Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

LP.

Najlepsa hvala za pomoc. :D

Objavljeno

LP.

A kdo ve a se bolj splaca kupiti pri nas kovce in nosilce od GIVI-ja ali je v tujini kaj ceneje? :)

Objavljeno

Pojdi v Trst, ulica Via Milano, ta druga moto trgovina ( ta večja ), se definitivno splača, pa še davek dobiš povrnjen.

Objavljeno
Pojdi v Trst, ulica Via Milano, ta druga moto trgovina ( ta večja ), se definitivno splača, pa še davek dobiš povrnjen.

Na ulice se ne spoznam. :( Če je to poleg stadiona, se strinjam z tabo. Ampak mislim da ni, pri stadionu ti takoj odbije davek, pa še štemplat Ive ti ni potrebno.

Objavljeno

LP.

MAT na tvoji strani sem videl, da prodajas, original stranske nosilce in stranske kovcke, ter centralno stojalo. A se imas te stvari in koliko bi bila cena?

Koliko ti kaj sprica olje iz SCOTOILER-ja po zadnjem kolesu?

Objavljeno

Vulcan,

tema je namenjena HONDI VARADERO. Če imaš vprašanje za GIVI kovčke, ga naslovi v drugo temo. Če imaš vprašanje o scottoilerjih, ga naslovi v drugo temo.

Saj čisto razumem, da si kupil motor in da imaš sto in eno vprašanje glede opreme. A naj ta tema ne postane samo "tvoja" tema, ker je namenjena Varaderu. :idea: :idea: :idea:

Objavljeno
LP.

MAT na tvoji strani sem videl, da prodajas, original stranske nosilce in stranske kovcke, ter centralno stojalo. A se imas te stvari in koliko bi bila cena?

Koliko ti kaj sprica olje iz SCOTOILER-ja po zadnjem kolesu?

Glede kovčkov sem se premislil, saj sem ugotovil da nosilci tudi dobro varujejo motor pri padcu. Sami kovčki(orginalni) pa niso bog ve kaj, preveč so mehki pa moraš biti pazljiv pri "basanju" v njih da nimaš kasneje špranje. Verjetno bi bili Givi jevi kovčki boljši. Najboljši bi pa po mojem bili BMWjevi, če bi pasali na motor. Kolega je padel, in na kovčku je bila samo majhna praskica.

Scottoiler: Ja, nekaj svinja. Veliko je tudi odvisno koliko odpreš pipico, sam jo imam na malenkost čez minimum, pa mi zadovoljivo maže. Edino v dežju(sedem dni) sem imel občutek(maksimum), da ni dovolj mazal. Moje mnenje je, da če se moraš voziti cel dan v dežju, bi bilo potrebno uporabiti tudi sprey.

Centralno stojalo sem prodal prejšni teden.

Objavljeno

LP.

MAT, a se ti vozis predvsem sam ali v dvoje, ker me zanima kako imas na trdo zadnji blazilnik. A se ti zdi, da so mogoce sprednje vilice premehke?

Objavljeno
LP.

MAT, a se ti vozis predvsem sam ali v dvoje, ker me zanima kako imas na trdo zadnji blazilnik. A se ti zdi, da so mogoce sprednje vilice premehke?

Predvsem sam, razen enkrat na leto, osem dni polno otovorjen z ženo vred. :wink:

Drugače imam 95 kg, zadnje amortizerje imam naštimane od spodaj navzgor 14 klikov, sprednje se pa neda štelat. Glede sprednjih vilic pa še sam nevem. Ja so bol mehke, sam me pa luknje sredi ovinkov nič ne zmotijo.....

Objavljeno

LP.

MAT hvala za odgovore. :D

Na tvoji strani sem zasledil da si namesto sinteticnega olja uporabil pol sintetiko in masina ne proizvaja zvizgajocega zvoka. Alo lahko izvem katero olje tocno uporabil, ker bo kmalu imel motor 24.000 km in bi ga tudi jaz probal.

Koliko km si ze prevozil s svojim Varaderotom, a si imel kaksne tezave in a si ze zamenjal zavorne ploscice in pri koliko km?

Za odgovore se ze vnaprej zahvaljujem. :)

Objavljeno

Motul polsintetično olje, modela se pa ne spomnim. Ja pomaga pri žvižganju, meni ga je povsem odpravilo. Zavorne pološčice sem že menjal, ne vem pri koliko km. Problemov, zaenkrat nisem imel, boma pa preventivno dal popraviti bencinsko pumpo, ki rada crkne. Kontakti se čudno znucajo. To je znana napaka pri @, VFR, Varadero....

Objavljeno

Na kok kma pa je preventivno najbol zamenat pumpo??

Ciao,by Pero

Objavljeno
Na kok kma pa je preventivno najbol zamenat pumpo??

Ciao,by Pero

Napake naj bi se dogajale od 40k do 60k km. Sicer pa lahko sam pogledaš kakšne imaš kontakte. Pri pumpi odšrafaj plastični del, z tem boš videl kontakte. Jaz jih imam v obliki triglava. :shock:

Sicer pa pašejo tudi avtomobilske pumpe, pa še cenejše so in vzdržljivejše.

Objavljeno

LP.

A potem je to isti problem kot pri AT od l. 97 oz. 98 naprej?!

Glede pumpe od avtomobila, a si ze kaj gledal katera pase gor?

Ce se ne motim je bencin pumpa pri Varaderotu zraven oljnega filtra?

Se se lovim pri raziskovanju mojega motorinota. :D

Objavljeno
LP.

A potem je to isti problem kot pri AT od l. 97 oz. 98 naprej?!

Glede pumpe od avtomobila, a si ze kaj gledal katera pase gor?

Ce se ne motim je bencin pumpa pri Varaderotu zraven oljnega filtra?

Se se lovim pri raziskovanju mojega motorinota. :D

Verjetno.

Ne, bral sem po forumih, da te preide veliko ceneje.

Ja, odšrafati moraš spodno plastiko.

Objavljeno

Če je problem podoben oz. enak kot pri Africi Twin, se da življenjsko dobo črpalke menda precej podaljšati z vzporedno vezanim blokirnim kondenzatorjem. Pero: A ni fajn, ker Transa nima bencinske črpalke? :P :D

Objavljeno

Kok sm jest hepi!!!! :D :D :D :D :D :P :roll:

Mislim da ni prav pametno eksperimentirat z pumpami če se hočeš dolg vozt!! :idea:

Ciao,by Pero

Objavljeno
Če je problem podoben oz. enak kot pri Africi Twin, se da življenjsko dobo črpalke menda precej podaljšati z vzporedno vezanim blokirnim kondenzatorjem. Pero: A ni fajn, ker Transa nima bencinske črpalke?  :P :D

Isti. :evil:

Ja, to dela mojster, ki obnavlja(popravlja) kontakte na pumpi.

Objavljeno

LP.

Vceraj sem se malo peljal z mojo Varo, mi ni dalo miru.

MAT a se tebi pogosto preizge ventilator za hlajenje motorja?

Jaz sem ga vceraj kr neki casa laufal pa ni bilo nic, ceprav se je masina kr hitro ogrela na normalno temperaturo.

Objavljeno

Motor se že še ogreje sam da ti bo pa pr teh temperaturah ventilator nucal bo treba pa kar dolg počakat!Tko na uč bi reku od nule do ventilatorja 20min!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno
LP.

Vceraj sem se malo peljal z mojo Varo, mi ni dalo miru.

MAT a se tebi pogosto preizge ventilator za hlajenje motorja?

Jaz sem ga vceraj kr neki casa laufal pa ni bilo nic, ceprav se je masina kr hitro ogrela na normalno temperaturo.

Ne spomnim se , da bi se kdaj prižgale med vožnjo. Na mestu(poleti) po ca 15 minutah.

Objavljeno

LP.

Glede tega, da ima Varadero CBS zavore, premza istocasno spredaj in zadaj. A je potem dobro, da se zamenjajo ploscice spredaj in zadaj istocasno? A je v nasprotnem primeru moznost, da ne bo vec uncikovito deloval CBS.

Objavljeno
LP.

Glede tega, da ima Varadero CBS zavore, premza istocasno spredaj in zadaj. A je potem dobro, da se zamenjajo ploscice spredaj in zadaj istocasno? A je v nasprotnem primeru moznost, da ne bo vec uncikovito deloval CBS.

Ni potrebno, če so pa vse obrabljene, menjaš vse.

Objavljeno

za Vulcana

ja res,ogrevane ročke dobiš v Trstu za pol cene,vem iz lastnih izkušenj,kot ti je napisal Yankee,on že ve,sem mu jih zrihtal tudi zanj.

PORABA :vodim si evidenco več kot 15 porabljenih rezervoarjev in je tako: najmanj sem prišel na 6,7 l ,pa tudi na 10 l in celo 11.4 l max,ampak res da to na AC ,manj kot 180 ni šlo, pa do konca.No ja,povprečje malo mešano,mi je okoli 7,5 - 8 l .

VODLJIVOST : Lani smo šli s Korzike nazaj po AC ( v dveh osebah,3 kufri tank torba,ob tem da sem samo jaz za skoraj dve osebi )in smo ga malo probali tudi do 180,brez problema,nobenih treslajev,nihanj....

res,da imam povišan vizir in to je za sopotnico zakon,zadaj se lahko razgleduje tudi pri 150 kot da bi šel 80.

jaz mojo Varo sicer prodajam,pa ne zato ker bi bil slab motor,če poznaš koga,je pa skoraj nova in ima ful opreme in ,normalno,ni malo keša.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!