Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

A sedaj ko ela tik tik ostala elektrika dela? Recimo luči, armaturka...

Lahko da je vzreok povsem drugje kot v akumulatorju.

Ce mas akumulator nov in napolnjen(lahko da si kupu slabega) je verjetno starter! Loh so krtacke al je pa v stiku in ti je izpraznil aku!Mrbit se da popravt ce je rotor ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in imam en problem! Sem ponosen lastnik Varadere l.02! Motor sem kupil lani spomladi in se celo leto vozil brez problemov. Ko sem ga dal na zimovanje (v leseno garažo), mi je motor še normalno vžigal. Nekje v mesecu januarju, ko sem ga hotel malo "zalaufati" motor ni hotel več vžgati. Glede na to, da se mi je mašina le počasi obračala, sem predvideval, da je za to kriv akumulator. Tako sem pred dnevi kupil novega (drag ko žafran) ter ga namestil v motor. Vendar motor kljub temu noče vžgati. Nekaj časa je še obračal mašino (zelllooo počasi), sedaj pa se oglaša samo še rele (dela tik tik). Ker sem totalni laik, kar se tiče motoroznanstva, vas prosim za pomoč, če se komu svita, kaj bi lahko bilo narobe. Sam sicer predvidevam, da sem "skuril" kakšen zaganjač (štarter)!

Hvala za pomoč!

Nič nisi skuril,samo akumolator si spraznil-napolni ga vstavi v motor pa bruumm :rolleyes: Sem imel enak primer :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti dobro nafilaj nov akumulator, ga daj v motor in še enkrat probaj.

Če boš videl, da spet noče vžgati, je potem krivo najbrž kaj drugega.

Nazadnje ko si ga laufal, si ga vročega pospravil v garažo ali si ga prej zunaj ohladil?

Ker, če je bil motor vroč, je v garaži, ki najbrž ni topla in če je še bolj majhna, ti je motor not zakondenziral in to glih ne vpliva dobro na štrom.

Sem enkrat isto naredil z mojo, ko sem jo imel spravljeno še v lesenem izoliranem boksu.

Jaz sem jo s kabli priklopil na avto in toliko časa verglal, da je vžgala, potem ko se je motor ornk ogrel sem ga zmeraj pustil, da se je zunaj ohladil in od takrat nimam več s tem problemov.

Pa fajn se vozi.

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga še nisi priklopil na avto, ga lahko mirne duše. Si ga pa verjetno pri zadnjih poskusih vžiganja zalil. Verglaj brez gasa in mislim, da ti bo uspelo. Enako je bilo pri mojem bratu.

Ali si kupil aku in si moral naliti kislino sam? Če je tako, si moral najmanj pol ure pustiti aku pri miru in šele potem probati vžigati. Tako so svetovali v Louisu.

Upam, da ti bo užgal!? Pa lepe km!!

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko kupiš nov akumulator in ga napolniš s kislino, ga moraš obvezno priključiti še na polnilec in ga vsaj čez noč polniti, šele nato je pripravljen za uporabo. :)

Želim ti čimveč lepih kilometrov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri novih modelih ni potrebno filati akomulatorjev, samo vliješ kislino, pustiš pol ure in je že uporaben. Ni ga otrebno dodatno filati. Točno to sem tudi uprašal in dobil tak odgovor, razen če so me nas....!

Jutri pa na morje. Še kdo?

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadarkoli sem kupil nov akumulator, sem nalil kislino in ga nafilal; in nikoli do zdaj nisem imel problemov po namestitvi le tega. Je pa kolega kupil nov akumulator in ko ga je vgradil, mu motor ni vžgal (ugotovili smo, da je ena celica mrknila (le 11V).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla....a ma mogoče kdo kaksne rabljene bl športne ispuhe za varo kje duma :whistle:

Sem se pozanimal v AS !Dele bodo dobil Leo vince!Men je naredu predracun 820 eur dva stransk :naughty: kufra 35l nosilc in dva rora!Pravjo da so auspuhi 9kg lazji od original in z atestom.Teh 9 kg me je mogoce preprical!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se pozanimal v AS !Dele bodo dobil Leo vince!Men je naredu predracun 820 eur dva stransk :naughty: kufra 35l nosilc in dva rora!Pravjo da so auspuhi 9kg lazji od original in z atestom.Teh 9 kg me je mogoce preprical!!!!

original rori od vare vagajo 11kg sem jih tehtal :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vi bremzate kej na tazadno bremzo? Jest sm se dons mal vozu in razmišlju in ugotovu da zadne bremze ne uporabljam SPLOH! Mi tko lepo na taprvo cbs dela da sm dau tazadno čist podzavestno na stranski tir... A je to normalno oz. varno al se morm prisilit spet nogo uporabljat za žlajf... Najbrž je v kakšnih situacijah kr boljš kombinirat...

Popravljeno . Popravil Majesty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjo bremzo uporabljam na serpentinah pri vožnji navzdol.

Ponavadi takrat ko bremzam v ovinek, saj če stisnem prvo motor kar noče v zavoj.

V kombinaciji s prvo pa takrat,ko je potrebno hitro ustavljanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se pozanimal v AS !Dele bodo dobil Leo vince!Men je naredu predracun 820 eur dva stransk :naughty: kufra 35l nosilc in dva rora!Pravjo da so auspuhi 9kg lazji od original in z atestom.Teh 9 kg me je mogoce preprical!!!!

Ne vem če je to glih ugodno! Jest sem dal za Kappa stranske 40l 180€, za rore bi dal pa cca 450 - 500 € alu izvedba. Nisem pa glih uprašu, a je to kpl ali samo zadnja dela rorov.

Lahko, da maš ti carbon ali titanium v predračunu, če je tako je pa tu nekje cena.

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če je to glih ugodno! Jest sem dal za Kappa stranske 40l 180€, za rore bi dal pa cca 450 - 500 € alu izvedba. Nisem pa glih uprašu, a je to kpl ali samo zadnja dela rorov.

Lahko, da maš ti carbon ali titanium v predračunu, če je tako je pa tu nekje cena.

Lp! Iztok

Ne sj nism reku da je ugodno ! Men da 10% popusta je pa cnej k pa v Lojzetu !Drgac pa tele Kapini so cnej sam jaz hocem te Givi 35 k grejo pod auspuh da nis tko sirok te so pa okol 250 eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vi bremzate kej na tazadno bremzo? Jest sm se dons mal vozu in razmišlju in ugotovu da zadne bremze ne uporabljam SPLOH! Mi tko lepo na taprvo cbs dela da sm dau tazadno čist podzavestno na stranski tir... A je to normalno oz. varno al se morm prisilit spet nogo uporabljat za žlajf... Najbrž je v kakšnih situacijah kr boljš kombinirat...

Oj

imel celo vrsto motorjev različnih stilov....pri SS motorjih zadnje bremze tudi pipnil nisem, razen pri vožnji navzdol v serpentinah,

pri varaderotu, sploh še ko sva bila gor dva in polno naložena, sem pa nujno stiskal obe zavori,....dosti boljši pojemek kljub CBS sistemu.........en parkrat sem moral polno naložen na ful bremzat, pa se nekak nisem ustavil tako, kot bi si želel.....cca 400kg je kar težak zalogaj

ps....včeraj vidil ene par varaderotov proti vrhniki...reg MB in CE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vi bremzate kej na tazadno bremzo? Jest sm se dons mal vozu in razmišlju in ugotovu da zadne bremze ne uporabljam SPLOH! Mi tko lepo na taprvo cbs dela da sm dau tazadno čist podzavestno na stranski tir... A je to normalno oz. varno al se morm prisilit spet nogo uporabljat za žlajf... Najbrž je v kakšnih situacijah kr boljš kombinirat...

Jaz bremzam skoraj 90% na obe razen ce sem na makadamu ali na mokra cesti sem bolj previden z prednjo!DO zdaj sem bil enkrat v tezavah ko mi je komaj uspelo ustaviti se z prejsnjim Transalpom ki pa ni imel ABS in CBS.Ne vem to mi je ostalo se iz mladih let ko smo fural tomose dvojke, trojke in APN 4

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A vi bremzate kej na tazadno bremzo? Jest sm se dons mal vozu in razmišlju in ugotovu da zadne bremze ne uporabljam SPLOH! Mi tko lepo na taprvo cbs dela da sm dau tazadno čist podzavestno na stranski tir... A je to normalno oz. varno al se morm prisilit spet nogo uporabljat za žlajf... Najbrž je v kakšnih situacijah kr boljš kombinirat...

Sem bil minulo jesen na AMZS-jevem treningu varne vožnje kjer g. Legan paravi, da se je potrebno naučiti in navaditi, da zaviramo z obema zavorama istočasno, saj le tako izkoristimi ves "zavorni potencial", ki ga v kritičnih trenutkih krvavo potrebujemo. Sam sem na začetku moje motoristične poti le redko uporabljal zadnjo zavoro, sedaj pa skoraj vedno uporabljam obe zavori skupaj. Ni mi pa še tak način zaviranja prišel v kri, tako, da maram kar pomisliti pred zaviranjem. Bo že, vaja dela mojstra :whistle:

Vsem pa toplo priporočam trening varne vožnje. Sam bom spomladi šel ponovno malo osvežit znanje. :blush:

Popravljeno . Popravil whity
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz 100% samo s sprednjo. Zadnjo pa uporabljam pri speljevanju v hrib - pred semaforjem. Po hribu navzdol v pesku bi pa uporabljal zadnjo. Ta način uporabljam na vari - CBS. :worship:

Imam pa namen iti na trening varne vožnje. Moram pa priznati, da sem enkrat že šel in to v Žalcu - pri avtocesti, CPC Baza. Bilo je kar nekaj policistov in ene 60 potencialnih kandidatov. Tisti, ki so prvi prišli so bili prvi na vrsti. Še sreča, da nisem bil med njimi.

Od vseh cca 60 je vozilo le tistih prvih 5. Ostali smo se pa ustrašili za svoje motorje.

Zdaj imem več izkušenj in sem bolj navajen motorja in mislim, da bi zdaj mogoče bil kos tistim nalogam. Bomo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa namen iti na trening varne vožnje. Moram pa priznati, da sem enkrat že šel in to v Žalcu - pri avtocesti, CPC Baza. Bilo je kar nekaj policistov in ene 60 potencialnih kandidatov. Tisti, ki so prvi prišli so bili prvi na vrsti. Še sreča, da nisem bil med njimi.

Od vseh cca 60 je vozilo le tistih prvih 5. Ostali smo se pa ustrašili za svoje motorje.

Zdaj imem več izkušenj in sem bolj navajen motorja in mislim, da bi zdaj mogoče bil kos tistim nalogam. Bomo videli.

Sedaj, ko se prijaviš oblikujejo manjše skupine 10-15 kanditatov tako, da se lahko inštruktor posveti vsakemu posebaj.

Glade zaviranja pa se strinjam, da je v ovinkih (spoh, če je klanec navzdol) in na pesku bolj primerna zadnja zavora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri zaviranju v kritičnih situacijah moraš zmiraj stisniti obe bremzi samo paziti je treba z zadnjo da ne zablokira ob tem je pa pomembno da hkrati stisneš tudi sklopko tako učijo v BMW šoli varne vožnje kajti če ne stisneš sklopke se v kritični situaciji lahko zgodi da ko boš na hitro zabremzal na prvo zraven dodal še gas in tako posledično še povečal hitrost motorja namesto da bi jo zmanjšal :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kakšne tank torbe kaj imate. Sam sem eno kupu brez, da bi kej prej probu -

10 € in se nisem sekiral. Rezultat - lahko si jo dam na glavo!! :headbang:

Rad bi na magnet?!

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kakšne tank torbe kaj imate. Sam sem eno kupu brez, da bi kej prej probu -

10 € in se nisem sekiral. Rezultat - lahko si jo dam na glavo!! :headbang:

Rad bi na magnet?!

Lp! Iztok

a maš občutek, da ti bo potem stala na glavi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero s svojo tehniko ABS in CBS pomaga vozniku v paničnih zaviranjih. Drugače stara šola pravi, da se motor zavira s sprednjo zavoro, zadnja pa zavira ali kroti motor. Iz tega sledi, da ob kriznih situacijah obvezno stisnemo sklopko, da izničimo vstrajnost pogona in zadnjo zavoro v polni meri izkoristimo za zaviranje motorja, kolikor ga pač je.

Posebaj se je potrebno navaditi na ABS, kajti kdor je probal, popuščanje zavor zaradi delovanja elektronike ne daje lepih občutkov! Mi je pa na šodru že kako prav prišel ABS, kajti drugače bi se verjetno končalo z zdrsom prednjega kolesa!

Ne vem ali je že gdo opazil, da kadar uporabljaš obe zavori in potem ko popustiš zadnjo, nekoliko "potone" ročica prednje zavore?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a maš občutek, da ti bo potem stala na glavi?

No, mogoče bi se moral bolje izraziti: kakšno tank torbo priporočate?

Ta mala, ki jo imam mi pa lepo paše na glavo!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero s svojo tehniko ABS in CBS pomaga vozniku v paničnih zaviranjih. Drugače stara šola pravi, da se motor zavira s sprednjo zavoro, zadnja pa zavira ali kroti motor. Iz tega sledi, da ob kriznih situacijah obvezno stisnemo sklopko, da izničimo vstrajnost pogona in zadnjo zavoro v polni meri izkoristimo za zaviranje motorja, kolikor ga pač je.

Posebaj se je potrebno navaditi na ABS, kajti kdor je probal, popuščanje zavor zaradi delovanja elektronike ne daje lepih občutkov! Mi je pa na šodru že kako prav prišel ABS, kajti drugače bi se verjetno končalo z zdrsom prednjega kolesa!

Ne vem ali je že gdo opazil, da kadar uporabljaš obe zavori in potem ko popustiš zadnjo, nekoliko "potone" ročica prednje zavore?

Ja tudi meni se dogaja da malo potone ampak nisem občutil da sprednja marveč zadnja !Ne vem mogoče je odvisno kero zavor pritisneš prvo( jaz skoraj vedno zadnjo-ne vem moč navade še iz časov mopedov)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, mogoče bi se moral bolje izraziti: kakšno tank torbo priporočate?

Ta mala, ki jo imam mi pa lepo paše na glavo!!! :headbang:

V Luisu sem gledal kar vredu torbe cene so od 19- 80 eur .Ne kupit preveliko,mene osebno bi motila zato jo tudi nisem nabavil.Imeli so pa eno 20x 23x11+6 za 30 eur ta bi pa bila sam jim je zaloga pošla. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!