Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
In kako to izgleda potem?

...Brez Crash Padsev? ...če pade? - poravsan kestl, plastika okol žmigavcev, uteži na belanci, kufer (če ga boš mel)... :headbang:

...pa ni rečeno da bo tebi padel... "zadeve" parkirane na čudnem terenu "padejo" tudi same od sebe - Newton pač je nekaj zajeb...

...jaz sem jih naročal in zmontiral že ob nakupu in po 3 mesecih je zadeva padla (brez zveze!) -BERI: se elegantno naslonila na Padse... :krneki:

...u NULO! ...BOLJ kot sem gledal oklep, bolj mi je nasmeh zbijal rdečico iz glave!... tako da VREDNO! :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

ferek kje si pa dobil tako vrhunske "pade"da se potem motor niti na kovček ne nasloni? :lol1:

Objavljeno

Ne, saj kul ferek, hvala za nasvete, ampak zanima me kako izgledajo crash padsi na tem motorju.

Objavljeno

Hvala. Vidim ja, no tile na sliki so za verzijo f, n ima original drugače vidim. Je pa možno dati tudi na n model, samo ni lepo.

mush.jpg <--- ti original pa so lepši

Original katalog, ki si ga dal in ki ga meni niso dali :)

Objavljeno

Čisto informativno:

Obvezno zavarovanje pri ZM d.d., kjer so upoštevali 55% popust (bonus na avtu) pride 119 EUR (celo leto jasno). Nekaj čez 4 EUR še pride dodatno zelena karta. Za AO+ pa še nisem zaenkrat.

Registracija, cestnina in tablica pa še 46 EUR.

Generali brez popusta bi zaračunal za obveznos zavarovanje 461 EUR... (nimajo nobenega popusta sploh).

Objavljeno

... Na IMOT-u sem si malo podrobneje ogledal novo F-ko in prišel do nekako zanimivih opažanj.

:rolleyes:

Motor je po zapisanih podatkih pridobil 15 kg (od kod?), belanca se mi je zdela ožja in še bolj zasukana proti vozniku - nekako sem dobil za krmilom manj ugoden položaj kot na "stari" verziji (verjetno samo občutek in navada!). Armaturna plošča je za moj okus grozna - oba števca digitalna :alien1: ! - pač ŠPARANJE;

Oklep in šipa, sprednji del.. - veliko bolj "prestižna", lepše oblikovana, a tudi ožja... za kakšno dodatno stikalo, vtičnico skoraj ni več prostora (na starem modelu ga je bilo obilo!)... sam videz je pa resnično dodelan, ozek in ŠPICA! , kot tudi sam stroj - ki mu že prej ni nič manjkalo... Sedež, rezervoar, zadek... - ostajajo praktično nespremenjeni, ...držala za sopotnika pa mi zaradi enojnega vpetja vlivajo sicer malo manj zaupanja. Stopalke so obute v gumo - pohvalno! - na tastarem so kovinske in "pridno" vibrirajo...

Nasplošno se mi zdi, da so ga dizajnersko res dodelali in izboljšali določene malenkosti, a tudi prišparali pri nekaterih komponentah... na pogled pa bi rekel, da je bistveno pred Gladiusom in tudi pred Diversnom... - la kaj bodo pokazali testi?? :whistle:

:naughty:

Kakšna mnenja?

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

OK mam en problem oz. vsaj mislim da ga imam...

Ketna je ohlapna ratala... Naj bi blo lufta do 1.5 cm al kako že gre to...

Pri meni je pa skoraj 3 cm?!

Kako se našpona ketno, ima kdo pametno idejo? Je treba jo skrajšat ali se lahko kako drugače to uredi?

LP in hvala za odgovore!

Objavljeno

Je kdo že gledal ta novi model er 6f? Baje ga imajo v Motoshopu. Če je kdo bil, naj mal opiše svoja spoznanja.

Hvala

lp

G.

Objavljeno
Kako se našpona ketno, ima kdo pametno idejo?

Poglej v navodila. Če tam ni napisano, kako to narediš sam, je najbolje, da greš do serviserja. Ta ti bo preveril, če je veriga še ok, po potrebi pa ti jo bo zamenjal z novo (in morda še zobnik).

Objavljeno
Pri meni je pa skoraj 3 cm?! Kako se našpona ketno, ima kdo pametno idejo? Je treba jo skrajšat ali se lahko kako drugače to uredi?

Lufta kje?!?

Včasih (pred mnogimi leti) je veljajo, da je ketna fuč, ko jo na zadnjem zobniku primeš in povlečeš in vidiš več kot polovico zobu na zobniku. Danes so v modi sigurno bolj haj tek metode ...

Drugače pa je v navodilih (vsaj mislim) tudi razloženo vse okoli napenjanja verige in dovoljenega oziroma minimalnega pomikanja v smeri gor-dol med obema zobnikoma.

LP

Objavljeno
OK mam en problem oz. vsaj mislim da ga imam...

Ketna je ohlapna ratala... Naj bi blo lufta do 1.5 cm al kako že gre to...

Pri meni je pa skoraj 3 cm?!

Kako se našpona ketno, ima kdo pametno idejo? Je treba jo skrajšat ali se lahko kako drugače to uredi?

Vsaka ketna postane ohlapna!Odtegneš zadnjo kolo.Potem pa imaš na vsaki strani šrafe,ki porinejo nazaj kolo!

Ti šravfi,ki porinejo felgno nazaj in s tem našpanajo verigo morajo biti na obeh straneh enako zategnjeni-imaš na vilici oznake!Da kolo stoji ravno!Ne vem za tvoj model.Ampak nekje 1cm gor 1cm dol,ko ti sediš na motorju!

Objavljeno

Hvala sesir uporaben odgovor!

Motor ima pa 3000 prevoženih iz začetni (prvi) servis že narejen...

Bom malo pogledal še v navodila...

Hvala!

Objavljeno
Hvala sesir uporaben odgovor!

Motor ima pa 3000 prevoženih iz začetni (prvi) servis že narejen...

Bom malo pogledal še v navodila...

Hvala!

...pri teh kilometrih še niti slučajno ne more bit kaj narobe z verigo, tako da jo brez problema našponaj (so ti že opisali kako). pri vseh motorjih je princip enak... Sam imam 18000 in o kaki pretegnjeni verigi še ni bojazni... seveda bo pa dosti odvisno tudi od tvoje vožnje in rednega MAZANJA...

Objavljeno

Hvala ferek!

A pa to je nekak del redne maintenance procedure?

LP

Objavljeno
Hvala ferek!

A pa to je nekak del redne maintenance procedure?

LP

Ja preverjanje verige in njenega stanja po mojem spada v redni del vzdrževanja motorja. Napetost verige preveriš vsake toliko časa, ko je že preveč razrahljana pa se itak opazi že med vožnjo. Dobro je, da se napetost verige stalno preverja in ko je preveč ohlapna jo spet našpanaš. Med drugim tudi pravilna napetost pripomore k daljši življenjski dobi verige in verižnikov.

Objavljeno

V navodilih piše, da je lahko lufta od 25mm do 35mm, tako da ni panike. Torej 1.5cm gor in 1.5cm dol.

Če pa imaš ti lufta 3cm gor in 3cm dol je pa to 6cm skupaj, kar pa je preveliko nihanje.

Objavljeno

on ima čist v redu ketno, 3cm od ene do druge skrajne lege je idealno.

Objavljeno

najbrz tudi nebi skodilo malo z iskalnikom posnofati po kaksni starejsi temi, recimo o verigah, kjer je vse ze nekajkrat prezveceno.

Objavljeno

Sem šnofljal, ampak takega konkretnega odgovora za specifičen motor nisem našel...

mashina si za biznis? Odpremo elektronski servis motorjev :naughty:

Objavljeno
Sem šnofljal, ampak takega konkretnega odgovora za specifičen motor nisem našel...

mashina si za biznis? Odpremo elektronski servis motorjev :naughty:

Ko si kupil motor je bilo zraven navodilo za uporabo, kjer je cel postopek okoli verige opisan...

Drugače pa je možno najti navodila in vse ostalo tudi tukaj:

http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Index.html

Objavljeno

Standardna nastavitev pri vseh motorjih je 2-4 cm je pa ZELO važno,da se gdaj proba tudi,ko sediš na motorju se pravi ko je motor obremenjen mora biti še vedno vsaj 2 cm zračnosti.In kaj je še zelo važno VEDNO,ko nastavljaš zračnost verige naj bo zadnje kolo dvignjeno in naredi vsaj 4-ri meritve tako,da vedno zadnje kolo zavrtiš za 90 stopinj. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!