Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Zadeva je iz aluminija?

Meni se bolj zdi da je to jekleno...motor ima namreč cevni jekleni okvir.

nov 2009 model ima okvir jeklen, pri starem naj bi bil iz aluminija... pa ne me držat za besedo... sicer, če bi bil jeklen, ga je še lažje zašvasat...

...kot sem zapisal, idealna "napaka" za zbijat ceno ter enostavna za odpravit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, samo zanimalo me je, ker sem zadnjič gledal kako švasajo aluminijaste rolls royce in tam rabiš res pravo roko :)

Po podatkih na netu je tudi pri starem jeklen, sicer bi bila občutna razlika tudi v teži (in ceni :), temu pa ni tako. Novi je le malenkost težji, okoli 200kg z vsemi tekočinami. stari je pa tudi tu nekje...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali gre za en sam zvar ali več? Sta mogoče obe strani okvirja problematični?

Ker ne poznam točno motorja, ne vem točno kje je ta zvar. Po slikah sodeč je blizu ploščice s podatki.

Bo lažje, ko ga bom od blizu pogledal. Hvala za vse informacije.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ER6n sem dal montiral športni izpuh Arrow in zračni filter BMC, sedaj se mi pa pogosto dogaja, da mi kar plamen ven meče na izpuhu. Zanima me ali bi bil potreben še poseg v računalnik za optimalen vbrizg goriva? Aja to se mi dogaja, ko imam odstanjen dušilec, z dušilcem nevem kako je, ker še nisem preveril.

Popravljeno . Popravil MI5Ek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ER6n sem dal montiral športni izpuh Arrow in zračni filter BMC, sedaj se mi pa pogosto dogaja, da mi kar plamen ven meče na izpuhu. Zanima me ali bi bil potreben še poseg v računalnik za optimalen vbrizg goriva? Aja to se mi dogaja, ko imam odstanjen dušilec, z dušilcem nevem kako je, ker še nisem preveril.

Tudi z dušilcem bo malo manj bo pa še vedno se kazal ogenj, pomagala bi nastavirev zmesi, sepravi bogatejša zmes v prostem teku,če je sploh nastavljivo, kar pa bo očitno povečalo porabo goriva.Sicer pa nerazumem zakaj menjate auspuh saj odstraniš katalizator in boš imel sigurno problem, ko bojo začeli na tehničnem pregledu meriti izpušne pline!To pa sigurno ni daleč saj nam vsak dan grozi EU z izpusti CO-ja v ozračje!!!

Ps:spravi originalni lonec, prej ali slej ga boš potreboval !!!

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps:spravi originalni lonec, prej ali slej ga boš potreboval !!!

Do sedaj še nisem slišal argumenta ZA menjavo auspuha, razen tistih "iz trte zvitih" v stilu + 5 KS in - 2,3 KG, pa zvok po katerem ušesa bolijo...

Daj nazaj originalni auspuh, kjer je vse Zmes, vžig, ventili vse lepo preračunano, to "aftermarket" zadevo pa prodaj enemu naivnežu v zgoraj zapisanem stilu...evilgrin.gif Ko v enem kosu prevoziš 400 do 500 km si kvečjemu želiš še tišji auspu in tišjo čelado...closedeyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen tega pa so pri tem modelu takšni izpuhi tudi vizualno "očesu neprijazni" glede na original.

Pokaži kako izgleda arrow.

akrapo.jpg

npr. :)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priznam, da ne pride slabo v tej barvni kombinaciji z motorjem :)

Vidim da si tudi nosilec za tablico spreminjal in špegle.

Dobro vidiš :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen tega pa so pri tem modelu takšni izpuhi tudi vizualno "očesu neprijazni" glede na original.

Pokaži kako izgleda arrow.

akrapo.jpg

npr. :)

Jaz sem prebrskal zelo veliko strani in forumov z ER-6n in res, kot praviš le redkokateri izpuh sede na 2009-2010 model. Ko sem se odločal med izpuhi sta v ožji izbor prišla Akrapovič in Arrow. Na koncu sem se odločil na podlagi slik, ki jih lahko vidite na spodnjem linku.

Akrapovič vs. Arrow

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, iz tega vidika je odločitev edina pravilna, Akrapović je pod nivojem z izgledom, arrow pa ti "sede" v tej črni kombinaciji.

Edino kar se mi ne gre skupaj so trakci na platiščih :)

In kako je z novim izpuhom? Kakšni so občutki, opažanja?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Glede obrabe prvega seta gum.

Dunlop Roadsmart

30042010527.jpg30042010526.jpg30042010525.jpg

Gume so lepo zdržale do 3. servisa (12271 km), vožnja pretežno v dvoje (lepo se vidi takoimenovani "pussy štrajf"). Po sredini so že preveč obrabljene (no sprednja je še čisto ok, samo menjaš vedno obe), zato je potrebna menjava, čeprav sem s takšno teden nazaj vozil po močnem dežju in ni bilo večjih posebnosti, je očitno spredanj dovolj odstranila vodo.

Zamenjava bo seveda spet za isti model gume.

(tovarna za ta model garantira nekje 10.000)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj tovarniški Batlax ki je bil po sredini že krepko "raven" je zdržal 19000. Drugi, komplet roadsmart pa potem do 32000. Torej 13000 je nekje kar normalno. S tem kar krepko zlizanim je bil moped tudi prodan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno kratko vprašanje: bi lahko vozu tale er6n z izpitom A2 če je zaklenjen na 25kw?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za A2 je veljavna omejitev 35kw kolikor mi je znano, tako da gre.

25kw pa ne gre skozi, ker ima motor drugače 53kw, če bi imel do 50 bi pa šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo ve kje bi se dal dobit kupit tole plastiko v drugi barvi.....oz vsaj kako se reče temu po angleško, da lahko potem iščem na ebayu in podobnih straneh

hvala

lppost-23736-127314698636_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tista zadeva je bug spoiler, poglej kakšen ermax ali kaj podobnega... (mogoče ima pa tudi pohajač kaj?)

Aja, pa če boš kaj nabavil, obvezno slikco gor, da bomo še drugi vidl, kako zgleda... tongue.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tele videe sn gledu pa me zanima a je to dejanska moč motorja (stock gear) al mislte da ma kej predelan?

Because I was like :worship: :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že videl gornje video posnetke. Mislim da je model Poljak.

Čisto običajno vse skupaj, original zvok in performance. Malo pač izziva, ni pa neke sile.

in še:

er6 ima pospešek do 100 v nekje 3.8s

cbr600rr pa nekje 3s ob izkušenem šoferju

cbr1000rr tudi nekje 3s (podatek za 2005 je 3.1s)

Skratka do legalne brzine (130 km/h) je zadeva za povprečnega šoferja dokaj podobna.

A povprečen šofer si ne kupi športnega dirkalnika oziroma kot je rekel uporabnik SS petard, saj z njimi nima kaj početi na cesti.

Da izkoristiš potencial in namen si na cesti ilegalen oz. moraš na dirkališče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar me je mal zmotlo je rahel pojemek pospeška na 4k obratov pri speljevanju (v prvem videu se lepo vidi pri 0.37).

Je to normalno?

Aja pa strah me je da bi me ob daljši vožnji začele bolet noge zarad nizkega sedeža ker me že na zdajšnjem motorju pa mam 820mm. Ma kdo težave s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tisti pojemek bi rekel, da je dal premalo gasa oz. da ni optimalno speljal (sklopka).

Na dan sem naredil največ 640km pa z nogami ni težav (če si velik bo morda problem), prej te zadnja boli na taki razdalji, če je razgibana cesta in se ne ustavljaš dovolj.

V kolikor se misliš veliko voziti in dlje voziti pa je itak rešitev gel zic, npr. bagster.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!