HHV Objavljeno September 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2006 Jaz sem kupil novo in jo vozil dobro leto in še malo. pri 24.000 km je zaropotala in sem moral menjati glavno gred z ležaji in en bat z ventili. Ker je bila mašina podrta in sestavljena nazaj skupaj, jo je bilo potrebno nastaviti. Tako faze vžiga, ventile kot menjalnik. In tega ma Ljubljanskem pooblaščenem servisu niso nikoli naredili kot je treba. In se potem izgovarjali, da sem jaz pred njimi popravljal. Seveda, a agregat je deloval, menjalnik pa nikoli več kot je treba. In ker je mnogo težav tudi okoli drugih, Hyosungov, ti predlagam, da še enkrat premisliš. Praviš, da greš kupovati novega? Raje daj isti denar za nekaj let starega, preizkušenega, druge znamke in z solidno servisno podporo! Res! Čez 2 leti ga prodaš za skoraj isti denar, kar pri Aquili ne bo šlo! Pa četudi do polnega izpita počakaš na 125, ne bo nič narobe. Potem pa pojdi raje na kaj več! Tudi Aquila z vso svojo močjo in živahnostjo je prešvoh za prehitevanja nad 90km/h! Torej je vseeno, če se do večje moči furaš kar s 125 in pač pri vožnji to upoštevaš.
palomas Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 HHV, ti si jedini bajker koji mene baca u depresiju, ali hvala ti na upozorenjima.. :wacko: Taj motor prodaje se i vozi posvuda u svijetu, ti si za sada jedini koji piše o problemima baš s agregatom, i to velikim problemima. Vjerujem da se to dogodilo još nekim ljudima, ali se tješim da ja neću biti među njima.. Samo što oni nigdje ne pišu o tome. Ja svoj motor ne štedim, vozim se i autocestom i za sada, na 12.000 km, sve još radi kao i prvog dana.. Ako ti ne bi bilo teško, da sada na kraju daš svoje mišljenje, nekavi rezime: što misliš o razlogu tvojeg kvara, jel razlog bio filter za ulje, kako si na početku tvrdio? Ili je greška u samoj konstrukciji agregata? Nedovoljno podmazivanje, loš materijal ili nešto treće?
HHV Objavljeno September 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2006 ...Ako ti ne bi bilo teško, da sada na kraju daš svoje mišljenje, nekavi rezime: što misliš o razlogu tvojeg kvara, jel razlog bio filter za ulje, kako si na početku tvrdio? Ili je greška u samoj konstrukciji agregata? Nedovoljno podmazivanje, loš materijal ili nešto treće? Seveda. Ni problem. Najprej sem bil prepričan, da sem napako naredil sam, zaradi neoriginalnega filtra. Vendar, ko sem videl kar nekaj teh motorjev na servisih, in sicer samo rušte, agregate pa razstavljene v delavnicah in ko so na moja vprašanja mehaniki samo zmajevali z glavami, sem mnenje spremenil. Za povrhu sem pri lastnikih ostalih Hyosungov zapažal tipične napake, povsod enake. To me je prepričalo v nekvalitetno izdelavo. Ko pa izveš še nekaj zgodbic o zadrževanju rezervnih delov, katere naj bi vsem prodanim modelom zamenjali, a so jih raje zadržali (nekaj v menjalnikih), pa postaneš do te firme zelo nezaupljiv. Saj je res, da te take nepotrebne okvare in šlampasti serviserski posegi razjezijo in začneš gledati na stvar subjektivno, a zakaj se mi potem isto ne dogaja pri vseh ostalih motorjih, ki so pri bajti, ali pa so bili pred in po Orlici? Sumim, da je marsikdo, ki se je nasmolil, enostavno tiho, ker je prej hvalil ta motor, potem pa mu je nerodno priznati, da ga je pustil na cedilu. Pa še prodaji to škodi, če bi prej razglašal vse te probleme. Bolje je hvaliti s figo v žepu in upati na čimprejšnjo in čimboljšo prodajo, pa naj se potem kupec naprej zaj...va. Sicer pa sem bil s samo vožnjo tega motorja izredno zadovoljen! Tega pa res ne smem zanikati! Pa naj naštejem vse kar se je na moji Aquili pripetilo: 1 - Veriga serijsko zanič! Menjava obvezna. 2 - Leva stopalka počila po 1/2 leta. Brez da bi z njo kaj po tleh drsal ali kakorkoli poškodoval. 3 - Stikalo na balanci crknilo. Ker ni bilo priznano pod garancijo, sem ga sam nekaj štukal. 4 - Napeljava se je med ruštom in vilicami pretrgala na žički, katero sem moral sam poiskati in podaljšati, saj s serviserji ni bilo nič! 5 - Bencinska pumpa crknila, med kontakti je bilo rje kot bi bilo vse skupaj v blatu. 6 - 2 do 3 tisoč km pred menjavo olja je bil problem najti prosti tek. 7 - Sklopka je kljub uporabi priporočenega olja v klanec rada zdrsnila. 8 - Zdrobilo je ležaj ojnice, posledično sem moral nabaviti celotno glavno gred z ojnicami vred in enim batom in ventili enega cilindra. Ležajev in ojnic maja tisto leto posebej ni bilo več moč dobiti pri uvozniku. To pove, da so jih serviserji že vse porabili! Noo, to zadnje me je prepričalo, da sem nehal v to kripo metati denar. Zato vsakomur priporočam. Namesto novega Hyosunga, raje pameten nakup česa drugega rabljenega. Bo manj izgube! Bi pa čisto verjel, da so drugje po svetu te pomankljivosti v garancijski dobi odpravili in se motorji lepo vozijo. Kajti vozi se pa za svojo klaso res čudovito!
palomas Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 Hvala ti na odgovoru, ja sam se nadao da je barem u Sloveniji bolja situacija s generalnim uvoznikom, mrežom servisa i nabavom dijelova.. Nažalost, tako je i u Hr.. od uvoznika ničemu se ne može nadati, trgovce zanima samo profit i prodaja! Nakon kupnje treba pronaći dobrog servisera-majstora, i moliti Boga da meni moj motor neće pružiti jednake "radosti" poput tvojega...
070Alex Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 takole zgleda hyosung GT250R med vožnjo!! :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: http://video.google.com/videoplay?docid=3583911646149957344 :eek: takoj bi ga mel!!!!!! :kva2:
070Alex Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 še en http://video.google.com/videoplay?docid=-1608969573845981139 še boljši
AiroH Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 ehehehe lih učeri mi je dal kolega vozit svoj GT650R sam ima kr eno belanco čisto kr čudna je drugače hmhmh gre gre še kr ...max 230 :S ben vsaj dober navor ima ! :OK: če bo kvaliteta kosov bolša bo hyosugn zelo dobr motor ! :D sama mašina je že odlična ;) samo ne bo my next bike :cry: CYA HYOSO :cry: btw baje da v slo GT250R in 125R ga ni.....skočite v trst ali v nemčijo pa ga garant dobite ;)
070Alex Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 jst bi gt250r šu v italijo takoj iskat sam nimam tok financ :BUA: !! drgač mi je carski. a ste bral tole!! v direktu al novicah je pisal tole (je bral moj fotr) hyosungi GT650ccm majo nekakšno tovarniško napako. gre zato da po 10.000km na enem od celindrov določen ventil odtrga in zato uniči cel celinder. pisal je da popravilo stane 300k. v nemčiji so zato celo serijo motorjev vzeli nazaj. baje je možnost da so jih prodali v slovenijo kje jih trgovci veselo prodajajo. drugače pa imajo te motorji veliko tovarniških napak. :? z 250ccm pa baje ni problemov kar me zelo veseli. :OK:
dukeman Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 Pomoje je vseen bolš kupit pr 18 letih enga 600ccm .. pa pol odblokiraš in maš motor dalj časa... tako je moje mnenje :)
AiroH Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 (popravljeno) jst bi gt250r šu v italijo takoj iskat sam nimam tok financ :BUA: !! drgač mi je carski. a ste bral tole!! v direktu al novicah je pisal tole (je bral moj fotr) hyosungi GT650ccm majo nekakšno tovarniško napako. gre zato da po 10.000km na enem od celindrov določen ventil odtrga in zato uniči cel celinder. pisal je da popravilo stane 300k. v nemčiji so zato celo serijo motorjev vzeli nazaj. baje je možnost da so jih prodali v slovenijo kje jih trgovci veselo prodajajo. drugače pa imajo te motorji veliko tovarniških napak. :? z 250ccm pa baje ni problemov kar me zelo veseli. :OK: če narediš to v grancijiskem času več ti vse Saplex krije škodo :D bote malo pametni...in btw baje da samo 650 se kvarijo ko svinje.....za 25'tke pa 125tk k jo sam imam še nisem imel nikoli problemov z mašino po 23k km..........drugače hyosunga 650 ne kupovat... dokler jih ne izbolšajo :P eheh me prav zanima kaki bojo 1000cc hyosoti :P ........ aja pejdi v nemčijo pa boš vidu da ne samo prodajajo hyosote 650 ampak tudi dirkajo z njimi na stezah :) A ni carski :naughty: Popravljeno Oktober 13, 2006. Popravil AiroH
070Alex Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 sej je prov da z njimi dirkajo!! je dobra reklama :OK: pokaže se dejanska vzdržljivost in kvaliteta, pa še folk vid kako se motor obnaša na višku svojih zmogljivosti :) :OK:
Gregc Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 sej je prov da z njimi dirkajo!! je dobra reklama :OK: pokaže se dejanska vzdržljivost in kvaliteta, pa še folk vid kako se motor obnaša na višku svojih zmogljivosti :) :OK: :SS :SS :SS joj grem stavt da je na tem dirkalnem Hyosungu samo še nalepka Hyosungova...
AiroH Objavljeno Oktober 14, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2006 :SS :SS :SS joj grem stavt da je na tem dirkalnem Hyosungu samo še nalepka Hyosungova... in mašina od honde lol...........ma nehi s takimi dej
mc_rider Objavljeno November 6, 2006 Opozori Objavljeno November 6, 2006 Tudi jaz vozim ta motor. Kilometrov imam skoraj 50.000 in do zdaj je bilo vse v redu. Zadnje čase pa motor cuka med 7000 in 8000 vrtljaji/min. Se komu dogaja kaj podobnega? Ma kdo idejo kako to rešiti? Najboljše bi bilo seveda motor peljati na servis. Samo servisi so pri nas zanič. Vsaj kar se teh motorjev tiče. Menim, da bi to bili zelo v redu motorji, če bi imeli prave serviserje.
palomas Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 Čestitam ti na tolikoj kilometraži bez nekih većih problema! Zanima me koje ulje koristiš? Ja točim ful sintetiku - Silkolene PRO 4 PLUS 10W-50 u Aquilu i vrlo sam zadovoljan za sada. Mogući uzrok cukanja je CDI sustava paljenja, čitao sam na stranim forumima da ljudi stavljaju CDI od Hyosunga GT 250. Razlog može biti i u svijećicama ili nepodešenome - zaštopanome rasplinjaću... Dobar forum na engleskom jeziku
palomas Objavljeno November 27, 2006 Opozori Objavljeno November 27, 2006 Pa gdje ste, vlasnici Aquile GV 250? Pišite malo o svojim iskustvima, kilometraži, dobrim i lošim stvarima! Nije valjda da vas nema?
HHV Objavljeno Januar 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 ...Mogući uzrok cukanja je CDI sustava paljenja, čitao sam na stranim forumima da ljudi stavljaju CDI od Hyosunga GT 250. Razlog može biti i u svijećicama ili nepodešenome - zaštopanome rasplinjaću... ... Prevriti je tudi gumijasta kolena uplinjačev. Lahko je popustil vijak, ali pa so počena, preperela.
Bayker Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Serbus folk, zanimam se za ta motor, sam sem mel že Daelima 125 pol pa hyosunga 650 GT, pa sem bil zadovoljen, vendar sem ga prehitro razbil po 3 mesecih, je malo prehiter bil...zato kupujem zdaj nekaj bolj za na izi, pa me zanima, če je novejša aquila 250ccm kaj izboljšana...tud na zunaj se mi zdi da je malo drugačna od tiste prve, ki je ven prišla, ali se motim??? pride mogoče kakšen niv model ven?? :blush:
palomas Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Da, prve verzije Hyosung chopera su se po izgledu razlikovale od Aquile GV 250, a sad dalje nisam primjetio neke bitne promjene.. Ako želiš easy stil vožnje, uživat ćeš u ovome motoru.. Čini mi se da se rabljeni mogu nabaviti dosta povoljno... Ako te zanima sportska vožnja, japanci ti ne ginu :)
Bayker Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 Kolko je to kaj končna hitrost za mene ko mam skor 100 kg, pa moja 50, gre tam 130km/h? za kaki izlet? :?
Jure Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 Če hočeš hodit na izlete v dvoje ti priporočam minimalno 500ccm. Z 250ccm chopperjem je 130km/h muka! Pri tej hitrosti je mašina že na maximumu, vse tuli, trese.. To ni to vglavnem, da ne omenjam tega, da ni dobro za motor, če ga skozi teraš na polno, brez česar pa pri 250 v dvoje ne gre. Pa sploh je vprašanje, če bi šlo 130km/h z dvema gor. Raje reskiraj kakšen tolar več pa si kupi malo močnejšega chopperja. Ti ne bo žal, verjemi :)
Thor Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 Mene pa zanima s katerimi serviserji za Aquilo 250 imate najboljše izkušnje in jih priporočate. Tak, da te ravno ne oberejo ko ovco in kvalitetno opravijo delo.
Vaillante Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Mene pa zanima s katerimi serviserji za Aquilo 250 imate najboljše izkušnje in jih priporočate. Tak, da te ravno ne oberejo ko ovco in kvalitetno opravijo delo. Jaz imam dobre izkušnje z Vombergerjem iz Kranja(Britof) mislim, da je on kar vredu. Sam sem namreč iz Ljubljane in imam omenjeni motor, ker pa v Lj ni ''nobenega'' serviserja razen Živca, ki mu ne zaupam, vozim zato orlico k Vombergerju. LP, Vaillante
Thor Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 (popravljeno) Koliko pa te je prišel kak malo večji servis (tako na oko)? Ker je uradni zastopnik, ima najbrž original dele... Popravljeno Maj 5, 2007. Popravil Thor
Vaillante Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 (popravljeno) Koliko pa te je prišel kak malo večji servis (tako na oko)? Ker je uradni zastopnik, ima najbrž original dele... Servis pride okoli 70-80eur menjano je pa bilo (sprednj pakne za disk,olje,nastavitev sklopke,napenjanje verige) ma original dele. lahko se zmeniš brez računa. Ali si lastink Aquile ali jo kupuješ? LP Popravljeno Maj 5, 2007. Popravil Vaillante
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se