Ice Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 res je.. po zadnjem ne znam, nažigat ne upam, grd tok, da se nobena noče z mano peljat in potem ti rata narest 55000 km z eno verigo. ...in pozabil povedat, da te je za pol bureka. :evilgrin:
flero Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Je pa res zaspan v nizkih obratih, me zanima če PK to zadevo reši, brez menjave izpuha. ...za PK ne vem, ker ga nimam...z Akrapotom neke hude razlike v nižjih vrtljajih ni...najlažje boš to odpravil z menjavo zobnikov - IMHO...strički pri MOTORRAD-u so najbolj pohvalili predelavo, kjer so menjali prednji zobnik za manjšega (16): elastičnost od 60-100km/h v 6. prestavi se je izboljšala za 0,5sek, od 100-160km/h pa skoraj za 1sek...pa velik sreče... lp Pecy 1
ZdenkoK Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 No mene je pa danes moja Yamahca na poti na enotedenski dopust pustila na cedilu....tam nekje pri Karlovcu je spustila dušo. Kar naenkrat pri prestavljanju navzdol motor ugasne. Najprej sem preveril varovalke in glej ga zlomka...varovalka FAN A je bila skurjena, menjam in gasa "verglat" motor...od motorja nič...samo "vergla" in "vergla" in spraznim akomulator . P Samodiagnostika ni pokazala nobene napake tako da sem edino po telefonskem posvetu z mehanikom in kasneje šofer AMZS ugotovil da je baje črpalka za benz šla u kukulejle. Na natančno diagnozo bo treba počakat ta teden na servisu - upam da gre zadeva v garancijo, ker če ne bom dobil popizditis, drisko in še kako neprijetno zadevo...takrat sem pa zares tečen. Je imel že kdo kakšne podobne težave z sicer fenomenalnim motorjem Lp pa fajn se vozte. Z
classic Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Ne me jebat. Sranje. Moj je l'06 in povsem BP. Tok tok tok po lesu.
vuk76 Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 ...za PK ne vem, ker ga nimam...z Akrapotom neke hude razlike v nižjih vrtljajih ni...najlažje boš to odpravil z menjavo zobnikov - IMHO...strički pri MOTORRAD-u so najbolj pohvalili predelavo, kjer so menjali prednji zobnik za manjšega (16): elastičnost od 60-100km/h v 6. prestavi se je izboljšala za 0,5sek, od 100-160km/h pa skoraj za 1sek...pa velik sreče... lp Lahko le potrdim Flero-ta Najbolj efektivna in poceni je zadeva resljiva z zamenjavo spr. zobnika...to je ena izmed najpogostejsih predelav lastnikov FZ1 in FZ1S na nemskem Fazer forumu. Tudi ce kupis originalnega (se mi zdi da pase od R1, l.98 dalje) je zadeva dokaj poceni;neoriginalni nimajo neke podloge iz gume in se mlankost glasneje slisi ketna. Pecy 1
ZdenkoK Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Moj je '07 in samo 5500 km prevoženih :wacko: , tako da ne vem kako to. Motor je redno servisiran (imel že 2 servisa, ker je prejšnji lastnik imel v prvem letu sam 1400km prevoženih). Ne vem ali je možno da sem sam kaj narobe naredil, je možno da je zaradi akrapota in njegovega pokanja - ko spustiš gas...res ne vem - sem bolj bog v teh stvareh....
vuk76 Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Moj je '07 in samo 5500 km prevoženih :wacko: , tako da ne vem kako to. Motor je redno servisiran (imel že 2 servisa, ker je prejšnji lastnik imel v prvem letu sam 1400km prevoženih). Ne vem ali je možno da sem sam kaj narobe naredil, je možno da je zaradi akrapota in njegovega pokanja - ko spustiš gas...res ne vem - sem bolj bog v teh stvareh.... Akrapo in pokanje ziher nima nic s tem...jaz mam Akrapotom prevozenih vsaj 8000 km, cist brez problema;pac neka napaka ocitno na tvojicrpalki za benz. Isto je meni iz neznanega razloga crknil starter na Zju, ker so pac spustile dihtunge in ne jaz ne moj serviser ne pozna nobenega taksnega primera na Zjih. Po mojem mnenju mora zadeva it pod garancijo, saj ti ne mores bit kriv da ta zadeva crkne. FAjn zrihtaj!!
SCMC Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 glede tega pokanja iz akrapota sm js tud opazu na svojem Z-ju. Kadar točim super 95 iz akrapota poka... ko pa točim super 100 pa NE poka znano komu?
RobiRoberto Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Tudi ce kupis originalnega (se mi zdi da pase od R1, l.98 dalje) je zadeva dokaj poceni;neoriginalni nimajo neke podloge iz gume in se mlankost glasneje slisi ketna. Iz lastnih izkušenj zelo priporočam original, ker se zaradi izpada tiste gumice moooočno povečajo tresljaji na celem mopedu.
Frips Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Hmmm...."samo" 160€ Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Frips
Frips Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 230€...samo v tem razponu se že kaj drugega dobi pol hmmm
Frips Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Ali pa kaj takega http://www.cartestsoftware.com/fz1/adjustablefootpegs.html samo pol kurc, k zapneš z šalt in bremz ročko hmmm
ZdenkoK Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 No eni imamo pa druge težave - motor na servisu - serviser pa odkrito pove da nima pojma kaj bi bilo narobe . Menda nekaj na elektriki - benz pumpa dela (če veže elektriko direkt), ne dobi pa elektrike. Vsa varnostna stikala preverjena in delujejo, ampak pumpa pa še vedno ne :blink: . Upam da bodo ta teden rešili - če ne se mi bo Mogoče kdo od mojstrov tukaj kaka ideja?
classic Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 A je preventivno probal zamenjati pumpo?
vuk76 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 230€...samo v tem razponu se že kaj drugega dobi pol hmmm 219 EUR link
Andro82 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Ej dedci, mam še eno vprašanje Tokrat je vezano na porabo in indikator goriva. Zanima me, pri koliko kilometrih se vam uklopi rezerva (vam začne utripati zadnja črtica), če gledamo povprečno vožnjo. Pri meni začne utripati zadnja črtica ko naredim približno 210-220km (upoštevana normalna vožnja), in ko grem tankat, nalijem maximalno 13,5l kar je še vedno 4,5l pod mejo rezerve in me zanima, zakaj mi, kljub temu da je še toliko litrov do rezerve začne utripati in šteti kilometre z rezervo tanka. Ko sem izračunal porabo, pa mi je prišla malo čez 6l, kar se mi zdi fino Tnx za odgovore že v naprej Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Andro82
ZdenkoK Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Tudi meni se "prižge" indikator za rezervo tam med 200 in 230km....pa potem tudi ne natočim več kot 13-14l. Je pa res, da se zgodi, da se rezerva užge že prej v primeru da motor postavim na stransko tačko - ko imam narejenih kakih 170-190km. Samo se potem po ene parih km vožnje preklopi nazaj na dnevni števec... Lp, Z
Andro82 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Tudi meni se "prižge" indikator za rezervo tam med 200 in 230km....pa potem tudi ne natočim več kot 13-14l. Je pa res, da se zgodi, da se rezerva užge že prej v primeru da motor postavim na stransko tačko - ko imam narejenih kakih 170-190km. Samo se potem po ene parih km vožnje preklopi nazaj na dnevni števec... Lp, Z Ja, vse isto kot pri meni...tudi ko praviš če daš kontakt ko ga imaš na stranskem stojalu pri okoli 190km, se mi isto prižge rezerva.
vuk76 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Meni zacne crtica utripat tam pri cca. 190-210 km...na zadnji furi sem nardil 230 km, od tega 35 km z utripajoco lucko in voznjo kot po jajcih. Porabe pa ze dolgo nisem racunal
Andro82 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Sm že mislu da je to kej narobe, pa vidim da je zgleda čist normalno...ampak če gledam kolk benza je potem še v kestlu, bi mogu z lahkoto nardit 260km al pa še kakšen km več z normalno vožnjo...
Andro82 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Potem ima ta motor 18l kestl...14.6l + 3.4l rezerve :unsure: Me je mal begal, ker tastar tisočak je imeu 21l kestl....zdej mi je pa use jasno :naughty:
maus Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) ...in pozabil povedat, da te je za pol bureka. :evilgrin: in to mesnega verižni set na FZ1, zamenjan ... zdj pa gasaaaaaaaaaaa :naughty: zanimive zlate tačke... moguće pozlatim mojo rdečo kapico Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil maus
classic Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Potem ima ta motor 18l kestl...14.6l + 3.4l rezerve :unsure: Me je mal begal, ker tastar tisočak je imeu 21l kestl....zdej mi je pa use jasno :naughty: Ja, 18l tank je. Za enodnevne ture je čisto ok, ampak npr.pri Dolomitih sem pa kar naprej v strahu da moram tankat. Vem da sem lani z skoraj praznim tankom prišel v Arabbo in ugotovil da nimajo bencinske. Poraba je pa itak cca 6l pri dokaj normalni vožnji.
Frips Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Zakaj v strahu? Pač veš da moraš na 200 začet iskat pumpo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se