ID=B10000JWWR

Kje se pa nahaja?.Meni lučka gori ne utripa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fuel cutoff rele je pod armaturko (števc panelom) model 2003.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še moje vprašanje:

ali je že kdo montiral-preizkusil nove mitas pnevmatike za varo?

imam info da pride povsem nov model, ki zamuja že od novembra...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo tudi info glede cene? Kolega je ravno nabavil komplet za Yamaho R6 in dal 160eur. Jaz pa lani za Metzeler na Varo slabih 200 :). Upam da bodo dobre glede na odlicen odziv lastnikov cestnih motorjev. 

Je pa verjetno nam, ki si lastimo endure oz vecje motorje bolj vazna tudi zivljenjska doba pnevmatike (vsaj meni)

Popravljeno . Popravil gradbenik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, gradbenik said:

Ima kdo tudi info glede cene? Kolega je ravno nabavil komplet za Yamaho R6 in dal 160eur. Jaz pa lani za Metzeler na Varo slabih 200 :). Upam da bodo dobre glede na odlicen odziv lastnikov cestnih motorjev. 

Je pa verjetno nam, ki si lastimo endure oz vecje motorje bolj vazna tudi zivljenjska doba pnevmatike (vsaj meni)

Če tele cene pri širniku držijo..potem je to to :cool:

Prednja:      http://gumexl.net/mitas-mitas-terraforce-r-11080r19-59v-tl-e-d-motorcycle-radial-trail-262863.html

Zadnja:       http://gumexl.net/mitas-mitas-terraforce-r-15070r17-69v-tl-e-d-motorcycle-radial-trail-262862.html

Cena za komplet:    176,23   

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, NX650 pravi:

Lašič je cenejši:smoke:

Popravljeno . Popravil builder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, builder said:

Lašič je cenejši:smoke:

To drži, samo še nima cenika ;)

Za sportforce 190 in 120 je blo pri furlanu 159 eur :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, NX650 pravi:

To drži, samo še nima cenika ;)

Za sportforce 190 in 120 je blo pri furlanu 159 eur :cool:

za 180 in 120 je pr Lašiču 153€ :D

ko bo dubu gume, bo tudi cena:P

Popravljeno . Popravil builder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎27‎.‎1‎.‎2016 at 20:40, GETRIEBE pravi:

če koga zanima Leovince za Varadero 330€

IMG_20150724_120254.jpg

PRODANO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ker bo vikend deževen imam v planu da si namontiram scotoiler ki sem ga kupil v luisu.

Me pa skrbi kje najdem cevko za "ueberdruck" na kateri priključim cevko,

Vara pa je letnik 2010.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da bolj spada v vtise dnevnih vozenj.. Ampak tale 9 let stara kravca, je se vedno odlicen motor. Glas pa itak :)..

20160421_162147_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da je vara super stroj.

Sem imel varo let. 99 pa sem jo "bumbar" prodal in se mučil kar nekaj let z bmw.ji.

Pa sem si lani kupil nazaj varo in jo ne dam.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, branko1 pravi:

Ker bo vikend deževen imam v planu da si namontiram scotoiler ki sem ga kupil v luisu.

Me pa skrbi kje najdem cevko za "ueberdruck" na kateri priključim cevko,

Vara pa je letnik 2010.

Bolj verjetno,da boš rabil prilključek za podtlak. Scottoiler-ji sistema V delujejo na podtlak, ki ga ustvarja motor v selalnem kolektorju med delovanjem. Poglej navodila za montažo na strani, ki sem jo podal (PDF), je slika kako in kaj.

Ravno danes sem ga montiral kolegu na F700GS deluje odlično vendar je pa cena 20x-nik mojega

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Da se ne mučim preveč, me zanima , kako (koliko klikov ) imate zadnje vzmetenje 

naštelano,Sem imel nekje navodila, pa jih nimam več.Pa še to , rezervni ključ ima probleme z HISS,

čeprav je original, vendar ga nikoli nisem uporabljal.Kaj je za naredit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovarniški podatki za zadnje vzmetenje:

1. Vara brez ABS - vzmet do konca popustiš (vrtenje v levo),  potem pa 4 klike v smeri urnega kazalca

2, Vara z ABS -  vzmet do konca popustiš (vrtenje v levo - Low) potem pa 20 klikov v smeri urnega kazalca

   Povratek vzmetenja - vijak spodaj na amortizerju: vijak do konca v desno dokler se ne ustavi nato 2,5 obrata v levo - morali bi se ujeti piki na vijaku in ohišju

Za kluč in težave s HISS ne vem pravega odgovora - mislim pa da je potrebno pri nedelujočem ključu zamenjati ključe in HISS elektroniko (drago). Sigurno bo kateri os forumašev to vedel.

LP pa srečno vožnjo

Popravljeno . Popravil athlon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, athlon said:

Vara z ABS -  vzmet do konca popustiš (vrtenje v levo - Low) potem pa 20 klikov v smeri urnega kazalca

Klike nisem štel, je pa cca 90% zategnjena vzmet... glede pretoka pa zategnil do konca in odpustil 3/4 obrata... tako mi odgovarja da je bolj čvrsto, ker se dobro pelje tudi v dvoje in polno naložena... če bi jo nastavil tako kot so tovarniški podatki, bi se v dvoje in naložena pri bolj agresivni vožnji guncala.... 

Glede HISS ne vem o težavah.. nisem jih imel... mislim pa da ti s HISS ni nič narobe ker ti dela en ključ, problem je sigurno nekje v tistem ključu ki ti ne dela... V ključu imaš majhno tuljavico ki jo hiss prepozna, z njo mora bit nekaj narobe (sicer mi ni jasno kaj bi lahko bilo z njo..) poglej če je še sploh tam :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo info, ce bo koga matralo kaj v tej smeri. Kaksen mesec nazaj sem se malo zanimal, ce bi si slucajno za Varo umislil novo vzmetenje. Cena z dolocenim popustom za Wilbers vzmetenje (amortizer in vilice -servis ter delo) je bila malo cez 800eur. Sicer pa pride okoli 900eur se mi zdi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, athlon pravi:

Tovarniški podatki za zadnje vzmetenje:

1. Vara brez ABS - vzmet do konca popustiš (vrtenje v levo),  potem pa 4 klike v smeri urnega kazalca

2, Vara z ABS -  vzmet do konca popustiš (vrtenje v levo - Low) potem pa 20 klikov v smeri urnega kazalca

   Povratek vzmetenja - vijak spodaj na amortizerju: vijak do konca v desno dokler se ne ustavi nato 2,5 obrata v levo - morali bi se ujeti piki na vijaku in ohišju

Za kluč in težave s HISS ne vem pravega odgovora - mislim pa da je potrebno pri nedelujočem ključu zamenjati ključe in HISS elektroniko (drago). Sigurno bo kateri os forumašev to vedel.

LP pa srečno vožnjo

Hvala za napisano.Mislim da bom moral ostati na enem ključu.Za klike se mi je pa malo sanjalo da je 20 klikov (ABS).

Popravljeno . Popravil zmilan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!