Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
tukaj imaš marsikaj za er6n/f:

h t t p : / / w w w . s 2 - c o n c e p t . c o m / b o u t i q u e /

Hvala :) nism si mislla, da je to tok drago (nisem še čist v moto svetu :? )

:D

Objavljeno

Poraba modela N. Za 210km živahne vožnje (tudi preko 180km/h) je popila zadeva 9.8l.

To je poraba 4.6l...

V varianti "Easy rider" je potem poraba nekje 4l.

Objavljeno

tudi jaz delam nekje 210-230 km na rezervoar...če se vozim bolj turistično ga mogoče spravim celo do 250-260...mi je uspelo samo enkrat do sedaj..:D

Objavljeno
tudi jaz delam nekje 210-230 km na rezervoar...če se vozim bolj turistično ga mogoče spravim celo do 250-260...mi je uspelo samo enkrat do sedaj.. :D

...mislim da si želel zapisat 310 - 330 km, ker toliko jih delam jaz, če že govorimo o porabi malenkost pod 4l...

Objavljeno
...mislim da si želel zapisat 310 - 330 km, ker toliko jih delam jaz, če že govorimo o porabi malenkost pod 4l...

Sej že skor pozabiš kdaj si tankal, če ne greš na malo daljšo furo.

Objavljeno
Sej že skor pozabiš kdaj si tankal, če ne greš na malo daljšo furo.

sej te tut tovrnjakarji prehitevajo :krneki:

Objavljeno
sej te tut tovrnjakarji prehitevajo :krneki:

... ja, če se po magistralkah podijo s 130 km/h, sam še nisem srečal takega... :krneki:

...nekaterim se zdi to čudno, a jih je tudi nekaj na tem forumu s katerimi smo se skupaj vozli in je pri PRAV ŽIVAHNI vožnji poraba na F-ju ostajala na 4 l, zdaj pa zračunaj sam kolk se nardi s 15 l kestlu... tisti nejeverni pa sprobajte enkrat da sami , vidite da ta stroj res neverjetno mal pije... in kot sem že enkrat zapisal, edini na cca 1500 km dolgi furi, ki je imel za cca 1 dc nižjo porabo je bil BMW dakar 650..., vse ostalo v rangu 600 ccm pa (do sedaj) vsaj za pol litra do liter višjo - primerjam seveda samo skupne vožnje in ne tista turistična pretiravanja ko pri 80 - 90 kmh dosežeš 3,6 l/100!... :whistle:

...no še bolj neverjetna se mi je pa v primerjavi zdela poraba BMW1200gs, ki je bila le za manj kot liter višja, kar je pri njegovi kubaturi vsekakor za občudovat... škoda sam, da mi BMW sploh ne leži niti ne zgleda.. :topic: . :closedeyes:

LP!

Objavljeno

par kolegov ko ma to zadevco pravi da je odličn motor... seveda za vsakodnevno uporabo malo dalše furce.. dvocilindraš ne neki preveč navit... odlična zadevšna.. jst pač obožujem zvok 4 cilindrov =) drgač bi ga tud js vozu

Objavljeno

Jst se sploh ne čudim taki porabi...Imel sem er6n sploh mi je v spominu ostala relacija,stil vožnje žganje,lj-bohinj-lj. Pri 310km se mi je prižgala lučka za rezervo,ene 20km bi še vsaj lahko naredil z normalno voznjo naprej.

Men je er6 zelo fajn motor za normalno voznjo,ker za zganje se preveč zvija pa zavore niso glih neki,drugače pa poraba pa navor pa odlično,no pa tud zgleda simpatično,povrh pa še registracija nizka.

Objavljeno (popravljeno)
Zavore ima od Ninje :)

o ja..in to od desetke..

pa melandri ma tut take

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
No v ZDA se imenuje Kawasaki Ninja 650R :)

sej mamo tudi ninjo 250..

pa to ni neka ninja a?

Objavljeno

Ma to je babji motor pa fertik, če si ga dec izbere za prvi resen motor se ga u enmo mescu naveličaš, kar se pa porabe tiče pa vsak nov komentar o tem me spravlja v smeh.....

Objavljeno
Ma to je babji motor pa fertik, če si ga dec izbere za prvi resen motor se ga u enmo mescu naveličaš, kar se pa porabe tiče pa vsak nov komentar o tem me spravlja v smeh.....

..ker je jamahin fazer za tazaresne mutariste ...al kako?

er6 je odličen sodoben vstopni model.

Objavljeno
Ma to je babji motor pa fertik, če si ga dec izbere za prvi resen motor se ga u enmo mescu naveličaš, kar se pa porabe tiče pa vsak nov komentar o tem me spravlja v smeh.....

...a ne pluvaš mal v svojo skledo. :krneki: .. v čem pol fazer 600 ni babji motor (50 ccm manj, 6 Nm manj, do 10000 obr v min ima še konjev manj) aja, ker ma 20 kil več in kuri liter in pol več! :rolleyes: Vozil sem fazerja, ti pa očitno er-6 nisi... Fazer je hitrejši edino na pisti, pa pri divjem pospeševanju nad 10000 km... pri vsakdanji uporabi (na cesti), pri prehitevanjih, premetavanju v ovinke, lagodni vožnji, aja in udobju sedenja, Je pa Kawa v prednosti... žal je Fazer že malo v letih, čeprav za športno vožnjo odličen (pri 37 letih pač ne gledaš več na to)... pa motor od R-6 mu nekako za vsakdanjo rabo ni v plus...

:evilgrin:

...komentar o porabi te pa spravlja v smeh ker mu ne verjameš, ali pa delaš premalo KM letno, da bi ti bil to faktor... Moj F jih bo mel v 2 letih 30000! ...aja, nisem se ga še naveličal (pa ni moj vstopni motor), bo pa najbrž potem ostal ženi in glede na kvaliteto predhodnika (ER-5), bo laufal še dolgo... in servis je nesramno drag: uradni na 20000 35 € + 2 l olja! :naughty:

Objavljeno

V čem je fora, da se tu pojavljajo taki posti, ki nikamor ne sodijo in nimajo veze z er-6 modelom :)

Vsak sam pri sebi ve zakaj si kupi določen motor (denar, potovanja, prosti čas, dirkanje itd.). Mene nekak osebno ne zanimajo v tej temi razne yamahe, tomosi ipd. ampak izkušnje lastnikov modela er-6, ki mi lahko pridejo prav pri vožnji, vzdrževanju itd..

Če mi nekdo tu pove, da je nek model fazer jaka mašina, mi to ne bo nič pomagalo pri uporabi mojega motorja.

Pri fereku sem videl, da je svoj motor izkoristil do konca in to deli z nami in so njegovi prispevki koristni in ne nabija.

Jaz sem iskal nezahteven in ekonomičen motor za prosti čas, ki je dovolj udoben tudi za izlete. Do sedaj se je pokazalo zadetek v polno.

Objavljeno

Pa kva ste vi za en upokojenci, jaz v nizkih obratih vozim os.avto, terenca in kombija zato ker mam vse z DIZEL mašino MOTOR MAM PA BENCINARJA in me ne moti če ga z 12.000 obrati vozim.

Kar se pa Fazerce tiče jo bom pa spomlad za 1000 ccm zamenu.

BABE.

Objavljeno

mister, :rtfm:

ce bos se nakladal o cem drugem kot o ER-6 tukaj bo :evilgrin: .

Objavljeno (popravljeno)
...mislim da si želel zapisat 310 - 330 km, ker toliko jih delam jaz, če že govorimo o porabi malenkost pod 4l...

ne nisem želel zapisat 310 - 330 ampak meni se lučka prižiga nekje pri 210 - 230 km, skoraj vedno. Nisem pa omenjal da mam 4 l porabe, moja je nekje 5 - 6 če ne več!!

Če bi delo 300(blizu 300 še nikoli ni bil, niti čez 260 ga nisem spravil) bi bil zelo vesel...kako vam uspe??

:D

lp

Popravljeno . Popravil boja_007
Objavljeno (popravljeno)
servis je nesramno drag: uradni na 20000 35 € + 2 l olja! :naughty:

ma to je pa ja poceni...jaz sem plačal za servis na 20k - 131,35 €

od tega je bilo zaračunano 3,5 ure dela - 77€

olje Motul (zaračunano 3 l) - 33,51€

oljni filter - 6,20 €

bremz olje 0.5 l - 3,64€

potrošni material( čiščenje verige... ) - 11€

In zračnega filtra ki ga bi naj menjal pri servisu na 20k, ga niti nisem...ni še bil tak kritično umazan.

in pol jaz lahko rečem da je servis nesramno DRAG :D

Sedaj na nekje 25k pa me še čaka menjava verige in zobnikov, zračnega filtra ter bremz ploščic :D spet kakih 200 - 300 € :D

Popravljeno . Popravil boja_007
Objavljeno
Če bi delo 300(blizu 300 še nikoli ni bil, niti čez 260 ga nisem spravil) bi bil zelo vesel...kako vam uspe??

:D

Pač ne divjajo z motorjem, ne izkoriščajo potenciala za divje pospeševanje itd. Boring, če mene vprašaš - ampak, vsak pač po svoje ...

Objavljeno

zakaj mate vi motorje?

ne vem no... a je res pomemben tisti liter al kaj? sama ima dokaj nizko porabo proti drugim, pa se zato nič ne obremenjujem. peljem se tako, kot mi paše oz. tako, da se lepo vozim za fantom.

Objavljeno

Meni se itak ne gre za porabo...kot praviš...peljem se kot se mi zahoče...in pač ko se prižge lučka gremo na bencinsko pa spet dalje...saj pa ni neki problem dat 15 € za poln tank :D

Objavljeno
ma to je pa ja poceni...jaz sem plačal za servis na 20k - 131,35 €

... ne vem sicer kdo ti je servis delal, :krneki: men so ga v Vinski Gori pri Velenju (da ne delam reklame), kjer sem moped tudi kupil in moj račun (20000 km) zgleda takole:

filter olja: z ddv 8,90 €, storitev: 1 ura z ddv 24,50 €, drobni material 2,50 €... SKUPAJ Z DDV: 35,90 €... 2 l olja sem pa sabo prinesu - je ostal kolegu, ko je delal servis na BMW LT (Castrol, polsintetično - vedno do sedaj 2x Shell, 1x Procycle), :rolleyes:

na naslednjem bo pa baje treba še zračni filter, o verigi še ni bilo govora... :unsure:

... še glede porabe... tudi jaz pri lokalni uporabi motorja + v službo in nazaj NE DOSEGAM manj kot 4 litre, v povprečju okrog 4,2, včasih tudi 4,5... ko govorim o 3,7 l je pa to razmeroma stalna poraba na skupinskih, daljših furah, izletih, neznanih krajih, kjer je razgledovanje pomembnejše od "cestnih užitkov" - se pravi pri lenarjenju v 6. prestavi in hitrostih do 110 km/h.. :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!