Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
eMBe

FJR aši

Recommended Posts

PERO58

Kako da ni v kompletu orodja ključev za demontažo kolesa :? Kako si naj pomagam na cesti ?:hmm: Kaj tolk šparajo tile poševnooki ? :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

Sem dvakrat pogledal, če sem na MS :eek: sem mislil, da sem na kakšnem ribiškem. :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

in kaj si bos na cesti pomagal, ko bos demontiral kolo :?

Jebeš se z flikanjem gume :angry2: , ker pač nimaš Vespe :grrr , da bi zamenjal cel kotač........ :krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

in kaj si bos na cesti pomagal, ko bos demontiral kolo :?

Če še ne veš, :? Kolo je potrebno snet , da namestiš novo gumo! :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Draksler

Kako da ni v kompletu orodja ključev za demontažo kolesa :? Kako si naj pomagam na cesti ?:hmm: Kaj tolk šparajo tile poševnooki ? :nono:

To je res - tudi tisto orodje, ki je zraven je samo za v kanto! Nasvet - dodaj kvalitetno orodje, ki ga rabiš! Slabo orodje povzroča poškodbe pri vijačenju!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

Če še ne veš, :? Kolo je potrebno snet , da namestiš novo gumo! :slap:

Hm....OK...ampak ce ze pride do tega, da je treba gumo zamenjat na cesti in injekcija ne zadostuje, potem ti tisti, ki ti bo dostavil novo gumo tudi orodje lahko dostavi......ampak imas prav, lahko bi bili malce manj skrti pri orodju :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Hm....OK...ampak ce ze pride do tega, da je treba gumo zamenjat na cesti in injekcija ne zadostuje, potem ti tisti, ki ti bo dostavil novo gumo tudi orodje lahko dostavi......ampak imas prav, lahko bi bili malce manj skrti pri orodju :BUA:

Saj veš kakšno orodje imajo šele tile majstori :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

Sem premišljeval, da bi kupil ta motor :hmm: zdaj pa premišljujem, če človek rabi toliko orodja..... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Draksler

Sem premišljeval, da bi kupil ta motor :hmm: zdaj pa premišljujem, če človek rabi toliko orodja..... :whistle:

Nič več, kot pri Hondi, Kawi ali Suzi! Tle manjka samo en ključ! :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

Nič več, kot pri Hondi, Kawi ali Suzi! Tle manjka samo en ključ! :hmm:

Za vžgat motor.... :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Sem premišljeval, da bi kupil ta motor :hmm: zdaj pa premišljujem, če človek rabi toliko orodja..... :whistle:

Kar premišljuj :? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Draksler

Za vžgat motor.... :kva2:

Pa še to ključev za vžig je pa itaq preveč - dva črna in en rdeč!

:kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Pa še to ključev za vžig je pa itaq preveč - dva črna in en rdeč!

:kva2:

Sem danes uporabil črnega pa BRUMMM!!! :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo

Sem premišljeval, da bi kupil ta motor :hmm: zdaj pa premišljujem, če človek rabi toliko orodja..... :whistle:

In potem človek pride do spoznanja, da idealnega motorja ni.

Fjr ne trese, celo zelo lepo prede, se praktično ne kvari, ima sprejemljivo porabo, a lej ga zlomka, da se pa povoziti cvek in predreti gumo. In tu nastane težava. Je težka kot krava in da se pozabavaš z menjavo gume na poti bi rabil kar nekaj orodja!!!!.

No verjetno ste na tem forumu silaki, ki z eno roko privzdignete svojo FJR-ko z drugo pa snamete kolo iz lezišča in z jezikom primete ohišje senzorja za ABS in končno potegnete lepo počasi malo postani kolo izpod strehe. Ostalo(demontaža gume z obroča z vsaj dvema pajserjema, po možnosti na asfaltu pri 40+) je itaq stvar osnov motociklizma :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Lahko pa kupite npr BMW. Itaq mora biti GS. Je grd kot smrtni greh, trese da ti pride vsake toliko, v desno zavija sam od sebe, če dodaš gas, se pa ne kvari in ne rabiš orodja. Koliko spretnosti rabiš za zamenjavo gume pa ne vem.

Rabiš pa en dodatni kovček. V njem voziš olje, ki ga je baje potebno dolivati ......., koliko že?

.) :photo: :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

in kaj si bos na cesti pomagal, ko bos demontiral kolo :?

jah, dol bo odšraufu d bo zgledal, k da neki rihta ;-) al bo pa kr na hitr zvulkaniziru

No verjetno ste na tem forumu silaki, ki z eno roko privzdignete svojo FJR-ko z drugo pa snamete kolo iz lezišča in z jezikom primete ohišje senzorja za ABS in končno potegnete lepo počasi malo postani kolo izpod strehe. Ostalo(demontaža gume z obroča z vsaj dvema pajserjema, po možnosti na asfaltu pri 40+) je itaq stvar osnov motociklizma :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

menim, da kjer se vozijo ljudje s FJR, je vednov krogu 30 km kak mehanik, ki lahko prileti na pomoč. živimo v storitveni družbi, fjr pa ni kak enovaljnik za potikanje po brezpotjih ... ;)

PS: vem, je bila včasih vse skp bolj romantika, pa manj motoristov, pa vse si mogu sam znat, k ni blo mehanikov ko dreka ... ;)

Edited by SymRu

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo

PS: vem, je bila včasih vse skp bolj romantika, pa manj motoristov, pa vse si mogu sam znat, k ni blo mehanikov ko dreka ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoristek

Bilo je malo heca :yes: jaz bi fjr-ko imel :OK: je lepa, hitra, tiha, nič olja ne papa itd (mogoče jo bom imel) samo za moj stil vožnje sem še malo premlad ali se pa moram zresniti. Novi GS in Nova FJR staneta skoraj enako in ko bom kupoval sta to resna motorja (mogoče še eden). Da se pa razumemo za vozne lastnosti ga pa ni od GS, lahko preiskusimo v Dolomitih koliko ti bodo pomagali tvoji konji. Za popotovanje z ženkico po avto cesti in z potovalno hitrostjo je pa ta motor sigurno odličen. :worship:

Slabosti BMW so samo - CENA :BUA: in zato se lahko zgodi, da bo pri hiši FJR-ka :kva2: (bom pač moral zamenjati stil vožnje). Pa brez zamire :yea1: Lp

Ps: to je samo moje mnenje :OK:

Edited by motoristek

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMBe

cvetoo

Lahko pa kupite npr BMW. Itaq mora biti GS.

sej vem da sva oba zaprisežena Yamaha-ša :grim

ampak zakwa hudiča se je tebi švaba tako zameril.......... :devil:

ups skor pozabu danes po dolgem času pokazal ključ Yamahci pa je že predla pa še mal sva se popeljala :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

lahko preiskusimo v Dolomitih koliko ti bodo pomagali tvoji konji...

Zato ima pa FJR tudi navora dosti na zalogi :P

No konec koncev je pa od voznika odvisno kolko zna motor izkoristit...in ti tvojga BMW-a kar dobro po ovinkih teras :worship:

Mogoce se ti pa za FJR niti ne bo treba zresnit :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo

cvetoo

ampak zakwa hudiča se je tebi švaba tako zameril.......... :devil:

Veš Advokat, tale motoristek je fejst poba, pa še za hece je. Itaq vse šteka. Tudi to je napisal zakaj ni v moji garaži K 1200S. Ma, sem zadnjič v Reki v križišču čakal na luč ustrezne barve. Ga je en model pripeljal v ovinek in po levi levi strani avtomobila okoli avtomobila nagnjen v nulo :photo:

Ja, saj sem se včaraj tudi jaz malo peljal, danes me je pa v križu usekalo, pa še kaj se je našlo.

LP Cvetoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Veš Advokat, tale motoristek je fejst poba, pa še za hece je. Itaq vse šteka. Tudi to je napisal zakaj ni v moji garaži K 1200S. Ma, sem zadnjič v Reki v križišču čakal na luč ustrezne barve. Ga je en model pripeljal v ovinek in po levi levi strani avtomobila okoli avtomobila nagnjen v nulo :photo:

Ja, saj sem se včaraj tudi jaz malo peljal, danes me je pa v križu usekalo, pa še kaj se je našlo.

LP Cvetoo.

Moja FJR-ka je spet pokrita v garaži :angry: Čaka na toplejše dneve :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

PS: vem, je bila včasih vse skp bolj romantika, pa manj motoristov, pa vse si mogu sam znat, k ni blo mehanikov ko dreka ... ;)

He he he, Symči, ti s tvojimi 115 kg si ravno pravi, da si se oglasil na moj prispevek. A potem tudi ti ne zmoreš. Ne zaradi pomanjkanja znanja, preprosto zaradi pomanjkanja rok.

Ej, pa če bi se tudi lotil in naredil, bi te tako ali tako bolela glava, ko bi dal popraviti odrgnjeno feltno.

Se mi zdi, da je tako kot si napisal, Fjr ni prav hvaležna za offroad.

Sicer pa poznam forumaša, ki je menjal gumo in ker ni mogel z njo opraviti klasično z ročnim orodjem, si je pomagal z kotno brusilko :blink: :lol1:

OK, že bežim. Cvetoo.

hehe, cool

me zanima, če bi vsi imeli vse to ordje zraven - a vam tudi zadnja guma pa kardan ne dela nič problemov? Majstri ste, moram priznat ;)

Verjetno pa sprej reši prenekatero težavo z luknami na gumi, al pa knipingi, a? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

@ Motoristek, bomo videli kaj bo Bluzonder pokazal na cesti ko se tako hvali z navorom in kojniči :P

Ne resno, FJR je super stroj, samo kot zaprisežen enduraš se žal ne počutim najbolje na kakem nizkoletečem stroju. Pač stvar okusa.

Se je pa vsekakor zanimivo poigrat z mislijo GS-a ali Varadera ki bi imel karakteristike FJR-ke :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toncek

Dragi FJR-aši,

danes po dobrem mesecu spet na motorju.

Kar se tiče navora in pospeševanja se mi pozna, da mi manjka "poletna" praksa. Sem pospeševal na dolgi ravnini, pa me je bilo pospeškov in hitrosti kar malo strah, ko sem pomislil na trenutek, ko bi bilo zaradi neke višje sile vse te konje nahitro ukrotiti. Kot ste že zapisali z vajo se prag samozavesti zvišuje. Torej manjka lepo vreme, prosti čas in samozavest na motorju se bo zvišala, vendar vse v mejah varne vožnje.

Kar se tiče menjave predrte gume (osebno) spray in vulkanizer. :cry: Hvala tehnologiji za GSM s katero pokličeš pomoč. :whistle:

Srečno

Tonček

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      Smo šli dve leti nazaj z Rogle do Peskov, pa do Jezerca, potem pa v klanec mimo kočice, ki je na tvoji sliki, 200 m pred Ribniško kočo pa se je prjatu zašaltal na MTB, odlomilo mu je tačko menjalnika zadaj, potem smo proti Lovrenškim malce šli, malce se peljali. Bilo je fajn, brez elektrike, pač pa s pirom na Rogli. Z vlakom bi pa šel iz Maribora do Prevalj, nazaj pa na nožni pogon.
    • Dimen
    • Scarabeo 500
      Se popolnoma strinjam z zgornjim zapisom. Jaz imam še integrirano tanko kapuco, da jo navlečeš na glavo in daš preko čelado. Nič več mi ne zamaka in pihlja za vrat. 
    • ftp
      Potepanje po Logarski dolini slap Rinka pod slapom   na severni strani Alp (Avstrija) in Jezersko
    • Andrejcer
      @ciciban, hvala ti za to, zelo poučen video. 👍👍👍
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!