Skoči na vsebino

Poraba bencina motorjev


Gregs

Priporočene objave

urbi raj napiši koliko je recimo letos poleti trošil tvoj motor

:)

ER5 (za tiste ki ne vejo) - 4,5l - 5l/100 km.

Vedno sam (no, razen z Bubamaro do Bleda :naughty: ), z opremo dobrih 60kg ( <_< ), ponavadi dokaj mirna desna roka... avtocesta do 140 km/h, pospeševanje max. do 8000 obr/min.

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm moja WR 400 ima zgleda okoli 6.7l/100km. Med utekanjem heh ... to je priblizno pol prevec. Voznja je bila pa ali zivahna mestna ali teren, nekako 2:1 :D Ali sem se kje ustel (ko sem z Bladzotom tankal je bil poln, v petek sem dolil 6.1l in med tem casom prevozil okoli 90km ?!) ali pa je za visjo porabo krivo utekanje masine ... <_<

No pa sej ni da bi vsak liter stel, nenavadno je pa kljub temu ... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm moja WR 400 ima zgleda okoli 6.7l/100km.

A se pri takšnih motorjih ne šteje poraba na delovne ure?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se pri takšnih motorjih ne šteje poraba na delovne ure?

Hmm ... D.J. vem da tega ne podaja tko ... pa ok, saj to ni motor za barko, traktor ze mogoce, samo vseeno ... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud sam sem mel fazerko pa mi ni nikol pila pod 5.3 l

fazerka ima zelo majhno porabo kolega z 1 tankom naredi skoraj 400km če pazi :rolleyes:

če greš pa na avtocesto se poraba občutno poveča

pr men je bla ziher 8l :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in pocasi kot...

kure :P :D :D :D

sploh ne počasi.......sam eno je al voziš 110 km/h v 3 prestavi ali pa v 6...pa tud je pomembno kako do take hitrosti prideš ..al samo z dvema brzinama ali pa do te hitrosti uporabiš vseh šest....če se pelješ "hitro" s fazerko npr. 150 km/h ima v 6 prestavi porabo 5.5 l/100km...če se pelješ v 4 prestavi je poraba bistveno večja (sam za prikaz)...zatorej beseda hitro tukaj ni pomembna....lahko se voziš "hitro" pa imaš nizko porabo...lahko pa v prvi 80 km/h voziš...torej "počasi" pa je poraba gromozanska..... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če se pelješ "hitro" s fazerko npr. 150 km/h ima v 6 prestavi porabo 5.5 l/100km...

Ej thundercat, mene pa zanima kje si pobral ta podatek. Ali je to resnično kdo izmeril, ali je le tvoja ocena? Če imaš še kakšne take podatke, me zanima poraba še pri drugih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej thundercat, mene pa zanima kje si pobral ta podatek. Ali je to resnično kdo izmeril, ali je le tvoja ocena? Če imaš še kakšne take podatke, me zanima poraba še pri drugih hitrostih.

žal sem se podatek "izmislil" oz. sem ga navedel samo zaradi razumevanja-....sej poanta ni v tem koliko dejansko žre motor..poanta je da lahko vsak motor drugačno porabo ima..odvisno od voznika.....

je pa tako...fazerka gre v 6 prestavi na 5000 obratov točno 100 km/h...pri 6000 obratih gre 120 km/h...pri 4000 obratih gre 80 km/h...če loviš te obrate v nižjih prestavah je valjda poraba večja....če se pa hočš peljat po ravnini 120 km/h boš šu valjda v 6 prestavi ne pa v 4.....čez ovinke je pa stvar druga...predvsem se pospeški poznajo pri porabi...če boš ti z motorjem štartal v prvih treh prestavah in ga gnal v obrate bo poraba velika...

je pa tako da jst fazerke enostavno ne priganjam v obrate...vozim se pa veliko s punco...vozim se lagano sportski...od tu tudi poraba....če bi hotu bi pa lahko komot pila kak liter več sam mi ne paše oziroma se mi zdi brez veze....

lahko ti pa povem en podatek z avta....passat 2.8 ...me je peljal znanec...sva šla v 5 prestavi 100 km/h mu je kazal računalnik povprečno porabo 4,2 l/100 km...bil je bencinc in avto težak 2 toni...ko je pospeševal počasi se je poraba zelo počasi dvigala(4,6-4,9-5,5)...ko pa je dal eno prestavo nižje in so obrati narasli mu je poraba takoj poskočila na 7l....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...je pa tako da jst fazerke enostavno ne priganjam v obrate...vozim se pa veliko s punco...vozim se lagano sportski...od tu tudi poraba....če bi hotu bi pa lahko komot pila kak liter več sam mi ne paše oziroma se mi zdi brez veze....

Pri LS voznji tako nizka poraba? Wow. Jest sicer zlo redko vozim LS al pa nikoli, ker preprosto nisem tako dober, ampak ze ce malo mejim na LS absolutno ne spravim motorja pod 7 litrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm, jaz sem ga FZS1000 in FZS600 potem, ko sem si upal obrate tud čez 8000 spuščat, težko pod 6,5 spravil ... Je pa dejstvo, da pri prvih kilometrih, pri utekavanju stroja (do 5000 obratov) je blo pa 5,5 litra ...

Če sem recimo konstantno drkal po mestu in povsod pospeševal "lagano sportski" kot temu rečete, pa je bla poraba bolj 9 litrov, pri obeh motorjih ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem recimo konstantno drkal po mestu in povsod pospeševal "lagano sportski" kot temu rečete, pa je bla poraba bolj 9 litrov, pri obeh motorjih ...

9 litrov poraba na 100 km pri fzs600 ?? :hmm: Symru, a si tole mal sklobasal, a ne? :rolleyes: :D :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma po eni strani verjamem ker mam preprosto podobne poglede in izkušnje kot tunder... Poznam ogromno ljudi k se peljejo čist brezveze eno ali pa celo dve prestave nižje kot je potrebno in mi pol razlagajo kako pomemben je navor in konji za vožnjo... pol pa vidiš en Kawa ER5 pa obtežen do vrha k se pelje v 5. ali 6. prestavi , za njim pa en supersport k navija v obrate čist brezveze in pol k pride iz ovinkamal manj kot katapult za tabo da te ujame do naslednjega ovinka...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 litrov poraba na 100 km pri fzs600 ?? :hmm: Symru, a si tole mal sklobasal, a ne? :rolleyes: :D :lol:

Niti ne... 140 kg živega tovora (jaz Salo Rider) na motorju + drkanje po mestu in okoli njega v prvi, drugi, največ tretji prestavi + hitro pospeševanje + vožnja med 8 in 11.500 obr/min... Aja, bolj ravnine, ne tolk ovinki ... Pač, drkanje motorja...

Če češ klobase, majo pa zelenjavno pariško v štacuni (odsvetujem).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lagano sportska vožnja...mogoče sem narobe povedal....nikakor se nimam za bolj sposobnega od tebe Dave...ampak LS vožnja pri meni pomeni da na motorju ne lenarim ....vozim lagano=torej na easy...vendar sportski=ne leno in zaspano tako kot se voziš ko greš poleti na dopust....ker letos enostavno nisem veliko vozil na izletih oz. na neke dolge vožnje po Sloveniji in Hrvaški moram za svojo vožnjo uporabit edini izraz ki se približa moji vožnji....LS zame ni to da privijam motor na obrate in da čez ovinke drsam s koleni....kako pa ti Dave voziš motor?

da ti prikažem omenjene "stile":

Stili najavljene vožnje

SS-super sportski

MS-medium sport (by Hotschko)

LS-lagano sportski (by NEARRAIN)

ST-sportsko turistički

LT-lagano turistički

KK-ko kura (by PERVY)

N-nikakršn

CMM-cruise missile mode (by Ice)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S fazerko sem naredil 28.000 km. Vozil v vseh mogočis stilih, pa tudi v dvoje s prtljago.

Porabo sem stalno spremljal, le ta pa se je stalno gibala.

Minimalna poraba je bila 4,89 l/100km (jaz, sopotnica; vožnja po AC stalno med 110 in 120 km/h

Maksimalna poraba pa je bila 7,81 l/100km (sam; na furi z dvema cestakoma, kar pomeni da je šlo hitro)

Po mojem je nihanje porabe odvisno od stila vožnje, pa tudi načina pospeševanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je odvisna predvsem od stila in hitrosti vožnje (mater to pa je nekaj novega ne? :hmm: ). da pojasnim.

ni toliko pomembno kako pospešuješ, z "normalnim" zategovanjem (brez rdečega polja) ne bo spil nič kaj več kot če ga stiskaš nežno ali celo "moriš". če voziš pod poljem najboljših obratov (npr. 3000 do 6000 pri povprečnih 750-1000 ccm mašinah) bo ravno tako pil več kot če ga držiš v tem območju. največ pa porabo zviša tiščanje nad to območje in v rdečo polje. zato navadno motorji pijejo najmanj na turah, ko kljub prtljagi in še kakem potniku spijejo manj kot drugače. gre pač za to da ga večino časa držiš v območju ko je še dovolj živahen, a se ne muči z visokimi turami.

saj vem, nič novega, a da povzamem vse vaše ugotovitve. :naughty: kot sem že rekel, meni pije okoli 5,5 na turah (neglede na prtljago in če sem sam ali dva), normalno 6-7 l, če pa grem vmes na avtoceso ali kam drugam kjer ga nekaj 10 km tiščim 200 km/h (takrat pride na spodnji rob rdečega polja), potem poraba naraste preko 10 l, tudi do 13 je že bila.

seveda pa "dodatki" kot so symru, takoj zvečajo porabo za kak liter. karakter pač šteje. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ne vem če so samo obrati tisti, ki kurijo bencin. Lahko se pelješ pri 3500 rpm v npr. 6. prestavi, pa daš gas do konca, obrati še lep čas ne narastejo na npr. 8000 poraba je pa skozi to območje zelo visoka. Tisti, ki ne verjemete poglejte pri avtih, ki jim kaže sprotno porabo. V gornjem primeru je lahko poraba nižja, če bi vozil v 4. prestavi pri 5000 RPM. Seveda je odvisno od posameznega motorja, menjalnika, aerodinamike, hitrosti.... Torej niso obrati tisti, ki žrejo bencin. V glavnem je to grobost dodajanja plina (torej stil vožnje).

Včasih so pravli, da ima motor najnižjo (optimalno) porabo pri najvišjem navoru. A je to res? Bi rekel, da to kar drži, npr.:Bandit 1200 največji navor pri 4500 RPM in je tudi poraba precej ugodna - ob enakomerni vožnji.

Popravljeno . Popravil RoadKill
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos ima moja AT kar precej konstantno porabo, nekje med 210 in 230 km do rezerve (18 l), kar znese približno 7,5 - 8,5 l/100km (potovalno povprečje okrog 120 km/h).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da pridemo nazaj v topic:

krava drži povprečje 5,75 l/100 km

Ravno danes obrnila 20000. kilometer. :)

Da malček skrenemo (s topica): Ali si pazil, da se je lepo obrnil števec (kot pri 10 kilo)?

Da ostanemo v topicu: si izračunal ali si ocenil porabo?

Sam pri vsakem tankanju obrnem dnevni števec km na 0, v osnovi kot posledico neimetja merilnika količine goriva in tudi sproti izračunam porabo tanka. Ta pa je silno variable, od 7 do 12 l na 100 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu pa dokaj natančen.

Navado povzel po očetu.

Ko pride novo vozilce k hiši mu nastavim zvežčič s stolpci: datum, kraj, stanje števca, natočeno goriva, razno.

In potem pri vsakem točenju goriva pišem.

Pri avtomobilih se zvežčiča vozita v avtomobilih, pri motorciklu pa zapišem stanje števca na račun, ko podpisujem kartični odrezek in potem doma, pri računalniku, ko urejam tekoče družinske finance (MS Money) v zvežčič zapišem kako in kaj.

Pri avtomobilih računam obdobno in celotno povprečje porabe na vsakih prevoženih 5000 km, pri motorciklu pa na 2000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

evo še moja poraba

DUCATI ST2

min. 5 litrov / 100 km

max 7.2 litra / 100 km (sama avtocesta okoli 200 km/h ..... max hitrost za ST2 = 225 km/h)

poprečje ... tudi dirkanje po Lavamundu.... 5.5 - 6.0 litrov

P.S. Odkar imam odprte izpuhe se je poraba povečala za okoli 0.5 litra. Odprl se izpuhe, čip pa je še original.

Povečan je tudi dotok zraka v airbox ..... torej vbrizg ni oprimalno nastavljen!!!

ima pa super sound...to je ducati :yea2: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!