Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Imam problem!

Ogledala na vari 2oo1 so se mi začela obračati zaradi vetra. Sem bil na servisu in so jih poskušali samo malo "zašraufati" pa ni šlo. Menda je za ogledalom v notranjosti matica, ki se jo da pritegniti. Razmišljam, da bi oba razbil in zašraufal matici in potem dal nova ogledala not. Je kdo že to počel in kje? Nočem dajat neoriginalnih ogledal ali pač?!

Nisem pa še vprašal koliko stanejo novi original - kdo kaj ve?

Hvala za odgovore in lep pozdrav!

Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest se mal ukvarjam s steklarskimi deli in se ljudje ko razbijejo špegle( predvsem na avtomobilih pa tm so še uni dvojni zarad bolšega pregleda pa ogrevani pa na štrom)

kr dost odločajo za neoriginal ogledala ker so bistveno cenej.

sploh pa če so uredu uni iz louisa ki majo površino 3cm2 pol so sigurno neorig. odlični!!!!!!!!!! :yes:

če boš rabu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje malo ste temo zgrešili. .)

A se že kaj vozite s svojimi Varami?

Jaz moram zadnjo gumo zamenjat, ker mi ta precej drsi, posebej ob takem vremenu.

Jo imam že nekaj časa doma, samo sem preveč len, da bi jo že zamenjal, ampk počasi jo bo treba,

ker se bomo začeli malo vozit. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje malo ste temo zgrešili. .)

A se že kaj vozite s svojimi Varami?

Jaz moram zadnjo gumo zamenjat, ker mi ta precej drsi, posebej ob takem vremenu.

Jo imam že nekaj časa doma, samo sem preveč len, da bi jo že zamenjal, ampk počasi jo bo treba,

ker se bomo začeli malo vozit. :OK:

jaz sem nardil že kar nekaj km, jutr oz. v soboto pa premontiram nove gume....tourance EXP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...sem bl nou na forumu

kupujem varaderota (letnik 1999, 2000 ali 2001), sedaj pa me zanima, ker sem nekje slišal, da so ti letniki imeli probleme pri nekje 150, 160 kmh z obnašanjem motorja (tresenje, čudn občutek)...

tega ravno neverjamem...prašam pa vseeno za vsak slučaj

lahko pa kdo še kaj več pove o teh letnikih.....se pa oproščam če se je to tukaj že pisalo...

hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenega tresenja do 200km/h potem pa itak ne gre več.

Letnik 1999 in 2000 je narejen še na Japonskem kar se odraža tudi v malce bolj kvalitetni izdelavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala....

drugač pa a se splača to nabavt če ma okol 50.000

pa na kaj naj bom najbol pozoren pri nakupu

hvala že v naprej spet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ima nekaj čez 51 tisočakov pa je kot nova, letnik 99. Motor ima lahko malo kilometrov pa je "uničen", če pa ga je lastnik čuval pa v bistvu kupuješ nov motor (beri: motor s katerim se boš vozil brez problemov še dolgo časa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenega tresenja do 200km/h potem pa itak ne gre več.

Ti ku se ne znaš pelat!!! Sam drž gas!!! (hehehe) :whistle:

Jest sem ga poteru 225 km/h pa ne okol govort! Koliko mi pa laže ???

Po podatkih pa tako vemo.

(Quote)

kupujem varaderota (letnik 1999, 2000 ali 2001), sedaj pa me zanima, ker sem nekje slišal, da so ti letniki imeli probleme pri nekje 150, 160 kmh z obnašanjem motorja (tresenje, čudn občutek)

Drugače ni nobenega tresenja ali kakšnih problemov. Edino kar priporočam, da takoj

narediš popolni servis, pri katerem ti odpre mašino in vidi se če je bil motor kaj vzdrževan.

Moj brat je kupu letnik 99, zelo lepo ohranjen, naredu popolni servis in sedaj je dobr za 2 leti (tako je reku mehanik), razen seveda tekočega vzdrževanja.

Pa rolbal si kup, če ga še nima! :naughty: Pride prav!

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala....

drugač pa a se splača to nabavt če ma okol 50.000

pa na kaj naj bom najbol pozoren pri nakupu

hvala že v naprej spet

Jaz jih imam na letniku 99 80.000 pa ga še ne mislim menjat.

Po moje tja do 100.000 mora it brez kakšnih večjih posegov razen menjave filtrov in olja.

Ta teden sem tudi naročil zadnji blažilec od Technoflexa tako da komaj čakam kakšni bodo rezultati, predvsem na offroadu :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala....

drugač pa a se splača to nabavt če ma okol 50.000

pa na kaj naj bom najbol pozoren pri nakupu

hvala že v naprej spet

Pred zdajšno Varo sem imel letnik 99. in je imela slabih 57000 km, ko sem jo prodal, pa je kupec mislil, da je motor skoraj nov.

Z njim nisem imel nobenih problemov, delal sem redne servise (sam), ga redno čistil in vozil.

Dobro preglej motor pred nakupom, predvsem, če je bil kdaj kaj karamboliran, malo se z njim zapelji, da boš videl, če lepo vleče, če se pelje naravnost ali ga kaj vleče. Preveri lečaje na kolesih, če imajo slučajno kaj lufta, zobnike in verigo,...

Glede na tako kako je pa motor očiščen, ti pa veliko pove tudi o nasplošnem kako je lastnik z motorjem delal.

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za letnik 07 - 08 ima givi nosilce za tele kovčke

http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_acce...asp?CO_ID=20483

Ko sem lani te kovčke kupoval, sem prepozno izvedel, da za Varo (06) ni nosilcev, pa sem si zato moral nosilce prirediti - beri - kupiti še ene nosilce in iz 2 narediti 1 :headbang:

post-14530-1203100436_thumb.jpgpost-14530-1203100542_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...sem bl nou na forumu

kupujem varaderota (letnik 1999, 2000 ali 2001), sedaj pa me zanima, ker sem nekje slišal, da so ti letniki imeli probleme pri nekje 150, 160 kmh z obnašanjem motorja (tresenje, čudn občutek)...

tega ravno neverjamem...prašam pa vseeno za vsak slučaj

lahko pa kdo še kaj več pove o teh letnikih.....se pa oproščam če se je to tukaj že pisalo...

hvala za pomoč

Ne boj se, nobenih takih tresljajev in anomalij ni čutit (če vse špila kot je treba).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri tip nosilcev kufrov je to na sliki??? :yea1:

Na te nosilce pašejo givi in kapa kovčki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...sem bl nou na forumu

kupujem varaderota (letnik 1999, 2000 ali 2001), sedaj pa me zanima, ker sem nekje slišal, da so ti letniki imeli probleme pri nekje 150, 160 kmh z obnašanjem motorja (tresenje, čudn občutek)...

tega ravno neverjamem...prašam pa vseeno za vsak slučaj

lahko pa kdo še kaj več pove o teh letnikih.....se pa oproščam če se je to tukaj že pisalo...

hvala za pomoč

Mel priloznost probat letnik 2001 pa ni nic drgac kt moja nova let 08.Nisem mel obcutek da trese je pa res da se pri 200 km/h pocutis malo nelagodno,itak pa ni namenjena takim hitrostim in se tja do 150 km/h pelje kot po tirnicah.Razlika je edin v porabi moja zre zdaj v tej fazi upeljevanja zmerne voznje do 140km/h (do zdj naredu 1500km) cca 6l/100 .Toliko mi je porabu tudi Transalp l 02.Starejse Vare naj bi porabile nekaj vec tja do 8 l.Sicer je pa odvisno kok si tazak na rocki za plin!

Pa veliko veselja ce bos kupu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji problem so pri Caponordu, kot najbrž tudi pri vsek težkih cestnih endurih, predvsem spuščajoče makadamske ceste, saj je 240 kg (s tekočinami) motor + voznika dokaj težko ustaviti. :whistle: Drug problem je pa agregat oz prva prestava, ki je vsaj po mojem mnenju, pa imam Caponorda že veliko let, za počasno vožnjo problematična, preden pride v 1 prestavi na svojih 2.800-3000 obratov, da kolikor toliko ok dela je to že preveč za počasno vožnjo, v glavnem, slab makadam brez hudih klancev navzdol ok, drugače pa raje kaj lažjega.

lp

Rudi

p.s.

Caponord Raid ima vse žive in mrtve zaščite samo, kaj ko je to naneslo toliko dodatnih kg, da ni ravno za na teren za vsakega možaka primeren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je imel že kdo probleme z akumulatorjem/vžiganjem Varadere?

Moja je do 3 tedne nazaj lepo vžigala, zmeri sem jo peljal vsaj na 20 minutni sprehod na teden, tudi pri -10 stopinjah...

Zdaj jo je pa začelo nekaj trgat, vozim se tudi do pol ure, pa ko jo ugasneš, je akumulator tako švoh, da ne obrne.

Vglavnem vžigam na porivanje :headbang: , tako kot smo včasih Tomose, samo se mi zdi da to ne paše Hondi :unsure:

Ne vem, al naj zamenjam akumulator, al je možno, da je regulator crknu, v glavnem kje začet? Pa če kdo ve, kok stane regulator.

Aja pa še neki, je 03 letnik, in se luči ne da ugasnit(tudi med vžiganjem) :BUA: , kar mi gre zelo na živce

Popravljeno . Popravil Robster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je imel že kdo probleme z akumulatorjem/vžiganjem Varadere?

Moja je do 3 tedne nazaj lepo vžigala, zmeri sem jo peljal vsaj na 20 minutni sprehod na teden, tudi pri -10 stopinjah...

Zdaj jo je pa začelo nekaj trgat, vozim se tudi do pol ure, pa ko jo ugasneš, je akumulator tako švoh, da ne obrne.

Vglavnem vžigam na porivanje :headbang: , tako kot smo včasih Tomose, samo se mi zdi da to ne paše Hondi :unsure:

Ne vem, al naj zamenjam akumulator, al je možno, da je regulator crknu, v glavnem kje začet? Pa če kdo ve, kok stane regulator.

Aja pa še neki, je 03 letnik, in se luči ne da ugasnit(tudi med vžiganjem) :BUA: , kar mi gre zelo na živce

Kulkr se jaz zastopm na te stvari je su aku v cvet(Celice v stiku)!Odmontiri pa nes kele v aku servis siska ,pa ti ga bodo zmerl ce si iz LJ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je imel že kdo probleme z akumulatorjem/vžiganjem Varadere?

Moja je do 3 tedne nazaj lepo vžigala, zmeri sem jo peljal vsaj na 20 minutni sprehod na teden, tudi pri -10 stopinjah...

Zdaj jo je pa začelo nekaj trgat, vozim se tudi do pol ure, pa ko jo ugasneš, je akumulator tako švoh, da ne obrne.

Vglavnem vžigam na porivanje :headbang: , tako kot smo včasih Tomose, samo se mi zdi da to ne paše Hondi :unsure:

Ne vem, al naj zamenjam akumulator, al je možno, da je regulator crknu, v glavnem kje začet? Pa če kdo ve, kok stane regulator.

Aja pa še neki, je 03 letnik, in se luči ne da ugasnit(tudi med vžiganjem) :BUA: , kar mi gre zelo na živce

Če ga boš dolgo "sral" z akumulatorjem v takem stanju, boš res regler skuril.

Invisticija v nov aku je precej manjša od cene regulatorja in akumulatorja.

Vožnja pri -10 in v trajanju 20 min ne napolni akumulatorja toliko kot je poraba ko zaženeš štarter. Če pa motor ne kresne v prvo je še toliko slabše. Prižgane luči sigurno doprinesejo k večji porabi med vžiganjem.

Če maš možnost pomeri voltažo akumumulatorja.

Sicer pa malo pobrskaj po forumu, je bilo o tem že veliko napisanega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!