Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo BMWjaši,

na R850Ru mam že ene 5 let skos enak tip gum: Dunlop Roadsmart II, zadnja je 160/60 zr 18, moram potrkat, odlična! Ampak me vseeno zanima, kaj drugi radirate, ma kdo michelin, continental, metzeler? Baje je michelin cenejša in boljša, je to res? :) Mnogi prisegajo na continental.

 

Hvala za odgovore,

LP ,D

Objavljeno

Heh,

 

Rxxx(x)R je tuki gor kar rariteta. Js gulim Metzeler Z8 na R1200R že drugi komplet, zelo zadovoljna.

Objavljeno

Zdravo BMWjaši,

na R850Ru mam že ene 5 let skos enak tip gum: Dunlop Roadsmart II, zadnja je 160/60 zr 18, moram potrkat, odlična! Ampak me vseeno zanima, kaj drugi radirate, ma kdo michelin, continental, metzeler? Baje je michelin cenejša in boljša, je to res? :) Mnogi prisegajo na continental.

 

Hvala za odgovore,

LP ,D

Conti Road Attack :notworthy: drži od nove do senzorjev,napram Metzeler,ki sem jih vozil.Do polovice odlične ,zatem :surrender: ,prav tako Mischelin,proti koncu plastična,potrebuje veliko segrevanja,ko pa zapade dež je pa kap :(

Objavljeno

Pozdravljeni

Bom še v tej temi objavil...več glav več ve  :OK:

 

Imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla!

 

PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo.

 

LP

Objavljeno

 

Pozdravljeni

Bom še v tej temi objavil...več glav več ve  :OK:

 

Imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla!

 

PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo.

 

LP

 

Najprej preveri mikro stikalo stranske tačke,to stikalo večkrat povzroča nevšečnosti.Lepo bi bilo če bi napako bolj natančno opisal naprimer,ko motor crkne in se ustaviš gori kontak ali ne, če negori bi bila lahko kontakt plošča ključavnice,če kontakt ko se motor ustavi gori in delajo npr:žmigavci zavorne luči itd. potem je ključavnica vredu.Če ti ti moji nasveti nebodo nič pomagali bi ti svetoval obisk dobrega servisa npr. (Valantinčič Grosuplje) saj dober delavniški tester bo pokazal napako saj se določene napake v računalniku  memorirajo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bremzer,sem vesel ,da si se spet vrnil,tehnično podkovanih ljudi je na tem forumu premalo :OK:

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

Pozdravljeni

Bom še v tej temi objavil...več glav več ve  :OK:

 

Imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla!

 

PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo.

 

LP

 

Sem mal pobrskal po tujih forumih in našel naslednje:

 

Wenn der EWS Fehler im Display leuchtet, ist zu 99% die Ringantenne defekt und der Schlüssel wird nicht mehr erkannt.

 

Prevedeno - če se ti pojavi EWS napis na displaju je 99% sigurno da je šla antena na ključavnici.

Našel sem pa tudi, da majo za letnik 2013 tovarniško akcijo, ker so problemi z stiklalom stranskega stojala. Poklič na uraden servis in jim povej šasijo, oni ti pa morjo povedat če maš kakšno akcijo na otorju.

 

Mam GS 911 in sem zlo zadovoljen z njim, počas bo že treba upgrejdat v Proffesional verzjo, vsekakor pa ti bo pokazal napako.

Objavljeno

Najprej hvala za pomoč.

 

Jaz tud sumim anteno ključavnice, samo mi je zanimivo da sem govoril z nekaj avtoelektričarji in vsi pravijo da kodo ključa prebere takrat ko daš kontakt, da če se pa zadeva pokvari med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Se je pa napaka EWS pojavila sam za kako sekundo ko sem štartal motor.  

 

Pa še vprašanje okorg GS 911. Ali se da iz GS 911 enthusiast verzijo upgrejdat v profesional verzijo?

Objavljeno

 

Najprej hvala za pomoč.

 

Jaz tud sumim anteno ključavnice, samo mi je zanimivo da sem govoril z nekaj avtoelektričarji in vsi pravijo da kodo ključa prebere takrat ko daš kontakt, da če se pa zadeva pokvari med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Se je pa napaka EWS pojavila sam za kako sekundo ko sem štartal motor.  

 

Pa še vprašanje okorg GS 911. Ali se da iz GS 911 enthusiast verzijo upgrejdat v profesional verzijo?

 

za 160 U$ zmeraj.

Objavljeno

A kdo slučajno ve za kakšnega zbitega rocksterja, oz samo motor? Kolegu so zdrseli ležaji na glavni gredi in išče motorni del.

 

Hvala!

Objavljeno

Js pa rabim sklopko za R1200R. Lahko izrabljeno, samo lamele. 

Objavljeno

Mah bom kr na servisu rekla, da mi dajo eno znucano. Đabe :P

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Danes dobil GS 911. Za enkrat super stvarca. Mal me moti ker ne moreš na android verziji opravljati vseh funkcij (naprimer reset service reminderja). Mi je pa javil napako na gear position potentiometer, vendar pravi da sedaj ni več prisotna. Verjetno pa to nima veze s tem, da se mi motor med vožnjo ustavi???

 

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

pozdravček sem kar tako uletu tle gor pa me zanima kje bi dobil slovenska navodila za gs 1200 adventure l- 2009 lahko tudi samo za prekopirat lp sandi

Objavljeno

Pozdravljen,

 

Jaz jih imam v e-obliki in ti jih lahko pošljem, potem pa jih boš - če boš hotel - izpisal sam.

Prosim pošlji mi e-naslov.

 

L.P. Ivo

Objavljeno

Si ti bil tam?

Ja, sem šel pogledat. Kot edini gost iz "tujine" sem bil deležen kar nekaj šnopsov pa pirov. Muzika zelo v redu, folk tudi, plac super. Lokalni zastopnik je privlekel ene 20 testnih motorjev, cunje, kataloge in še kaj. Cene hrane kot pri nas, pir malenkost dražji. Seveda je veliko ljudi šlo raje na Bikeweek in je bilo tukaj ravno 1/3 pričakovanega obiska.

Bilo je tudi dovolj starih jajc, tako da me ni bilo sram.

Objavljeno

Ja, sem šel pogledat. Kot edini gost iz "tujine" sem bil deležen kar nekaj šnopsov pa pirov. Muzika zelo v redu, folk tudi, plac super. Lokalni zastopnik je privlekel ene 20 testnih motorjev, cunje, kataloge in še kaj. Cene hrane kot pri nas, pir malenkost dražji. Seveda je veliko ljudi šlo raje na Bikeweek in je bilo tukaj ravno 1/3 pričakovanega obiska.

Bilo je tudi dovolj starih jajc, tako da me ni bilo sram.

 

Sem iskal včeraj tole... (zaj...., ker si nisem doma na plonk ceglc zapisal kraja :wallbash:), pa nisem našel. Krožil sem tam okrog - Gamlitz, Obervogau, Wagna, Leibnitz in nazaj skozi Wies do Eibiswalda...v upanju, da bom videl kakšno tablo, plakat, puščico,....spraševal (folk ni imel pojma o tem).... :?

 

Jah nč, pol pa na zahod - pogledat "drekpumparje" :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Tole bo ena zlehnoba tale S1000S :evilgrin:

 

Malo prej sem bral o direktni konkurenci, ki jo bodo izdelovali par sto kilometrov stran, v Mattighofnu, 1300ccm V2 180KM.

Popravljeno . Popravil krucymucy

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!