Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Ali je že kdo razmišljal o menjavi verige in verižnikov?

Je kdo že naredil to? Pri koliko km?

Imam malo manj kot 30k km, pa mislim, da dokonca "nategnjeno" verigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je že kdo razmišljal o menjavi verige in verižnikov?

Je kdo že naredil to? Pri koliko km?

Imam malo manj kot 30k km, pa mislim, da dokonca "nategnjeno" verigo.

Jaz bi ti apsolutno priporočil,da daš to narediti v delavnico kajti na prednjem verižniku imaš tudi inpulzator za števec. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst hočem belega :wub:

sem se danes tudi že pogovarjala, da bi mi mojega sv-ja vzeli v račun in se bo dalo zmenit.

zdaj samo čakam še en krog, da me prevzame ali spreobrne... ane, mutika? :whistle:

:worship:

Seveda!

Ne bi trdila, ampak ... dvomim, da bi te spreobrnil oz. odvrnil ... no, počakajva na ta krog. Boš povedala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst hočem belega :wub:

sem se danes tudi že pogovarjala, da bi mi mojega sv-ja vzeli v račun in se bo dalo zmenit.

zdaj samo čakam še en krog, da me prevzame ali spreobrne... ane, mutika? :whistle:

A so ti povedali okvirno ceno?

Saj jaz tut razmišljam o nedolžno belem,boma skup pasala! O:-) Seveda bo pa dokončna odločitev padla,ko ga vidim v živo.

Če mi pa kdo da za poizkusni krog,.................. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so ti povedali okvirno ceno?

Saj jaz tut razmišljam o nedolžno belem,boma skup pasala! O:-) Seveda bo pa dokončna odločitev padla,ko ga vidim v živo.

Če mi pa kdo da za poizkusni krog,.................. :worship:

cena? se bomo pogovarjali nekje v novembru, ko moj prodajalec odpre svojo trgovino. potem bomo tudi videli, za koliko mi sv-ja vzame v račun.

sicer pa... zdaj imam nagledanega enega fazerja naked, tudi za menjavo in bom poskusila tudi tistega, da vidim kaj me bolj prepriča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena? se bomo pogovarjali nekje v novembru, ko moj prodajalec odpre svojo trgovino. potem bomo tudi videli, za koliko mi sv-ja vzame v račun.

sicer pa... zdaj imam nagledanega enega fazerja naked, tudi za menjavo in bom poskusila tudi tistega, da vidim kaj me bolj prepriča.

Preden se preveč napališ na fazerja vseeno počakaj na krog ERa.

Sicer je čist drugačen motor, ampak glede na moj okus dosti boljša izbira od fazerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes dobil motor (končno), sicer pri uradnem zastopniku/prodajalcu in ne pri sivem... :whistle:

Zadevca se super obnese, sam še ulaufat ga je treba...

Bom pa še kšno slikco prpopu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden se preveč napališ na fazerja vseeno počakaj na krog ERa.

Sicer je čist drugačen motor, ampak glede na moj okus dosti boljša izbira od fazerja.

jaja... zdaj samo gledam in se odločam. oba moram peljat, potem se bom lažje odločila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaja... zdaj samo gledam in se odločam. oba moram peljat, potem se bom lažje odločila.

- odločla se boš za ER-6, kot se je tut moje žena... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne veš kaj se dogaja v motorju, se pozanimaj o delovanju motorja oz agregata. Potem še malo poguglaš in pomisliš zraven pa si ustvariš svoje mnenje.

Meni se ne da razlagat, pa itak nisem merodajen. :photo:

Zagovarjam dinamičen gas. Se pravi ne penzionersko vožnjo po obratih in ne na hard.

Pozdrav!

Pravkar sem naredil prvih 400km z ER-6f novim... Do 200km sem dinamično vozil do 4k obratov, se pravi kar veliko šaltanja, lepo po regionalnih cestah itd... Nobenega napenjanja...

Od 200km naprej sem ga vozil do 5k obratov mogoče 2-4X do sedaj na 6k obratov, pa še to samo med prehitevanjem... In sedaj mislim tako nadaljevat do 1500km oz do 2000km

Kaj pa vi pravte? To je moj prvi motor, tako da bi mi kakšen nasvet prav prišel...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Pravkar sem naredil prvih 400km z ER-6f novim... Do 200km sem dinamično vozil do 4k obratov, se pravi kar veliko šaltanja, lepo po regionalnih cestah itd... Nobenega napenjanja...

Od 200km naprej sem ga vozil do 5k obratov mogoče 2-4X do sedaj na 6k obratov, pa še to samo med prehitevanjem... In sedaj mislim tako nadaljevat do 1500km oz do 2000km

Kaj pa vi pravte? To je moj prvi motor, tako da bi mi kakšen nasvet prav prišel...

LP

Mal "prehitevaš" ...sam sem se bolj držal "tovarniških" pravil ulaufovanja.. :closedeyes: . prva MOJA FURA je bla "iz trgovine" - na morje in nazaj ...cca 500 km, praktično brez "šaltanja" (6. prestava, nikjer čez 4000 obr), mučno 85 km/h.. :zzz: . te meje (4000 obr) sem se strogo držal do 800 prevoženih...potem počasi do 6000 obr (na 1000 prvi servis - po enem tednu) do 1600 prev... :doze: potem počasi dalje in dvomestne številke sem okusil nekje po 2000 prev. REZULTAT: Motor po 15000 km, deluje odlično. Z original izpuhom in kufrom brez težav (po števcu) doseže 220 km/h.. :naughty: . Poraba 3,7 (min izmerjena) - 5,5 (max izmerjena AC: Koper - Celje, kjer se je dalo na polno!), normalna vožnja 4 - 4,2 l.. :evilgrin: ..Najpomembnejši rezultat takega utekanja pa se mi zdi poraba olja: Do sedaj, ga med servisnimi intervali še nisem dolil! ...Torej DVOVALJNIK LAHKO NE PIJE OLJA! :rolleyes:

Še SF-ju: Z veseljem za probefart zamenjam motorje. :rolleyes: Tvoja fazerka je res za svoje kilometre odlična, navdušila pa me je res z 0 vbibracijami na pram ER-6 in tistim šusom, kjer že Kawa izdahne! :evilgrin: Zanimivo, dva motorja relativno istih kubikaž s popolnoma drugačnim stilom vožnje.. :unsure: . kot bi v avtomobilizmu primerjal "dizla" in "bencinarja", vsak ima svoje pluse in minuse... :worship:

Tudi sam zelo rad probam kak drug moped, čeprav sem enkrat v drugi temi to omenil, so me spljuvali, da se moped, baba in avto ne posojata... Jaz, ga (moped) kolegu če je sila tut posodim, kar se pa menjav, na skupni vožnji tiče, pa sploh ni problema :rolleyes: ...

...no, avto ne posojam rad (ker je še nov), babe še pa tut nisem "posodu", vsaj ne da bi jaz vedel.. :blush: . ...Čeprav svingerji še to včasih zamenjajo (testirajo) :yea1: - a ma kdo izkušnje? :topic:

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Pravkar sem naredil prvih 400km z ER-6f novim... Do 200km sem dinamično vozil do 4k obratov, se pravi kar veliko šaltanja, lepo po regionalnih cestah itd... Nobenega napenjanja...

Od 200km naprej sem ga vozil do 5k obratov mogoče 2-4X do sedaj na 6k obratov, pa še to samo med prehitevanjem... In sedaj mislim tako nadaljevat do 1500km oz do 2000km

Kaj pa vi pravte? To je moj prvi motor, tako da bi mi kakšen nasvet prav prišel...

LP

V navodilih za ER-6 pise, da do 1000km se vozis pod 4000rpm. Po prvem servisu lahko gres do 6000rpm naslednjih 600km. Po skupaj prevozenih 1600km ni omejitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem v dilemi, ki jo bomo, upam, rešili skupaj. Spomladi nameravam kupiti ali er6-f (novega) ali z-750 (rabljenega). Dilema je pač v moči. Sedaj imam er-5 in mi po teh 5000 kkm kolkor sem jih naredil, že zdi preslab. Nisem neki divjak, samo včasih pa tudi rad obrnem gas do konca. Pojma nimam koliko je razlika med er6 in er5 (čeprav sem vozil 6-ko v avto šoli). A se to zelo pozna? A je res, da naj bi er-6 bil bolj vodljiv kot Z? Stroški bodo najbrž tudi veliko višji pri Z-ju. Pač, kdor se spozna naj mi svetuje. Vnaprej hvala za odgovore. Lp,

P.S. Prodam odlično ohranjenega er-5 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V navodilih za ER-6 pise, da do 1000km se vozis pod 4000rpm. Po prvem servisu lahko gres do 6000rpm naslednjih 600km. Po skupaj prevozenih 1600km ni omejitev.

ma ja. vse lepo in prav. nekaj podobnega piše tudi pri yamahi xt660r. samo je pa problem. nima obratomera :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U huh...

Serviser je sicer reku da tudi do 5k obratov ni tako hudo narobe če sem šel...

Upam da nisem sranja naredu že :headbang:

A mi lahko kdo priskrbi manual v elektronski obliki mogoče?

Sem že iskal pa sem najdu samo service manuale nikjer nič o break inu...

Aja zraven sem pa dobil samo "2008 Cestni motocikli splošna navodila za uporabo"

Nikjer nič specifično o mojem mopedu :whistle:

Any idea?

Hvala vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U huh...

Serviser je sicer reku da tudi do 5k obratov ni tako hudo narobe če sem šel...

Upam da nisem sranja naredu že :headbang:

A mi lahko kdo priskrbi manual v elektronski obliki mogoče?

Sem že iskal pa sem najdu samo service manuale nikjer nič o break inu...

Aja zraven sem pa dobil samo "2008 Cestni motocikli splošna navodila za uporabo"

Nikjer nič specifično o mojem mopedu :whistle:

Any idea?

Hvala vsem!

Nisi, ne skrbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja... Fazer res nima kakih vibracij, čeprav se mi zdi razlika bolj v teži (beri mirnosti zaradi malo večje teže). Ko mu bom namestil še višji sedež in malce bolj odprto krmilo, bo zadeva zelo podobna ER6 kar se tiče vodljivosti. Sem že imel namen menjat, pa so mi za mojega FZ6 premalo ponujali - natanko 0,00 EUR (ni bilo interesa), Gledal sem Hondo CBF 500, CBF 600, ER5 in ER6. Za SV 650 je zmanjkalo časa. Na koncu sem ugotovil, da so me zapestja najmanj bolela na prijateljevem CBF 600 ob sedežu z zgornji legi in krmilu LSL A01. Imel je sicer največ vibracij, konkretneje na tačkah in sedežu. Tiste vibracije na sedežu so še zlasti neugodne, saj postanejo srbeče. Motor bi lahko vlekel malo bolje, se zelo lepo pelje po kratkih ovinkih, v dolgih je bil nestabilen za tako medosno razdaljo, kar je lahko posledica za eno stopnjo pretrde nastavitve zadnjega amortizerja ali pa Michelinovih gum. ER6 mi je bil všeč zaradi lahkotnosti, človek sicer dobi občutek, da že skoraj lebdi, motile so me zavore s premehkim delovanjem, me pa ni ne morda bi se dalo rešit z hidravlično cevjo z žičnim opletom. Motor drugače zelo solidno vleče. Lahko rečem, da v meni ni vzbudil kakih posebnih emocij. Nobene stvari ni za pretirano hvalit, še manj pa za pretirano grajat... ER5 je itak klasika! Moped za mal denarja, da se ga zelo hitro peljat, vibracij veliko, ampak za razliko od tistih s sedeža CBF600 celo prijetnih. Zadeva ves čas malce pleše, kar ni slabo, saj te dobro opozarja kdaj je dovolj. Dobra lastnost za naše slabe in flikane ceste je tudi ozka zadnja guma. CBF 500 sem vozil le po parkirišču, pa tudi ni bil slab. Vseeno bi najraje imel CBF600, ampak kaj ko mojega Fazerja nobeden noče kupit... Se ljudje bojijo 51000 kilometrov? :naughty: Torej mi ostane, da se še naprej vozim z njim, če tako pomislim, z menjavo ne pridobim popolnoma nič. Morda mi uspe celo bolečine v zapestju odpravit...

Ferek še enkrat se vama zahvaljujem! :worship: :worship:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem v dilemi, ki jo bomo, upam, rešili skupaj. Spomladi nameravam kupiti ali er6-f (novega) ali z-750 (rabljenega). Dilema je pač v moči. Sedaj imam er-5 in mi po teh 5000 kkm kolkor sem jih naredil, že zdi preslab. Nisem neki divjak, samo včasih pa tudi rad obrnem gas do konca. Pojma nimam koliko je razlika med er6 in er5 (čeprav sem vozil 6-ko v avto šoli). A se to zelo pozna? A je res, da naj bi er-6 bil bolj vodljiv kot Z? Stroški bodo najbrž tudi veliko višji pri Z-ju. Pač, kdor se spozna naj mi svetuje. Vnaprej hvala za odgovore. Lp,

P.S. Prodam odlično ohranjenega er-5 :)

er6 je z dežja pod kap.

z750 je dost bolj živ. Pa stroški pri z-ju ne bodo nič višji kot pri er6. Jaz bi vzel litraša+, ti pa kakor hočeš. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal "prehitevaš" ...sam sem se bolj držal "tovarniških" pravil ulaufovanja.. :closedeyes: . prva MOJA FURA je bla "iz trgovine" - na morje in nazaj ...cca 500 km, praktično brez "šaltanja" (6. prestava, nikjer čez 4000 obr), mučno 85 km/h.. :zzz:

:slap: V knjižici za moj moped piše tako:

VARY THE ENGINE SPEED

The engine speed should be varied and not held at a constant speed. This allows the parts to be "loaded" with pressure, and then unloaded, allowing the parts to cool. This aids

the mating process of the parts. lt is essential that some stress be placed on the engine components during break-in to ensure this mating process.

AVOID CONSTANT LOW SPEED

Operating the engine at constant low speed (light load) can cause parts to glaze and not seat in. Allow the engine to accele'ate freely through the gears. without exceeding the recommended maximum limits.

REZULTAT: Motor po 15000 km, deluje odlično.

Najpomembnejši rezultat takega utekanja pa se mi zdi poraba olja: Do sedaj, ga med servisnimi intervali še nisem dolil! ...Torej DVOVALJNIK LAHKO NE PIJE OLJA! :rolleyes:

Da te 'pomirim' - napačno utekanje se pri 15000km še ne bo poznalo...

Je pa res, da tudi moj dvovaljnik pri 80000km ne pije olja.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U huh...

Serviser je sicer reku da tudi do 5k obratov ni tako hudo narobe če sem šel...

Upam da nisem sranja naredu že :headbang:

Seveda nisi... Če paziš na to, da je motor ogret na delovno temperaturo, preden ga teraš, mu nima kaj bit. Itak so vse potrebno naredili že v tovarni...

Aja zraven sem pa dobil samo "2008 Cestni motocikli splošna navodila za uporabo"

Nikjer nič specifično o mojem mopedu :whistle:

Any idea?

A nisi kupu novega mopeda? Zahtevaj, da ti dajo še navodila.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že imel namen menjat, pa so mi za mojega FZ6 premalo ponujali - natanko 0,00 EUR (ni bilo interesa)

Ali si poskusil menjati staro za novo oziroma staro za staro pri trgovcih?

Popravljeno . Popravil Buzdovan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!