Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Thx za link.

Ker sem zaenkrat še bolj neizkušen, nisem vedel da to nekako velja za vse motorje enako. Navodil pa nisem zraven dobil, tako

da sem si dol potegnu workshop manual in naštudiral zadevo...

Hvala vsem za pomoč...

Objavljeno (popravljeno)

Jz pa ne morem verjet,da tk težite!Pa kaj bi radi prišel je v pravo temo!Neki je vprašal o dotičnem motorju.Takoj sem mu odpisal in basta.Pol pa pišete ne vem kolk :topic: postov pa mu neki utrujate!Kar pa res nima veze z ER6!

In ja vem,da mam svoj prag tud usran :whistle:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Thx za link.

Ker sem zaenkrat še bolj neizkušen, nisem vedel da to nekako velja za vse motorje enako. Navodil pa nisem zraven dobil, tako

da sem si dol potegnu workshop manual in naštudiral zadevo...

Hvala vsem za pomoč...

Pravilno da malo sedaj preletiš navodila tudi glede ostalega, drugače pa se strinjam, da je ta topic menda tudi da se pomaga, vsak je nekoč začel z nule in ni šraufal tomosov :)

Objavljeno

Ja sej zdej hodm čez PDF sam mater je tega dost :) Eno tako nočno branje bo to, par seans :naughty:

Aja Tomosa mi ni blo treba šraufat, je delou ku šus :worship:

Objavljeno
Jz pa ne morem verjet,da tk težite!Pa kaj bi radi prišel je v pravo temo!Neki je vprašal o dotičnem motorju.Takoj sem mu odpisal in basta.Pol pa pišete ne vem kolk :topic: postov pa mu neki utrujate!Kar pa res nima veze z ER6!

In ja vem,da mam svoj prag tud usran :whistle:

Lej ,fora je sa mv tem - če človeka ne poznaš ,ne veš, kolk je spretn ... pa pride pa vpraša, kako se to pa ono nardi namotorju ... kva ga boš preko neta nasolil v pamet, pol bo pa kej narobe ... drugo je, če svojmu frendu, k ga poznaš, to pokažeš v živo, in tudi, na kaj mora bit pozorn ... enostavno prek neta napisatn nekomu "tam maš dva šraufa pa odtegneš pa nazaj zašponaš pa zategneš" načeloma ni dovolj (sploh, če sprašuje neko tako začetniško reč pač ne morš vedet, al mu je za zaupat, da si bo dobr naredu). To pač niso ne bicikli, ne mopedi ... pač pa zadeve, s katerimi se vozmo tudi 200 km/h ... Ampak to enim še kr ne gre v glavo.

Objavljeno (popravljeno)

mashina tvoje skrbi so odveč...

Znam oceniti svoje sposobnosti, in pač v primeru šraufanja koles, bom pač motorino odpeljal na servis... Sem pa izmeril, da se mi ketna

giblje 2,5 - 3 cm kar so mi tukaj povedali da je čist OK in da s tem ni nič narobe.. V tem smislu so mi zelo pomagali, pa še manuale sem dobil

in naštudiral...

Se oba s punco voziva z njim (ona kot sopotnica) tako da bom zaradi varnosti obeh take šraufarije raje prepustil servisu in človeku ki se na to

dejansko spozna...

Sem v informatiki tako da nimam dost časa za razne šraufarije pa še 100% nisem da bom prav naredu, ker pač nisem v tem poslu :headbang:

Drugače se pa moram delno strinjat s tabo, zna bit problem če se kdo neki sam spravi delat pa ne ve kaj dela...

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Objavljeno

Verjetno nisem samo jaz mnenja, da taksne osnovne zadeve bi moral vsak motorist znati urediti!!! :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če bo kdo iskal/kupoval nosilec za kovček (no tudi za stranske imajo), ker originala še ni možno dobiti za modelno leto 2009, ga lahko kupi od firme Givi.

Prodajajo pri nas v TC motoshop (Lj).

Cena za nosilec (uradna oznaka 449FZ) je 73 EUR + dodatno še plošča M5, ki stane 45 EUR.

Kufer pa si potem izbereš po želji, jaz sem vzel model V46 (cena 162 EUR).

http://www.givi.de/per_la_tua_moto.asp?co_...960&lang=de

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni

Kupujem motor po cca. 15 letih premora. V ožji izbor poleg FAZER, nov diversion so prišli tudi trojčki ER-6N/F in Versys. Katerega najbolj priporočate.

Pa še neki, kakšna je dejanska razlika med lanskim in letošnjim modelom ER-6 F, razen digitalnih števcev. Novi motorji lanskega letnika so zelo ugodni. F bi pršu cca 5150 EUR, ta bil zame najugodnehši nakup. Motor bi uporabljal za mestno vožnjo, kakšen izlet po SLO, morda kakšen skok do hrvaškega morja. F model bi bil kr uredu, s tem da je razlika lanskega ali letošnjega letnika v ceni kr ogromna, kaj je bolje vzet letošnji ali lanski?

Popravljeno . Popravil map
Objavljeno
Pozdravljeni

Kupujem motor po cca. 15 letih premora. V ožji izbor poleg FAZER, nov diversion so prišli tudi trojčki ER-6N/F in Versys. Katerega najbolj priporočate.

Pa še neki, kakšna je dejanska razlika med lanskim in letošnjim modelom ER-6 F, razen digitalnih števcev. Novi motorji lanskega letnika so zelo ugodni. F bi pršu cca 5150 EUR, ta bil zame najugodnehši nakup. Motor bi uporabljal za mestno vožnjo, kakšen izlet po SLO, morda kakšen skok do hrvaškega morja. F model bi bil kr uredu, s tem da je razlika lanskega ali letošnjega letnika v ceni kr ogromna, kaj je bolje vzet letošnji ali lanski?

Hi! Jaz osebno bi izbral Versys sploh med trojčki. Je bil v izboru pred nakupom tega kar trenutno vozim. Obe Yamahi sta sicer tudi odlična motorja vendar nekoliko drugačna za vožnjo. Sicer pa to kar imaš v ožjem izboru poskusi peljat, če je le možno. Sigurno bo odločitev lažja.

Srečen nakup in veliko veselja.

PS: ja motorji veliko izgubijo na ceni, če stojijo v salonu ali pa delajo kilometre. Ampak o tem je že odprta neka druga tema....

Objavljeno
Pozdravljeni

Kupujem motor po cca. 15 letih premora. V ožji izbor poleg FAZER, nov diversion so prišli tudi trojčki ER-6N/F in Versys. Katerega najbolj priporočate.

Pa še neki, kakšna je dejanska razlika med lanskim in letošnjim modelom ER-6 F, razen digitalnih števcev. Novi motorji lanskega letnika so zelo ugodni. F bi pršu cca 5150 EUR, ta bil zame najugodnehši nakup. Motor bi uporabljal za mestno vožnjo, kakšen izlet po SLO, morda kakšen skok do hrvaškega morja. F model bi bil kr uredu, s tem da je razlika lanskega ali letošnjega letnika v ceni kr ogromna, kaj je bolje vzet letošnji ali lanski?

Mimogrede ne pozabiti, da boš še dal kakšnega dobrega tisočaka za konkretno opremo, registracijo itd.

Objavljeno
Pozdravljeni

Kupujem motor po cca. 15 letih premora. V ožji izbor poleg FAZER, nov diversion so prišli tudi trojčki ER-6N/F in Versys. Katerega najbolj priporočate.

Pa še neki, kakšna je dejanska razlika med lanskim in letošnjim modelom ER-6 F, razen digitalnih števcev. Novi motorji lanskega letnika so zelo ugodni. F bi pršu cca 5150 EUR, ta bil zame najugodnehši nakup. Motor bi uporabljal za mestno vožnjo, kakšen izlet po SLO, morda kakšen skok do hrvaškega morja. F model bi bil kr uredu, s tem da je razlika lanskega ali letošnjega letnika v ceni kr ogromna, kaj je bolje vzet letošnji ali lanski?

Vozim prejšnji model er-6f z ABS + povišan vetrobran + vsa možna in nemožna dodatna oprema (kufer, craspadsi stranske torbe, radio, zvočniki, gretje ročk...). Motor sem kupil avgusta 07, trenutno imam 20000 prevoženih, jutri 3. redni servis... Če me moped nebi še vedno tako navduševal, bi ga gotovo že zamenjal, ampak ga lahko res samo pohvalim! Uporabljam ga vsakodnevno, večkrat tudi pozimi, redno za v službo kot tudi za daljša potovanja (tudi službena - ravno sem se vrnil iz Bleda...)... vzdrževanje ugodno, povprečna poraba 4 l... Vmes sem probal kar nekaj 600-takov in tudi 1000-k, pa se mi zdi, da glede na ceno ta motor resnično veliko ponuja... :worship:

ZALOGA 2008? Cena je res ugodna, a ti modeli so brez ABS, ki ga res toplo priporočam! :rolleyes::rolleyes:

Če kupuješ nov model je za pogledat gotovo lepši, motor je enak, z baje izboljšanim vbrizgom, zgleda res super... SO PA ŠTEVCI OBUPNI! :alien1:

Preveri pa svojo višino! Če si nad 180 cm, vzami Versysa!

Fazer ti bo nudil več športnih užitkov a manj navora, tudi poraba bo nekoliko višja!

Novi diveržn je prav tako špica, sicer malo švohnejši od obeh prej omenjenih a Yamaha bi "pregovorno" morala biti zelo kvalitetna, čaprav mi novi F zgleda lepše... :whistle:

Brez probe ne kupuj nič! Jaz ti lahko ponudim zgolj mojo F-ko, da jo malce zapelješ...

Ker si povratnik pa vsekakor priporočam ABS na kateremkoli motorju, reskiraj tistih 500 €, pa crashpadse tudi, jaz bi sicer že "krpal" svoj oklep! :rolleyes:

Objavljeno

Hvala lepa za odgovore, mal bom še počekiral, salone obiskal, kakšno stvar tud probal. Najverjetnjeje se bom odloču za ER6-f.

Objavljeno

No to je bil moj prvi motor...

Zanimivo je da sem se odločil na podlagi prebranih mnenj iz tega foruma, še probu ga nisem :krneki:

Motor se obnaša super, navor je res krasen, naredil sem že kar nekaj KM z sopotnico in brez in ni

mi žal tud 1% da sem se odločil za ta motor...

Novega modela pa ne maram, ker so števci obupni in jih lahko kar majo take.... Jst hočem obratomer in hitrostni števc

analogni :)

Mater ferek enkrat bi se kr pr teb oglasu da pogledam malo tvoje modifikacije, predvsem kar se tiče storage zadev.... :)

Objavljeno
No to je bil moj prvi motor...

Mater ferek enkrat bi se kr pr teb oglasu da pogledam malo tvoje modifikacije, predvsem kar se tiče storage zadev.... :)

Ni problema, sem pa veliko na mopedu, tako da se lahk tut jaz ob kakem izletu mim oglasim... več na PM

In ker vem, da ljudi to zanima: Danes mel servis na 20000, pri pooblaščenem serviserju:

:naughty: Manjava olja, filtra, detaljni pregled, vse B.P. verige ni blo treba niti šponat, skratka do sedaj NOBENIH dodatnih stroškov, menjav (razen gume pri 18000), okvar... tekočine so še vse O.K., sem pa vseeno vesel, da si vzamejo čas (švoh uro) in strojček pregledajo :naughty:

Olje sem prinesel s sabo (Castrol polsintetično, ki je bilo v akciji v Lujzu) in za servis PLAČAL 35 € - se mi je kar nasmejalo! :rolleyes:

Ko bom čez kako leto kupoval nekaj večjega bom kar vesel, če bo Kawek ostal ženi, da mi ga bo še mal posodla... :naughty: , sem se pa glede na kar nekaj 600-tk in 1000-k, ki sem jih v tem segmentu vozil (no preizkusil), odločil, da nobeden od preizkušenih ne odtehta toliko prednosti, da bi tega Kaweka prej zamenjal, vsej glede na navor, okretnost, porabo goriva, stroške, uporabnost... ER-6f mi bo torej ostal verjetno odskočnica direkt na kaj velikega v stilu GTR, FJR, PANEU, ali kakšnega big čoperja, kjer mi je spet Kawasakijev Voyager 1700 naredil največji vtis...

Do takrat pa viva F! :worship:

Objavljeno

Slučajno sem bil danes v Avstriji.

Model Er-6n+abs, letnik 2006, 16000km = 5.990 EUR :)

Neverjetno.

Objavljeno
letnik 2006, 16000km = 5.990 EUR :)

Neverjetno.

A ni to mal svinjsko drago? Najbrž si mislil 2009? Ali si sfalil ceno... morda 3990 €?

Točno 5990 sem jaz plačal F varianto z ABS-om avgusta 07...

Objavljeno

Seveda je odurno drago, saj skoraj nisem mogel verjeti ko sem videl ceno, pri letniku pa se zagotovo nisem zmotil, ker je bil star model :)

2x sem pogledal, če so mu kaj pozlatili.

To sem omenil tukaj samo kot zanimivost...

Objavljeno
Slučajno sem bil danes v Avstriji.

Model Er-6n+abs, letnik 2006, 16000km = 5.990 EUR :)

Neverjetno.

Sodelavka ravno kupla ER-6N, letnik 2006, brez ABSa z manj kot 10.000 km za 4200 EUR. V Avstriji seveda,da ne bo pomote. Motor od prvega lastnika, super ohranjen.

So pa gori vsi motorji drazji...

Objavljeno

Cene v Avstriji so zgleda res kar precej dražje kot pri nas. Novi er6-n, letnik 2009 stane 6999 EUR, er6-f pa 7799 EUR, oba brez ABS (ta stane še dodatnih 600 EUR).

Objavljeno

razlika je zaradi visine dajatev.

Objavljeno

Vidim da sta se pri nas modela n in f od februarja 2009 podražila.

n brez abs je stal še februarja 5.756,00 EUR, danes pa 5.880,00 EUR.

Skratka v Avstriji je to res občutno dražje glede na naše cene.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!