simonsi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 faušija.. :naughty: ← You wish :doze: Res so grdi, ampak tehnološko dovršeni.
Moto32 Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Pogršana TDM 900. Pa že tdm ni ravno biser lepote. Res so grdi, ampak tehnološko dovršeni. "Vsake oči imajo svojga malarja",pravi en pregovor... :whistle:
simonsi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 "Vsake oči imajo svojga malarja",pravi en pregovor... :whistle: ← :nono: Beauty is in the eye of beholder :yes: :P
Avatar Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 No ja, na zadnjih slikah ne izgleda tako napak.
jax Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 Test - Motorcycledaily.com Kratek povzetek: F800S + One of the best handling midrange bikes ever. Great engine Price - Get used to BMW controls Slight hesitance off/on throttle at low speeds F800ST + Great engine Good windscreen Virtually maintenance free - Extra weight over the F800S Sporty edge compromised slightly
MareCBR Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Živjo! Mene pa zanima,če je že kdo lastnik tega motorja? Zanima me okretnost motorja,vozne lastnosti in če je zadovoljen z njim? Če sem odkrit mi je zelo všeč! :blush: B) Lp od Mareta
simonsi Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 motosvet ga je testiral. Verjetno bo kakšen člančić v kratkem.
3nity Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Človek božji :D pojdi v Lj. v salon in se zapelji na testno. V treh urah boš ja videl, če ti sede ali pač ne. Če ne pa so testne vožnje to v soboto v Mariboru..
Tetec Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Živjo! Mene pa zanima,če je že kdo lastnik tega motorja? Zanima me okretnost motorja,vozne lastnosti in če je zadovoljen z njim? Če sem odkrit mi je zelo všeč! :blush: B) Lp od Mareta Svaka čast :OK: Kaj pa CBR :eek: Boš zamenjal za propeler :hmm: V reviji Motosi ( številka 10 - trenutno zadnja izdaja te revije) imaš test. LP Tetec :yea1:
Noise Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 Motosvetov test F800S. http://motosvet.com/izpis.php?cid=2663
Thundercat Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 meni pa ta Bmw trenutno od vseh najbolj sede.... :OK:
Noise Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 meni pa ta Bmw trenutno od vseh najbolj sede.... :OK: Pejt probat, pri AAktiv se da zmenit za "probefahrt"...
SiR Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Pejt probat, pri AAktiv se da zmenit za "probefahrt"... Ki se seveda po novem sistemu, kolikor vem, plača ...
Noise Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Ki se seveda po novem sistemu, kolikor vem, plača ... Hmm... v mislih sem imel tisto varianto "Odprtih vrat", ki jih organizirajo pri svojih dealerjih... Pa sem ugotovil iz ms koledarja dogodkov, da so bili ti "dnevi" le do meseca junija... http://www.motosvet.com/koledar/index.php?cid=2006&c=7 No ja. :blink:
Zdrawc Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Hmm... v mislih sem imel tisto varianto "Odprtih vrat", ki jih organizirajo pri svojih dealerjih... Pa sem ugotovil iz ms koledarja dogodkov, da so bili ti "dnevi" le do meseca junija... No ja. :blink: Samo, na dnevih odprtih vrat dobiš ti motor za, tam do 50km :doze: ....kar je pa vsekakor premalo, da dobiš pravi filing za motor :krneki:
pirrulz Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 ....kar je pa vsekakor premalo, da dobiš pravi filing za motor :krneki: Ampak več kot dovolj, da ga sesuješ. B) :grim
Noise Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Samo, na dnevih odprtih vrat dobiš ti motor za, tam do 50km :doze: ....kar je pa vsekakor premalo, da dobiš pravi filing za motor :krneki: Meni pa se zdi zelo dobro, da se je vsaj to začelo tudi pri motorjih. Dobiš pa le motor. Vidiš, če ti vsaj približno sede. Potem si ga najameš za kak dan. In če je to to, si ga pač kupiš. "Pravega" filinga za motor pa itak niti v enem mesecu ne dobiš...
mafija Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 Vtis po prvih 100km po opravljenem prvem servisu (na 1000km): Manevriranje (+); kot moped Polaganje (+); zelo podobno italjanom Drža na motorju za voznika (+); kljub nizkemu krmilu roke nosijo precej manj teže kot pri SS japoncih Veterna zaščita (+); neverjetna glede na malo steklo Udobnost sedeža za sopotnika (o); nekje vmes Položaj nog za sopotnika (+) Navor (+) Moč (+); Sestopil sem za 40 KM z brutalnega V2 nakeda z odličnimi komponentami in kljub pričakovanju slabotnih 85KM sem presenečen: do nivoja zdrave pameti na podeželskih cestah ni bistvene razlike v uporabni moči Zavore (+) Vzmetenje spredaj (mali -); nenastavljivo - nastavitev bi bila lahko trša Vzmetenje zadaj; (+) Virbracije v motorju pri nizkih vrtljajih (-); zelo podobno italjanom Zvok iz izpuha (-); žal ni podobno italjanom (čakam kaj bo naredil Akrapovič) Jermen; aleluja (+) ne vem kam s ketenspreji Original gume (continental?) (+); meni nepoznane, se začuda dobro lepijo za cesto Kvaliteta izdelave (?); trenutno OK; predvsem plastika daje neprepričljiv vtis, bomo videli čez kakšnih 4-5k
MK-R1 Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 (popravljeno) Ga bomo imeli doma ta vikend na preizkušni, ker čakamo na F 800ST.Tako, da občutki in moje menje v pon. :OK: Kolikor sem si ga ogledav na Aktivu, mi je pa pozicija sedenja in krmila kar všečna, morda bo od STja še malo boljša, ker bo kot sprednjih vilic in višina krmila drugačna (za turing vožnjo, seveda). Na prvi pogled me samo moti, zvok auspuhov (upam, da je Akrapovič že na delu) in izdelava plastike. Popravljeno Junij 22, 2006. Popravil MK-R1
jetman Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Kakšna pa je razlima med modeloma F 800 S in F 800 ST :? To vem, da je ST bolj sport tourer, ampak kaj so dejansko reazlike med motocikloma...
Kawl Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Več Plastike, višje vetrobransko steklo in krmilo (tako kot pri naked motorjih) .Se pravi bolj pokončno.
Noise Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Kakšna pa je razlima med modeloma F 800 S in F 800 ST :? To vem, da je ST bolj sport tourer, ampak kaj so dejansko reazlike med motocikloma... Poglej v katalog motociklov... F 800 S : http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_793 F 800 ST : http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_783 ali "vozili smo F800S": http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2663 ali pa pojdi na predstavitev F800ST, ki bo 16.9. pri BMW dilerjih po Sloveniji... Info: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2831
SuzyRider Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 ker sem mel ta vikend čas, sem se za hec sprehodil do prodajalca bmw-jev (sproti sem še nekaj naročil za moj avto) in si pobližje ogledal tega "malega bavarca". skratka, motor je zelo všečen, oblika je impresivna in še zdaleč ne dolgočasna. (osebno mi je všeč, ker pri bmw-ju znajo stopit iz oblikovalskega povprečja) nabolj me je navdušila pozicija sedenja, ki je dejansko športno turistična. oziroma športna po nemško :D imam skoraj 190 cm in sem imel dober občutek. žal se peljal še nisem, zato bi rad, če ima kdo čisto praktičen izkušnje s tem motorjem. vetrni ščit pa je precej nizek (vsaj zgleda tako) in ne vem, kako bi opravljal svojo funkcijo. kvaliteta izdelave je za oceno 10. zmotilo je edino ceneno škripanje med sedežem in plastičnim tankom, ko si se usedel :BUA: navdušuje tudi oprema, ki jo ta "špartanski" športnik premore. abs, ogrevane ročke, potovalni računalnik, alarm...skratka, bil sem navdušen. če si ga lahko privoščim..? skoraj :D potem sem na vsaj način hotel poiskati konkurenco temu bmw-ju...hmm :hmm: motorji pod 750 ccm tehnično skorajda odpadejo (moč, navor). kar pa je nad to cifro, pa je cena hitro okoli 2 mio... torej bmw f 800 le ni tak finančni bav bav :OK:
RSTDRIVER Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 ...zato bi rad, če ima kdo čisto praktičen izkušnje s tem motorjem....800 le ni tak finančni bav bav :OK: ker se v tej temi bolj malo dogaja boš več izvedel na http://f800riders.org/forum/
Marjan MS Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 ker sem mel ta vikend čas, sem se za hec sprehodil do prodajalca bmw-jev (sproti sem še nekaj naročil za moj avto) in si pobližje ogledal tega "malega bavarca". skratka, motor je zelo všečen, oblika je impresivna in še zdaleč ne dolgočasna. (osebno mi je všeč, ker pri bmw-ju znajo stopit iz oblikovalskega povprečja) nabolj me je navdušila pozicija sedenja, ki je dejansko športno turistična. oziroma športna po nemško :D imam skoraj 190 cm in sem imel dober občutek. žal se peljal še nisem, zato bi rad, če ima kdo čisto praktičen izkušnje s tem motorjem. vetrni ščit pa je precej nizek (vsaj zgleda tako) in ne vem, kako bi opravljal svojo funkcijo. Od oktobra F800ST do sedaj prevoženih cca. 800km. Brez pripomb razen par specifik, ki se jih moraš navaditi (smerokazi). Vklop še gre, izklop pa je malo neroden ker je ravno na ročici za gas, se pa čez cca. 6 sek oziroma 100m sam izključi. Pelje se krasno in osebno menim, da je bil za to kar dobiš fair nakup. Jasno, da je bistvo v detajlih ;-) LP.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se