Snečer Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Diversionka je kateri model Kawasakija? N ali F? Ali govoriš o nekem drugem motorju, ker potem ne vem v čem je poanta maco47 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 A sem kje kiksnu? A maš kak drug recept iz ekonomičnosti? A bi ti spravu še na majn? :krneki: ... ja, če u garaži stoji! al pa pri mučni vožnji med 70 in 80 km (par deci manj)... Ne pravim da je to stalno za prakticirat, napišem samo kako mi (če se mi zahoče) to uspe... Soboto in nedeljo sem skupaj napravil okroglih 1000 km POTOVANJA (NE dirkanja), z 38 l bencina... lahk bi ga pa pokuru tut 50... v razliki je bla pa ena JUŽINA... :yes: Ne, sam šparat tist liter na 100 km bencina in se zato vozit ko invalid s 6 .brzino pri 70 km/h ... sori, napačn hobi si si izbral ... Bencin je še najmanši strošek, predstavlja približno šestino stroška ... torej zmanjšanje porabe za liter na 100 km/h s takim mučenjem sebe in mašine .. .well ... Ne vem, no, bom raje nehal, da ne bo pol vik in krik ... Pa tudi gume, zavorne ploščice in še kaj se obrablja manj pri taki porabi bencina zraven južne ostane še za pir . Pa veselja je manj tut ... maco47 1
MiNa Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Pri drugačnem načinu vožnje pa večkrat tudi veliko žalosti, vendar ne pri tistem, ki je vozil!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Pri drugačnem načinu vožnje pa večkrat tudi veliko žalosti, vendar ne pri tistem, ki je vozil! Saj nisem propagiral divje vožnje, pač pa le malo bolj živo maco47 1
rosse20 Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Diversionka je kateri model Kawasakija? N ali F? Ali govoriš o nekem drugem motorju, ker potem ne vem v čem je poanta to je yamaha. obstaja z oklepom in naked.
Snečer Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 So različni tipi vožnje in tudi različni nagibi zakaj je nekdo kupil motor. Nekateri ga imajo za dirkanje in se tudi večinoma vozijo na steze, kjer preizkušajo svoje sposobnosti, žal to počnejo tudi na cestah. Nekateri pa imajo motor za umirjeno vožnjo, za izlete, potovanja itd.. Pri hitri vožnji je avtomatsko vse večji strošek, obraba materiala in tudi človeka, ki izmozgan sestopi z motorja po verjetno kar nekaj stresnih trenutkih. Saj zato pa so različni tipi motorjev, ki služijo za različne namene. Zagotovo pa oboji uživamo v tem početju. maco47 1
Atron Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Napisal sem o mojem motorju zato ker sem videl da so bli primerjalni testi porabe med motorji er6 fazer pa nevem ka še... pa sem napisal o mojem ki je bolj direktna konkurenca er6 kot fazer
ferek Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Napisal sem o mojem motorju zato ker sem videl da so bli primerjalni testi porabe med motorji er6 fazer pa nevem ka še... pa sem napisal o mojem ki je bolj direktna konkurenca er6 kot fazer ...in če že primerjamo...kakšna je poraba divržna? ...po sposobnostih je primerljiv - dobre tri konje več, nekaj navora manj... Aja še odgovor Mashini... vožnja pri porabi 4 l ni PRAV NIČ ZASPANA, pri zaspani je poraba 3,5 l... pa vem da s svojo pripombo nisi mislil nič slabega... ko se vozim SAM sem tudi jaz bolj ošter 4,2 l, ko sem pa pri utekanju nardil prvih 800 km samo do 4000 obr (cca 90 kmh) JE BILO PA RES MUČNO ... poraba pa 3,7... Je pa res bencin zanemarljiv strošek... no morda pri meni niti ne, ker jih bom kot kaže v 2 letih naštepal čez 30000... Ajd, uživajte vsi... napište še kako izkušnjo
biker77 Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 ...in če že primerjamo...kakšna je poraba divržna? ...po sposobnostih je primerljiv - dobre tri konje več, nekaj navora manj... Aja še odgovor Mashini... vožnja pri porabi 4 l ni PRAV NIČ ZASPANA, pri zaspani je poraba 3,5 l... pa vem da s svojo pripombo nisi mislil nič slabega... ko se vozim SAM sem tudi jaz bolj ošter 4,2 l, ko sem pa pri utekanju nardil prvih 800 km samo do 4000 obr (cca 90 kmh) JE BILO PA RES MUČNO ... poraba pa 3,7... Je pa res bencin zanemarljiv strošek... no morda pri meni niti ne, ker jih bom kot kaže v 2 letih naštepal čez 30000... Ajd, uživajte vsi... napište še kako izkušnjo odvisno komu.. in za kak namen imaš motor.. jest ga raj nimam kot da bi na porabo gledal.. ampak to sm sam jest
Atron Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 navora ma zlo pri nizkih obratih... poraba se pa giblje od 4-5 odvisno od vožnje
Kor13 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 ...od 70 kmh dalje obvezno v 6., skozi naselja od 55 kmh dalje obvezno 6.... če pa ožemaš v 1. 2. in 3. pol pa gre proti 5. litrom Zdej pa zastopm, od kje taka razlika med mojo pa tvojo porabo... Vzamem nazaj tist post, k sm se čudu od kje... Sej ni nč narobe s tako vožnjo, kukr pač komu paše, sam pr men tole ne gre čez... Bom pa kr rajš reskirov tist litr porabe več...
ferek Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Sej ni nč narobe s tako vožnjo, kukr pač komu paše, sam pr men tole ne gre čez... Bom pa kr rajš reskirov tist litr porabe več... ...ČE boš delal kdaj dnevno več kot 500 km in letno 15000, boš sam ugotovil, da je fajn (tut meni osebno!) in zanimivo nažiganje samo morda prvih 100 (dnevnih) km - seveda na znanih cestah... ko pa prideš v nove dežele, je pa razgledovanje in križarjenje s čim manj šaltanja (vsaj zame) recept za užitek... in pol poraba seveda pade... :trance_33_sleep:
dive Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Glede primerjave porabe s fazerjem....ER6 je dvovaljnik s 53kW, medtem ko je FZ6 štirivaljnik z 72kW. Že to, da ima dva cilindra več pomeni večjo porabo, tudi pri enaki oz. podobni kubikaži.
GregaSLO Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Tole je zakon motor... Meni kuri okol 4 - 4.5 z normalno vožnjo... To je tam do 120kmh po regionalni in do 140kmh na AC.... Seveda če ga šponam je pa prec čez 5
Kor13 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 ...ČE boš delal kdaj dnevno več kot 500 km in letno 15000, boš sam ugotovil, da je fajn (tut meni osebno!) in zanimivo nažiganje samo morda prvih 100 (dnevnih) km - seveda na znanih cestah... ko pa prideš v nove dežele, je pa razgledovanje in križarjenje s čim manj šaltanja (vsaj zame) recept za užitek... in pol poraba seveda pade... :trance_33_sleep: Vse res... sej zato sm pa napisal, da kukr komu paše. Tiste letne norme res še nism presegu, dnevno pa kr že, pa se tud rad zapeljem po neznanih cestah, pa kej novga vidm, sam se še vseen ne vozm pol okrog s 6. od 55km/h dalje... Pa to ne pomen, da je neko strašno nažiganje. Je pa dost bol dinamična vožnja. In deeeelč od tistih 3,7 al 3,8l porabe. No sej, važno, da smo vsi srečni, vsak po svoje...
PiNK Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 No tkole mene pa zanima kako se er-6n obnaša če se da notr blokado na 25kW. Kakšna je pol končna hitrost, kakšni so pospeški in tko naprej. Sm pregledu tole temo pa nism nč najdu:S lp
Snečer Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Zakaj pa bi nekdo dajal blokado v motor? Da manj pije? Al je to zaradi omejenega izpita A kategorije. Mimogrede: koliko imate napumpane sprednje in zadnje gume. Po papirjih je zadaj 2.5bara, spredaj pa 2.25bara. maco47 1
rosse20 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Zakaj pa bi nekdo dajal blokado v motor? Da manj pije? Al je to zaradi omejenega izpita A kategorije. Mimogrede: koliko imate napumpane sprednje in zadnje gume. Po papirjih je zadaj 2.5bara, spredaj pa 2.25bara. najboljš, če jih napolneš, kot piše. ponavadi ima motor nalepko zadaj in gor piše.
Snečer Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Na gumi piše 2.80, 2.80 pri polni obremenitvi. Zdaj sem mel zadaj 2.80, spredaj pa 2.60, bom kar tak pustil ker se večinoma voziva 2. maco47 1
boja_007 Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 No tkole mene pa zanima kako se er-6n obnaša če se da notr blokado na 25kW. Kakšna je pol končna hitrost, kakšni so pospeški in tko naprej. Sm pregledu tole temo pa nism nč najdu:S lp Jaz sem mel 1 leto blokado na 25kW zaradi A kategorije...Blokada je elektronska gre nekje do 6000 obratov in pa na ročki za gas(gre samo do polovice)...končna hitrost pa je nekje 150km/h mogoče malo več ali manj...blokada pa me je stala ob nakupu motorja nekje 100-130 eur. lp
JeRn3j Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 (popravljeno) kake motorje mate to... jst mam skos 8L+ porabe Popravljeno Maj 23, 2009. Popravil JeRn3j
mopek Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 kake motorje mate to... jst mam skos 8L+ porabe In z tem se hvališ
Pika85 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 mene pa zanima kje bi loh za ER-6f dobila tist pokrov za čez zadnji sedež? Sigurn ste že na forumu kej omenjal, sam je toook za prebrt, da sm kr raj tle vprašala
boja_007 Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 mene pa zanima kje bi loh za ER-6f dobila tist pokrov za čez zadnji sedež? Sigurn ste že na forumu kej omenjal, sam je toook za prebrt, da sm kr raj tle vprašala tukaj imaš marsikaj za er6n/f: h t t p : / / w w w . s 2 - c o n c e p t . c o m / b o u t i q u e /
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se