Skoči na vsebino

Poraba bencina motorjev


Gregs

Priporočene objave

Sam sem imel Hondo CBR 900RR isti letnik in iste barve kot Diabolo ( 1996 , če se ne motim ) , nevem sicer koliko je pokurila na 100 km , vem pa , de sem do rezerve naredil nekako 220 - 240 km . Presenetljivo pri Hondi ( vsaj pri moji ) je , da je razlika pri porabi goriva med turistično vožnjo in hitro vožnjo zelo majhna glede na druge motorje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazer 600:

dolga fura (povprecna hitrost cca 80km/h): 4l in manj

krajse fure (povprecno cca 110km/h): 5l in manj

gasaaaa (obrati na cca 9-10k): 6l in manj

zakljucek: veliko uzitka za mal benza!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK mali popravek sem pretiral :D v Italiji naredil z 18l goriva 310Km. Tole mi je uspelo samo 1x ker ni bilo nikjer nobene pumpe in sem pokuril vso rezervo kak deci je še bil noter :D (mogoče bi naredil kak kilometer več če ne bi bilo zadnje uteži :twisted: )

Pri divjanju sem pa do rezerve skoraj vedno delal vsaj na začetku 220Km pozneje pa 180-190Km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TTR 600: od 4,5 l pa do terenskih 7l z manjšim prednjim zobnikom in dvignjeno iglo

ni mi pa vseeno za porabo, seveda le v smislu majhnosti tanka in s tem "dometom" motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aprilia etx 125:esay voznja,dolge razdalje,hitrost okol 90km/h-3,6l

mesana voznja mesto,teren,ceste-4,5l

tiscanje-rekord 6,3l..

prekleti zweitaktarji pozresni :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia rs 250. Od 10 do 13l

ponavadi 11l. Se pa ubistvu sploh ne spomnim vec kdaj je blo pod 11litrov :)

250 ccm 'moped' pa kuri 11 litrov??? :shock: :shock: :shock:

Šit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj KMX 125 mi kur okol 6l.A kdo ve kok pije KTM 640?

Imam starejsi letnik (1997) KTM 620 hard enduro.

Mi pokuri od 6- nekako do 8l/100km. Odvisno kako in kje ga vozis, cesta manj , po terenu pa lahko tudi precej vec. Imam pa DelOrto vplinjac brez kakrsnekoli "pameti" -elektronike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdej sm mev zinga 125!! Kuru do 4l !!!! Z začetkom sezone pa nabavlam drag star 650!! Pa me zanima kok kej pokur ta hudič!! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.........poraba motorja? Thundercatv povprečju nekaj manj kot 5l, minimum pa je bil 3,7l/100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Husqvarna TE 610 E

normalna vožnja po asfaltu 4.5 litra

pritiskanje, okoli 5.5 l

(mogoče kdo ve kolk popije CBR 900 RR)

Ti podatki o porabi nazorno kažejo, kako relativna stvar je poraba. Imam dva kolega, ki imata tudi TE 610, pa jima pri enakem tempu porabita še malenkost več, kot moja AT - meni pa kuri 7 - 9 l/100km. Pa ne sedaj spet začeti razpredati o "razštelanosti" motorjev, ker verjamem, da bi se dalo pri AT porabo spraviti na 5l (pa me tak stil vožnje ne zanima), če bi pa meril porabo na Grobniku, bi bila pa nekje 13 - 14l (to je pa čista uživancija, pri tem se pa ne gleda na ceno :D ). Hotel sem nakazati na to, da pri takem načinu vožnje, ki ga Smeško že ocenjuje za "pritiskanje" Husa porabi 5,5l, dejansko pa pri "ožemanju" porabi 10 :? .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo za informacijo, preden začnete preveč filozofirat - Binca je bil včasih zelo uspešen dirkač v cestnohitrostnem motociklizmu
In to pomeni, da tudi sedaj tako hitro vozi, da skuri D207 v 1500km? Potem ne spada na cesto, ampak na pisto ali pa gumi celico.

Furam se samo po cestah, avtoceste nočem vidit, naredu pa sm zadnjih pet let 45000km. Vendar ne z D207, ker sem kupil samo en par za probo (so čist premehke in so bolj za "navadne" motoriste)
Pomeni, da laiki rabimo mehke gume, ker profiji obvladajo zdrsevanje in ostale cake, ki jih nudijo trše gume??

Pa bi morda IKE povedal kaj vozi, pa je bil 3x državni prvak v 600 klasi....

Veš YZF, smo motoristi ki se znamo hitro pelat brez prevelikega rizika in so modeli, ki mislijo da se znajo :!: Vsa stvar pa tiči v izkušnjah, ki si jih nekdo nabere v svojem življenju in sposobnost obvladanja ter ocenitve trenutnega položaja. Zato me ne pošiljaj na Grobnik (leta 96: 1.34,36), ker sem tam svoje že dal skozi.(17 letna kariera-6X prvak v CHD) :twisted:

Hvala za razumevanje 8)

Bine Štern :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda CBR 900RR ja trošla po Italiji 5,5l (lagano turistički stil :D ) pri težki desni roki (divjanje do rdečega) je bila poraba krog 7,5l

:shock: a veš da ti skoraj ne verjamem, ampak to zato ker mi cpromzy že en mesec skoz dopoveduje da to popije še več kot pa VTR (kao 4 cilindri) pa čeprav še nikol ni imel CBR-ke

ampak ti si jo imel, tko da najbrž drži :wink:

Ja če ma 900 že injection-drgač je pa tole bla bla 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj k berem ta topic bolj se mi zdi, da je treba tem vašim cifram dodat 1-2l. Men CBR 600 FS rabi od 6 - 7 l, pa se zihr ne vozm tok hitr kot BINCA. :wink:

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, bom se jaz kle napisal za svojega;

moj EL252 je porabil letos na morju(2 gor+polno otzovorjen) ca. 4.3 litra, sicer pa tudi do 5.5l popije na dnevnih voznjah.

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še jaz lonec pristavim.

Moj F650GS Dakar spije povprečno 4l (normalna vožnja, 80-120).

Prvih tisoč kilometrov, ko ga nisem priganjal čez 4000 obratov, 90 v peti, bi se upa rečt, da je spil manj kot 4, pa ne dost manj. Kako priganjanje po AC ga pa pripelje tja do 5l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja Transalpa pa povprečno 5l na 100!No na potovanju je bla poraba 4.5l ampak (pre)polno obremenjen!No ampak pod 4l pa še ni ratal-glede na to da sem penzioner med motoristi je to kr dost!No zaimivo vedno primerjam clio-honda poraba samo 30% razlike pri porabi teža avta pa za 200% večja!Zanimivo!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moja Transa pije tu nekje. Interval porabe je med cca. 4,5l do kar nekaj preko 7l... Večinoma je pri mojih "lagano penzionističnih" :D izletih poraba malo pod 5l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero teža predvsem vpliva na pospeške, ki so pri TA boljši kot pri Cliu in zračni upor predvsem vpliva na porabo pri konst hitrosti, kjer teža ne igra bistvene vloge. Res je tudi, da sta namembnost in izkoristek obeh agregatov različna. Cliov je bolj ekološki in Hondin je bolj uživaški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spodnje "od oka":

fazer600 - vožnje po mestu približno 6-7 l/100 km.

fazer600 - vožnje na ture 5 l/100 km.

SV650 - vožnje po mestu približno 6-7 l/100 km.

SV650 - vožnje na ture 5-6 l/100 km.

Ture vozimo lagano turistički (ne gremo pod 100 in ne čez 200 km/h).

Po mestu vozimo okoli 100 km/h v drugi/tretji. :wink: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma peesda, pol pa je moj Pegaso svinsko požrešn! Redko vozim čez 120 (razen AC) pa skoraj nikol ne nabijam obratov čez 4000 - poraba vsaj 7!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!