GregaSLO Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 A-cosmos ima še vedno servis.. Tja ga jst vozim. Morš it čist okol stavbe odzadej so...
ferek Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 YOGI - Vinska gora pri Velenju... takole, ko berem poste se mi zdi, da ima kar ugodne cene... s storitvijo sem pa tudi zadovoljen... Pravkar sem jim tam pustu, do jutri, motor - mi bojo ketno in zobnike menjal... mi je na 1500 km Hrvaške in Bosne že prav na živce šla, tako da grem v četrtek v Dolomite z novo...
boja_007 Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 (popravljeno) Jaz sem ga vozil v mursko Motocenter Klekl....od sedaj naprej pa na Ptuj Motcenter Ptuj...so mi za verigo rekli 185€ z delom veriga je 155€ oz. malo manj D.I.D... zakaj pa si pustil, tam motor, meni so rekli da menjajo v eni uri glede prve pomoči, jaz je nimam...pa tudi vredu Popravljeno Julij 14, 2009. Popravil boja_007
yack_ass Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 lp mene zanima kako ste rešili z novo prvo pomočjo jaz sem se danes odpravil kupit pa mi ne gre pod sedež klikni tu Šipa Ermax na modelu N 2009. bi šla taka šipa na star model (2003), ker ta je res huda kje kupil, kok plačal?
Snečer Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Isti proizvajalec ima za prejšnji model N drugačno šipo na voljo. Po moje šipa od novega modela gre na starega (vijaki za pričvrstitev armaturke so na enakem mestu), vendar ima stari drugačno armaturko oz. masko, zato se ne bi tako prilegalo. Nekje sem napisal, da je cena te na sliki (drugače je še več različnih barv) 72 eur + 16ptt (nabavljena na www.ebay.fr) V Sloveniji je tudi zastopnik/distributer za ermax = tc motoshop, za koliko oni prodajajo ne vem. Na voljo je 9 barv. Na uradni strani www.ermax.fr imajo cene od 80 do 120 (iridium barva). maco47 1
yack_ass Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 (popravljeno) Vem, samo tista za star model mi je odurno grda, prav tako tudi od Givija. Ta tanovi model ima nižji pa širši števec, ampak itq ne zgleda kot da je šipa direkt na števec pritisnjena. Hmm, TC, moja najljubša trgovina. Mah problem je v tem, da bi rabil, da bi jo imeli v trgovini, da bi preveril kako stoji (mačka v žaklju nočem). Bom se moral tja spokati,... Popravljeno Julij 14, 2009. Popravil yack_ass
boja_007 Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 evo pa sem uspel menjat verigo...plačal 190€ veriga(DC) in zobniki (165€) + ena ura dela (25€) in motor gre ko urca... lp
dlicen Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 evo pa sem uspel menjat verigo...plačal 190€ veriga(DC) in zobniki (165€) + ena ura dela (25€) in motor gre ko urca... lp A ni to mal drago?
ferek Objavljeno Julij 23, 2009 Opozori Objavljeno Julij 23, 2009 evo pa sem uspel menjat verigo...plačal 190€ veriga(DC) in zobniki (165€) + ena ura dela (25€) in motor gre ko urca... lp OBUPNO DRAGO! Zamenjali so mi jo prejšnji teden (Yogi): DC veriga + zobniki + delo + ddv... SKUPAJ 173 €... prevozil z njo 4 dni Dolomitov in danes po cca 1700 km, so mi jo še malo "našponali" - brezplačno! Po navodilih serviserja sem se vrnil nazaj "pokazat"... Je pa motor res NEVERJETNO kot NOV!
mačka27 Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 (popravljeno) Elisa v Domžalah? Po piz++++ pri Panigazu - s starim GPZ-jem.....in domačimi-kvazimojstri....... .....samo še direkt ELISA (v Domžalah)...... jbg....niso med najbolj poceni....a nekako delajo s srcem-do motorčičev.... in se res posvetijo...... če omeniš kako zadevo, da ne štima... ti bodo naprej in nazaj vse pregledal.... ne vem..... in tudi tako...... servis opravijo kot je treba.... če je starejši motor, se res potrudijo, da v najkrajšem času dobijo dele (meni šla konkretno na gpz-ju gred.......mislim da je bil v 2h tednih fertik......) to so moje izkušnje..... prišla pa sem do njih resnično po naključju...a jih ne zamenjam..... res..... fantom...in dekletu.....KAPO DOL!!!!!!!!!!!!! pač..... moje izkušnje.... in sama želim samo najboljše motorju..... ....tam sem to pač našla tam...... je pa - NE GLEDE NA SERVIS...... najbolj pomembno, da se na ljudi dejansko lahko zaneseš...... da opravijo delo kot je treba.....da dobiš nazaj motor popolno servisiran, kot naj bi bil..... Vseeno.....Dve kolesi sta dve kolesi..... srček je pač srček..... in varnost pač varnost...... in DALEČ PROČ da bi želela delati neko reklamo ali kaj jaz vem jak še vse...... a....to so pač moje izkušnje.....pri iskanju v 3h letih ustreznega serviserja za GPZ......ki pa je bilo v začetku kar pogosto glede na količino prevoženih kkm....... ...se ti pa splača poiskusit..... sam pa boš videl kako in kaj.... itak....pa se sam odločiš... ne vem....pač moje skromno mnenje..... Popravljeno Julij 29, 2009. Popravil mačka27
sinisa Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 no mene pa sam zanima kake celade mate kj na er6n k sm celo temo prebrau. Najdu neki koristnih informaciji sam o celadah, ki jih mate pa nc tko da dejte kj napisat kwa se splaca uzet.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 no mene pa sam zanima kake celade mate kj na er6n k sm celo temo prebrau. Najdu neki koristnih informaciji sam o celadah, ki jih mate pa nc tko da dejte kj napisat kwa se splaca uzet. O teh rečeh imaš posebej odprte teme, ki slišijo na "Vse o čeladah" ali nekaj takega ... Fritz 1
sinisa Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 no pa sm se jz ratu ponosn lasnik er6n. Zdej pa je treba zacet iskat blatnik za zadno gummo, kje se splaca zadevo uzet pr ns al raj tujina al pa clo kj iz poliestra narest
ferek Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 no pa sm se jz ratu ponosn lasnik er6n. Zdej pa je treba zacet iskat blatnik za zadno gummo, kje se splaca zadevo uzet pr ns al raj tujina al pa clo kj iz poliestra narest ...preberi forum... sem nekje opisal izdelavo blatnika za ER-6... Lahko se je lotiš ampak samo če imaš veselje znanje in voljo za take reči... sicer ga raje kupi...
Snečer Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Kaj si kupil star model? Ker novi er6 že imajo zadnji blatnik. primer dodatnega blatnika: http://www.ermax.fr/pdf/modeleFiche/er-6-n-2009-ermax.pdf oz. pri našem zastopniku http://www.tc-motoshop.si/si/zadnji-blatnik-kawasaki-er6n-09-i4344.shtml cena je ekstremna, 178 EUR. maco47 1
Cartman Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 (popravljeno) evo pa sem uspel menjat verigo...plačal 190€ veriga(DC) in zobniki (165€) + ena ura dela (25€) in motor gre ko urca... lp OBUPNO DRAGO! Zamenjali so mi jo prejšnji teden (Yogi): DC veriga + zobniki + delo + ddv... SKUPAJ 173 €... prevozil z njo 4 dni Dolomitov in danes po cca 1700 km, so mi jo še malo "našponali" - brezplačno! Po navodilih serviserja sem se vrnil nazaj "pokazat"... Je pa motor res NEVERJETNO kot NOV! če mene osnovnošolska matematika ne jebe, je razlika med poceni in OBUPNO DRAGO 17€?!?!?! en rezervar? na mojmu motorju nit 150km. no, nevem jez sm precej skromen, in ne razsipam denarja, ampak za 10% pr 170€ pa reees ni treba galame delat. Človek je rešil svoj problem. to je vredno vsaj nadaljnih 500€. . . . Er6 z masko mi je full všeč, edino Ego mi brani de bi si ga kupil. Jezen sem na oglašebvanje kao "začetniški" moped entry level. . . pa to. . . morda se enkat zresnim. . . . Popravljeno Avgust 25, 2009. Popravil Cartman
ferek Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 ...dobro 17 € ni ne vem kak denar, je pa res, da gre v omenjenem primeru (ista znamka verige) zgolj očitno za večji zaslužek serviserja... ki pa že v mojem (cenejšem) primeru verjetno ni zanemarljiv... Govorimo pač o "posegu" ki ni neka kirurško zahtevna zadeva in menim da je prav, da o tem povemo "na glas"... pri kakšnem dražjem posegu pa se morda pol že splača kak kilometer zraven naredit...:glare: biker77 1
Brrrm Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 Moja matematika pravi takole: boja_oo7: 190 + 165 + 25 = 380 € ferek: = 173 € Vmes je malo več, kot zgolj 10 %.
axilon Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 mislim da je prava matematika taka skupaj 190€, od tega 165€ zobniki pa veriga, 25€ pa delo Je blo pa malo čudno izraženo v tistem postu zgoraj vse skupaj
Brrrm Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 Verjetno. Ampak, tako matematika, kot slovnica, sta nič drugega, kot skupek dogovorjenih pravil. Zakaj so pravila dogovorjena in sprejeta? Zato, da lahko drugim posredujemo svoje misli ali zamisli, in da jih le-ti razumejo. Zato vas prosim, pišite in navajajte tako, da vas bomo razumeli.
Cartman Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 Verjetno. Ampak, tako matematika, kot slovnica, sta nič drugega, kot skupek dogovorjenih pravil. Zakaj so pravila dogovorjena in sprejeta? Zato, da lahko drugim posredujemo svoje misli ali zamisli, in da jih le-ti razumejo. Zato vas prosim, pišite in navajajte tako, da vas bomo razumeli. res je, da narobe postavljena, ali izpuščena vejica, popolnoma spremeni pomen. ampak če uporabimo common sense, ali kmečko pamet, nam mora bit jasno da par zobnikov za er6 nikakor in nikjer nemore stat 165€. tudi od bralca, ne le od pisca se pričakuje en kanček pameti. dobro je dvakrat prebrat trikrat premislit in enkat napisat. . . mene zelo zanima, kako ta motor vleče pr recimo 100km/h, a ma tam še kej pospeška? zmer mi je neugodno prehitevat avtobuse. ti kr solidno šibajo po magistralkah, in se mi zdi, da tam rabi človek motor k suvereno potegne od 100 do 150 km/h. . . sesir in dlicen 1 1
GregaSLO Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 Potegne zelo suvereno, če sem sam ali pa s punco... Samo to je moj prvi motor... Drugač pa nimam problemov s prehitevanjem avtobusov...al pa kamionov
Snečer Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 mene zelo zanima, kako ta motor vleče pr recimo 100km/h, a ma tam še kej pospeška? zmer mi je neugodno prehitevat avtobuse. ti kr solidno šibajo po magistralkah, in se mi zdi, da tam rabi človek motor k suvereno potegne od 100 do 150 km/h. . . Ta motor povsem normalno vleče od 100km/h naprej Sicer se mi pa zdi, da sprašuješ neumnosti. Do 100 potegne z mesta pod 4 (3,8) sekunde, do 160 pa pod 11 sekundami, v 12 sekundah pa doseže hitrost 175km/h... Od 100 do 150 pa potrebuje 3,58 sekunde... kar pomeni, da ob upoštevanju ZVCP lahko ugodno prehitiš počasnejše vozilo. Npr. starejši brat Z750... Od 0-100 potegne v 3.5s, od 0-200 pa v 11,5s To so pa že strahotne razlike? maco47 in Bremzer 2
Cartman Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) Ta motor povsem normalno vleče od 100km/h naprej Sicer se mi pa zdi, da sprašuješ neumnosti. Do 100 potegne z mesta pod 4 (3,8) sekunde, do 160 pa pod 11 sekundami, v 12 sekundah pa doseže hitrost 175km/h... Od 100 do 150 pa potrebuje 3,58 sekunde... kar pomeni, da ob upoštevanju ZVCP lahko ugodno prehitiš počasnejše vozilo. Npr. starejši brat Z750... Od 0-100 potegne v 3.5s, od 0-200 pa v 11,5s To so pa že strahotne razlike? jaz na papirnate podatke ne dam dosti. so okvirne ocene ki v poprečju pomenijo zelo malo. Na papirju je bil xj600 diversion 5krat bolši od er5. ko si se pa pelal, je bil er5 čit simpatičen motorček, xj pa razštelana podrtija ki je pašala avtocesta. vse ostalo pa bol pogojno. Leta 2004 so prav vsi časopisi pisali o divji nevoznosti zx10r, kako je prebrutalen in oh in sploh ubijalski motor. zdej, ko je ta raketa poceni, in si jo ljudje kupijo rabljeno, se iskazuje kot zelo suveren in lahkotno vodljiv motor, v primerjavi s takratno konkurenco, deluje generacijo mlajši!! pač papir. . . Vprašal sem po subjektivnih opažanjih in ocenah uporabnikov. po njihovih občutkih. če maš nalepko jaz vozim po predpisih je pa to tvoj problem. grem stran od tuki, se bom raj za rento zmenu kot bral pametne nasvete Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil Cartman Bremzer 1
Snečer Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 Papirji gor ali dol, od motorja z 72 konji lahko pričakuješ normalno prehitevanje Glede XJ napram er5 si mislil verjetno v prispodobi, ker težko verjamem, da je imel 5x boljše podatke. maco47 in Bremzer 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se