Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


Priporočene objave

Objavljeno

Mene zanima če ima kdo izkušnje z Ducatijem 916 Letnik 1995....

- Kako je z suho ali pol suho sklopko

- Se kvari kot pravijo?

- Posebne težave

- Navor oz. moč razlika med 2valnikom in 4valnikom npr. CBR 1000RR kakšna je?

O vožnji lastnosti me ne zanim kajti vsak ima svoj feeling na motorju.

Zanima me ker bi si spalu tako raketo za neslednjo leto, orng mi je všeč oblika pa tudi sound ni slab..

Pa še to

Pri kupovanju pa me zanima kaj se rabim pazit oz. so kakne posebnosti rabim bit pozoren na ducatijih?

Lp. :winkiss:

Objavljeno
Mene zanima če ima kdo izkušnje z Ducatijem 916 Letnik 1995....

Nimam izkušenj, ampak po mojem mnenju je to moped za ob nedeljah in za ljudi z občutkom...

Objavljeno (popravljeno)

Tudi jaz osebnih izkušenj z njim nimam, sem pa slišal, da so (sploh ti taprvi) imeli dosti težav (motor, elektrika... ). Morš vedet, da bo motor naslednje leto star že 15 let...

Pri nakupovanju pa si pač pozoren na enake stvari kot pri drugih motorjih.

Popravljeno . Popravil motorist
Objavljeno

ostani pr japoncu pa boš ti srečen motor pa tud, ker ne bo v rokah nepoznavalca :whistle:

Objavljeno
Mene zanima če ima kdo izkušnje z Ducatijem 916 Letnik 1995....

- Kako je z suho ali pol suho sklopko

- Se kvari kot pravijo?

- Posebne težave

- Navor oz. moč razlika med 2valnikom in 4valnikom npr. CBR 1000RR kakšna je?

O vožnji lastnosti me ne zanim kajti vsak ima svoj feeling na motorju.

Zanima me ker bi si spalu tako raketo za neslednjo leto, orng mi je všeč oblika pa tudi sound ni slab..

Pa še to

Pri kupovanju pa me zanima kaj se rabim pazit oz. so kakne posebnosti rabim bit pozoren na ducatijih?

Lp. :winkiss:

cagiva ima prav. ta motor je za pogrnit in brisat prah z njega. vozil sem samo monstra 600 in 748, če se presedeš z R1 na 916. pa se mi zdi, da se boš počutil opeharjenega.

Objavljeno
Mene zanima če ima kdo izkušnje z Ducatijem 916 Letnik 1995....

- Kako je z suho ali pol suho sklopko

- Se kvari kot pravijo?

- Posebne težave

- Navor oz. moč razlika med 2valnikom in 4valnikom npr. CBR 1000RR kakšna je?

O vožnji lastnosti me ne zanim kajti vsak ima svoj feeling na motorju.

Zanima me ker bi si spalu tako raketo za neslednjo leto, orng mi je všeč oblika pa tudi sound ni slab..

Ima ga moj prijatelj in sem ga vozil nekaj dni!

Njemu se še ni nič pokvarilo je pa res,da ga ima bolj za gledat,kot pa...

Menjana elektronika,akrapoviča pa ni nobene primerjave o moči z cbr.sploh ne gre primerjat,hitrejša,močnejša(tud na nizkih vrtljajih),boljše zavore,...Prej z kakšnim 636!Končna 260!

Če ga tiščiš pije olje!

Velik servis-vsi jermeni je bil drag ko p...ne vem pa več točno!

Mogoče te ne zanimajo vozne lastnosti vendar je motor neprijeten za vozit!Ne gre v ovinek kot bi mogu!Na 996 je bilo že malo bolje vendar še vedno...!

No najbolj od vsega me je motilo,da kamorkoli prideš te vsi gledajo in neki sprašujejo,ker glas ima pa res :worship: :worship: :worship: :worship:

Poizkusi se prej vsaj malo bolj peljati,preden se odločiš za nakup!

ta motor je za pogrnit in brisat prah z njega. če se presedeš z R1 na 916. pa se mi zdi, da se boš počutil opeharjenega.

:grim :grim pa :wub: :wub:

z R1 ga pa itak sploh ne gre primerjat

Objavljeno
Mene zanima če ima kdo izkušnje z Ducatijem 916 Letnik 1995....

- Kako je z suho ali pol suho sklopko

- Se kvari kot pravijo?

- Posebne težave

- Navor oz. moč razlika med 2valnikom in 4valnikom npr. CBR 1000RR kakšna je?

O vožnji lastnosti me ne zanim kajti vsak ima svoj feeling na motorju.

Zanima me ker bi si spalu tako raketo za neslednjo leto, orng mi je všeč oblika pa tudi sound ni slab..

Pa še to

Pri kupovanju pa me zanima kaj se rabim pazit oz. so kakne posebnosti rabim bit pozoren na ducatijih?

Lp. :winkiss:

Napram današnjimi motocikli je res bolj za v garažo kot, da bi konkuriral današnjim motorjem. Za vozit je to zahteven motocikel ( težek in neokreten) vendar pa v zavojih zelo stabilen. Ob rednem vzdrževanju posebnih problemov ni, je pa res da se pa na vsake toliko časa pojavi kje kakšna okvara ( oljno stikalo, regler, varovalke ...). Uglavnem Ducati 916 je legenda in ima svoj čar kot malokateri motor je pa sedaj odvisno od človeka za kaj ga bo imel. Če bi ga imel ljubiteljsko potem je to pravi motor zate, če pa bi imel motor za to , da boš hodil na dirkališča in se po cesti primerjel z novimi litrskimi raketami pa ti ga odsvetujem. Ne zaradi tega, da ne boš konkurenčen samo za isti tempo se boš dosti bolj namatral kot bi se sicer. Drugač pa Ducatiju 916 VSE SPOŠTOVANJE !!!! :worship: :worship: :worship:

Objavljeno
Napram današnjimi motocikli je res bolj za v garažo kot, da bi konkuriral današnjim motorjem. Za vozit je to zahteven motocikel ( težek in neokreten) vendar pa v zavojih zelo stabilen. Ob rednem vzdrževanju posebnih problemov ni, je pa res da se pa na vsake toliko časa pojavi kje kakšna okvara ( oljno stikalo, regler, varovalke ...). Uglavnem Ducati 916 je legenda in ima svoj čar kot malokateri motor je pa sedaj odvisno od človeka za kaj ga bo imel. Če bi ga imel ljubiteljsko potem je to pravi motor zate, če pa bi imel motor za to , da boš hodil na dirkališča in se po cesti primerjel z novimi litrskimi raketami pa ti ga odsvetujem. Ne zaradi tega, da ne boš konkurenčen samo za isti tempo se boš dosti bolj namatral kot bi se sicer. Drugač pa Ducatiju 916 VSE SPOŠTOVANJE !!!! :worship: :worship: :worship:

Sej verjamem da je težek za vozit keri motor pa ni k ma za sabo 15 let hehe :whistle:

Jah jst drugače naredim na sezono tudi po 16k km in glede na to da pravite da je bol ljubiteljski bo velik strošek oz. niti da si ga privoščim :trance_33_sleep:

Na stara leta k bojo imeli leteče rakete bom jst po cestah lezu z starim ducatijem 1098S hehehe :rolleyes:

Lp.

Pa hvala za vaše izkušnje k ste jih napisali glede tegale lepega mlinčka.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

A je treba pr monsterju 620 auspuh stran vzet, da zamenaš filtr. Ne morm pogledat, k sm v gipsu... Hvala za odg.

Objavljeno

Jst ne poznam nobenga motorja ki bi mu blo treba avspuh stran dat za menjavo kergakol filtra :)

Pazi sam ko boš dajal novega notri, da prej malo olja v njega naliješ, pa tisto tesnilo z oljem namažeš, potem ga pa samo na roke zategneš, ker bo potem še sam malo stisnu.

Objavljeno

Da pristavim še jaz svoj lonček.

Jutri pripeljem domov Ducati-ja 996 :-)

Res je, da ga bom kupil bolj za dušo, kot pa nabiranje kilometrov.

No, samo gledal ga pa tudi ne bom.

Objavljeno
Da pristavim še jaz svoj lonček.

Jutri pripeljem domov Ducati-ja 996 :-)

Res je, da ga bom kupil bolj za dušo, kot pa nabiranje kilometrov.

No, samo gledal ga pa tudi ne bom.

čestitke ob nakupu :worship: zdej boš imel en "veličasten" primerek zgodovine doma :blush:

pa hitr poslikat in fotke gor :)

Objavljeno
čestitke ob nakupu :worship: zdej boš imel en "veličasten" primerek zgodovine doma :blush:

pa hitr poslikat in fotke gor :)

Hvala.

Sem ga kar nekaj časa iskal. Še dlje časa pa sanjal o točno tem modelu - 996.

Upam, da bo v bodoče vse OK z njim.

Objavljeno (popravljeno)
čestitke ob nakupu :worship: zdej boš imel en "veličasten" primerek zgodovine doma :blush:

pa hitr poslikat in fotke gor :)

Še to.

Mislim, da se bova dostikrat srečala v Rondoju. Po imenu sklepam, da si ti tisti, ki ima srebrnega ST2.

Popravljeno . Popravil Okram
Objavljeno

Zdravo !Eno vprašanje za poznavalce, imam DUCATIJA 750ss 99l.Po pol ure vožnje mi začne škripati zadnji amortizer,sem podmazal vse kar sem videl gibljivego na njem pa nič ne pomaga.Ima kdo kak predlog , ali pa bo potrebna menjava amortizerja?Vsak nasvet dobrodošel. :blush::blush:

Objavljeno

verjetno ti škripa na spodnji glavi amortizerja, kjer pride na vago. Možno pa tudi na zgornji ali pa na obeh.

Noter je neke vrsta puša s teflonom, kroglico, in semeringi. Probaj podmazat s ketensprejem, tako da malo odmakneš semering. Če pa ne gre, bo pa treba feder dol vzet.

Objavljeno

Kadar se je meni to zgodilo, sem naredil točno to:

verjetno ti škripa na spodnji glavi amortizerja, kjer pride na vago. Možno pa tudi na zgornji ali pa na obeh.

Noter je neke vrsta puša s teflonom, kroglico, in semeringi. Probaj podmazat s ketensprejem, tako da malo odmakneš semering. Če pa ne gre, bo pa treba feder dol vzet.

in škripanje je prenehalo :D

Objavljeno

podmazal sem ležaj št. 13 na eksplozijski sliki, in škripanje je ponehalo :D

post-17625-1239694855_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala za slike ampak jaz imam model 2000(celotna nihajka iz enega kosa), v četrtek bom kar snel amortizer in ga celega fino podmazal pol pa bom videl. ;)

Objavljeno
v četrtek bom kar snel amortizer in ga celega fino podmazal pol pa bom videl

Škodit ne more ;)

Objavljeno

Razstavu -podmazu- sestavu, zaenkrat vse ok.Hvala za info. :010

Objavljeno

LP, a ima kdo kakšne izkušnje glede Ducatijev 749 ali pa 999?

Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem.

Simon

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!