Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

Kako se nastavi ta ventil na izpuhu??? 2007

Na tubi imaš video, ni hudič da boš nastavil......

Objavljeno

Ko devam gas samo trzne da bi tistega pol kroga obrnal ni šans

Razdru motorček zobniki OK

Objavljeno

Ko dam kontakt se tut nič ne prestavi odklopil zajle nič samo malo trzne ko dam gas

Za zjokat

Objavljeno

Exup ventil pri fz1 mirne duše odklopiš ,ampak ne električno. Sam sem že testiral in ni razlike. Na mestu ga ne moreš shecat in videt da se kaj zapira. Po moje se zapira le kratkotrajno med vožnjo pri nizkih obratih. Pri stari fazerki pa je drugače. Ventil mora delat sicer zgubljas moc in navor.

Objavljeno

hvala, upam da še kdo poda mnenje imel sem izpuh dolih zdaj pa bi rad nastavil vzvodovje ampak če se sploh nič ne prestavlja :)

Objavljeno

evo isti problem men vsaj mal trzne če dam gas tu vrjetno tudi sam se ne vidi

Objavljeno

Saj pravim da to ni problem. Tako pač dela. Se sreca,ker ko bos menjal auspuh bos pa itak ostal brez ventila... poberes zajle prec,motorcek pa pustis. Mozno je tud kupit eno vezje ki simulira motorcek.

Objavljeno

ja saj vem da z drugim izpuhom ta zadeva odpade, do tedaj sem pa mislil da bo zadeva špilala saj brezveze sigurno ni in se nekje pozna

Objavljeno (popravljeno)

Tud jest sem tako mislil in zato testiral z odklopljenima zajlama. Poisci forum v tujini in mal preber... ce mas cas, ce nimas pa men verjem

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno (popravljeno)

drugače mogoče veš kako nastavit ti dve zajli? kontakt ali ne pa potem našpanaš ravno toliko da odpira pa drugo kontra?

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno

Kolikor se spomnim je pod kontaktom odprt in zajle zmerno našponaš.

Objavljeno

Če ni se nič prestavlu ob kontaktu nevem zakaj ne...

Zdaj sem odklopu zajle, res upam da bo Ok da nebo pod mali obrati razlike

Objavljeno (popravljeno)

Če motorček ročno zapreš se ob kontaktu postavi na odprto pozicijo. Bom zvečer dal slikco gor, da boš videl pozicijo zajl in koleščka.

Saj vem kaj te moti. Pri drugih motorjih se loputa odpre le pri ful gasu, drugače pa je priprt ventil, tudi ko je ugasnjen. Pri Fz1 ni tako.

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno

Če ga prestavim in dam kontakt se res premakne to pa je tudi vse. Nadaljno navijanje gasa ne vpliva na premik

Zdaj sem itak odklopu upam da nebo razlike

Hvala ti mas jutri pivo v dobrem v mirni peči

Objavljeno

post-34709-0-36537900-1428252808_thumb.jpg

slika je na glavo, ne vem zakaj pa 2x probal uploudat.

Pa pir si dolžan,ker sem mogu ta zapečene imbuse odšraufat.

Oblika osi ne prikazuje pozicije. Zdaj je odprta.

Objavljeno

A je že kdo odstranil motorček izpušnega ventila in kako je rešil problem z lučko

Imam odklopljene zajle ampak se mu nekaj meša in ob kontaktu kr trza sploh ne neha :D

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

po parih vožnjah s tanovo yamahco moram motorček pohvalit. V primerjavi s 600ko je to čist druga pesem, lepo odziven in tudi čez ovinke se pele kot smuk.

Me pa zanima, če je imel še kdo občutek kot da bi bile na prvem koncu rahle vibracije med vožnjo. Čutijo se že pri mali hitrosti, vendar so zelo male, pomoje jih nekdo navajen na 2 ali 1 cilinder sploh nebi opazil. Te vibracije bi opisal kot da kolo nebi bilo centrirano oziroma cestišče nekoliko neravno. In ni to ta efekt ko spustiš belanco da jo trese levo desno(v mojem primeru je belanca na miru), bolj kot da bi vozil po mini ležečih policajih (gor-dol)

 

Guma prednja je nova in centrirana tako da to ni vzrok. Mogoče se celo bvz obremenjujem ker sem navajen biu na 600ko katera je bila bolj mirna.  Zadnja guma je pa trenutno lanska sava mitas, če ima to sploh kakšno vezo.

 

In ne, motor je v brezhibnem stanju,nikoli poškodovan, že preverjeno na pooblaščenem servisu, tako da zvito ni nič...

Objavljeno

Tud krivo gumo se da v nulo scentrirat. Zavrti kolo na mestu in preveri kako laufa.

Objavljeno

Ozzy prodaš izpuh?

 

original že zdavnaj odšel papa, žal...

Tud krivo gumo se da v nulo scentrirat. Zavrti kolo na mestu in preveri kako laufa.

 sem napisal da je bila guma scentrirana u piko...

Objavljeno

original že zdavnaj odšel papa, žal...

 sem napisal da je bila guma scentrirana u piko...

lahko je samo guma, ki motorju "ne paše" in se ti potem to pojavlja, ko boš menjaval, daj od katerega drugega proizvajalca pa bo mogoče to magično izginilo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!