Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

O hvala za odgovore...

Preden sploh speljem, skadim še en cigaret, se pravi motor laufa pod štant gasom okol 4-5 minutk... :winkiss:

Potem pa še 5km ogrevanja...

Objavljeno
Ali si poskusil menjati staro za novo oziroma staro za staro pri trgovcih?

Priznam, da nisem... Sicer pa se ne sekiram več...

Objavljeno
Preden sploh speljem, skadim še en cigaret, se pravi motor laufa pod štant gasom okol 4-5 minutk... :winkiss:

To je pa slabo. Kajenje lahko zmanjša pretok krvi in povzroči impotenco.

Objavljeno
To je pa slabo. Kajenje lahko zmanjša pretok krvi in povzroči impotenco.

... a vendar ogreje mene ter motor :)

Objavljeno

... kar dobra debata... Grega: zraven novega ER-6 F sem dobil kar 4 (se mi zdi) original knjižice + tisto, ki jo navajaš ti.... sam sem sicer preko mule našel še original service-manual in še en kup literature o tem motorju v PDF formatu, sam je prevelika za pošiljanje po netu. Pošlji naslov na PM, pa dobiš CD po pošti. :rolleyes:

Dilema ER-5, ER-6, z 750? Er-5 vs. er-6 NI Z DEŽJA pod kap! Kdor to trdi ju ni vozil (al pa je mal čuden)... vsakodnevno lahko oba primerjam in razlika je očitna! :worship:

Z-750 vs Er-6... stroški vzdrževanja niso enaki! :closedeyes: ER-6 je cenejši!... (manj olja, 2 svečki...), je pa ta razlika minimalna! :worship: Z-je gotovo več motorja, sedenje pa je udobnejše na ER-6 in vožnja lahkotnejša. Na z-ju je manj vibracij, bolj športna drža. :closedeyes:

Rabljen vs. nov? Zame VEDNO NOV! :closedeyes: ...RAZEN ČE POZNAŠ lastnika... ker če ne drugje, vidiš na motozborih kaj se dela, tudi z relativno novimi mopedi... gas do konca (v leru!) in PRISLUHNIMO BLOKADI! :headbang: :headbang: ...TOREJ če se ti zdi ER-6 prešvoh ali Z lepši, potem našparaj razliko in kupi novega Z-ja! Svetujem, da si umisliš tudi ABS, ne glede na mnenja nekaterih "pametnjakovičev", verjemi, RES JE VREDEN tistih 500 E! :rolleyes:

...in še SF-ju: ...menjat znotraj klase 600? ...skoraj nesmisel... ER-6 najlažji, z najboljšim navorom... CBF-najbolj uglajena in dolgočasna... Fazer - najbolj navit in športen... to je tako, koker komu paše! :worship:

Raje malo počakaj! Sam bom šel čez kako leto gotovo na vsaj 1200 ccm ali več... AMPAK na navor ne na konje! :naughty: - tega me je v 600 klasi naučil ER-6 (66 NM mislim da pri 7000 obr)... se mi zdi, da je tu najboljši od vseh! :naughty:

Objavljeno
...in še SF-ju: ...menjat znotraj klase 600? ...skoraj nesmisel... ER-6 najlažji, z najboljšim navorom... CBF-najbolj uglajena in dolgočasna... Fazer - najbolj navit in športen... to je tako, koker komu paše! :worship:

Raje malo počakaj! Sam bom šel čez kako leto gotovo na vsaj 1200 ccm ali več... AMPAK na navor ne na konje! :naughty: - tega me je v 600 klasi naučil ER-6 (66 NM mislim da pri 7000 obr)... se mi zdi, da je tu najboljši od vseh! :naughty:

Meni se pa ne zdi nesmisel menjati znotraj 600. Sem imel 750, 900, pa sem sedaj z Fazerco 600 zelo zadovoljen. Enostavno se po par letih navelicam enega motorja in recimo tale novi er-cek mi je zelo vsec. Ali pa nova Yamaha Diversion, ki prihaja. Drugo leto skoraj zanesljivo menjam. Morda zeli SF menjati tudi zaradi ze relativno dosti kilometrov?

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem, če je že kdo objavil, pa vseeno. Na tem LINKU se najde skoraj vse, kar se da izvedet o er6.

Od različnih manualov, katalogov delov, do raznih uporabnih nasvetov.

Drugače pa glede knjižice z navodili. Tudi meni so pri nakupu novega er6 dali najprej samo servisno knjižico in v slovenskem jeziku nasveti (ali nekaj podobnega) za vožnjo cestnega motocikla. Ko sem šel na prvi servis sem povedal, da bi imel še originalni user manual, pa sem ga dobil.

Pa še nekaj glede tresenja motorja. Vsi, ki vas moti tresenje na er6....poskusite voziti kakšnega enovaljnika - sam sem vozil pegasota 650 trail, pa boste videli, da er6 v bistvu sploh ne trese tako hudo ;) tako, da meni prav ustreza "način" tresenja pri er6 - ne preveč ampak vseeno toliko, da čutiš, da imaš nekaj pod sabo

Popravljeno . Popravil tom
Objavljeno
Dilema ER-5, ER-6, z 750? Er-5 vs. er-6 NI Z DEŽJA pod kap! Kdor to trdi ju ni vozil (al pa je mal čuden)... vsakodnevno lahko oba primerjam in razlika je očitna! :worship:

Se zelo strinjam!

:worship:

Tudi jaz sem vozila oba, tudi jaz ne nakladam na pamet, temveč iz lastnih izkušenj.

Zdaj vozim ER 6 in ga bom še lep cajt, saj bi bila menjava, razen za občutno močnejši motor, pa res premik iz dežja pod kap!

Med ER 5 in ER 6 je velika razlika.

ER 6 je res pravi fun bike, zato je čisto drugače vozen, kot ER 5.

Pa še nekaj glede tresenja motorja. Vsi, ki vas moti tresenje na er6....poskusite voziti kakšnega enovaljnika - sam sem vozil pegasota 650 trail, pa boste videli, da er6 v bistvu sploh ne trese tako hudo ;) tako, da meni prav ustreza "način" tresenja pri er6 - ne preveč ampak vseeno toliko, da čutiš, da imaš nekaj pod sabo

Tresenje? Minimalno.

Toliko, da ti prijetno prede ... tukaj sem, tukaj sem, tukaj sem, tukaj sem ... :naughty: ! :worship:

Objavljeno

Toliko, da ti prijetno prede ... tukaj sem, tukaj sem, tukaj sem, tukaj sem ... :naughty: ! :worship:

Objavljeno
Sem že imel namen menjat, pa so mi za mojega FZ6 premalo ponujali - natanko 0,00 EUR (ni bilo interesa)...

natanko toliko je trenutno povpraševanja za mojega sv-ja. vendar sem šla včeraj do trgovcev za staro za novo in potem je bilo nekaj navdušenenja. vendar še čakam nekaj odgovorov.

Za SV 650 je zmanjkalo časa.

če še vedno želiš testirat, imam ga jaz, sicer s varianto, ampak če ti odgovarja, lahko poskusiš.

drugače pa... do sedaj sem imela možnost peljati samo fazerja, letnik 2006, naked varianto in naj povem, da me je motor že prepričal. to lahko spodbije samo še er6n, katerega pa še nisem peljala in upam, da bo kmalu priložnost, ker drugače se bom odločila za fazerja.

Objavljeno
Meni se pa ne zdi nesmisel menjati znotraj 600. Sem imel 750, 900, pa sem sedaj z Fazerco 600 zelo zadovoljen. Enostavno se po par letih navelicam enega motorja in recimo tale novi er-cek mi je zelo vsec. Ali pa nova Yamaha Diversion, ki prihaja. Drugo leto skoraj zanesljivo menjam. Morda zeli SF menjati tudi zaradi ze relativno dosti kilometrov?

Ne želi zaradi kilometrov, motor je pri 51k boljši kot večina pri 20k... Težave so z zapestji, očitno posledice divjega življenja pred leti prihajajo na plan...

Objavljeno

tudi moj sv je pri 44000 km zgledal in deloval odlično.

olja ni pil nič in majhna poraba.

sedaj pa je kar je... nič ne bo z er6n, ker je fazer že v garaži.

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me ali je kdo nabavil zadnji blatnik za er6 in od katere firme.Namreč, moti me vedno posrana mašina.Ali je mogoče kdo zasledil da ga je negdo homemade izdelal.

Popravljeno . Popravil Drosa
Objavljeno

Pozdravljen!

V tej temi nekje je prispevek fereka ki opisuje kako je on naredil blatnik kar doma če se ne motim... Malo pobrskaj čez strani ali uporabi iskanje...

Se pa tud sam zanimam za nakup takega blatnika, ker vsakič ko iz fure pridem je veselje pucat :headbang:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No pa sm ga krstil :)

Skor na ravnem mi je padu okol (ER-6f), ker očitno bumbar nisem dovolj gledu al je tačka uredu postavljena al ne...

Izkupiček:

- odrgnjena leva plastika oklepa :headbang:

Ali kdo ve približno koliko stane nov del (samo levi del) oklepa za ta motor? Če se ga bo dalo spolirat super, če pa ne...

Bo treba drugič bolj pazit :trance_33_sleep:

Objavljeno

Ja bo treba bolj pazit, se hitro zgodi. Škoda.

A se mogoče že kaj ve kakšna bo cena za novi model 2009 za ER6-N ? Bo kaj dražji ?

Sam barve so pa prav dolgočasne, bela, modra in taka "bleda" oranžna. Zdej pa ne vem, ali je v programu tudi črna, ker sem na nekaterih straneh videl tudi črnega, na nekaterih straneh pa samo tiste tri barve ki sem jih prej naštel in brez črne. :blink: ,

Ne vem zakaj ne dajo kakšne lepe barve za tko lušten motor, recimo metalna rdeča barva bi bla prav lepa, al pa tako lepo vinjsko rdečo, al pa naj bo vsaj več barv na izbiro, kr neki.

Je pa še lepši od teh zdajšnih modelov, edino kar me moti to, da ima sedaj obratomer digitalni in ne več analogni.

Torej če kdo ve za ceno,bo dobrodošla informacija.

Lp

Objavljeno

Sem govoril z ličarjem, pravi da ne bo panike in da se bo dalo vse poštimat in ne rabm nove kupovat :worship:

Od zdej naprej 3X preverim če je vse OK pa še v brzini ga bom pustil :headbang:

Objavljeno
Sem govoril z ličarjem, pravi da ne bo panike in da se bo dalo vse poštimat in ne rabm nove kupovat :worship:

Od zdej naprej 3X preverim če je vse OK pa še v brzini ga bom pustil :headbang:

:OK:

Saj od takega padca najbrž ni bilo prehudo, ne?

Sicer imam jaz nakeda, pa vendar ... ko je po padcu drsel naprej po cestišču, se je izkazal crash-pad. Sploh ne morem reči, da je motor močno poriban! Recimo, da se vidi ... počasi se navadiš! :P :D

Objavljeno

Sej ni ne vem kolko...

Samo motijo praskice...

Vse bi lahko sam zapoliru samo ene praske ne, ker je malo globlja...

Bomo vidl končni rezultat...

Kje se pa te crash pade da dobit?

LP

Objavljeno
A se mogoče že kaj ve kakšna bo cena za novi model 2009 za ER6-N ? Bo kaj dražji ?

Sam barve so pa prav dolgočasne, bela, modra in taka "bleda" oranžna. ...

ne cena se še ne ve, bo pa dražji od sedanjega modela - tako so mi povedali v trgovini v krškem. ne vem, kako se ji reče, je pa tam ob trgovini spar.

bela bo prav lep :wub:

Objavljeno
Sej ni ne vem kolko...

Samo motijo praskice...

Vse bi lahko sam zapoliru samo ene praske ne, ker je malo globlja...

Bomo vidl končni rezultat...

Kje se pa te crash pade da dobit?

LP

Jaz sem naročal zraven originalne, že ko sem naročal motor (+ 150 E)... in po 2 mesecih mi je enako kot tebi na mestu padel.. :blush: . pa po tem v celem letu (do danes) še 2x, :( tako da sem crashpadse v celoti poplačal. :D .. Originalni so "izračunani tako" da se motor nasloni lepo na crashpads in obe gumi... se pravi, če "lepo" pade ni nikjer sledu! ...morda malo na kufru, če imaš kakšnega večjega, drugače pa "so vredni" vsega dnarja... vsaj originalni, kjer ni potrebnih nobenih dodatnih vrtanj v oklep ali drugih posegov... PRIPOROČAM! :yes:

Objavljeno

Super Ferek hvala ti za obrazložitev :)

Res ne vem kako mi je ratal, zadnji del je pa nedotaknjen ker sem se pd njega vrgu :)

Škoda k se nism mogu pod sprednji del... :)

Objavljeno
Super Ferek hvala ti za obrazložitev :)

Res ne vem kako mi je ratal, zadnji del je pa nedotaknjen ker sem se pd njega vrgu :)

Škoda k se nism mogu pod sprednji del... :)

Tega se odvadi - 200 kg te lahko ob malce nesrečnih okoliščinah konkretno poškoduje. Meni se zdi lažje menjat plastiko, kot celit polomljene kosti.

D.

Objavljeno

Vem vem, sej me mal križ boli od vsega napenjanja :naughty:

Grem ta teden po crash-pade da če se že kaj zgodi, vsaj malo prepreči...

Aja drgaš ima pa samo 184 kil ;D

Objavljeno (popravljeno)

ja crash pade si bom tud js nabavu, ni za reskirat.

Novi model 2009, vsaj po netu sem nekak zasledil, da naj ne bi bil dražji od letošnjega modela, upam da bo res temu tako.

Samo cena bo, predvidevam okoli 5500 EUR brez ABS-a, saj je tolikša cena za ER6-N bila pred to "akcijo" ki traja že nekaj mesecev, sedaj stane nov 5138 EUR.

Edina stvar ki me moti pri novem modelu je ta, da ima po novem digitalni obratomer, to mi nekak ne sede, škoda.

je pa zlo lep novi model, vsaj na slikah sodeč, komaj čakam, da vidim to Candy Burnt Orange barvo, na nekaterih slikah na netu je zelo "žalostna" sprana oranžna barva, na nekaterih pa zelo lepa (oranžno-rdeča), upam da je v resnici lepa barva.

Lp

Popravljeno . Popravil renyy

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!