Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

tole bo vejretno izpadlo totalno brezvezno vprašanje za nekatere toda vseeno......er-6 katero gorivo tankate.....95, 98, super 100, če mi kdo ve povedat kaj je bolš, oz če je sploh kakšna razlika?

hvala za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole bo vejretno izpadlo totalno brezvezno vprašanje za nekatere toda vseeno......er-6 katero gorivo tankate.....95, 98, super 100, če mi kdo ve povedat kaj je bolš, oz če je sploh kakšna razlika?

hvala za info

Če hočeš motorju (mašini) dobro tankaj vedno benzin z več oktani, sicer pa za novejše motorje je že kar obvezno VSAJ 98 OKT.

Pa še tole: motorju škodi benzin z premalo oktani NIKOLI pa z preveč oktani.Nebom na dolgo in široko razlagal "zakaj" ampak kogar zanima ali trdi drugače(predvsem zaradi )cene naj kar vpraša vse mu bom argumentiral.Junija grem v Srbijo tam še nevejo, da postoji tudi več kot 95 Okt.benzin zato bom sabo vzel dodatek za povečavje oktanskega števila.Ena doza ca 3 dl. zadostuje za 60 l goriva poveča za ca. 6 OKT. stane pa ca.17 €

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men desetka dost lepše dela na 98 ali 100-ko, husqvarna pa sploh, ker ma še višje kompresijsko razmerje, 12,9:1.

V dr-ja bi pa lahko skor petrolej tankal. :P

pardon za off topic. :D

Pa še neki, a kdo ve zakaj in od kje ima er6 tistih nekaj konjev več kot versys?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole bo vejretno izpadlo totalno brezvezno vprašanje za nekatere toda vseeno......er-6 katero gorivo tankate.....95, 98, super 100, če mi kdo ve povedat kaj je bolš, oz če je sploh kakšna razlika?

hvala za info

Tako kot priporoča proizvajalec. Bleifrei 95 :)

oktani mislim da samo pomenijo kako je z samovžigom goriva. Če jih je premalo klenka, če preveč pa spet ni ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima kasne gume priporocate za ta motor, ker jih bom mogu kmal menjat.

trenutno imam v mislih metzeler m3, ali pa m5 ki je novejsa. ali kdo vozi s katero od teh dveh in kako se obnesejo?

dobrodosli so tudi ostali predlogi. moja voznja je vecinoma dinamicna, 90 odstotkov pa se vozim sam. to sezono imam tudi namen kaksen vikend obiskati dirkalisce (v mislih imam novi marof ali raceland)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem so bile original montirane Dunlop Roadsmart.

Zdržale so 12270 km, pa še bi, vendar je bila zadnja po sredini (pussy štrajf) že ilegalna, zato sem se odločil za menjavo in sicer za isti model.

Vožnja precej v dvoje, vendar zmerna.

30042010525.jpg30042010526.jpg

Glede Metzelerja pa ne bi vedel, mislim da so jih nadevali na modele 2006-2008 potem pa so šli na novo Dunlopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem so bile original montirane Dunlop Roadsmart.

Zdržale so 12270 km, pa še bi, vendar je bila zadnja po sredini (pussy štrajf) že ilegalna, zato sem se odločil za menjavo in sicer za isti model.

Vožnja precej v dvoje, vendar zmerna.

30042010525.jpg30042010526.jpg

Glede Metzelerja pa ne bi vedel, mislim da so jih nadevali na modele 2006-2008 potem pa so šli na novo Dunlopko.

js mam trenutno iste montirane (serijske), vendar ne drzijo. meni pri nagibih zdrsava, nevem ali si imel ti morda podobne tezave? na sliki tvoja guma proti robu ne zgleda prevec zvozena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji pretežno umirjeni turistično vožnji teh težav ni bilo.

Za bolj ekstremno vožnjo je verjetno bolj poseči po bolj športnem Dunlop modelu.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw?

točno tako !!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam trenutno iste montirane (serijske), vendar ne drzijo. meni pri nagibih zdrsava, nevem ali si imel ti morda podobne tezave? na sliki tvoja guma proti robu ne zgleda prevec zvozena

Roadsmart ne smejo drseti v nobenem primeru, razen, ce je tlak v gumah prenizek ali pa guma ni dovolj ugreta..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw?

Res je, ampak jst sn se odloču, da ga bom vseen.

Itak 3/4 copsov ne spremjla oz. ne pozna teh novih zakonov, ostala četrtina pa upam da bo po večini tolerirara tiste 3kw.

Sej še pri avtošolah, občinah in podobnih ustanovah nevejo čist točn kaka je situacija... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, ampak jst sn se odloču, da ga bom vseen.

Itak 3/4 copsov ne spremjla oz. ne pozna teh novih zakonov, ostala četrtina pa upam da bo po večini tolerirara tiste 3kw.

Sej še pri avtošolah, občinah in podobnih ustanovah nevejo čist točn kaka je situacija... :whistle:

Problem je v tem ker pogleda vozniško 35kw, aha uredu, preide na prometno 38kw, čaki mal to pa ni vredu, opa pa se začne potem. Nekateri se zapičijo v to kar vidijo in po mili volji ne popustijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw?

:unsure: Kako si prišel do tega zaključka?

D.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od prvega 2010 velja takole...

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Skratka er6 ima original 53kW ter s tekočinami okoli 204-208 (gewicht fahrfertig) in samo ta podatek ima novi model glede teže, ki pa je itak bolj ugoden za izračun.

razmerje mokra teža/moč = 0,259 - 0,254 kW/kg

razmerje na suho težo okol 178 je pa še večje = 0,297 kW/kg.

Po prvem kriteriju, torej omejen na 35kW bi ga lahko vozil, nikakor pa ne zaradi razmerja moč motorja/masa vozil (pod pogojem da sem prav delil).

Skratka er6 motor nikakor ne moreš voziti z A2 kategorijo, pa tudi ne versysa, ki ima razmerje 0,22kW/kg.

Če kje grešim, naj me kdo popravi.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popravljam. Razmerje bi moral računati na omejeno moč smile.gif

Potem je 0,17 in gre.

Če ga omejiš na 25kW pa ta moč izvira iz vozila, ki ima več kot 50kW, tako da to ne gre skozi, tako je za razumeti tekst.

A je hkrati neumno, da če pa ga zablokiraš na 35kW pa lahko voziš.

Tu bo verjetno sledila kakšna razlaga.

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem novopečeni voznik er-6ke (2006), pa me nekaj zanima. Namreč pri cca 3500-4000 obratih je motor bolj "glasen" oz je več vibracij, kot pa če so obrati manjši ali večji od teh vretnosti. občutek imam kot da bi se v temu območju bolj "matral", ko pa pridem na 4500 rpm pa vibracije prenehajo. Zdi se mi da se to dogaja v vseh prestavah....

je to dogajanje normalno?

Namreč izpit za motor sem delal prav tako na er-6 pa, takrat tega nisem opazil...

lp nejc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem novopečeni voznik er-6ke (2006), pa me nekaj zanima. Namreč pri cca 3500-4000 obratih je motor bolj "glasen" oz je več vibracij, kot pa če so obrati manjši ali večji od teh vretnosti. občutek imam kot da bi se v temu območju bolj "matral", ko pa pridem na 4500 rpm pa vibracije prenehajo. Zdi se mi da se to dogaja v vseh prestavah....

je to dogajanje normalno?

Namreč izpit za motor sem delal prav tako na er-6 pa, takrat tega nisem opazil...

lp nejc

To delajo vsi(motorji) samo nekateri pri malo nižjih drugi pa pri malo višjih obratih.To je vstvari stvar centriranja gredi motorja zato ima tudi veliko mašin takoimenovano izravnalno dodatno gred, ki naj bi izničila te vibracije.Vendar kot rečeno to ni nič hudega in je najbolje nekako se izogibat teh vibracij tako da prej ali malo pozneje šaltaš in nevoziš v tem območju obratovanja npr.jaz to čutim pri mojem motorju samo pri ca 4,5-4,7 K o/min.Pred temi obrati in nad temi obrati pa je mašina brez kakrnihkoli vibracij. :whistle:

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namreč izpit za motor sem delal prav tako na er-6 pa, takrat tega nisem opazil...

lp nejc

V avtošoli si bil pozoren na vse drugo okoli sebe in nikakor in nisi mogel sproščeno prisluhniti še mašini... verjemi.:yes:.. je pa tako kot zgoraj napisano... sam se sicer ne spomnim več natančno teh vibracij na er-6, kje natančno so bile izrazitejše, ti pa lahko zagotovim da tudi pri Yamahi XJR samo pri določenih obratih malo bolj čutim žgečkanje po mednožju ravno tako,... pa je 4 valjna mašina in to zelo uglajena, tako da brez skrbi, te vibracije se pojavijo...:trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw?

hmmm... tole vprašanje se mi zdi neumno. mogoče ga samo narobe razumem.

zakaj ne bi smel z izpitom A2 voziti "švohnejših" motorjev od 35kW?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko, vendar je zapisano, da moč ne sme izvirati iz motorja ki ima 2x večjo moč...

Če er6 blokiraš na 25kW, ta moč izvira iz 53kW, kar ne gre skozi.

Malo nejasno je zapisano v zakonu in je dvojna razlaga.

Če pa ga blokiraš na 35kW pa je ok, ker izvorna moč ni več kot 70kW, je le 53.

Sem prepričan, da je zakonodajalec mislil prav, a nerodno zapisal, zato ker v začetku teksta pravi "največ 35kW", torej določa razpon, potem pa ga je kiksnil s tistim o dvojni moči izvirnega motorja, tam bi napisal ne več kot 70kW in "čao Pero".

Zdaj pa če greš po črki zakona naletiš na takšno neumnost.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tale guma že v ilegali?

Sedaj ko si jo objavil na spletu, ki je dostopen vsem, ni več v ilegali. Drugače pa mislim da lahko načrtuješ menjavo sploh če je starejša od dveh sezon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!