Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem ampak se mi zdi da sodeluješ tu pri nas in čakaš VIP povabilo :P......vse se vrača vse se plača :lol:

 

Že svojmu mopedu nimam cajta zamenjat zavornih ploščic, kje bom še k vam hodil, pa vam kardane serviseral, tako dober pa spet nisem....aja ups ti niti kardana nimaš, tvoj mali gs,ek že mal na versysa liči :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Že svojmu mopedu nimam cajta zamenjat zavornih ploščic, kje bom še k vam hodil, pa vam kardane serviseral, tako dober pa spet nisem....aja ups ti niti kardana nimaš, tvoj mali gs,ek že mal na versysa liči :P

Hehe, nč bat, saj ti bodo ploščice same odpadle, pa še kak šrouf zraven :)

Objavljeno

Tura 14-15.6? Prespimo kje?

 

Bom na morju, tako da drugič...

Objavljeno

Tud jst bom na morju, sem pa drugič, mogoče naslednji vikend.

Objavljeno

Če bo ta vikend kaj lepega vremena, bi se lahk kam peljali, predlagam nekam na čevape:

NM-Metlika-Karlovac-Velika kladuša /Čevapi in janjetina "Kod Abida"/

-Slunj in nazaj

Objavljeno

Če bo ta vikend kaj lepega vremena, bi se lahk kam peljali, predlagam nekam na čevape:

NM-Metlika-Karlovac-Velika kladuša /Čevapi in janjetina "Kod Abida"/

-Slunj in nazaj

 

Zelo dobra ideja :) Ne vem pa še, če ne bom na štajerskem koncu za vikend, brez motorja :( Se slišmo do konc tedna.

Objavljeno

Če bo ta vikend kaj lepega vremena, bi se lahk kam peljali, predlagam nekam na čevape:

NM-Metlika-Karlovac-Velika kladuša /Čevapi in janjetina "Kod Abida"/

-Slunj in nazaj

Lahko pa zadevo zrealiziramo na praznik 25. junija ko smo doma /seveda če ne bo kdo kje na jadranki/, predlogi na plano!

Objavljeno

Zgleda da od našega izleta ne bo nč, zato: jst  SE NE GREM VEČ!

Objavljeno

BO! Ne vrži še motorja v koruzo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja in pol bo en bolj pameten za šankom kot drug :lol:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zivjo banda,

rabil bi en nasvet, glede F650GS  Dakar l.2001, prijatla malo zajebava masina in sicer nima moci v nizjih obratih. Tam od minimuma pa do kakih 3.500 obratov, dejansko nima moci...ce se vozim pocasi po ravnici, in dam gas, se matra, cuka, in zelo pocasi pospesuje, pol ko pride tam nekje po 3.500 obratov pa povlece. Recimo ze speljat v mali klanec je tezko, je treba res precej nabit po obratih da lahko pocasi speljes. Je imel kdo kake podobne izkusnje? Svecka zgleda vredu, lambda sonda je nova in je vredu, prek gs911 ne najde napak, potenciometer lopute zraka (gasa) deluje vredu, filter zraka je cist.. .) Je kaka enostavna moznost preverit pumpo bencina in injektor? 

 

LP.

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zivjo banda,

rabil bi en nasvet, glede F650GS  Dakar l.2001, prijatla malo zajebava masina in sicer nima moci v nizjih obratih. Tam od minimuma pa do kakih 3.500 obratov, dejansko nima moci...ce se vozim pocasi po ravnici, in dam gas, se matra, cuka, in zelo pocasi pospesuje, pol ko pride tam nekje po 3.500 obratov pa povlece. Recimo ze speljat v mali klanec je tezko, je treba res precej nabit po obratih da lahko pocasi speljes. Je imel kdo kake podobne izkusnje? Svecka zgleda vredu, lambda sonda je nova in je vredu, prek gs911 ne najde napak, potenciometer lopute zraka (gasa) deluje vredu, filter zraka je cist.. .) Je kaka enostavna moznost preverit pumpo bencina in injektor? 

 

LP.

Kako ste potem rešli problem z F-om?

Objavljeno

Zdravo,

Kam bi lahko šel kupit/ali kje bi naročil novo "zajlo za gas"? 

Danes mi je namreč počila v Logarski dolini na R850R, 2001.

 

Hvala za odgovor in uspešen pričetek tedna,

LP, Dejan

Objavljeno

Zdravo,

Kam bi lahko šel kupit/ali kje bi naročil novo "zajlo za gas"? 

Danes mi je namreč počila v Logarski dolini na R850R, 2001.

 

Hvala za odgovor in uspešen pričetek tedna,

LP, Dejan

Najbolje da kupiš originalno,kajti niso vse pletenice enake.Jaz bi jo naročil po povzetju pri Valentinčiču -Grosuplje.

Objavljeno

Zivjo banda,

rabil bi en nasvet, glede F650GS  Dakar l.2001, prijatla malo zajebava masina in sicer nima moci v nizjih obratih. Tam od minimuma pa do kakih 3.500 obratov, dejansko nima moci...ce se vozim pocasi po ravnici, in dam gas, se matra, cuka, in zelo pocasi pospesuje, pol ko pride tam nekje po 3.500 obratov pa povlece. Recimo ze speljat v mali klanec je tezko, je treba res precej nabit po obratih da lahko pocasi speljes. Je imel kdo kake podobne izkusnje? Svecka zgleda vredu, lambda sonda je nova in je vredu, prek gs911 ne najde napak, potenciometer lopute zraka (gasa) deluje vredu, filter zraka je cist.. .) Je kaka enostavna moznost preverit pumpo bencina in injektor? 

 

LP.

Ta problem z slabim pospeševanjem si verjetno že rešil je pa sigurno bil defekten eden od halodajalcev-impulzator,kajti kolikor je meni ta mašina poznana pošilja prvi hal do 3500o/min impulze na modul vžiga drudi pa nad 3500o/min.

Objavljeno

...koliko stvari potem še lahko nagaja pri pospeševenju ali nemirnem teku?

...potenciometer, lambda sonda, halodajalec-impulzator, cinšpula...oz., kako se ve, kaj je potrebno zamenjat?

Objavljeno

Najbolje da kupiš originalno,kajti niso vse pletenice enake.Jaz bi jo naročil po povzetju pri Valentinčiču -Grosuplje.

Valda, čim bolj original ... Je pa res da je težko najt zajlo na spletnih trgovinah, vsi sam japanske dele prodajejo :( Škoda, jaz bi naročil, dobil domov, šrouf šrouf in to je to.

Hvala za odgovor.

Objavljeno (popravljeno)

...koliko stvari potem še lahko nagaja pri pospeševenju ali nemirnem teku?

...potenciometer, lambda sonda, halodajalec-impulzator, cinšpula...oz., kako se ve, kaj je potrebno zamenjat?

Pogoj da se odkrije prikrita napaka je:dober pooblaščen servis,izšolan mehanik+delavniški računalnik, :grim

Ps;še zdaleč nisi vseh stvari navedei in tudi jaz jih ne bom npr: zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Kako ste potem rešli problem z F-om?

 

Nismo se resli.

 

Ta problem z slabim pospeševanjem si verjetno že rešil je pa sigurno bil defekten eden od halodajalcev-impulzator,kajti kolikor je meni ta mašina poznana pošilja prvi hal do 3500o/min impulze na modul vžiga drudi pa nad 3500o/min.

 

V BMW prirocniku za serviserje,  je naveden samo en dajalec impulzov pri alternatorju. Verjetno je edina varjanta, da se ga izkljuci iz liste problemov samo ta, da se kupi novega in zamenja.

 

Pogoj da se odkrije prikrita napaka je:dober pooblaščen servis,izšolan mehanik+delavniški računalnik, :grim

Ps;še zdaleč nisi vseh stvari navedei in tudi jaz jih ne bom npr: zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd.

 

Ja, to drzi. Ce imas v zepu viska €. Mesec dni pred tem, ko mu je motor zacel trukirat, je bil nazadnje na pooblascenem bmw servisu (redni servis + ostale "napake" ki jih je serviser nasel na motorju, med drugim vodna pumpa) , kjer je porabil 550€, pa ze takrat mu je serviser reku, da se mu zdi, da ne dela optimalno na 3k obratih. Ni pa vedu ne kje ne zakaj ne kako.  (Motor je morda vreden 2k€?)  Tako prikrito napako odpravjajo enako kot bi mi...narocit sumljiv kos, in ce je pravi super, ce ni, narocit se drugi kos...seveda na koncu so vsi "fuc" in vse placas. Ti starejsi motorji imajo zelo svoh racunalisko pokrito obmocje napak, tako da si serviser z racunalnikom bolj malo pomaga. gs-911 tester imam tudi sam, tako da parametre ki jih pokaze lahko tudi sami vidmo.

 

Ostalo je samo se meritev tlaka bencina (po regulatorju ki je v filtru bencina in pred regulatorjem, da se izkljuci se regulator tlaka in/ali pumpo), ter injektor. Ce bo vse to OK, bo verjetno prva najcenejsa varjanta menjat dajalec impulzov. Ne vem, ali je mozno da dajalec impulzov "slabo dela"? To bi moralo biti magnetno stikalo, in logicno bi blo, da dela ali pa ne dela. Kakorkoli, hvala za vse info in ideje. Seveda so dobrodosle.

 

Ne vem ce je slucaj ali ne, ampak moj r1200st, kupljen iz druge roke, je bil od dneva nakupa redno servisiran le od mene, in v 50kkm kolikor sva skupaj prepotovala, ni nikoli niti zakasljal. F800S, ki sem ga imel prej, sem vozil na pooblascen servis...no tisti je bil pa zal drugacna zgodba (vec v drugi temi).  Morda slucaj, morda pa ne. Sam bi na BMW pooblascen servis vozil motor samo dokler bi bil v tovarniski garanciji.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!