Skoči na vsebino

BMW-jaši


Priporočene objave

Potem se pa opravičujem za smetenje, ne spremljam te teme, tako da ne vem kaj je bilo in kaj ne :) Se mi je zdel zgolj domiselen clip, pa ne zato ker je BMW, je čisto vseeno katera znamka bi bila :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem se imel namena oglasit na pero-tove poste, pa mi žilca ne da mira. Ker tudi nduro, nekaj sprašuje o GS-u mogoče tudi kak stavek za njega, seveda pa še za ostale kak cukerček.

Torej

1. imeti motor je precej podobno, kot imeti hišo ali pa avto ali pa....

2. po starem srbskem reku "svaki cigan svoga konja hvali" se v glavnem ljudje o tistem, kar posedujemo radi pozitivno razgovorimo, manj je takih, ki se jim zadeva zameri in jo tudi pokritizirajo.

3. če že kritiziramo tisto kar imamo, rajši kritiziramo stvari manjše stvarne vrednosti, kot tiste dražje

in sedaj k pjero-tu . Tak način izražanja razočaranja nad določeno stvarjo, v njegovem primeru BMW-jem, ima po moje lahko le nekdo, ki je bil več kot "življensko" razočaran zaradi tega (poglej primer bambija61, ki se kljub vsemu, še danes vesel vozi z BMW-jem), ali pa nekdo, ki ima več ali manj psihične težave že sam s seboj.

Lahko namreč razumem, da nekdo "popljuva", določeno stvar v enem ali dveh postih, da pa se tak način komunikacije vleče že mesece pač ne.

Torej dragi forumaš pjero, brez zamere. Če ti je BMW kaj tako hudega storil, podeli z nami to tvojo zgodbo, če pa se ti le zdi "jajc" od motorja utihni, ker nisi prav nič duhovit, prej izgledaš malo omejen.

za nduro-ta, ki je preizkušal GS, pa takole. BMW-jevi bokserji, so motorji z bogato tradicijo, ki izvira iz sredine prejšnjega stoletja. BMW ohranja tako zasnovo motorjev, zaradi nas , ljubiteljev klasike in ne zaradi tega, ker nebi znal narediti drugačnih motorjev. Za tiste druge je na voljo K serija.

Bokser je namenjen ljubiteljem tega motorja in dejstvo je, da nas ni malo. To dokazujejo prodajne številke, in ravno GS ima med vsemi bokserji največ privržencev. Res je, da je menjalnik glasen in da se čutijo med vožnjo vibracije, a kogar to moti, bo pač izbral enega od japoncev in se ravno tako ali bolje kot mi z bokserji, vozil brez teh "nevšečnosti". Če bi BMW na trg poslal bokserja, katerega menjalnik nebi škrtal in katerega motor nebi povzročal nobenih vibracij in ostalih svojstev sedanjega bokserja, bi prenekateri BMW-jaš malo postrani gledal na to, kot na poceni kopijo nekega japonca. BMW-jev bokser mora imeti vibracije in njegov menjalnik mora biti glasen. Tak je in takega obožujemo, kar dokazujejo kot sem že zapisal prodajne številke.

Če se odpraviš v italijo preko nekaj dolomitskih prelazov in malo opazuješ tipe motorjev, ki jih srečuješ je situacija približno takšna

25-30 % od vseh motorjev je GS ov

50-60 % od vseh motorjev je BMW-jev

ostalih 40 % so ostale znamke motorjev

Torej, BMW-ja izbere tisti, ki mu sama znamka BMW nekaj pomeni (pa tu ne gre za prestiž, saj tako dragi in nedostopni BMW-ji niso), pomeni kot ikona, spomin na "stare čase" , mogoče tudi na mladost, saj je večina voznikov BMW-jev le že nekje nad 30 ali 40 letom.

Kakorkoli, sam vozim BMW-ja, ker mi pomeni to, o čemer sem pisal zgoraj. Že kot otroka so me ti motorji očarali in privržen sem jim še sedaj. Seveda pa je veliko znamk motociklov in modelov, ki dosegajo in presegajo možnosti bokserja, ampak zaradi njegovih "zmožnosti" ga ne kupuje prav veliko ljudi. Za ljubitelja je BMW več kot motor. Za nekoga, ki ga zanimajo le gole karakteristike, je verjetno boljša izbira kakšen japonec, saj ti lahko primerjava KS/KG/EUR/... da veliko več kot BMW.

Odločitev je v rokah posameznika, a ne poznam jih prav veliko, ki bi BMW-ja vozili (ne samo peljali) in bi bili nad njim zelo razočarani .

Na srečo, smo si ljudje in nas okusi zelo različni, saj bi bil sicer svet presneto pust, proizvajalci pa to s pridom izkoriščajo in nam ponujajo tisoče in tisoče možnosti na izbiro.

Pa dober nakup in srečno vožnjo ti želim, neglede na to s katerim motorjem se boš vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bil bil brez motorja in v dvomih, se bi po tem postu sigurno veliko lažje odločil za nemca. Tudi jas sem ga kupil iz nekaj zgoraj navedenih dejstev, ne zgolj zato ker je nemec.

BMW-jevi bokserji, so motorji z bogato tradicijo, ki izvira iz sredine prejšnjega stoletja - 1923 R32.

post-12240-1213112317.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem se imel namena oglasit na pero-tove poste, pa mi žilca ne da mira. Ker tudi nduro, nekaj sprašuje o GS-u mogoče tudi kak stavek za njega, seveda pa še za ostale kak cukerček.

Torej

1. imeti motor je precej podobno, kot imeti hišo ali pa avto ali pa....

2. po starem srbskem reku "svaki cigan svoga konja hvali" se v glavnem ljudje o tistem, kar posedujemo radi pozitivno razgovorimo, manj je takih, ki se jim zadeva zameri in jo tudi pokritizirajo.

3. če že kritiziramo tisto kar imamo, rajši kritiziramo stvari manjše stvarne vrednosti, kot tiste dražje

.

.

.

.

.

Lepa beseda lepo mesto najde!!! :yes: :yes: :yes:

...ampak niso vsi tako dovzetni za take stvari :naughty: ...ali kot pravijo "sto ljudi - sto čudi" :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem

Ko sem pred 21 leti prodal (žrtvoval) svojega R50/5, ker sem krvavo potreboval denar za začetek samostojnega življenja in poslovne kariere, sem že vnaprej vedel, ko sem ga še zadnjič videl, da ga odkupim nazaj, če ga le najdem takoj, ko si bom to lahko privoščil. Pretekla so leta in prišel je čas, ko se v življenju nekaj premakne. Otroci vsaj toliko odrastejo, da so do neke mere samostojni. Postaviš se na noge v vseh pogledih in naposled malo zadihaš, takrat se želja podžge in to je pravi čas za nakup. Ko sem pred leti prvič zagledal R1200C, ki je do neke mere podoben mojemu staremu, vendar izdatno posodobljen pa še vedno z žarom zlatih časov motorizma, sem vedel, to je to kar si želim. Kot pa vsi dobro veste PRAVa želja vedno najde pot. Tisti, ki je nima pa najde izgovore.

Kaj je to BMW?? Zame - ljubezen na prvi pogled.

Ni pojasnila, gre zgolj za filing in del moje mladosti, ki mi jo motor, verjel ali ne zopet pričara v vsem žaru še posebej kadar se dobimo v tako prijetni družbi kot je bila v nedeljo.

Pozdrav novemu forumašu Djoser-ju :yea1: :OK:

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem

Ko sem pred 21 leti prodal (žrtvoval) svojega R50/5, ker sem krvavo potreboval denar za začetek samostojnega življenja in poslovne kariere, sem že vnaprej vedel, ko sem ga še zadnjič videl, da ga odkupim nazaj, če ga le najdem takoj, ko si bom to lahko privoščil. Pretekla so leta in prišel je čas, ko se v življenju nekaj premakne. Otroci vsaj toliko odrastejo, da so do neke mere samostojni. Postaviš se na noge v vseh pogledih in naposled malo zadihaš, takrat se želja podžge in to je pravi čas za nakup. Ko sem pred leti prvič zagledal R1200C, ki je do neke mere podoben mojemu staremu, vendar izdatno posodobljen pa še vedno z žarom zlatih časov motorizma, sem vedel, to je to kar si želim. Kot pa vsi dobro veste PRAVa želja vedno najde pot. Tisti, ki je nima pa najde izgovore.

Kaj je to BMW?? Zame - ljubezen na prvi pogled.

Ni pojasnila, gre zgolj za filing in del moje mladosti, ki mi jo motor, verjel ali ne zopet pričara v vsem žaru še posebej kadar se dobimo v tako prijetni družbi kot je bila v nedeljo.

Pozdrav novemu forumašu Djoser-ju :yea1: :OK:

LP

Nikola Tesla

Hvala za pozdrave.Bom prodal hondo in kupu BMW. :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pozdrave.Bom prodal hondo in kupu BMW. :wub:

Ne rabiš, ker so meni vsi motorji všeč in vsakega rad pogledam, zaljubil sem se pač samo v enga (motor prosim, da si nebi kdo kaj mislil. haha).

Važno je kakšen je človek! Če uživaš na Hondi, ko se voziš v skupini z samimi Bmwji potem si že pravi. To pomeni, da rad uživaš na relativno varen način. Se držimo omejitev še posebej v naseljih. Če te to ne moti vabljen in vedno dobrodošel.

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem se imel namena oglasit na pero-tove poste, pa mi žilca ne da mira. Ker tudi nduro, nekaj sprašuje o GS-u mogoče tudi kak stavek za njega, seveda pa še za ostale kak cukerček.

Torej

1. imeti motor je precej podobno, kot imeti hišo ali pa avto ali pa....

2. po starem srbskem reku "svaki cigan svoga konja hvali" se v glavnem ljudje o tistem, kar posedujemo radi pozitivno razgovorimo, manj je takih, ki se jim zadeva zameri in jo tudi pokritizirajo.

3. če že kritiziramo tisto kar imamo, rajši kritiziramo stvari manjše stvarne vrednosti, kot tiste dražje

in sedaj k pjero-tu . Tak način izražanja razočaranja nad določeno stvarjo, v njegovem primeru BMW-jem, ima po moje lahko le nekdo, ki je bil več kot "življensko" razočaran zaradi tega (poglej primer bambija61, ki se kljub vsemu, še danes vesel vozi z BMW-jem), ali pa nekdo, ki ima več ali manj psihične težave že sam s seboj.

Lahko namreč razumem, da nekdo "popljuva", določeno stvar v enem ali dveh postih, da pa se tak način komunikacije vleče že mesece pač ne.

Torej dragi forumaš pjero, brez zamere. Če ti je BMW kaj tako hudega storil, podeli z nami to tvojo zgodbo, če pa se ti le zdi "jajc" od motorja utihni, ker nisi prav nič duhovit, prej izgledaš malo omejen.

za nduro-ta, ki je preizkušal GS, pa takole. BMW-jevi bokserji, so motorji z bogato tradicijo, ki izvira iz sredine prejšnjega stoletja. BMW ohranja tako zasnovo motorjev, zaradi nas , ljubiteljev klasike in ne zaradi tega, ker nebi znal narediti drugačnih motorjev. Za tiste druge je na voljo K serija.

Bokser je namenjen ljubiteljem tega motorja in dejstvo je, da nas ni malo. To dokazujejo prodajne številke, in ravno GS ima med vsemi bokserji največ privržencev. Res je, da je menjalnik glasen in da se čutijo med vožnjo vibracije, a kogar to moti, bo pač izbral enega od japoncev in se ravno tako ali bolje kot mi z bokserji, vozil brez teh "nevšečnosti". Če bi BMW na trg poslal bokserja, katerega menjalnik nebi škrtal in katerega motor nebi povzročal nobenih vibracij in ostalih svojstev sedanjega bokserja, bi prenekateri BMW-jaš malo postrani gledal na to, kot na poceni kopijo nekega japonca. BMW-jev bokser mora imeti vibracije in njegov menjalnik mora biti glasen. Tak je in takega obožujemo, kar dokazujejo kot sem že zapisal prodajne številke.

Če se odpraviš v italijo preko nekaj dolomitskih prelazov in malo opazuješ tipe motorjev, ki jih srečuješ je situacija približno takšna

25-30 % od vseh motorjev je GS ov

50-60 % od vseh motorjev je BMW-jev

ostalih 40 % so ostale znamke motorjev

Torej, BMW-ja izbere tisti, ki mu sama znamka BMW nekaj pomeni (pa tu ne gre za prestiž, saj tako dragi in nedostopni BMW-ji niso), pomeni kot ikona, spomin na "stare čase" , mogoče tudi na mladost, saj je večina voznikov BMW-jev le že nekje nad 30 ali 40 letom.

Kakorkoli, sam vozim BMW-ja, ker mi pomeni to, o čemer sem pisal zgoraj. Že kot otroka so me ti motorji očarali in privržen sem jim še sedaj. Seveda pa je veliko znamk motociklov in modelov, ki dosegajo in presegajo možnosti bokserja, ampak zaradi njegovih "zmožnosti" ga ne kupuje prav veliko ljudi. Za ljubitelja je BMW več kot motor. Za nekoga, ki ga zanimajo le gole karakteristike, je verjetno boljša izbira kakšen japonec, saj ti lahko primerjava KS/KG/EUR/... da veliko več kot BMW.

Odločitev je v rokah posameznika, a ne poznam jih prav veliko, ki bi BMW-ja vozili (ne samo peljali) in bi bili nad njim zelo razočarani .

Na srečo, smo si ljudje in nas okusi zelo različni, saj bi bil sicer svet presneto pust, proizvajalci pa to s pridom izkoriščajo in nam ponujajo tisoče in tisoče možnosti na izbiro.

Pa dober nakup in srečno vožnjo ti želim, neglede na to s katerim motorjem se boš vozil.

o matr....

si pravi psiholog..

tko ti bom povedu,bmw kot avto je zame prva liga,saj ga tud vozim..265 000km jev bp...

gs pa me je tko zjebal,dopust mi je sfukal,živce in vse ostalo...

tko da ni za govort..od tu tudi tko velka ljubezen do gs-ov,na kurac mi gredo hvalospevi o njem....sedaj vozim varo in ...ala ji vera

lp pjero

Popravljeno . Popravil pjero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o matr....

si pravi psiholog..

tko ti bom povedu,bmw kot avto je zame prva liga,saj ga tud vozim..265 000km jev bp...

gs pa me je tko zjebal,dopust mi je sfukal,živce in vse ostalo...

tko da ni za govort..od tu tudi tko velka ljubezen do gs-ov,na kurac mi gredo hvalospevi o njem....sedaj vozim varo in ...ala ji vera

lp pjero

Se zgodi... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabiš, ker so meni vsi motorji všeč in vsakega rad pogledam, zaljubil sem se pač samo v enga (motor prosim, da si nebi kdo kaj mislil. haha).

Važno je kakšen je človek! Če uživaš na Hondi, ko se voziš v skupini z samimi Bmwji potem si že pravi. To pomeni, da rad uživaš na relativno varen način. Se držimo omejitev še posebej v naseljih. Če te to ne moti vabljen in vedno dobrodošel.

LP

Nikola Tesla

Pozdrav!

No prav,bom pa še nekaj časa ustal pri Hondi.Ja tudi kadar vozim solo se

držim omejitev predvsem v naseljih.Je preveč drago,če se ne držiš tega.

Sicer pa je bil pravi užitek voziti se z vami.Všeč mi je bilo to,ker ste

dobra družba.Ko boste šli na furo me obvestite,ziher grem z vami :010 .

Ob tej priliki bi pozdravil še ostale udeležence nedeljskega izleta. :whistle: :grupni: Lp Djoser

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pozdrave.Bom prodal hondo in kupu BMW. .....

Ni potrebe. Lahko dobiš komplet dodatnih nalepk. Se je že zgodilo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebe. Lahko dobiš komplet dodatnih nalepk. Se je že zgodilo :naughty:

Hvala za nasvet!Najraje bi imel od MAN-a ali od TATRE.A bo možno????

Lep pozdrav!Djoser :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala vsem za vaša poštena mnenja, tako pozitivna kot negativna.

Odločitel je padla, in če bo vse ok bo drugi teden adventure v garaži B)

Se javim, ko bo kaj več za povedat.

LP, nduro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala vsem za vaša poštena mnenja, tako pozitivna kot negativna.

Odločitel je padla, in če bo vse ok bo drugi teden adventure v garaži B)

Se javim, ko bo kaj več za povedat.

LP, nduro

Dobra odločitev :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala vsem za vaša poštena mnenja, tako pozitivna kot negativna.

Odločitel je padla, in če bo vse ok bo drugi teden adventure v garaži B)

Se javim, ko bo kaj več za povedat.

LP, nduro

To je možka beseda... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o matr....

si pravi psiholog..

tko ti bom povedu,bmw kot avto je zame prva liga,saj ga tud vozim..265 000km jev bp...

gs pa me je tko zjebal,dopust mi je sfukal,živce in vse ostalo...

tko da ni za govort..od tu tudi tko velka ljubezen do gs-ov,na kurac mi gredo hvalospevi o njem....sedaj vozim varo in ...ala ji vera

lp pjero

Ej ded. Zaj je malo jasna alergija na motor GS in naj tako ostane. Ne prenašaj te alergije na lastnike ali ljubitelje motorjev, ker je to brez veze. Z BMW ji imam prevoženih (4 kosi) čez 250 000 km in ob rednem servisiranju ter normalni vožnji ni bilo nekih problemov.

Na prvem K 100 ležaj kardana, ležaj menjalnika, bencinska pumpa - pač letnik 83 prevoženih cca 95 000 km, na drugem

K 1200 RS menjana ventilatorja pri 65 000 km in semeringa na vilcah - ima dobrih 100 000 km,

na 1100 S menjan menjalnik pri 5 000 km (tov. napača), nekaj sprednjih šip, ki so pokale - prevoženih cca 60 000 km,

na F650 Dakarju menjava sklopk vsakih 12 000 km, elektronika vžiga - prevoženih 55 000 km.

In veš kaj je interesantno, to sem vzel v zakup, ker imajo drugih pozitivnih stvari malo morje, kilometri pa niso majhnji. Jasno, da jih znam zategnit pri vožnji, vendar bremz pakne menjujem na zelo dolge intervale. Torej, tekoča vožnja. Če pa bi navijal hladnega, nekontroliral olja in drugih tekočin,... pa bi verjetno imel mnogo več pizdarij.

Daj, napiši tvojo izkušnjo. Kdaj, kje in kako ti je zjebal dopust.

Aja, sedaj sem kupil že drugega KTM Adventurerja 990 iz preprostega razloga, ker se BMW Slovenija zajebava iz kupcev. Če ne bi bilo tako, bi imel v štali 1200 GS-a Adventurerja. Prvi ima po dveh sezonah 55 000 km (sedaj sinov), drugi letos 12 000 km. Motor OK, vendar kardan je kardan (scootoiler namontiran in otišo u kurac - nije radio nikako pa sem po Bosni iskal sprej.... - sedaj servisiran in bumo videli :whistle: ). BMW - ji pa ne grejo iz štale nikakor :grrr .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej ded. Zaj je malo jasna alergija na motor GS in naj tako ostane. Ne prenašaj te alergije na lastnike ali ljubitelje motorjev, ker je to brez veze. Z BMW ji imam prevoženih (4 kosi) čez 250 000 km in ob rednem servisiranju ter normalni vožnji ni bilo nekih problemov.

Na prvem K 100 ležaj kardana, ležaj menjalnika, bencinska pumpa - pač letnik 83 prevoženih cca 95 000 km, na drugem

K 1200 RS menjana ventilatorja pri 65 000 km in semeringa na vilcah - ima dobrih 100 000 km,

na 1100 S menjan menjalnik pri 5 000 km (tov. napača), nekaj sprednjih šip, ki so pokale - prevoženih cca 60 000 km,

na F650 Dakarju menjava sklopk vsakih 12 000 km, elektronika vžiga - prevoženih 55 000 km.

In veš kaj je interesantno, to sem vzel v zakup, ker imajo drugih pozitivnih stvari malo morje, kilometri pa niso majhnji. Jasno, da jih znam zategnit pri vožnji, vendar bremz pakne menjujem na zelo dolge intervale. Torej, tekoča vožnja. Če pa bi navijal hladnega, nekontroliral olja in drugih tekočin,... pa bi verjetno imel mnogo več pizdarij.

Daj, napiši tvojo izkušnjo. Kdaj, kje in kako ti je zjebal dopust.

Aja, sedaj sem kupil že drugega KTM Adventurerja 990 iz preprostega razloga, ker se BMW Slovenija zajebava iz kupcev. Če ne bi bilo tako, bi imel v štali 1200 GS-a Adventurerja. Prvi ima po dveh sezonah 55 000 km (sedaj sinov), drugi letos 12 000 km. Motor OK, vendar kardan je kardan (scootoiler namontiran in otišo u kurac - nije radio nikako pa sem po Bosni iskal sprej.... - sedaj servisiran in bumo videli :whistle: ). BMW - ji pa ne grejo iz štale nikakor :grrr .

LP

ataIBA vse maš prav!Tudi to da se BMW SLO za%#" iz kupcev! Zato kupiš nov BMW v Avstriji za mnogo manj Evronov, če bi ga pač srčno rad imel.No moj z 40TKM v dveh letih zaenkrat laufa bp!??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!