Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vrno se nazaj, pa še res je, ni bilo kaj za videt, zato smo jedli dobrega odojka pri Vrsarju.

Objavljeno

je pa saj furica da se mal zapelješ srečaš kakega poznanega bmwejca

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, pa se spet kotali....ravno prav, ker mi je ketenspreja zmanjkalo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

... pa še mal sončka iz potepanja po vroči Kreti ... :yea1:

post-28839-0-95142200-1349428211_thumb.jpg

post-28839-0-89831300-1349428243_thumb.jpg

post-28839-0-07341500-1349428253_thumb.jpg

post-28839-0-76488200-1349428275_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Solo Si se kaj namoču?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Solo Si se kaj namoču?

včeraj voda 20 stopinj, sonce 23-24 užival 100 na uro :OK: danes uživa Hippo in njegova :kva2: nedelja in ponedeljek dež, torek sreda močna burja, tako, da so bila to zadnja kopanja. Lp

Objavljeno

Živjo,

v navodilih :rtfm: od motorja piše, da je treba motor pred prezimovanjem negovat z "Original BMW Care Products" ... Ok, men je načeloma vseeno kaj kupim, ker so cene tam tam. O:-)

Kokr sm gledala po BMWjevi strani, imajo samo zadeve za avto (ki pa, kokr js vem, za motorje niso primerne).

A kdo kaj ve o tem? Sej bi šla na servis prašat, pa jih nočem spet v zadrego spravit. :xx: Drug mesec grem v Munchen in bom v BMW Weltu kupila, če ne drugje.

Ne prašte zakaj vztrajam pri BMW originalnih produktih. Sebi ne privoščim dobre kozmetike, motorju pa :blush:

Aja, rada bi kupila enga hudiča za konzerviranje delov okol motorja, zaščitni premaz za plastike (samo črne) in za lak.

Objavljeno

Živjo,

v navodilih :rtfm: od motorja piše, da je treba motor pred prezimovanjem negovat z "Original BMW Care Products" ... Ok, men je načeloma vseeno kaj kupim, ker so cene tam tam. O:-)

Kokr sm gledala po BMWjevi strani, imajo samo zadeve za avto (ki pa, kokr js vem, za motorje niso primerne).

A kdo kaj ve o tem? Sej bi šla na servis prašat, pa jih nočem spet v zadrego spravit. :xx: Drug mesec grem v Munchen in bom v BMW Weltu kupila, če ne drugje.

Ne prašte zakaj vztrajam pri BMW originalnih produktih. Sebi ne privoščim dobre kozmetike, motorju pa :blush:

Aja, rada bi kupila enga hudiča za konzerviranje delov okol motorja, zaščitni premaz za plastike (samo črne) in za lak.

Šampon za avto je povsem primern ,kot za motor,pazit moraš pri kozmetiki za platišča,saj so čistila za avtomobilska platišča preagresivna in je možnost poškodbe laka.Za plastike je primern Maxibrill,ki ga dobiš na vsakem petrolu,prav tako za električno napeljavo. Za lak je isto dobra polir pasta za avto,samo kupi malo kvalitetnejšo ne najcenejšo,saj je lak na motorju malce bolj občutljiv,sploh če je barva črna.
Objavljeno

Mah, zdej sm še mal pregledala navodila. Za lak priporočajo BMW Car wax, za plastične dele pa navaden vazelin iz lekarne (sem si ga pred časom namešala pol kilce, diši po malini, bo kr taprav! :blush: ) ...

Ne me zdej za besedo držat, sam slišala sm da majo nekateri, poudarjam, NEKATERI avtošamponi not vosek in k s tem motor umiješ, lahko nekateri deli preveč drsijo (sedež, gume, tačke). Motor sem itak že oprala z moto-šamponom, ki v reviji Motorrad dobi najbolšo oceno. Zdej je čist ko suza v svoji sobici in bi ga rada še mal konzervirala.

Bulldoga špricajo z nekim crown sprejom, ampak ker R nima tolk kroma kokr buldi, ne vem kaj bi...

Objavljeno

Ja,ja je tolk voska da sem že dvakrat z motorja padu :grim

Objavljeno

:kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Vazelin iz lekarne (in to dišeči) se uporablja za "poglabljanje" raznoraznih stikov pri ljudeh - ne pa za mazanje "prdulje"

Objavljeno

1. Namešala sm si ga sama, je pa res, da je bil osnova beli lekarniški vazelin, ki sem mu dodala maščobnokislinski izvleček maline. Dolgčas mi je bilo na farmacevtskih dnevih.

2. Ničesar ne bom poglabljala. Mam lastno mažo.

3. RTFM! :

Laying up the

motorcycle

Clean the motorcycle.

Remove the battery.

Spray the brake and clutch

lever pivots, the side stand

pivots and the centre stand

pivots (if the motorcycle is fitted

with a centre stand) with a

suitable lubricant.

Coat bright metal and chromeplated

parts with an acid-free

grease (e.g. Vaseline).

Stand the motorcycle in a dry

room in such a way that there

is no load on either wheel.

Before laying the vehicle

up out of use, have the engine

oil and the oil filter element

changed by a specialist workshop,

preferably an authorised

BMW Motorrad dealer. Combine

work for laying up/restoring

to use with a BMW service or

inspection.

Restoring motorcycle

to use

Remove the protective wax

coating.

Clean the motorcycle.

Install a charged battery.

Before starting: work through the checklist.

Objavljeno

Mah, zdej sm še mal pregledala navodila. Za lak priporočajo BMW Car wax, za plastične dele pa navaden vazelin iz lekarne (sem si ga pred časom namešala pol kilce, diši po malini, bo kr taprav! :blush: ) ...

Ne me zdej za besedo držat, sam slišala sm da majo nekateri, poudarjam, NEKATERI avtošamponi not vosek in k s tem motor umiješ, lahko nekateri deli preveč drsijo (sedež, gume, tačke). Motor sem itak že oprala z moto-šamponom, ki v reviji Motorrad dobi najbolšo oceno. Zdej je čist ko suza v svoji sobici in bi ga rada še mal konzervirala.

Bulldoga špricajo z nekim crown sprejom, ampak ker R nima tolk kroma kokr buldi, ne vem kaj bi...

Kaj toliko kompliciraš!

1.)Motor se opere z enakim šamponom kot avto,.predhodno očistiš zamaščene dele z kakim topilom !

2.)Obvezno ga osuši(spihaš, obrišeš z jelenovo kožo ali papirjem) in malo zapelji,da se tudi zavore osušijo.

3.)Barvo najbolje zaščitiš tako,da motor pokriješ z kako mehko tkanino ali originalnim prekrivalom za motor.

4.)Vse gibljive dele (kjer se pregiblje) stopalke,vzvodi,ročice,pletenice malo podmažeš kaplice olja ali mast v sprey-u.

5.)Verigo,(če jo imaš) očistiš in jo ponovno namažeš(keten sprey),

6.)Vse ostale kromirane,luxirane,gumijaste (cevi,čepe,stopalke itd), pocinkane dele pošpricaš z SILIKON spreyem,tudi plastiko,dobiš ga v vseh trgovinah z avto opremo ! Seveda izuzevši sedež ! ! ! Ni pa nek problem saj silikon z vsakim šamponom brez problemov spomladi spereš !

7.)Odlkjučiš samo minus klemo,lahko ga tudi demontiraš in daš kam kjer nebo pod nulo,ali še bolj enostavno vtičnico in na vzdrževalec akumulatorja !

8.) Izmeriš hladilno tekočino (izuzeti zračno hlajeni!)

9.)Razbremeniš pnevmatike, po možnosti na sredinsko stojalo,če te možnosti nimaš potem moraš gume napumpat na 3 At

Tako pripravljen motor bo dobro prezimil,ni pa nič narobe, če je notri akumulator,da se 1X mesečno vžge sicer pa je dobro, da je motor v najvišji prestavi in na vsake toliko časa malo zabrneš zadnje kolo tako,da se mašina obrne vsaj za en obrat, to pa zato da ni vedno(celo zimo) stisnjen-a ista vzmet ventila !

Objavljeno

2. Ničesar ne bom poglabljala. Mam lastno mažo. :P

Objavljeno

Še dobr,da nimam kroma na motorju :grrr

Objavljeno

Čez zimo se bodo vsaj muhe v hladilniku dodobra posušile.

Objavljeno

Če vzamemo navodila od avtomobilov, bo povsod pisalo...., uporabljajte originala čistilna in vzdrževalna sredstva, olja npr. Citroen, Renault, Bmw...itd, itd...

Po vsej verjetnosti proizvaja taka čistila, aditive, olja .... ena, dve, tri tovarne, potem pa vsak pakira v svojo zaščitno znamko...

V vsaki trgovini z avto deli, se da dobiti vrhunske produkte tako za avtomobile, motorje, kosilnice....

Tako, kot predhodniki omenjajo...naj se vozilo opere, osuši, spiha, ter namaže gibljive dele, odklopi aku., pregled hladilne tekočine, če bo motor v NEogrevanem prostoru zimoval.

Nujno pa je, da se vsaj dvakrat ali trikrat mesečno od blizu" malo pogovoriš z motorjem", da ne pozabita eden na drugega hehe.

Objavljeno

Kaj toliko kompliciraš!

1.)Motor se opere z enakim šamponom kot avto,.predhodno očistiš zamaščene dele z kakim topilom ! -sem že oprala.

2.)Obvezno ga osuši(spihaš, obrišeš z jelenovo kožo ali papirjem) in malo zapelji,da se tudi zavore osušijo. -tudi posušila: najprej z jelenovo krpo, potem pa v rebrih in duplinicah spihala. Nrdila 1 kilometer, da so bremze normalno prijele. Suh.

3.)Barvo najbolje zaščitiš tako,da motor pokriješ z kako mehko tkanino ali originalnim prekrivalom za motor. -stoji v sobi in ga vsaketoliko prebožam z rokavičko iz mikrofibre, da ni prašen.

4.)Vse gibljive dele (kjer se pregiblje) stopalke,vzvodi,ročice,pletenice malo podmažeš kaplice olja ali mast v sprey-u. -to me še čaka

5.)Verigo,(če jo imaš) očistiš in jo ponovno namažeš(keten sprey), NIMAM veriga je za pussije

6.)Vse ostale kromirane,luxirane,gumijaste (cevi,čepe,stopalke itd), pocinkane dele pošpricaš z SILIKON spreyem,tudi plastiko,dobiš ga v vseh trgovinah z avto opremo ! Seveda izuzevši sedež ! ! ! Ni pa nek problem saj silikon z vsakim šamponom brez problemov spomladi spereš ! mam shine & go na silikonski osnovi

7.)Odlkjučiš samo minus klemo,lahko ga tudi demontiraš in daš kam kjer nebo pod nulo,ali še bolj enostavno vtičnico in na vzdrževalec akumulatorja ! akumulator sem demontirala, čeprav stoji motor na +23 stopinj, če mi kdo slučajno radiator zapre.

8.) Izmeriš hladilno tekočino (izuzeti zračno hlajeni!) (hvala za tole, sem pomerla na Vespi - ja vodno hlajena je!) za bolj trapaste lahko še napišeš, kaj pomeni "pomerit" ... js sm te sicer razumela, ker okrog tega vedno paničarim.

9.)Razbremeniš pnevmatike, po možnosti na sredinsko stojalo,če te možnosti nimaš potem moraš gume napumpat na 3 At Imam gume na 3 bar + glavno stojalo + podloženo prednje kolo, obe sta razbremenjeni

Tako pripravljen motor bo dobro prezimil,ni pa nič narobe, če je notri akumulator,da se 1X mesečno vžge sicer pa je dobro, da je motor v najvišji prestavi in na vsake toliko časa malo zabrneš zadnje kolo tako,da se mašina obrne vsaj za en obrat, to pa zato da ni vedno(celo zimo) stisnjen-a ista vzmet ventila ! A tako obrnem kolo kot pri nastavljanju ventilov?

Hvala bremzer, super podatki, sam ne vem če si opazil, da si bolj zakompliciral kokr jst :grim

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Koliko časa je lahko odklopljen akumulator da se ne resetira datum v ECU? Ker če to tega pride, je treba spet na tester datum popravit.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Stran 134 v moji knjižici...

Če je bilo vozilo dalj časa odklopljeno z akumulatorja, morate vnesti trenutni datum v kombinacijo instrumentov, da zagotovite brezhibno funkcijo servisnega prikaza.

V zvezi z nastavitvijo datuma se obrnite na specializirano servisno delavnico, najbolje ma partnerja BMW Motorrad

Zdej pa ne vem, meni tole zveni po testerju in nastavljanju datuma prek tega, sicer bi si ob datumski prekoračitvi pač samo prestavil datum nazaj in bi nehalo težit.

Objavljeno

gre kdo v sredo na ribe! ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!