Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno
res je.. po zadnjem ne znam, nažigat ne upam, grd tok, da se nobena noče z mano peljat in potem ti rata narest 55000 km z eno verigo. :whistle:

...in pozabil povedat, da te je za pol bureka. :evilgrin: :P

Objavljeno
Je pa res zaspan v nizkih obratih, me zanima če PK to zadevo reši, brez menjave izpuha.

...za PK ne vem, ker ga nimam...z Akrapotom neke hude razlike v nižjih vrtljajih ni...najlažje boš to odpravil z menjavo zobnikov - IMHO...strički pri MOTORRAD-u so najbolj pohvalili predelavo, kjer so menjali prednji zobnik za manjšega (16): elastičnost od 60-100km/h v 6. prestavi se je izboljšala za 0,5sek, od 100-160km/h pa skoraj za 1sek...pa velik sreče...

lp

Objavljeno

No mene je pa danes moja Yamahca na poti na enotedenski dopust pustila na cedilu....tam nekje pri Karlovcu :cry: je spustila dušo. Kar naenkrat pri prestavljanju navzdol motor ugasne. Najprej sem preveril varovalke in glej ga zlomka...varovalka FAN A je bila skurjena, menjam in gasa "verglat" motor...od motorja nič...samo "vergla" in "vergla" in spraznim akomulator :headbang: . P

Samodiagnostika ni pokazala nobene napake tako da sem edino po telefonskem posvetu z mehanikom in kasneje šofer AMZS ugotovil da je baje črpalka za benz šla u kukulejle. Na natančno diagnozo bo treba počakat ta teden na servisu - upam da gre zadeva v garancijo, ker če ne bom dobil popizditis, drisko in še kako neprijetno zadevo...takrat sem pa zares tečen.

Je imel že kdo kakšne podobne težave z sicer fenomenalnim motorjem ;)

Lp pa fajn se vozte.

Z

Objavljeno

Ne me jebat. Sranje. Moj je l'06 in povsem BP. Tok tok tok po lesu.

Objavljeno
...za PK ne vem, ker ga nimam...z Akrapotom neke hude razlike v nižjih vrtljajih ni...najlažje boš to odpravil z menjavo zobnikov - IMHO...strički pri MOTORRAD-u so najbolj pohvalili predelavo, kjer so menjali prednji zobnik za manjšega (16): elastičnost od 60-100km/h v 6. prestavi se je izboljšala za 0,5sek, od 100-160km/h pa skoraj za 1sek...pa velik sreče...

lp

Lahko le potrdim Flero-ta

Najbolj efektivna in poceni je zadeva resljiva z zamenjavo spr. zobnika...to je ena izmed najpogostejsih predelav lastnikov FZ1 in FZ1S na nemskem Fazer forumu.

Tudi ce kupis originalnega (se mi zdi da pase od R1, l.98 dalje) je zadeva dokaj poceni;neoriginalni nimajo neke podloge iz gume in se mlankost glasneje slisi ketna.

Objavljeno

Moj je '07 in samo 5500 km prevoženih :wacko: , tako da ne vem kako to. Motor je redno servisiran (imel že 2 servisa, ker je prejšnji lastnik imel v prvem letu sam 1400km prevoženih). Ne vem ali je možno da sem sam kaj narobe naredil, je možno da je zaradi akrapota in njegovega pokanja - ko spustiš gas...res ne vem - sem bolj bog v teh stvareh.... :?

Objavljeno
Moj je '07 in samo 5500 km prevoženih :wacko: , tako da ne vem kako to. Motor je redno servisiran (imel že 2 servisa, ker je prejšnji lastnik imel v prvem letu sam 1400km prevoženih). Ne vem ali je možno da sem sam kaj narobe naredil, je možno da je zaradi akrapota in njegovega pokanja - ko spustiš gas...res ne vem - sem bolj bog v teh stvareh.... :?

Akrapo in pokanje ziher nima nic s tem...jaz mam Akrapotom prevozenih vsaj 8000 km, cist brez problema;pac neka napaka ocitno na tvojicrpalki za benz. Isto je meni iz neznanega razloga crknil starter na Zju, ker so pac spustile dihtunge in ne jaz ne moj serviser ne pozna nobenega taksnega primera na Zjih.

Po mojem mnenju mora zadeva it pod garancijo, saj ti ne mores bit kriv da ta zadeva crkne. FAjn zrihtaj!!

Objavljeno

glede tega pokanja iz akrapota sm js tud opazu na svojem Z-ju. Kadar točim super 95 iz akrapota poka... ko pa točim super 100 pa NE poka :? znano komu?

Objavljeno
Tudi ce kupis originalnega (se mi zdi da pase od R1, l.98 dalje) je zadeva dokaj poceni;neoriginalni nimajo neke podloge iz gume in se mlankost glasneje slisi ketna.

Iz lastnih izkušenj zelo priporočam original, ker se zaradi izpada tiste gumice moooočno povečajo tresljaji na celem mopedu.

Objavljeno (popravljeno)

Hmmm...."samo" 160€ :hmm:

post-498-1242114353_thumb.jpgpost-498-1242114319_thumb.jpg

post-498-1242114338_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
Hmmm...."samo" 160€ :hmm:

post-498-1242114353_thumb.jpgpost-498-1242114319_thumb.jpg

post-498-1242114338_thumb.jpg

Interesantno... :whistle:

Objavljeno

230€...samo v tem razponu se že kaj drugega dobi pol hmmm

post-498-1242117072_thumb.jpg

Objavljeno

No eni imamo pa druge težave - motor na servisu - serviser pa odkrito pove da nima pojma kaj bi bilo narobe :headbang: . Menda nekaj na elektriki - benz pumpa dela (če veže elektriko direkt), ne dobi pa elektrike. Vsa varnostna stikala preverjena in delujejo, ampak pumpa pa še vedno ne :blink: . Upam da bodo ta teden rešili - če ne se mi bo :wallbash:

Mogoče kdo od mojstrov tukaj kaka ideja?

Objavljeno

A je preventivno probal zamenjati pumpo?

Objavljeno
230€...samo v tem razponu se že kaj drugega dobi pol hmmm

post-498-1242117072_thumb.jpg

219 EUR

link

Objavljeno (popravljeno)

Ej dedci, mam še eno vprašanje :blush: Tokrat je vezano na porabo in indikator goriva. Zanima me, pri koliko kilometrih se vam uklopi rezerva (vam začne utripati zadnja črtica), če gledamo povprečno vožnjo.

Pri meni začne utripati zadnja črtica ko naredim približno 210-220km (upoštevana normalna vožnja), in ko grem tankat, nalijem maximalno 13,5l kar je še vedno 4,5l pod mejo rezerve in me zanima, zakaj mi, kljub temu da je še toliko litrov do rezerve začne utripati in šteti kilometre z rezervo tanka.

Ko sem izračunal porabo, pa mi je prišla malo čez 6l, kar se mi zdi fino :yea1:

Tnx za odgovore že v naprej :worship:

Popravljeno . Popravil Andro82
Objavljeno

Tudi meni se "prižge" indikator za rezervo tam med 200 in 230km....pa potem tudi ne natočim več kot 13-14l. Je pa res, da se zgodi, da se rezerva užge že prej v primeru da motor postavim na stransko tačko - ko imam narejenih kakih 170-190km. Samo se potem po ene parih km vožnje preklopi nazaj na dnevni števec...

Lp,

Z

Objavljeno
Tudi meni se "prižge" indikator za rezervo tam med 200 in 230km....pa potem tudi ne natočim več kot 13-14l. Je pa res, da se zgodi, da se rezerva užge že prej v primeru da motor postavim na stransko tačko - ko imam narejenih kakih 170-190km. Samo se potem po ene parih km vožnje preklopi nazaj na dnevni števec...

Lp,

Z

Ja, vse isto kot pri meni...tudi ko praviš če daš kontakt ko ga imaš na stranskem stojalu pri okoli 190km, se mi isto prižge rezerva.

Objavljeno

Meni zacne crtica utripat tam pri cca. 190-210 km...na zadnji furi sem nardil 230 km, od tega 35 km z utripajoco lucko in voznjo kot po jajcih. Porabe pa ze dolgo nisem racunal :whistle:

Objavljeno

Sm že mislu da je to kej narobe, pa vidim da je zgleda čist normalno...ampak če gledam kolk benza je potem še v kestlu, bi mogu z lahkoto nardit 260km al pa še kakšen km več z normalno vožnjo...

Objavljeno

Potem ima ta motor 18l kestl...14.6l + 3.4l rezerve :unsure:

Me je mal begal, ker tastar tisočak je imeu 21l kestl....zdej mi je pa use jasno :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
...in pozabil povedat, da te je za pol bureka. :evilgrin: :P

in to mesnega :P

verižni set na FZ1, zamenjan :010 ... zdj pa gasaaaaaaaaaaa :naughty:

zanimive zlate tačke... moguće pozlatim mojo rdečo kapico :rolleyes:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
Potem ima ta motor 18l kestl...14.6l + 3.4l rezerve :unsure:

Me je mal begal, ker tastar tisočak je imeu 21l kestl....zdej mi je pa use jasno :naughty:

Ja, 18l tank je. Za enodnevne ture je čisto ok, ampak npr.pri Dolomitih sem pa kar naprej v strahu da moram tankat. Vem da sem lani z skoraj praznim tankom prišel v Arabbo in ugotovil da nimajo bencinske.

Poraba je pa itak cca 6l pri dokaj normalni vožnji.

Objavljeno

Zakaj v strahu? Pač veš da moraš na 200 začet iskat pumpo :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!