bravolt Objavljeno September 29, 2012 Opozori Objavljeno September 29, 2012 Vrno se nazaj, pa še res je, ni bilo kaj za videt, zato smo jedli dobrega odojka pri Vrsarju.
BAVAREC Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 je pa saj furica da se mal zapelješ srečaš kakega poznanega bmwejca nejcgs in solorider 2
lasagna Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 No, pa se spet kotali....ravno prav, ker mi je ketenspreja zmanjkalo BelaStrela, solorider in Kmet2 3
nofla Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 ... pa še mal sončka iz potepanja po vroči Kreti ... solorider, corser, lasagna in 1 other 4
MiNa Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 (popravljeno) Solo Si se kaj namoču? Popravljeno Oktober 5, 2012. Popravil MiNa
solorider Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Solo Si se kaj namoču? včeraj voda 20 stopinj, sonce 23-24 užival 100 na uro danes uživa Hippo in njegova nedelja in ponedeljek dež, torek sreda močna burja, tako, da so bila to zadnja kopanja. Lp
BelaStrela Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Živjo, v navodilih od motorja piše, da je treba motor pred prezimovanjem negovat z "Original BMW Care Products" ... Ok, men je načeloma vseeno kaj kupim, ker so cene tam tam. O:-) Kokr sm gledala po BMWjevi strani, imajo samo zadeve za avto (ki pa, kokr js vem, za motorje niso primerne). A kdo kaj ve o tem? Sej bi šla na servis prašat, pa jih nočem spet v zadrego spravit. :xx: Drug mesec grem v Munchen in bom v BMW Weltu kupila, če ne drugje. Ne prašte zakaj vztrajam pri BMW originalnih produktih. Sebi ne privoščim dobre kozmetike, motorju pa Aja, rada bi kupila enga hudiča za konzerviranje delov okol motorja, zaščitni premaz za plastike (samo črne) in za lak.
Kmet2 Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Živjo, v navodilih od motorja piše, da je treba motor pred prezimovanjem negovat z "Original BMW Care Products" ... Ok, men je načeloma vseeno kaj kupim, ker so cene tam tam. O:-) Kokr sm gledala po BMWjevi strani, imajo samo zadeve za avto (ki pa, kokr js vem, za motorje niso primerne). A kdo kaj ve o tem? Sej bi šla na servis prašat, pa jih nočem spet v zadrego spravit. :xx: Drug mesec grem v Munchen in bom v BMW Weltu kupila, če ne drugje. Ne prašte zakaj vztrajam pri BMW originalnih produktih. Sebi ne privoščim dobre kozmetike, motorju pa Aja, rada bi kupila enga hudiča za konzerviranje delov okol motorja, zaščitni premaz za plastike (samo črne) in za lak. Šampon za avto je povsem primern ,kot za motor,pazit moraš pri kozmetiki za platišča,saj so čistila za avtomobilska platišča preagresivna in je možnost poškodbe laka.Za plastike je primern Maxibrill,ki ga dobiš na vsakem petrolu,prav tako za električno napeljavo. Za lak je isto dobra polir pasta za avto,samo kupi malo kvalitetnejšo ne najcenejšo,saj je lak na motorju malce bolj občutljiv,sploh če je barva črna.
BelaStrela Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Mah, zdej sm še mal pregledala navodila. Za lak priporočajo BMW Car wax, za plastične dele pa navaden vazelin iz lekarne (sem si ga pred časom namešala pol kilce, diši po malini, bo kr taprav! ) ... Ne me zdej za besedo držat, sam slišala sm da majo nekateri, poudarjam, NEKATERI avtošamponi not vosek in k s tem motor umiješ, lahko nekateri deli preveč drsijo (sedež, gume, tačke). Motor sem itak že oprala z moto-šamponom, ki v reviji Motorrad dobi najbolšo oceno. Zdej je čist ko suza v svoji sobici in bi ga rada še mal konzervirala. Bulldoga špricajo z nekim crown sprejom, ampak ker R nima tolk kroma kokr buldi, ne vem kaj bi...
Kmet2 Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Ja,ja je tolk voska da sem že dvakrat z motorja padu :grim krucymucy 1
BelaStrela Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Očitno si zelo lepljiv :naughty: Kmet2 1
branko1 Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 :kva2: :kva2: Vazelin iz lekarne (in to dišeči) se uporablja za "poglabljanje" raznoraznih stikov pri ljudeh - ne pa za mazanje "prdulje" BMWRIDER, ataIBA, Kmet2 in 1 other 4
BelaStrela Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 1. Namešala sm si ga sama, je pa res, da je bil osnova beli lekarniški vazelin, ki sem mu dodala maščobnokislinski izvleček maline. Dolgčas mi je bilo na farmacevtskih dnevih. 2. Ničesar ne bom poglabljala. Mam lastno mažo. 3. RTFM! : Laying up the motorcycle Clean the motorcycle. Remove the battery. Spray the brake and clutch lever pivots, the side stand pivots and the centre stand pivots (if the motorcycle is fitted with a centre stand) with a suitable lubricant. Coat bright metal and chromeplated parts with an acid-free grease (e.g. Vaseline). Stand the motorcycle in a dry room in such a way that there is no load on either wheel. Before laying the vehicle up out of use, have the engine oil and the oil filter element changed by a specialist workshop, preferably an authorised BMW Motorrad dealer. Combine work for laying up/restoring to use with a BMW service or inspection. Restoring motorcycle to use Remove the protective wax coating. Clean the motorcycle. Install a charged battery. Before starting: work through the checklist.
Bremzer Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Mah, zdej sm še mal pregledala navodila. Za lak priporočajo BMW Car wax, za plastične dele pa navaden vazelin iz lekarne (sem si ga pred časom namešala pol kilce, diši po malini, bo kr taprav! ) ... Ne me zdej za besedo držat, sam slišala sm da majo nekateri, poudarjam, NEKATERI avtošamponi not vosek in k s tem motor umiješ, lahko nekateri deli preveč drsijo (sedež, gume, tačke). Motor sem itak že oprala z moto-šamponom, ki v reviji Motorrad dobi najbolšo oceno. Zdej je čist ko suza v svoji sobici in bi ga rada še mal konzervirala. Bulldoga špricajo z nekim crown sprejom, ampak ker R nima tolk kroma kokr buldi, ne vem kaj bi... Kaj toliko kompliciraš! 1.)Motor se opere z enakim šamponom kot avto,.predhodno očistiš zamaščene dele z kakim topilom ! 2.)Obvezno ga osuši(spihaš, obrišeš z jelenovo kožo ali papirjem) in malo zapelji,da se tudi zavore osušijo. 3.)Barvo najbolje zaščitiš tako,da motor pokriješ z kako mehko tkanino ali originalnim prekrivalom za motor. 4.)Vse gibljive dele (kjer se pregiblje) stopalke,vzvodi,ročice,pletenice malo podmažeš kaplice olja ali mast v sprey-u. 5.)Verigo,(če jo imaš) očistiš in jo ponovno namažeš(keten sprey), 6.)Vse ostale kromirane,luxirane,gumijaste (cevi,čepe,stopalke itd), pocinkane dele pošpricaš z SILIKON spreyem,tudi plastiko,dobiš ga v vseh trgovinah z avto opremo ! Seveda izuzevši sedež ! ! ! Ni pa nek problem saj silikon z vsakim šamponom brez problemov spomladi spereš ! 7.)Odlkjučiš samo minus klemo,lahko ga tudi demontiraš in daš kam kjer nebo pod nulo,ali še bolj enostavno vtičnico in na vzdrževalec akumulatorja ! 8.) Izmeriš hladilno tekočino (izuzeti zračno hlajeni!) 9.)Razbremeniš pnevmatike, po možnosti na sredinsko stojalo,če te možnosti nimaš potem moraš gume napumpat na 3 At Tako pripravljen motor bo dobro prezimil,ni pa nič narobe, če je notri akumulator,da se 1X mesečno vžge sicer pa je dobro, da je motor v najvišji prestavi in na vsake toliko časa malo zabrneš zadnje kolo tako,da se mašina obrne vsaj za en obrat, to pa zato da ni vedno(celo zimo) stisnjen-a ista vzmet ventila ! Kmet2, yamaha2025, Pips in 1 other 4
basbas Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 2. Ničesar ne bom poglabljala. Mam lastno mažo. umetnica51 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Še dobr,da nimam kroma na motorju :grrr
krucymucy Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Čez zimo se bodo vsaj muhe v hladilniku dodobra posušile. yamaha2025 1
yamaha2025 Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Če vzamemo navodila od avtomobilov, bo povsod pisalo...., uporabljajte originala čistilna in vzdrževalna sredstva, olja npr. Citroen, Renault, Bmw...itd, itd... Po vsej verjetnosti proizvaja taka čistila, aditive, olja .... ena, dve, tri tovarne, potem pa vsak pakira v svojo zaščitno znamko... V vsaki trgovini z avto deli, se da dobiti vrhunske produkte tako za avtomobile, motorje, kosilnice.... Tako, kot predhodniki omenjajo...naj se vozilo opere, osuši, spiha, ter namaže gibljive dele, odklopi aku., pregled hladilne tekočine, če bo motor v NEogrevanem prostoru zimoval. Nujno pa je, da se vsaj dvakrat ali trikrat mesečno od blizu" malo pogovoriš z motorjem", da ne pozabita eden na drugega hehe.
BelaStrela Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Kaj toliko kompliciraš! 1.)Motor se opere z enakim šamponom kot avto,.predhodno očistiš zamaščene dele z kakim topilom ! -sem že oprala. 2.)Obvezno ga osuši(spihaš, obrišeš z jelenovo kožo ali papirjem) in malo zapelji,da se tudi zavore osušijo. -tudi posušila: najprej z jelenovo krpo, potem pa v rebrih in duplinicah spihala. Nrdila 1 kilometer, da so bremze normalno prijele. Suh. 3.)Barvo najbolje zaščitiš tako,da motor pokriješ z kako mehko tkanino ali originalnim prekrivalom za motor. -stoji v sobi in ga vsaketoliko prebožam z rokavičko iz mikrofibre, da ni prašen. 4.)Vse gibljive dele (kjer se pregiblje) stopalke,vzvodi,ročice,pletenice malo podmažeš kaplice olja ali mast v sprey-u. -to me še čaka 5.)Verigo,(če jo imaš) očistiš in jo ponovno namažeš(keten sprey), NIMAM veriga je za pussije 6.)Vse ostale kromirane,luxirane,gumijaste (cevi,čepe,stopalke itd), pocinkane dele pošpricaš z SILIKON spreyem,tudi plastiko,dobiš ga v vseh trgovinah z avto opremo ! Seveda izuzevši sedež ! ! ! Ni pa nek problem saj silikon z vsakim šamponom brez problemov spomladi spereš ! mam shine & go na silikonski osnovi 7.)Odlkjučiš samo minus klemo,lahko ga tudi demontiraš in daš kam kjer nebo pod nulo,ali še bolj enostavno vtičnico in na vzdrževalec akumulatorja ! akumulator sem demontirala, čeprav stoji motor na +23 stopinj, če mi kdo slučajno radiator zapre. 8.) Izmeriš hladilno tekočino (izuzeti zračno hlajeni!) (hvala za tole, sem pomerla na Vespi - ja vodno hlajena je!) za bolj trapaste lahko še napišeš, kaj pomeni "pomerit" ... js sm te sicer razumela, ker okrog tega vedno paničarim. 9.)Razbremeniš pnevmatike, po možnosti na sredinsko stojalo,če te možnosti nimaš potem moraš gume napumpat na 3 At Imam gume na 3 bar + glavno stojalo + podloženo prednje kolo, obe sta razbremenjeni Tako pripravljen motor bo dobro prezimil,ni pa nič narobe, če je notri akumulator,da se 1X mesečno vžge sicer pa je dobro, da je motor v najvišji prestavi in na vsake toliko časa malo zabrneš zadnje kolo tako,da se mašina obrne vsaj za en obrat, to pa zato da ni vedno(celo zimo) stisnjen-a ista vzmet ventila ! A tako obrnem kolo kot pri nastavljanju ventilov? Hvala bremzer, super podatki, sam ne vem če si opazil, da si bolj zakompliciral kokr jst :grim
krucymucy Objavljeno Oktober 22, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2012 (popravljeno) Koliko časa je lahko odklopljen akumulator da se ne resetira datum v ECU? Ker če to tega pride, je treba spet na tester datum popravit. Popravljeno Oktober 22, 2012. Popravil krucymucy
krucymucy Objavljeno Oktober 22, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2012 Stran 134 v moji knjižici... Če je bilo vozilo dalj časa odklopljeno z akumulatorja, morate vnesti trenutni datum v kombinacijo instrumentov, da zagotovite brezhibno funkcijo servisnega prikaza. V zvezi z nastavitvijo datuma se obrnite na specializirano servisno delavnico, najbolje ma partnerja BMW Motorrad Zdej pa ne vem, meni tole zveni po testerju in nastavljanju datuma prek tega, sicer bi si ob datumski prekoračitvi pač samo prestavil datum nazaj in bi nehalo težit.
solorider Objavljeno Oktober 22, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2012 gre kdo v sredo na ribe! lajbn 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se