S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Kako se nastavi ta ventil na izpuhu??? 2007
malakai Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Kako se nastavi ta ventil na izpuhu??? 2007 Na tubi imaš video, ni hudič da boš nastavil......
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Ko devam gas samo trzne da bi tistega pol kroga obrnal ni šans Razdru motorček zobniki OK
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Ko dam kontakt se tut nič ne prestavi odklopil zajle nič samo malo trzne ko dam gas Za zjokat
motom Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Exup ventil pri fz1 mirne duše odklopiš ,ampak ne električno. Sam sem že testiral in ni razlike. Na mestu ga ne moreš shecat in videt da se kaj zapira. Po moje se zapira le kratkotrajno med vožnjo pri nizkih obratih. Pri stari fazerki pa je drugače. Ventil mora delat sicer zgubljas moc in navor.
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 hvala, upam da še kdo poda mnenje imel sem izpuh dolih zdaj pa bi rad nastavil vzvodovje ampak če se sploh nič ne prestavlja
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 evo isti problem men vsaj mal trzne če dam gas tu vrjetno tudi sam se ne vidi
motom Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Saj pravim da to ni problem. Tako pač dela. Se sreca,ker ko bos menjal auspuh bos pa itak ostal brez ventila... poberes zajle prec,motorcek pa pustis. Mozno je tud kupit eno vezje ki simulira motorcek.
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 ja saj vem da z drugim izpuhom ta zadeva odpade, do tedaj sem pa mislil da bo zadeva špilala saj brezveze sigurno ni in se nekje pozna
motom Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) Tud jest sem tako mislil in zato testiral z odklopljenima zajlama. Poisci forum v tujini in mal preber... ce mas cas, ce nimas pa men verjem Popravljeno April 5, 2015. Popravil motom S1000R 1
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) drugače mogoče veš kako nastavit ti dve zajli? kontakt ali ne pa potem našpanaš ravno toliko da odpira pa drugo kontra? Popravljeno April 5, 2015. Popravil quattroooo
motom Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Kolikor se spomnim je pod kontaktom odprt in zajle zmerno našponaš.
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Če ni se nič prestavlu ob kontaktu nevem zakaj ne... Zdaj sem odklopu zajle, res upam da bo Ok da nebo pod mali obrati razlike
motom Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 (popravljeno) Če motorček ročno zapreš se ob kontaktu postavi na odprto pozicijo. Bom zvečer dal slikco gor, da boš videl pozicijo zajl in koleščka. Saj vem kaj te moti. Pri drugih motorjih se loputa odpre le pri ful gasu, drugače pa je priprt ventil, tudi ko je ugasnjen. Pri Fz1 ni tako. Popravljeno April 5, 2015. Popravil motom
S1000R Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Če ga prestavim in dam kontakt se res premakne to pa je tudi vse. Nadaljno navijanje gasa ne vpliva na premik Zdaj sem itak odklopu upam da nebo razlike Hvala ti mas jutri pivo v dobrem v mirni peči
motom Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 slika je na glavo, ne vem zakaj pa 2x probal uploudat. Pa pir si dolžan,ker sem mogu ta zapečene imbuse odšraufat. Oblika osi ne prikazuje pozicije. Zdaj je odprta. igorkr 1
S1000R Objavljeno April 12, 2015 Opozori Objavljeno April 12, 2015 A je že kdo odstranil motorček izpušnega ventila in kako je rešil problem z lučko Imam odklopljene zajle ampak se mu nekaj meša in ob kontaktu kr trza sploh ne neha
Ciko86 Objavljeno April 12, 2015 Opozori Objavljeno April 12, 2015 js na kawasakiju mam tako narejeno... S1000R 1
Ozzy87 Objavljeno April 13, 2015 Opozori Objavljeno April 13, 2015 Pozdravljeni, po parih vožnjah s tanovo yamahco moram motorček pohvalit. V primerjavi s 600ko je to čist druga pesem, lepo odziven in tudi čez ovinke se pele kot smuk. Me pa zanima, če je imel še kdo občutek kot da bi bile na prvem koncu rahle vibracije med vožnjo. Čutijo se že pri mali hitrosti, vendar so zelo male, pomoje jih nekdo navajen na 2 ali 1 cilinder sploh nebi opazil. Te vibracije bi opisal kot da kolo nebi bilo centrirano oziroma cestišče nekoliko neravno. In ni to ta efekt ko spustiš belanco da jo trese levo desno(v mojem primeru je belanca na miru), bolj kot da bi vozil po mini ležečih policajih (gor-dol) Guma prednja je nova in centrirana tako da to ni vzrok. Mogoče se celo bvz obremenjujem ker sem navajen biu na 600ko katera je bila bolj mirna. Zadnja guma je pa trenutno lanska sava mitas, če ima to sploh kakšno vezo. In ne, motor je v brezhibnem stanju,nikoli poškodovan, že preverjeno na pooblaščenem servisu, tako da zvito ni nič...
motom Objavljeno April 13, 2015 Opozori Objavljeno April 13, 2015 Tud krivo gumo se da v nulo scentrirat. Zavrti kolo na mestu in preveri kako laufa.
Ozzy87 Objavljeno April 13, 2015 Opozori Objavljeno April 13, 2015 Ozzy prodaš izpuh? original že zdavnaj odšel papa, žal... Tud krivo gumo se da v nulo scentrirat. Zavrti kolo na mestu in preveri kako laufa. sem napisal da je bila guma scentrirana u piko...
cikadina Objavljeno April 13, 2015 Opozori Objavljeno April 13, 2015 original že zdavnaj odšel papa, žal... sem napisal da je bila guma scentrirana u piko... lahko je samo guma, ki motorju "ne paše" in se ti potem to pojavlja, ko boš menjaval, daj od katerega drugega proizvajalca pa bo mogoče to magično izginilo. Ozzy87 1
S1000R Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Kupim rabljen izpušni lonec AKRAPOVIČ za FZ1 ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se