Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Hehe :)

Glede na profil ja :)

Tole je guma začetnika ima pa 15.000 km.

Razmišljal sem tja to ene 18.000 pol pa menjava, je tole prvi motor (težke kategorije) pa rajš vprašam tukej k več veste...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe :)

Glede na profil ja :)

Tole je guma začetnika ima pa 15.000 km.

Razmišljal sem tja to ene 18.000 pol pa menjava, je tole prvi motor (težke kategorije) pa rajš vprašam tukej k več veste...

LP

Po sredini je kar lepo pobrana, ne sparaj na gumi, cetudi si zacetnik in vozis pod omejitvami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe :)

Razmišljal sem tja to ene 18.000 pol pa menjava, je tole prvi motor (težke kategorije) pa rajš vprašam tukej k več veste...

LP

Jaz sem jo zvozil (prvo) do 19.000 in jo potem še fajn "zakuril", kar je za nekatere "nepopisen užitek"... svetujem, da si ga pred menjavo privoščiš - motozborov je te dni dosti evilgrin.gifevilgrin.gifevilgrin.gif ..., na ER-6 je to mala malca... Glede stanja tvoje gume? Ima še kar nekaj rezerve, samo na mokrem pazi... ob straneh imaš pa še dovolj profila, tako da za "touring", izlete in lepo vožnjo lahko vsaj 2000 še počakaš... closedeyes.gif... pa jo bo še vedno dovolj za kurjenjetrance_25_naughty.gifwhistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, hvala bom pazu ke po mokrem pa sej itak ne divjam. Mam še sopotnico gor tko da sva bol tourerja, sej se po gumi vidi :blush:

Še nikol nisem delu burn-outa, verjetno ga tud ne bom, sem vidu par posnetkov kako motor "zbezlja" naprej, mogoče kasnej k bom bolj obvladal :krneki:

Drugače pa hvala za odgovore, bom upošteval :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma zgleda na oko še ok, jaz sem jo imel že pri 12 precej bolj zdelano po sredini (ustrezal mi je nižji tlak, ne max), tako da se še lahko voziš (jaz sem raje menjal zaradi varnosti). Z novo je vožnja spet fantastična.

Tudi dež ne bi smel biti nek problem, saj večino vode odmeče prva guma (normalen dež, da ne stoji voda). Sem vozil s tisto "zlizano" po avtocesti v pravem dežju in ni bilo nobenih posebnosti.

Zanimivo, da mi je po menjavi serviser napumpal zadnjo na 3.0bara, čeprav je maksimum za gumo 2.9 (to piše na gumi 42psi) in tudi rekel da naj mam več.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nikol nisem delu burn-outa, verjetno ga tud ne bom, sem vidu par posnetkov kako motor "zbezlja" naprej, mogoče kasnej k bom bolj obvladal ph34r.gif

Vprašanje je če si želiš ali ne želiš burnauta.... Če te ne mika, niti ne poskušaj... če te pa mika pa brez skrbi... Sam sem svojega prvega naredil ravno na tem motorju. ...in da ti čisto na začetku moped "ne skoči", ko je prisoten še strah in negotovost, se samo močno nasloni naprej na belanco, kolega pa poprosi, da ti privzdigne zadek... ko se enkrat nekajkrat kolo zavrti in guma zagreje pa lahko zadek popusti, in zadeva rata itak tako "čigumijasta", da lahko burnout vmes ustavljaš, ponavljaš ali radiraš do eksplozije...rolleyes.gifrolleyes.gif .... Je pa dober feeling...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako se govori, s kurjenjem gum ne boš nič večji car, prej cepec, pa hvala lepa za vso tisto stopljeno gumo, ki ti leti po nosilcu za tablico in kufru ter zadnjem koncu, mam raje čist motor in ne želim dodatnega jebanja okol pucanja svinjarije. Smo že prerastli obdobje, ko se nam je jebal za motorje in smo vozil stare razmahane drvarnce, dokler mi pa motor predstavlja prevozno sredstvo in ne zgolj igraca za ob vikendih, pa ne hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mal pozen pa vseen, kar se tiče tistih 25kw in 35 kw. Jaz mislim, da motor za A2 kategorijo ne sme presegati 70kw, potem pa če ti to zablokeraš na 35 ali 25 kw, je isti drek. Vsaj jaz si to tko razlagam. Mislim da ni fore, da če hočeš blokado 25 gor, da je max 50kw ampak še zmer ostaja 35. Ja zakon je glupo napisan, bolje bi bilo če bi napisali da je max dovoljena izvorna moč motorja 70kw in bi blo vsem jasno razumljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mogoče kdo ve, če se da v er6n letnik 2008 (naknadno) vgraditi abs?

Načeloma seda v vsak motor naknadno vgradit originalni ABS samo ni računice, ceneje te bi prišlo,da tvoj motor nekomu prodaš in si kupiš motor (mogoče tudi rabljen)z ABS-om !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče veš kakšna je cena vgradnje?

Pa še eno vprašanje: nekaj strani nazaj je tekla debata o problemih vpetja motorja ki so se pojavljali na starejših letnikih... pa potem niste čisto razčistili, do katerega letnika se ti problemi dogajajo?? Pa če bi lahko kdo kako sliko prilepu bi bi zlo hvaležn, da bi mal bol vedu zakaj se gre :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče veš kakšna je cena vgradnje?

Pa še eno vprašanje: nekaj strani nazaj je tekla debata o problemih vpetja motorja ki so se pojavljali na starejših letnikih... pa potem niste čisto razčistili, do katerega letnika se ti problemi dogajajo?? Pa če bi lahko kdo kako sliko prilepu bi bi zlo hvaležn, da bi mal bol vedu zakaj se gre :blush:

Pri starejših modelih (ER-5)je počil gištel pod sedežem pri novejših ER-6 pa mislim, da levo spredaj pri nosilcu motorja malo nad nosilcem sirene,poglej malo nazaj mislim,da sem to videl nekje celo že naslikano.Vem samo,da sem takrat pri mojem takoj preveril in je bilo še brez poke baje pa je počilo na varu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne vem če ste že zasledili, vendar kawasaki proizvaja oziroma bo proizvajal model er-4n in er-4f oziroma Ninja 400R , model s 400 kubiki, vse ostalo enako kot na 6.ki.

http://www.motorcycle.in.th/article.php/New2011KawasakiNinja400RandER4N

http://www.velocitimag.com/2010/06/kawasaki-ninja-400r-er-4f-er-4n-india.html

v čem je fora ne vem :)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora bo verjetno samo v tem, da bo cenejši in si ga bodo lahko tisti privoščili, ki so si do sedaj bolj težko 600ccm, čeprav bomo videli koliko bo dejansko razlika v ceni.

Je pa lahko mogoče tudi njihov kiks v prazno...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora bo verjetno samo v tem, da bo cenejši in si ga bodo lahko tisti privoščili, ki so si do sedaj bolj težko 600ccm, čeprav bomo videli koliko bo dejansko razlika v ceni.

Je pa lahko mogoče tudi njihov kiks v prazno...

lp

NI kiks. Nekateri trgi zahtevajo (omejitev prostornine) točno tak motor mislim, da celo Japonska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI kiks. Nekateri trgi zahtevajo (omejitev prostornine) točno tak motor mislim, da celo Japonska.

yep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če ste že zasledili, vendar kawasaki proizvaja oziroma bo proizvajal model er-4n in er-4f oziroma Ninja 400R , model s 400 kubiki, vse ostalo enako kot na 6.ki.

http://www.motorcycle.in.th/article.php/New2011KawasakiNinja400RandER4N

http://www.velocitimag.com/2010/06/kawasaki-ninja-400r-er-4f-er-4n-india.html

v čem je fora ne vem :)

http://www.motosvet.com/kawasaki-ninja-400.html ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kje -poleg ebayovih variant (ebay.com, ebay.eu itn....tam je namreč suša....) bi loh dobila desni del oklepa er6 f?

Kak predlog?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da tle ne smem linkat, tko da poglej na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) pa poškodovani motorji pa maš ene dva.

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje -poleg ebayovih variant (ebay.com, ebay.eu itn....tam je namreč suša....) bi loh dobila desni del oklepa er6 f?

Kak predlog?

Kawasaki servis :hmm: !!!Najceneje pa bo še levo odij pa boš imela ER-6-N-a ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki servis :hmm: !!!Najceneje pa bo še levo odij pa boš imela ER-6-N-a ! :whistle:

Mama servis na žalost zaradi financ verjetno ne bo šlo skozi.... :cry: tko da iščem za kako varjanto- prodajanja po delih....

Ej ATAAAAA....ne ti meni z -n varjanto.... :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa varjenje ali pa popravilo z smolo in tkanino ne pride v poštev? Dej namali fotke, da vidmo če je zadeva slučajno res FUBAR. (fucked up beyond all repair).

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!