Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Lahko pa zašponaš tudi vijake na obeh križih ki držita teleskope vilic, to je včasih tudi vzrok za čudno obnašanje mopeda :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja najprej pa sploh poglej kakšne imaš gume in ali ni mogoče dol padla utež.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja najprej pa sploh poglej kakšne imaš gume in ali ni mogoče dol padla utež.

Gume so nove, sem jih dal ponovno scentrirat. Je pa vulkanizer reku, da lje ahko tudi s samo gumo nekaj "tovarniško" narobe. Bom nekaj probal sčarat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so nove, sem jih dal ponovno scentrirat. Je pa vulkanizer reku, da lje ahko tudi s samo gumo nekaj "tovarniško" narobe. Bom nekaj probal sčarat.

ja pol pa gumo vrn saj je v garanciji!Kako je pa z tvojimi utezmi na balanci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest bi pa sam prašou......sam bom menjou olje na moji vari......pa me zanima če je kej posebnga al tko k povsod....al morm na kej merkat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest bi pa sam prašou......sam bom menjou olje na moji vari......pa me zanima če je kej posebnga al tko k povsod....al morm na kej merkat :whistle:

ole vn, filtr vn, filtr not ole not... gasa! :evilgrin:

Nič posebnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z tvojimi utezmi na balanci?

Uteži na balaci??? :eek:

To so pa že neke tehnične podrobnosti o katerih ima tok pojma kot o afriških plemenih. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ole vn, filtr vn, filtr not ole not... gasa! :evilgrin:

Nič posebnega.

Hvala.......sej una podložka na vijaku za ispust olja je pa nejbrž za skos ane :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala.......sej una podložka na vijaku za ispust olja je pa nejbrž za skos ane :unsure:

Podložka je za skoz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podložka je za skoz.

tista podložka NI za skoz in priporočam menjavo vsakič, ko zamenjaš olje.....je verjetno aluminijasta (stare podložke so bile še bakrene) in ko pritegneš vijak, se deformira......zato jo menjaj vsakič, kajti strošek je tako mali napram kasnejšim morebitnim komplikacijam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz z nekim manjšim problemom!

Z Varo sem do sedaj naredil le cirka 500 km, a me ena zadeva močno moti. Pri določenih hitrostih je krmilo zelo nemirno. Ima nove pnevmatike Continental ContiTrailATTACK in sem šel ponovno k vulkanizerju, da so jih ponovno scentritali. Zadeva se je nekoliko umirila, a je še vedno samo pri neki določeni hitrosti krmilo nemirno. Res pa je, da, če samo prst položim na krmilo se umiri. Zanima me ali imate tudi ostali takšne izkušnje s krmilom in je to pač v naravi konstrukcije takšnega motorja ali je samo z mojim motorjem nekaj narobe? Hvala.

če ni skrivnost, pa oprosti mojem vprašanju, ampak a imaš top case gor?.....namreč en od razlogov tresenja balance pri določenih hitrostih je lahko tudi top case......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni skrivnost, pa oprosti mojem vprašanju, ampak a imaš top case gor?.....namreč en od razlogov tresenja balance pri določenih hitrostih je lahko tudi top case......

Razlog ravno ne, ponavadi pa močno ojača pojav!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uteži na balaci??? :eek:

To so pa že neke tehnične podrobnosti o katerih ima tok pojma kot o afriških plemenih. :whistle:

Ja tiste dva kovinska valja na koncu rock sta zato da preprecujeta tresenje pri majhnih hitrostih!A jih imas gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je že tastara Vara pri določenih hitrostih tresla belanco in mi tanova tudi, posebej, če je polno otovorjena.

Bom tudi jaz probal malo matico od vilic odšponat, da vidim kaj bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ne trese na srečo nič :worship: , bom videl kaj bo ,ko bom menjal sprednjo gumo....bom vsaj vedel vzrok če bo kaj narobe :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni skrivnost, pa oprosti mojem vprašanju, ampak a imaš top case gor?.....namreč en od razlogov tresenja balance pri določenih hitrostih je lahko tudi top case......

Ne, ne brez kufra sem bil, letos ga sploh še nisem gor dal (je še poln šare).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tiste dva kovinska valja na koncu rock sta zato da preprecujeta tresenje pri majhnih hitrostih!A jih imas gor?

U mater, zdej si me pa dobu :whistle: ! Mislm, da je vse gor - vsaj jaz nisem nič dol jemal O:-) . Bom danes preveril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tiste dva kovinska valja na koncu rock sta zato da preprecujeta tresenje pri majhnih hitrostih!A jih imas gor?

Jaz jih imam gor in kolikor vem so to uteži, kateri preprečujeta tresenje tako kot praviš ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je že tastara Vara pri določenih hitrostih tresla belanco in mi tanova tudi, posebej, če je polno otovorjena.

Bom tudi jaz probal malo matico od vilic odšponat, da vidim kaj bo.

Sam tega ne delat; najprej boš ležaj zjahu, pa še varno ni najbolj.

Če trese, je ponavadi zaradi gum (če ni glih parkrat "bil paden v garaži").

Trese, ne trese, važno da se pelje naravnost in da je občutek v ovinku ziher, če pa pri 45km/h (vstavi poljubno) malo potrese, pa po moje pelješ malo nad ali pod to hitrostjo in je problem rešen.

PS: če ti to dela na tanovi (predvidevam, da si kupil novo), najbrž ni preveč pritegnjena matica :? .

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so pri sestavljanju novega motorja dali zadnjo kolo postrani gor, se ne bi čudil, če bi matico na vilicah preveč zategnili, brez moment kluča kr tako, malo po filingu :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so pri sestavljanju novega motorja dali zadnjo kolo postrani gor, se ne bi čudil, če bi matico na vilicah preveč zategnili, brez moment kluča kr tako, malo po filingu :hmm:

Ne bi bilo nič novega pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so pri sestavljanju novega motorja dali zadnjo kolo postrani gor, se ne bi čudil, če bi matico na vilicah preveč zategnili, brez moment kluča kr tako, malo po filingu :hmm:

Tisto matico (za ležaj) se itak po občutku zateguje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj fantje, zdej ste me pa čist zapsihiral kaj je lahko narobe, da mi Vara trese :hmm: . Ne me narobe razumet prosm, sem vam vsem zelo hvaležen za nasvete, ampak mislim, da sam ne bom nič šraufal in bom raje kar na servis peljal. Bojo pa še enkrat (tretjič) gumo scentriral, jo zamenjal, če bo treba, prečekiral kaj s temi maticami... Kokr kol, motor gre na servis (ko bo vreme OK) in upam, da bom dobil zrihtanega nazaj.

Vam pa vsem najlepša hvala :worship: za nasvete (me prav zanima, če bodo na servisu vedl kaj narest).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj fantje, zdej ste me pa čist zapsihiral kaj je lahko narobe, da mi Vara trese :hmm: . Ne me narobe razumet prosm, sem vam vsem zelo hvaležen za nasvete, ampak mislim, da sam ne bom nič šraufal in bom raje kar na servis peljal. Bojo pa še enkrat (tretjič) gumo scentriral, jo zamenjal, če bo treba, prečekiral kaj s temi maticami... Kokr kol, motor gre na servis (ko bo vreme OK) in upam, da bom dobil zrihtanega nazaj.

Vam pa vsem najlepša hvala :worship: za nasvete (me prav zanima, če bodo na servisu vedl kaj narest).

Njbolj pametno da nardis to se ni za spilat z takimi stvarmi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj fantje, zdej ste me pa čist zapsihiral kaj je lahko narobe, da mi Vara trese :hmm: . Ne me narobe razumet prosm, sem vam vsem zelo hvaležen za nasvete, ampak mislim, da sam ne bom nič šraufal in bom raje kar na servis peljal. Bojo pa še enkrat (tretjič) gumo scentriral, jo zamenjal, če bo treba, prečekiral kaj s temi maticami... Kokr kol, motor gre na servis (ko bo vreme OK) in upam, da bom dobil zrihtanega nazaj.

Vam pa vsem najlepša hvala :worship: za nasvete (me prav zanima, če bodo na servisu vedl kaj narest).

Včasoh ni dovolj samo ponovno centriranje, ampak je treba gumo sneti in jo nekoliko obrniti na feltni, ter ponovno centrirati. Poglej, če ima guma kakšne pike narisane na boku. Probaj piko postaviti na ventil. Sem doživel, da so gumo montirali na pnevmatik centru XY, kar tako kot pade, pa jo potem nismo mogli nikakor scentrirat. Lepili so uteži, pa ni pomagalo. Guma je tresla in se precej čudno obnašala pri zaviranju glogoko v ovinek(nihanje motorja)! Po obisku strokovnjaka (servis ŠTERN, Kranj), kjer je mehankar populil vse uteži z platišča ter zasukal gumo piko na ventil, je bila stvar OK brez grama uteži. Šlo je za prednjo gumo na Yamahi Fazer 600.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!