Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Cb 1300:

Na moji trenutni, letnik 08 je gor DID 525HV????

Se kaj vidimo??

Lp! Iztok

Objavljeno
Cb 1300:

Na moji trenutni, letnik 08 je gor DID 525HV????

Se kaj vidimo??

Lp! Iztok

sprašujem iz razloga, ker mi je serviser trdil da prvovgradnja ni DID 525 HV . :whistle: ????

Objavljeno
Se kaj vidimo??

Lp! Iztok

Zdravo....ta vikend sem malce izkoristil čas in se vozil, ta teden grem v Francijo (brez motorja), potlej se mi pa izpiti začnejo.....pred julijem bo težka :headbang:

Smo na vezi.......od petka do včeraj veliko število Varaderc srečal....v soboto sta mi dva hupala v Vipavi :krneki:

Ena od včeraj :naughty:

Mi pa neki problemcke dela.....občasno sveti rdeča lučka FI, dela normalno, ko ga pa naslednjič prižgem, pa drži obrate nad 2000.....danes zjutraj za v službo spet normalno delal :unsure:

post-12239-1210569870_thumb.jpg

Objavljeno

Men se je podobno zgodil na vfr

Lučka je posvetla, motor je narmalno deloval naprej.

Ko sem ga ugasnil in prizgal je delovalo vse normalno...

Na As-u pravjo da se občasno zgodi da senzor dobi napačne podatke in se zato prizge opozorilo.

Bojda ni razloga za skrb, sej se mi še na Alfi kdaj kej prižge pa, da se na Hondi nebi :P B)

Objavljeno (popravljeno)
sprašujem iz razloga, ker mi je serviser trdil da prvovgradnja ni DID 525 HV . :whistle: ????

Pri meni je!

Popravljeno . Popravil Orange
Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

dejte me prosim rešit branja vseh 110 strani... KAko je s porabo pri Vari? Tuhtam na zamenjavo za TDM 900, ki je pri hudo športni vožnji nisem spravil čez 6, pa me malo skrbi k je tolk večja in težja. Govorim o novejšem modelu, po 2005, pejšnje vem da so žrle kot nore.

Pa videl sem eno z relaivno cestnimi gumami. A se to dobi v 19 colah?

Če pa še kdo pove kolk v povprečju stane servis pa tolk boljjše.

ŽE vnaprej hvala

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Objavljeno
Živjo!

dejte me prosim rešit branja vseh 110 strani... KAko je s porabo pri Vari? Tuhtam na zamenjavo za TDM 900, ki je pri hudo športni vožnji nisem spravil čez 6, pa me malo skrbi k je tolk večja in težja. Govorim o novejšem modelu, po 2005, pejšnje vem da so žrle kot nore.

Pa videl sem eno z relaivno cestnimi gumami. A se to dobi v 19 colah?

Če pa še kdo pove kolk v povprečju stane servis pa tolk boljjše.

ŽE vnaprej hvala

Meni 5,5l-6,5 v povprecju normalne voznje z boljs polovico zadaj!Prvi servis me je stal okol 90 eur !Gume so bolj cestne kot enduro ,motor itak ni za ofroad razen kaksen makadam .Kr kup bos zadovoljen -garant! :naughty:

Objavljeno
Meni 5,5l-6,5 v povprecju normalne voznje z boljs polovico zadaj!Prvi servis me je stal okol 90 eur !Gume so bolj cestne kot enduro ,motor itak ni za ofroad razen kaksen makadam .Kr kup bos zadovoljen -garant! :naughty:

Torej smo hitro na 7 litrov pri vožnji na odprti cesti pri cca 120 do 150 km/h.... Pa dobr, sej je krava. Motor poznam, sem že vozil in vem približno kako in kaj. Gume sem pa videl prav cestne na eni, zgledajo kot michelin pilot road. Sicer sem vse do sedaj videl bolj kot ne enduro gume. Ideja o cestnih gumah mi je všeč, ker itak to ni za na makadam, prilagam sliko.

post-5941-1211311860_thumb.jpg

Objavljeno
Torej smo hitro na 7 litrov pri vožnji na odprti cesti pri cca 120 do 150 km/h.... Pa dobr, sej je krava. Motor poznam, sem že vozil in vem približno kako in kaj. Gume sem pa videl prav cestne na eni, zgledajo kot michelin pilot road. Sicer sem vse do sedaj videl bolj kot ne enduro gume. Ideja o cestnih gumah mi je všeč, ker itak to ni za na makadam, prilagam sliko.

Pri vožnji kot jo omenjaš (120-150) boš na 7 prišel le če bo cesta skoz v klanc in polno naložen motor. Lani prevoženih slabih 12000 km pa je povprečje 5,66l/100km. Maksimalna poraba na tank je bila 6,1, minimalna 4,5. 98% vožnje z dvema potnikoma (160 kg) in kovčkom min 5kg. Brzina do 160.

Tanova Dunlop Roadsmart se prodaja v teh dimenzijah za velike endure.

Objavljeno
Torej smo hitro na 7 litrov pri vožnji na odprti cesti pri cca 120 do 150 km/h.... Pa dobr, sej je krava. Motor poznam, sem že vozil in vem približno kako in kaj. Gume sem pa videl prav cestne na eni, zgledajo kot michelin pilot road. Sicer sem vse do sedaj videl bolj kot ne enduro gume. Ideja o cestnih gumah mi je všeč, ker itak to ni za na makadam, prilagam sliko.

Meni stari model z dvema troši okrog 6L celo manj na daljše proge .., če pa se toliko obremenjuješ s pol litra večjo porabo pa zaradi svojega miru kupi manjši motor.....meni ni žal in je ne zamenjam! :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Hoj!

hvala za info. Ne obremenjujem se z pol litra porabe, vem pa da so stare fuuuul zrle, celo okol 10. Magicni preobrat je pa ce se ne motim leto 2005, a ne?

Guma zdrzi 10 000? al pa vsaj 8.000? Seveda govorim o normalni, hitri voznji med 120 do 150 in brez nepotrebnih ostrih pospesevanj in zaviranj

Thnx

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Objavljeno

Moja je letnik '99. Polno naložen (3 polni kovčki, tank torba in sopotnica), poraba približno 7,5 l pri hitrosti do 140 km/h. No, cesta pa bosanske vukojebine. Pred varo sem imel TDM 900, l. 2003, ki pa je dejansko porabila kar precej manj 5-5,5 l. Vendar jo Honda povsod drugje prekaša kjub nekaj letom/kilometrom več.

Objavljeno
Pri vožnji kot jo omenjaš (120-150) boš na 7 prišel le če bo cesta skoz v klanc in polno naložen motor. Lani prevoženih slabih 12000 km pa je povprečje 5,66l/100km. Maksimalna poraba na tank je bila 6,1, minimalna 4,5. 98% vožnje z dvema potnikoma (160 kg) in kovčkom min 5kg. Brzina do 160.

Tanova Dunlop Roadsmart se prodaja v teh dimenzijah za velike endure.

Govoril sem o povprecju !Po racunalniku pri hitrosti 150 km/h ravna cesta sam mi pokaze cca 4,5 do 5l/100! Z 24l naredim od 410

do 420km.Vec si nisem upal , :naughty: morebiti bi se se lahko peljal!

Objavljeno
Moja je letnik '99. Polno naložen (3 polni kovčki, tank torba in sopotnica), poraba približno 7,5 l pri hitrosti do 140 km/h. No, cesta pa bosanske vukojebine. Pred varo sem imel TDM 900, l. 2003, ki pa je dejansko porabila kar precej manj 5-5,5 l. Vendar jo Honda povsod drugje prekaša kjub nekaj letom/kilometrom več.

Razen v okretnosti, handlingu in obvladljivosti. Vozil sem varo 1000 km in TDM 15000 km in ni primerjave. Športna je TDM sigurn bolj. Vara je pa pojava. Seveda se jo podre z lahkoto do tace ampak mislem da bi pravi mojster z TDM imel na določenem odseku boljši čas kot z Varo,.

Objavljeno
Razen v okretnosti, handlingu in obvladljivosti. Vozil sem varo 1000 km in TDM 15000 km in ni primerjave. Športna je TDM sigurn bolj. Vara je pa pojava. Seveda se jo podre z lahkoto do tace ampak mislem da bi pravi mojster z TDM imel na določenem odseku boljši čas kot z Varo,.

Aja pa predn vsi skocte name - Vara je zakon. Sam ne mors je pa primerjat s TDM om, kot FJR ja ne mors s CBR 1000.

Objavljeno (popravljeno)
Hoj!

hvala za info. Ne obremenjujem se z pol litra porabe, vem pa da so stare fuuuul zrle, celo okol 10. Magicni preobrat je pa ce se ne motim leto 2005, a ne?

Guma zdrzi 10 000? al pa vsaj 8.000? Seveda govorim o normalni, hitri voznji med 120 do 150 in brez nepotrebnih ostrih pospesevanj in zaviranj

Thnx

Tu nas je kar nekaj, ki vozimo še stare modele, moja je 2002 ....pa nišče ne omenja takšne astronomske porabe kot jo ispostavljaš oz. domnevaš--razlika v porabi med novo in staro že zdavnaj ugotovljeno je cca 1 L .. ....vbrizganje goriva pa so dobile leta 2003.....če imaš € kupi novo ...ali staro preračunaj kaj se ti bolj splača? na to temo je bilo napisano že morje :yes:

gume....zelo realitivno ...znamka, kvaliteta..način vožnje....glede na tvoje želje ki sem jih razbral bi ti bolj ustrezal kakšen SS...ali sport touring :naughty:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno (popravljeno)
Tu nas je kar nekaj, ki vozimo še stare modele, moja je 2002 ....pa nišče ne omenja takšne astronomske porabe kot jo ispostavljaš oz. domnevaš--razlika v porabi med novo in staro že zdavnaj ugotovljeno je cca 1 L .. ....vbrizganje goriva pa so dobile leta 2003.....če imaš € kupi novo ...ali staro preračunaj kaj se ti bolj splača? na to temo je bilo napisano že morje :yes:

gume....zelo realitivno ...znamka, kvaliteta..način vožnje....glede na tvoje želje ki sem jih razbral bi ti bolj ustrezal kakšen SS...ali sport touring :naughty:

Ja, ja.... Hvala. SS odpade, ker imam skor 2 m in me vse boli..... FJR je predrag in premocan za registrirat. Vara pa vzbuja respekt, gledu sm tud V stroma ampak nima ABS, kar je pogoj zame. Vozm se ponavad med 120 in 130, nocm pa d se morm pr 140 ze prvezat d me ne odpihne. TDM mi je bla zakon, ampak ima pa nekoliko ozek zic in precej rit boli po nekaj km, poleg tega bi vozu se kej druzga, po dveh TDM ah.

Zadnja guma na TDM mi je drzala okol 9.000 konstantno. Dunlop D220 ST, letos Roadsmart

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Objavljeno (popravljeno)
glede na tvoje želje ki sem jih razbral bi ti bolj ustrezal kakšen SS...ali sport touring :naughty:

glede na slike v tvojem profilu..... mislem d se ne vozm tko spljoh. Pa tud ti nimas glih Jawe 350, ampak 100 konjev in jurja kubov, verjetno ne zato d se vozis 90, se motim? Pa brez zamere.

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Objavljeno
glede na slike v tvojem profilu..... mislem d se ne vozm tko spljoh. Pa tud ti nimas glih Jawe 350, ampak 100 konjev in jurja kubov, verjetno ne zato d se vozis 90, se motim? Pa brez zamere.

Kva pa majo veze 100k in 1000ku mi Varaderisti vozmo po predpisih (vsaj vecina ) in tut 90 ali manj ce je treba !Če boš vozu do tačke lohk kmal pričakujemo kaj v črni kroniki!Vara ni glih narjena za športno vožnjo kup raj SS :evilgrin:

Objavljeno
Kva pa majo veze 100k in 1000ku mi Varaderisti vozmo po predpisih (vsaj vecina ) in tut 90 ali manj ce je treba !Če boš vozu do tačke lohk kmal pričakujemo kaj v črni kroniki!Vara ni glih narjena za športno vožnjo kup raj SS :evilgrin:

marsikateri SS ima veliko dela da se za varo pelje :whistle: .....pa bres drajsanja tačk :naughty:

Objavljeno
marsikateri SS ima veliko dela da se za varo pelje :whistle: .....pa bres drajsanja tačk :naughty:

še lepše je videt zadevo v dolomitih, ko kdo z varo pade mimo SSa v nagibu in ta od silnega šoka kar gas spusti

Objavljeno
Kva pa majo veze 100k in 1000ku mi Varaderisti vozmo po predpisih (vsaj vecina ) in tut 90 ali manj ce je treba !Če boš vozu do tačke lohk kmal pričakujemo kaj v črni kroniki!Vara ni glih narjena za športno vožnjo kup raj SS :evilgrin:

seveda..... sloni pa letijo.

Objavljeno

Že res, da ima TDM malo bolj športno dušo ampak tudi s KLE 500 sem komot sledil SS motorčkom (in pri tem zbrusil tačke v nulo). Vara je pač udobnejša, v okretnosti pa ni bistvene razlike (sploh če imaš gor sopotnika). Kljub večji porabi, starejšemu letniku sem kupil Hondo. Zaenkrat sem zelo zadovoljen.

Objavljeno

Vsak motor je dober, o tem ni dvoma. in skoraj vsak motor lahko zadovolji pricakovanja in potrebe povprecnega voznika. Ostalo so zelje, okus in pa zmoznosti.

Objavljeno
seveda..... sloni pa letijo.

Lp! Miki, malo si nas sprovociral in takšni so potem tudi odgovori. Če nočeš verjeti odgovorom, potem ne sprašuj. To, da sloni letijo, oz. Vara mimo SS je pa mogoče, pa jaz nisem tisti, ki bi ti to lahko pokazal. To ni samohvala, ampak opis, kaj je vara zmožna.

Res se da zelo lepo peljati v ovinek, gre skoraj sama. O porabi bi se dalo marsikaj, moja (letnik 01) žere tudi 10-11 litra, ampak ko jo teram 200 + (mislim, da od tu izhajajo vsi predsodki, da vara žere ko hudič), do 130 z lepo vožnjo pa do 6 litrov.

Upam, da boš vsaj tako zadovoljen z varo kot sem jaz!!

Lepe in varne kilometre.

Iztok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!