Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

@vulcan ..... točno tko ... prevrtenih števcev je ogromno .... še posebi pri raznih uradnih prodajalcih in preprodajalcih katerim je služen kruh lih pri nakupno prodajni razliki .....

Zlo res je, da če si mal vešč tehnike raj sam servisiraj (seveda ne novega zarad garancije in prodaje), ker večina menja sam najnujnejše na servisih in pol zaračunajo pa vso menjavo in delo ....

@simonsi ..... pri vsakem motorju je lahko zlo velka razlika med 20 in 50 k km !!!

@Leteči .... no kot prvo bom izkoristu za čestitke za drugo ljubico, to na dveh kolesih :P ..... kot drugo pa .... ja so modeli ki z varo nrijo po par k km na leto .... mam kolega ki nevem če jih nrdi 3000 na leto! z varo!

Je pam res, da se na vsaki malenkosti lahko oceni kilometre ......

Žalostnp ša je, da naši tko znani preprodajalci motorjev prodajajo in preprodajajo take motorje. Moj primer iz enga našega tako zlo znanega moto centra ...

Tipson meni na vsak način za par motorjev, da so to realni kilometri in da motor nkol sesut .... vidlo se je da je sesut, servisna knjižica poštemplana pr istem serviserju z istim odtenkom štempilke in podpisa .... motor menjal 4 lastnike po celi slo in so vsi servisiral pr njih?? Haha ... pol pa zvedu .... motor od avto šole in podobno ... in še par takih primerov je blo ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Fantje pozdravljeni

nisem ravno pogost gost na forumu (čas me j....),vendar ,ko sem, pogledam stran od varaderov obvezno !!!!

imam nov tip vare l.2003 ( sem kupu novo in imam 7000 km ) - se vidi,da je res bila časovna kriza,ker sem v letu napravil le 7000 km ( zidava....).

ok

zanima me ,če tudi komu drugemu vara vleče na "stran",če spusti volan.

meni,ko spustim volan,mi začne takoj malo vleči v levo,tako,da ne morem brez držati peljati niti 20 m,malo pomaga če se jaz nagibam s telesom desno,ma ni to to.

vseeno pri kakšni hitrosti,probau sem tudi brez kufra,....,gume imam še originalne gor...

namreč na pooblaščenem servisu (garancija ! ) mi je nekaj štelau zamik kolesa,ma ni bilo nič boljše, kasneje mi je pri vulkanizerju ( kateri je tudi motorist še enkrat s šublerjem nekaj probau naštelat zamok,češ,da on verjame samo svojim štelanjem - rezultat isti - vleče v levo.

namen imam v AS-u to reklamirat,vendar se že zdaj bojim,da mi ne bodo hoteli nič priznati :BUA:

me pa zanima zaradi česa bi mi še lahko vlekla vara v levo.

ima kdo od vas kakšne izkušnje ? :?

liki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

Jaz imam stari model Vare pa nimam teh problemov, mi pa vcasih odvisno od obtezitve motorja trese belanco, ce jo spustim.

Mislim pa, da bi ti morali to urediti pod garancijo saj se ni poteklo 2 leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Evo danes sem v grobem končal nosilce za moj moped. DElal sem vse iz ploščatega železa 25x5 (flohajzn po slovensko :P )bolje bi bilo iz cevi vendar žal nimam jih kje krivit tak da sem ubral alternativo. Vpenjalni sistem kovčka sem dobil že zraven, jaz sem moral le izdelati povezavo do mest kjer naj bi bil nosilec prittrjen. Pritrjeno je na motor vse skup na dveh mestih (pod nosilcem za topcase in na stopalki) v originalu je na treh mestih ampak ni nobene potrebe da bi s sabo vlačil toliko železja, levi in desni nosilec pa sta povezana med sabo preko zadnjega dela (bolj togo). Zdaj gre vse skup še pod flex da bom lepo zbrusil vare potem pa gre zadeva na črno cinkanje.

Kar je pa vijakov bom v MDM-u kupil inox da ne bo čez pol leta vse rjavo.

Vulcan hvala za vse info. Tudi iz sedeža sem potegnil tisto peno (1cm)n in sedaj je sedež mnogo boljši.

Evo še slikce, ko bo zadeva dokončno narejena pa nalimam še eno kak bo zgledalo vse skup s kufri.

post-311-1101043162_thumb.jpg

post-311-1101043172_thumb.jpg

post-311-1101043181_thumb.jpg

post-311-1101043191_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pa druga faza smeha: VARADERO (1000?) v gozdove? HAR HAR HAR HAR.v prvi gric bo ruknu ko svina,ce bo motor v "brezhibnem" stanju (se pravi original).

Kaj ste kej dobrega / slabega slišali o litrskih mrcinah?

Ice je svoje o Varaderu že povedal .

Evo tole sem našel za vse tiste ki pravijo da litrke mrcine kot naprimer vara niso za na teren. Tale Poljak je za moje pojme čist odpuljen. Malo sem gledal po njegovi strani in ugotovil da se možakar vozi v glavnem samo po off roadu.

Ta bi pa še Noise-a nesu s KTM-om :P

Nekaj slikc za gušt ostalo pa tukaj http://www.bcsopot.com.pl/hobby.html#VIADERKO

post-311-1102715588.jpg

post-311-1102715595.jpg

post-311-1102715603.jpg

post-311-1102715614.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Varo in se mi dobro obnese. Prijatelj je imel GS 1150 pa ga je prodal in kupil Varo. Drug prijatelj ima pa Tigra in je tudi zelo zadovoljen, se mi zdi, da med temi tremi se najbolj sportnik po dusi. :OK:

Kar se tice pa voznje po mehkejsem terenu kot je pesek, prod, ... pa moras imeti ogromno obcutka pa se tudi, da prezivet. Se pa pozna ogromna teza in se motor zelo pogreza v teren. :)

So pa vse potovalne endure nekje najbolj vsestranski motorji in za malo hitrejso voznjo in za daljsa potovanja in za slabsi teren. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj,mel sm prilko probat varaderko,caponorda in R1150RT. Hard terena sem se sicer izogibal,ker ga s sposojenim "konjem" pač ni preveč za "srat" .) BMWja pustimo ob strani,ker sem pač pristaš te znamke (glasen menjalnik me je pa vseeno razočaral). Če bi sam izbiral med caponordom in varaderko,bi vsekakor izbral prvo. Ima bolj živahen agregat,lepše pade v ovinek...zdela se mi je pač lažje vodljiva. Je pa tudi na mestu bolje in lažje obvladljiva-njena teža se manj čuti kot pri varaderki. Za povrhu pa še pogled z gorenjske strani: tudi nabavno ceno in servisne storitve ima aprilia nižje od honde :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za povrhu pa še pogled z gorenjske strani: tudi nabavno ceno in servisne storitve ima aprilia nižje od honde :D

JA in pri Apriliji je tudi zastopnik baje totalno neresen kar se tiče servisov, uveljavljanja garancij in dobave delov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA in pri Apriliji je tudi zastopnik  baje totalno neresen kar se tiče servisov, uveljavljanja garancij in dobave delov

Zaplete se lahko pri vsaki znamki. Sam s servisom in garancijo nisem imel nobenih problemov. Dve leti sem namreč bil lastnik aprilie pegaso. Verjetno je to glede servisov bolj stvar serviserja,koliko se zavzame za stranko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim... Ta je res odpičen...

Sem vozil varadero 3 leta, pa mi niti na kraj pameti ni prišlo da bi se spravil na take ture.

Odličen motor in sem bil zadovoljen z njim...ampak vsekakor ni za vožnjo po terenu. Ta ga je zagotovo kaj predelal, ker je ta model imel premehko vzmetenje. Ima pa še druge neprimerne lastnosti za teren. To je enduro le po imenu in je za vožnjo po cesti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se polaganja ovinkov tiče je pri Vari ogromno odvisno od gum.

Jaz sem dve sezoni vozil na Michelinkah T-66 pa nisem bil preveč zadovoljen.

Letošnjo sezono sem nabavil Metzeler Tourance in je ogromna razlika.

Motor veliko lepše pade v ovinek in tudi veliko več je oprijema in povratnih inf.

Ko sva Šla z boljšo 1/2 iz dopusta naju je iz Krka do doma pral dež pa sem lahko ovinke med Kočevjem in Dvorom brez skrbi polagal do tačke.

Je pa res, da je Caponord veliko bolj športno naravnan motocikel kot Vara. Že v samem okvirju motorja je ogromna razlika, Capo ima aluminijastega, Vara navadnega cevnatega.

Mislim, da je najbolje, če imaš šanso probat več različnih motorjev in boš videl kateri ti najbolj odgovarja. :)

Za teren je pa po moje najbolje KTM LC8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ponosen lastnik Caponorda ga lahko samo priporočim, kljub velikosti je presenetljivo lahek, še posebej v ovinkih. Da ne omenim platišč s špicam, ki so dobre tudi za kak zelo slab makadam (preizkušeno z Metzeler Tourance gumam, pa sem še zmeraj živ :OK: )... v glavnm reklamo najt ti raje prodajalec dela. :grrr

Glede delov je pa situacija res mal včasih težka, če ne dobiš delov pri nas je tu Trst ali Monfalcone, nato pa fabriki težit... v glavnem kakega dela se kdaj tudi NE da dobit nikjer. :wacko: Preizkušeno. No sam tu je pa tud čar italijanskih motorjev, če bi hotel zanesljivost in nepokvarljivost bi ostal na Yamahi.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji kravci je prišel čas menjave svečk in ker je pozimi tak dolgcajt sem pogledal k LOUIS-u koliko pridejo oziroma kake sveče sploh rabim. Pa takoj nastane problem ker imajo dve sorti sveč za Varadero obe NGK:

1. DPR8EA-9 (2,95EUR)

2. DPR8EVX-9 (14,15EUR) :? :? :?

A ve kdo kakšna je razlika med temi svečami in ali je druga res toliko boljša od prve, ker cena je pa prav svinjska.

Kakšna je sploh razlika med njima???? Kje se poznajo razlike?? pri vožnji, pri intervalu menjave svečk.......

Sicer v USERS MANUAL mi piše da se uporablja ta draga varianta ampak vseeno bi bil vesel kake informacije.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Leteči boš moral kr tadrage kupit. :(

Taprve svečke so z navadno elektrodo, tadrage so pa z elektrodo iz iridija ali platine.

Če boš pa slučajno na IMOT hodil pa počakaj z nakupom do takrat. Jaz sem jih lani dobil za dobrih 9 Evrov. Pri nas so pa okoli 3000-3500 sit.

Sam bom pa letos probal svečke Denso sem jih dobil na AS-u cena je nekje med 2200-2700 sit nisem več prepričan. Mi je rekel serviser, da oni dajejo v vse Honde načeloma Denso svečke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he ja grem na IMOT in upam da bodo imeli kak sconto ker tole je res nenormalna cena.

Sam vseeno me zanima kakšna je razlika (firbec pač), če ima daljšo življenjsko dobo ali se pozna kaj pri delovanju motorja............????

Bemti kje so cajti ko sem kupoval sveče za motor po 800SIT, še dobro da nimam štirih cilindrov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je fora v temperaturi delovanja.

Načeloma pa pri vseh motociklih velja, da vzdrževanja ne moreš primerjati npr. z avtom. Olje, svečke in gume so znatno dražje in tudi bolj kakovostne, to je treba vzeti v zakup.

Kupi prave svečke(ta drage)!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Na naši Vari se je pojavil problem o katerem pričajo fotografije - počil je zvar pri tisti sivi "škatlci".

Je že kdo imel ta problem oziroma kdo ve kako bi se dalo to popravit. :hmm:

post-2682-1111928369_thumb.jpg

post-2682-1111928399_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto kar je počilo je samo nosilček tiste "sive škatlice" ki tudi jaz ne vem natančno kaj je ker se mi ne da hodit gledat v garažo.

Zadevo bo rešil vsak mojster ki zna varit in pa malo črne barve da ne bo zadeva preveč grdo izpadla.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto kar je počilo je samo nosilček tiste "sive škatlice" ki tudi jaz ne vem natančno kaj je ker se mi ne da hodit gledat v garažo.

Zadevo bo rešil vsak mojster ki zna varit in pa malo črne barve da ne bo zadeva preveč grdo izpadla.

LP

Leteči

Kolkor sem jaz na hitro lahko pogledal, se mi dozdeva da je nekaj v zvezi z CBS-om.

Upal sem pa na kakšno bolj prikladno varjanto popravila - je otežen dostop do zvara. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje bo zavarit, kake druge alternative jaz ne vidim. Saj samo dol vzameš tank in si zmagal, to ti pa vzame 10 minut časa.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na naši Vari se je pojavil problem o katerem pričajo fotografije - počil je zvar pri tisti sivi "škatlci".

Je že kdo imel ta problem oziroma kdo ve kako bi se dalo to popravit.  :hmm:

:hmm: Popravit niti ni tak problem , bolj je zanimivo , zakaj je do tega sploh prišlo (padec motorja , vibracije), ali se to dogaja vsem , mogoče je tovarniška napaka? Bom vprašal kolega k ma varadero , če ima isti problem. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Popravit niti ni tak problem , bolj je zanimivo , zakaj je do tega sploh prišlo (padec motorja , vibracije), ali se to dogaja vsem , mogoče je tovarniška napaka? Bom vprašal kolega k ma varadero , če ima isti problem. :?

Verjetno je do tega prišlo zaradi vibracij, ker motor ni doživel nobenega padca za seboj pa ima 70k km. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!