Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
in sm bat menjam to?

kje ga pa kupem pa je odvisno kakšn je...

ne se čudet prej sm meu šterko tak da nevme še nč o tem ....

Če ti mašina vredu dela sam pust na meru bat. Na 2T motorju ni nič hudga če je mal večja zračnost med cilindrom in batom. Probleme si boš nakopal ko boš menjal bat, tako kot sem si jih jaz nekaj let nazaj. Moja TDR je mela čez 40000km na koncu.

Za ziher pa vedno mal dodaji olja v bencin in nima it kaj narobe, ker to je dobra 2T mašina.

Motor od DT, TDR in TZR so identični vendar z majhnimi modifikacijami. Vsak ima drugačen izpuh kar doprinese k različnim obnašanjem motorja. TDR in DT mislim da imata identičen motor razen izpuha ter kurbla ki ga TDR nima.

Tzr je pa imela drugačen bat in drugačno glavo ter drugače nastavljen vplinjač ter daljše prestavno razmerje. Slabši pospeški boljša končna.

Objavljeno

kaj kej mente še o tem motorju...pokaže kdo motor?

jst lahko dodam kej slik

Objavljeno

Evo osebno motorja boljšega si skoraj nebi mogel želeti. Meni je super....

Bat pri uradnem servisu z batnimi obročki pride 170eurov...

Glede blatnika se ne sekiraj...

Moja v trenutnem stanju....Upam, da pride drugi teden z servisa, da jo začnem šminkirat...

Evo, da boš videl malo za v primerjavo koliko je bilo stroškov na mojem, oz. jih še bo...

Gume imam Dunlop GT 501 cena na komad okoli 130eurov

Gianelli izpuh 200eurov

Menjava bat, tekočine, še nekaj malenkosti 420eurov

Trenutno je na servisu potrebno bo menjati lamele na sklopki, ravnanje sprednjih vilc + delo cirka 200eurov

Zadnje tri pvc plastike + grafika 250eurov

Sprednja luč 100eurov

Sprednjih plastik ne bom kupoval ker so šle večinoma v pi.., tako da bom naredil naked bike.

Sprednji blatnik in tank gresta avtoličarju, šalčke za obratomer in temparaturmeter bom dal narediti strugarju iz aluminija oz. nekaj bom tudi doma naredil. Sam postružil crashpade, Dodatna zaščita hladilnika, potrebno bo tudi skriti večino "kablovja :rolleyes: ". Zadnja luč bo Led diode...dušilec izpuha je že malo prefukan, malenkost glasneje bo muca predla....

To je to zaenkrat.....Dokler se ponovno ne napovni denarnica... :whistle:

lp

post-14902-1194537800_thumb.jpg

post-14902-1194537879_thumb.jpg

Objavljeno

En predlog, če ste bolj na tesnem z denarjem... namesto da date 170€ za bat, ga raje naročite z nemčije za 100€ pa ga sami vgradite, ni noben problem, pa še mal se naučiš šraufat...

Objavljeno

ewo tole je moja mašinca ...pa komentirajte mal...letnik 2001....tak poglejte si mal..nč prerihtanu...mogoče še bo..hehe

upam da je kermu lepa...

aks.jpg

dsc00236.jpg

dsc00237.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Evo osebno motorja boljšega si skoraj nebi mogel želeti. Meni je super....

Bat pri uradnem servisu z batnimi obročki pride 170eurov...

Glede blatnika se ne sekiraj...

Moja v trenutnem stanju....Upam, da pride drugi teden z servisa, da jo začnem šminkirat...

Evo, da boš videl malo za v primerjavo koliko je bilo stroškov na mojem, oz. jih še bo...

Gume imam Dunlop GT 501 cena na komad okoli 130eurov

Gianelli izpuh 200eurov

Menjava bat, tekočine, še nekaj malenkosti 420eurov

Trenutno je na servisu potrebno bo menjati lamele na sklopki, ravnanje sprednjih vilc + delo cirka 200eurov

Zadnje tri pvc plastike + grafika 250eurov

Sprednja luč 100eurov

Sprednjih plastik ne bom kupoval ker so šle večinoma v pi.., tako da bom naredil naked bike.

Sprednji blatnik in tank gresta avtoličarju, šalčke za obratomer in temparaturmeter bom dal narediti strugarju iz aluminija oz. nekaj bom tudi doma naredil. Sam postružil crashpade, Dodatna zaščita hladilnika, potrebno bo tudi skriti večino "kablovja :rolleyes: ". Zadnja luč bo Led diode...dušilec izpuha je že malo prefukan, malenkost glasneje bo muca predla....

To je to zaenkrat.....Dokler se ponovno ne napovni denarnica... :whistle:

kva a si razbil TDRko? še pred kratkim sm jo gledu na netu, mi je bla zlo všeč :rolleyes:

aja durhmarsh lepa mašinca, škoda ker si polomil plastiko. čim bolje popravi ;) :headbang:

LP

Popravljeno . Popravil sava
Objavljeno

amm plastike o že skor zrihtane...sm dau enmu frndu rihtat da bo ttu velik cenejš pa nima tolk časa tak da drug tedn že bi blo mogoče...

drugač pa je ful ohranjena tak da se ne sekiram glih...sam bo treba pa čez 5000 tm nekje bat menjat....

dej mi nej kdo pove v čem je fora tega da maš gianelli avspuh gor...kolk gre kej bolš pa to?

a se ful pozna na zvoku pa hitrosti?

Objavljeno

Ja motor sem razbil ker sem zapeljal iz ceste v jarek...

Glede izpuha je pa tako.... glas se čisto spremeni...Pač resonanaca naredi svoje. Vsa resonančna cev je brez blokad tako, da motor "zadiha" Lepše potegne v višje obrate. Nekoliko se pozna tudi na pospeških. Na hitrost ne vpliva kaj dosti.

Objavljeno

pol pravte da se splača kupet...

za kuk bi pa prebližen ta avspuh dubu?

pa se da ta gineliev avspuh ceneje kje dobit?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prodam motor TDR, na novo poravnane vilice, in vse nove lamele na sklopki, žal pa je bat uničen (boh si ga vejdi zakaj), cilinder bi bil za zbrusit.....Če koga zanima sem dosegljiv preko foruma.

lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sam sem mal razmišljal, da bi motor odpru (vzel blokade ven).. Pa me ob prebiranju te teme mal mineva. Sedaj je še vse zaprt, original, motor mi gre 110km/h max. Je pa tud res, da z enim tankom nardim 210-215km :P tko da je kr šparaven. Potem pa glede bata... motor je letnik 2001, ima 26000km, in jaz sem 3. lastnik. Ali mislite da je bil menjan bat? Prejšni lastnik mi ni znal povedati, do predprejšnjega pa ne pridem. Motor laufa brez vsakega problema, lepo, skor kot nov. Tko da al je bil že menan bat, al je pa tko lepo ohranjen, da ni blo potrebe...

Mimogrede imam še eno vprašanje: na motorju mam že nosilec za kovček Kappa, pa me zanima kje bi dobil tak kovček, ki bi pasal sem gor? Ker nevem ravno modela nosilca... ali paše vsak ali ne?

Objavljeno

pelji ga k kakemu serviserju da zmeri kompresijo itd...in če je že majnša kompresija od predpisane se splača vsaj kapo dol vzet pa pogledat kak bat je...bolše dat par € zdaj kot pa dat pol par 100€ če ti motor ribne :)

nikol neveš kaj dobiš ko kupiš :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

durhmarsh kolk si dav ti za tole TDR-ko, k me mika da bi kej tacga kupu sam ne starejš kot 2000 letnik.

Objavljeno
Mad driver cene za 2000 letnik + so tam nekje od 1700€ naprej. Pol pa odvisno od kilometrov, ohranjenosti,... Če te zanima, lahko pošlješ kak mail kolegu na naslov martin.virant@hotmail.com. Vem da je jeseni nekaj prodajal, pa ga lahko uprašaš če je pripravljen prodat. Njegov motor sem vozil in morem rečt da res potegne, in končna je dobra. Če bo spraševal kdo ti je povedal za njega, sem Žagar .)
Objavljeno

Mene pa zanima, kje bi najbolj ugodno dobil akumulator za Yamaho TDR l.01?

Objavljeno

Jaz mislim da sem dal 30€, v tramasu. Nism pa nič kaj preveč iskal najcenejšega, ker sem ga skoraj nujno rabil, sm mogu porivat da je užgal :)

Objavljeno

Trebnje mi je mal predaleč... Mi je pa en kolega povedu za enga na Viču (LJ), tko da bom najbrš tam uzeu. Pa niti ni tok drago če je tm okol 30€...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Evo spet se mal javljam v tej temi. Glede akumulatorja - sm ga nabavu tm k sm reku (Primec (yamaha) na Viču in mislim da sem ga kr preplačal (43€ :headbang: ).

Drugače pa tudi moja TDR-ka trenutno karambolirana :unsure: (Mi je u nedeljo nasproti v ovinek po mojem pasu pripeljal en bedak :wallbash: ). Motor je uglavnem kar dobro sesut (bom probu zrihtat še kako fotko...)

Sedaj pa bi rabil mal pomoči: motor bom najbrš popravil (od zavarovalnice pričakujem cca. 1300€), od pomembnejših delov pa moram zamenjat prednje vilice, feltno, disk, on ščitnik čez avspuh (spredi), pa da plastik po desni strani ne omenjam...

Zanima me, kje bi se dalo čim bolj ugodno dobit sprednje vilce, feltno, ter po možnosti še disk. Vsaj vilce in feltna naj bi bla rabljena, pa tko da sta še dobra. A kdo ve kje bi se dal to dobit? Tiste plastike bom dal najbrš poštrihat, une manjše dele bom pa naroču. Aja pa še če ve kdo kje bi se tud to kej pocen dubl? Mogoče kje v tujini?

Objavljeno

Hm, nočem te lih v slabo voljo spravljat... ampak kolegu, k je tud na forumu, so 125cc RSko 99 letnik z 18k km ocenil totalko, dobil je pa 840€. Tako da, da boš dobil 1300€ je mal nerealno za pričakovati.

Objavljeno
Evo spet se mal javljam v tej temi. Glede akumulatorja - sm ga nabavu tm k sm reku (Primec (yamaha) na Viču in mislim da sem ga kr preplačal (43€ :headbang: ).

Drugače pa tudi moja TDR-ka trenutno karambolirana :unsure: (Mi je u nedeljo nasproti v ovinek po mojem pasu pripeljal en bedak :wallbash: ). Motor je uglavnem kar dobro sesut (bom probu zrihtat še kako fotko...)

Sedaj pa bi rabil mal pomoči: motor bom najbrš popravil (od zavarovalnice pričakujem cca. 1300€), od pomembnejših delov pa moram zamenjat prednje vilice, feltno, disk, on ščitnik čez avspuh (spredi), pa da plastik po desni strani ne omenjam...

Zanima me, kje bi se dalo čim bolj ugodno dobit sprednje vilce, feltno, ter po možnosti še disk. Vsaj vilce in feltna naj bi bla rabljena, pa tko da sta še dobra. A kdo ve kje bi se dal to dobit? Tiste plastike bom dal najbrš poštrihat, une manjše dele bom pa naroču. Aja pa še če ve kdo kje bi se tud to kej pocen dubl? Mogoče kje v tujini?

glede na vrednost motorja ti bojo varjetn ovcenil totalko... tko da... glede popravljanja mislm da se res ne splača. velik bolš če najdeš kupca za pametno ceno ki bi rabu dele... alpa če ga po delih prodaš... mislm da boš mel kar sreco ce bos od zavarovalnce dobil za vilce in feltno mogoce se disk... kej vec pa ne bo zravn. tko da ti bo ostal kup malenkosti katere bos mogu sam krit s tem da je motor se zaleten in se v prihodnosti lahko pojavjo se kaksne tezave k zdej se niso vidne...

Objavljeno

Ja sej dokler ne dobim denarja od zavarovalnce je res teško karkol govort... Glede tega pa mi je tist ocenjevalc oz. agent napisu na un papir limit 1300€ za popravilo. Predračun pr serviserju je za vse skupaj pršou 1700€ za materjal, pa 300€ za delo. In če sem ga jst prou razumu (agenta), naj bi jst dubu okol 1300€... Ampak mate pomoje vseen kr prav da bi blo bolš prodat tko kokr je... Sam se mi pa škoda zdi motorja, k je drugač res še ful uredu in bom pomoje teško najdu kej tko ugodnega...

Objavljeno

mislm da se tdr kr velik prodaja zlo dobr ohranenih ker je tud vecina lastnikov zlo pametnih... ker kdor si pr 16 kup potovaln motor ponavad ve zakaj ga bo uporablov in ga poj ne gon prek vseh meja. tko da mislm da se da kr vredu kupt.

Objavljeno
Ja sej dokler ne dobim denarja od zavarovalnce je res teško karkol govort... Glede tega pa mi je tist ocenjevalc oz. agent napisu na un papir limit 1300€ za popravilo. Predračun pr serviserju je za vse skupaj pršou 1700€ za materjal, pa 300€ za delo. In če sem ga jst prou razumu (agenta), naj bi jst dubu okol 1300€... Ampak mate pomoje vseen kr prav da bi blo bolš prodat tko kokr je... Sam se mi pa škoda zdi motorja, k je drugač res še ful uredu in bom pomoje teško najdu kej tko ugodnega...

Ker letnik pa je tale motorček? Zgleda tko kot moj 1 motor....

Objavljeno

Je letnik 2001, in je res razn tehle poškodb zlo lepo ohranjen... :mellow:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!