fazerer Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 2006 FZ1 Fazer ENGINE Type Liquid-cooled, 4-stroke, forward inclined parallel 4-cylinder, DOHC Displacement 998 cc Bore and stroke 77.0 x 53.6 mm Compression ratio 11.5:1 Max. power 110.3 kW (150 HP) @11,000 rpm Max. torque 106.0 Nm (10.8 kg-m) @8,000 rpm Lubrication Wet sump Fuel supply Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc Ignition TCI (digital) Starter system Electric Transmission Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Primary reduction ratio 1.521 Secondary reduction ratio 2.647 Gear ratio: 1st, 2nd, 3rd, 4th, 5th, 6th 2.533, 2.062, 1.762, 1.522, 1.350, 1.208 CHASSIS Frame Aluminium die-cast, diamond shaped Front suspension Telescopic upside down forks Front wheel travel 130 mm Rear suspension Swingarm (link suspension) Rear wheel travel 130 mm Caster angle 25° Trial 109 mm Front brake Double discs, Ř 320 mm Rear brake Single disc, Ř 245 mm Front tyre 120/70 ZR17M/C (58W) Rear tyre 190/50 ZR17M/C (73W) DIMENSIONS Overall length 2,140 mm Overall width 770 mm Overall height 1,205 mm Seat height 815 mm Wheelbase 1,460 mm Min. ground clearance 135 mm Dry weight 204 kg Fuel tank capacity (reserve) 18 litres (3.4 litres) Oil capacity 3.8 litres
simonsi Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Meni je dosti bolj všeč kot tavelka fejzerka. Pa alu gištel, USD vilice, zgleda fajn, cel kup konjev, pa če ima še navora pol tolk, se mi zdi super motorček. Edino izpušni pisker je pa res nekam vesoljski. <_<
Fazer03 Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Cena za EU je (kot sem nekje prebral) predvidena okoli 9000 Evrov. Me pa čudi :eek: nek drug podatek: suha teža in sicer za model 2004 208kg in za novi model 204kg: prav hudo shujševalno kuro pa ni imela :whistle:
SiR Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 yamaha je na www.yamaha-motor.com umaknla vse info o novih modelih ...
jax Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 (popravljeno) Jaz jih še vedno vidim :doze: My bad... FZ10 in novo R6 so umaknili ja :blush: :) Popravljeno September 9, 2005. Popravil jax
SLEPEC Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 po moje so odmaknili zato, ker javnosti ni sedla v oči,pa fz10 ma premal konjev,še zmeri so dal največ od konkurence,mora imeti več kot bmw k 1200r
Spin Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 (popravljeno) Yamaha FZ1 naked :OK: . Ne znam prpopat slikce, zato pa si jo lahko ogledate tukaj. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=14516 Popravljeno September 28, 2005. Popravil Spin
DDEAN1 Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Glede ''auspuha'' bi tudi jaz imel nekaj povedat pri tejle Yamahi. (no ja pa ne samo na tej in pri tej znamki). Ko so prišli v modo auspuhi pod sedežem so bili vsi modeli deležni takih in drugačnih zgražanj, pa tudi odobravanj (zadeva je prišla iz GP), sedaj ko se auspuh spet seli na stran vendar pred zadnje kolo je zadeva podobna. Dajmo času čas in se počasi navadimo da prihajajo drugačni časi - oz. čas gre naprej in z njim tudi razvoj
rebel Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 (popravljeno) FZ1 naked KONKURENCA!!! :D :D Benelli TNT, MV Agusta Brutale 910, Honda Hornet 900 in Kawa Z1000. :D :D 150 KM pri 11.000 obratih/min ....... in 10,8 kgm pri 8.000 obratih/min. krasen motorček :rolleyes: Popravljeno September 29, 2005. Popravil rebel
SiR Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Ja sigurno, ker bo še naprej verjetno (upam, da se ne motim) bistveno cenejša od tistih konkurentov, ki sem jih naštel gori (in ki jih je začel naštevati nekdo drug). Fazer je že tradicionalno poceni paket dokaj zmogljivih sestavin, všečno oblikovan in dostopen.
Frips Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 (popravljeno) Po moje bo v 2006 tale fazerka hit. ← Po mojem pa ne bo..... Tako kot sedanji model, ki je dostopen za ugodno ceno pa jih se zmer ni veliko na cesti. Ipak vzdrževanje 1000ccm motorja ni glih poceni (dražje zavarovanje,servis, baje je guma 190 ki tut nis pocen). Folk se ponavadi orientira na 600ccm RR ali F modele ali 1000 ccm RR, naked variant v tem razredu je bl malo....vsaj tako jst mislim. Drugače mi je pa ta rumena naked varianta kar lušna :wub: Popravljeno September 29, 2005. Popravil Frips
fazerer Objavljeno September 30, 2005 Opozori Objavljeno September 30, 2005 zelo zanimivo (samo copy-paste z ameriske yamahine strani)... $9,099 (Shift Red; Liquid Silver) Available from February 2006
greg570 Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 zelo zanimivo (samo copy-paste z ameriske yamahine strani)... $9,099 (Shift Red; Liquid Silver) Available from February 2006 ← 9.099 USD = 1,8 mio SIT
Kölm Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 9.099 USD = 1,8 mio SIT ← Ne se na to zanašat. V Amerik so motorjci večinoma cenej kot pri nas.
Barth Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 (popravljeno) Na linku, ki ga je dala Nagaya sem opazil, da ima naked samo 110 KM - ali je torej razlika v moči med naked in varianto z masko, ali je prišlo do napake pri navajanju moči pri Motoristu? Drugje po netu objavljajo moč 150 KM, tudi pri naked. Popravljeno Oktober 3, 2005. Popravil Barth
Nagaya Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 men piše na linku da ma 150 KM... :blink:
Miki Mauss Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Aja u motorradi je pisal neki od 180 KM. Tko d ne vem kaj je zdej.
simonsi Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Verjetno je bilo mišljeno 110Kw.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se