Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Priporočene objave

Objavljeno

Nč se ni barvano, je pa ze razstavljeno ;)

Sm dons prodal CB, se odločam a prodat VTR al naročit komplet Wilbers...

Plastiko bom dal popravt, rori so domaci ;) glasni...

Če bom mel bom naredi 2 v 1 Akrapovič Hex...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Če bom mel bom naredi 2 v 1 Akrapovič Hex...

Ne ne pr dveh cilindrih more bit 2 v 2 zarad glasu :yes:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ne ne pr dveh cilindrih more bit 2 v 2 zarad glasu :yes:

hja...

kaj pa vem ;)

2v1 se vseeno slis dugač to je res.

bomo vidl.

mogoče pa se premislim ;) :naughty:

Popravljeno . Popravil T
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

mogoče pa se premislim ;) :naughty:

in menjaš za aprilio,kako staro športno rajnglo?! (rekel mashina,mož z multistrado,22.January 2011 - 11:21) :pos::cry: :fredy:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Spet je v formi ;)

Popravil sem se tiste praskice.

Licarju kapo dol, je samo okoli vijakov barval pa se sploh ne vidi.

Nosilce tack sem pa poglihal, da je sve skup pasalo kot novo ;)

Nalepke dobim pa v pondeljk za bok

Jutr grem mal vibrirat naokol po moje...

post-2720-0-13530800-1296922262_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

jez sm mojo danes pelal na frišn zrak, prvič letos. zdi se mi, da ji je servis zelo dobro del, lepše vleče in na minimumu ne crkuje več. zdej dobi še gear indicator, pa nove copate, in mislim da bo to to. Kolkor malo so vredne, se mi zdi res dost zabave za €€.

imam pa dilemo. sportsmart ali roadsmart?

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Sportsmart...

Mem se zdijo res super gume.

Kolk so zdrzale pa nevem.

Prav dost ne kakega 1500 Sardinije, 1000 lokalnih in 1x Grobnik, v tem redu :)

Ja indikator prestave morm priznat, da na cesti tud pogledam ne skor.

Na grobniku mi je kar koristil, ker se premalo vozim in sem večrat pogledal v keri prestavi

zvozim.

Mogoče če bi se tud po cesti kej bolj in hitrej vozil...

Objavljeno

Sportsmart...

Mem se zdijo res super gume.

Kolk so zdrzale pa nevem.

Prav dost ne kakega 1500 Sardinije, 1000 lokalnih in 1x Grobnik, v tem redu :)

Ja indikator prestave morm priznat, da na cesti tud pogledam ne skor.

Na grobniku mi je kar koristil, ker se premalo vozim in sem večrat pogledal v keri prestavi

zvozim.

Mogoče če bi se tud po cesti kej bolj in hitrej vozil...

se tud jaz nagibam k sportsmartu. roadsmart mi je sicer čist zadostoval, grip in trajnost okej, edino, zelo hitro je bla na robu. predvsem zadnja, se mi zdi, de je mela precej malo boka.

gear indicator pa sm si želel ker mi je bil v2 mal tuj, in če se prepočasi kotalim do kakih serpentin, pozabim v keri marči sm imel. lani ga nisem več pogrešal, ker ga že imam, ga bom pa še zmontiral.

Objavljeno

se tud jaz nagibam k sportsmartu. roadsmart mi je sicer čist zadostoval, grip in trajnost okej, edino, zelo hitro je bla na robu. predvsem zadnja, se mi zdi, de je mela precej malo boka.

To je večja verjetnost da je krivec napačno nastavljeno vzmetenje (ali dotrajano) kot pa roadsmart guma.

ajd

Objavljeno

To je večja verjetnost da je krivec napačno nastavljeno vzmetenje (ali dotrajano) kot pa roadsmart guma.

ajd

emm, ne. na qualifierju mi ob normalni, tekoči vožnji, na zadnjem ostaja cca 3-5mm do roba gume, na roadsmartu ni ostajlo nič.

Objavljeno

Prevec tiščiš ;)

a to pa dvomim. pomoje je bol krivo to, de ne znam, pa se nek nagnivam bez veze.

tako sm tel it jutri na furo pa me spet grlo jebe. :cry:

Objavljeno

Odloču sm se, de se ne ločim od VTR :naughty:

Naroču sm še komplet Wilbers amortizacijo in Leovince rore :)

Upam da v 2-3 tednih dobim vse.

Objavljeno

Primeni je vseno avto ali motor je samo kup železa saj je vsako leto spet kaj novega, boljšega,lepšega,uporabnejšega,atraktivnejšega itd. problem je v glavi največji pa v denarnici!!! :hmm:

Sej naprej nism mislu ampak naj ti bo... :rolleyes:

Problema v denarnici načeloma ni saj sem imel čez zimo VTR in CB1300 SA

Ko sem CB prodal sem gledal CB1000R in celo malo po novi VFR ampak glede na to koliko se vozim in se bom vozil v prihodnjih 4-6 letih sem se odločil, da imam raje VTR. Kot pa touring motor, da se bom z njim sam vozil naokoli po 3-4k km letno.

Pač lepe proste nedelje bo treba nekaj casa posvetiti otrokom kar je tudi čudovito :yea1:

VTR (F, SP-01 in SP-02) so mi od Hondinega nabora najljubši motorji, in glede na to da imam doma F katero poznam za celotno njeno zgodovino sem se odločil da bom pač nekaj vlozil nanjo.

Sam teb k maš motor za hvalt kolk ma kojnev pa kolk stane je najbž čudno da bi dal 800€ za fedre na motor s katerim se niti pohvalt ne morš :)

:surrender: :surrender:;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Med čakanjem na robo sem sčistil krivine... :OK:

Vecinoma se nabira gor vodni kamen.

post-2720-0-08499400-1298727660_thumb.jpg

Objavljeno

pozdravljeni!

sem povratnik v svet motorjev im me mika nakup spodnje VTR.

Zanima me če kdo pozna mašinco, ve kaj več o njej...

http://www.avto.(pika)net/_MOTO/ad.asp?ID=4374342

Thx za nasvete

P.S.: aja če ve kdo za kako ko se kje ugodno prodaja pa da je solidno ohranjena (lepotne napake me ne motijo preveč)

se priporočam.

Lp

Objavljeno

No Tale mene ne bi prepričala najbrz, lahko da je cisto dobra de ne bo zgledal da te odvracam.

-O.K. pac barva

-Izpuhi mi zgledajo odprti (beri prevrtani) to ponavadi naredijo brez občutka

-Manjka ščit spodaj pred oljnim filtrom

-Zadnji blatnik porezan

Na avtonetu je ena ki ima zraven tudi kovček v rdeci barvi, 1. lastnik.

Jest bi šel najprej to pogledat, pocen ti jo bo dal vsak saj je zelo težko prodat Vtr.

Za dve leti razlike v letniku naj te ne skrbi ker ni nič drugačem motor.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Jaz sem hodil gledat te iz Izlak z rdečim kofrom.. Motorček je kot nov, res lepo ohranjen, kilometri zgledajo realni, saj ima gume DOT2002, ketna še ima dosti lufta za nastavljanje, motorček je sprve kresnil in zelo lepo tekel pod in po čoku. Motor je iz Italije...

Ima pa tudi kakšno slabost. Spredaj je zamenjana šipica, pod tisto nalepko Rossi-jovo je malo počohana, maličko je zvita ročka zavore (padec na stran), ki pa je dokaj uspešno zravnana. Nevem če je zaradi šipce ali zaradi česar drugega----špranje spredaj na maski niso enakomerne, šipca ni lepo notri nareta, pravtako luč (ampak po mojem mnenju spredaj razbita ni bila....

Se jo splača kupit, da jo za 2400...

Objavljeno

Se jo splača kupit, da jo za 2400...

O...

Jest sm hotu svojo dat za 2000€ z vso opremo :unsure:

Še dobr de nism :blush:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

O...

Jest sm hotu svojo dat za 2000€ z vso opremo :unsure:

Še dobr de nism :blush:

Ja, ti si mel res ugodno ceno...Škoda, da sem cincal takrat....Sicer pa sedaj sem tudi dobro kupil... whistle.gif

Objavljeno

Thx za odgovore

ja sn jaz tud klical tipa za ta rdečo, pa mi je že po glasu bil antipatičen...pa kao je motor kot nov, pol pa vidim da je bil malo tak pa malo tu...

upam da se še nea kaj skriva...

Pri oni beli pa je mene tud barva zmotla...pa se tud že nekaj cajta prodaja, tak da bom vido.

Ma še kdo kakešn predlog kot alternativo VTR. Po možnosti 2 cilindra (Sound me ubija :)), pa tak da se lahko tud tu pa tam 2 gor peljeta.

LP

Objavljeno

Hja za dva je bolj slabo...

Ducati ST?

Aprilia Futura?

Suzuki SV ?

Čeprav, če dama ni preveč zahtevna tud Mile pade v to skupino :whistle:

Objavljeno

Je pa tko pri VTR pogledaš naslednje stvari :)

Zadnji konec gestela pod zicom čisto na koncu, ko se konca je pri marsikateri poškodovan zaradi padca pri voznnji po zadnjem

Vpetje zadnjega dela okvirja na Alu geštel hitro poči pri udarcu v zadek

Hladilnike preglej kako so pomeckani in nosilce le teh saj so ob strani in jih takoj fašejo

Zracnost na maski, če je kaj bila zbita in varjena je težko skrit, itak se pa tudi vidi če pogledaš okoli armature.

Nosilec maske, će je bil zvit se vidi da je barva popokana na mestih upogiba

Tačke če pogledaš iz vrha morajo biti v isti liniji, men se je zvila ko je motor padel na mestu...

Tko na hitro ostalo pa itak tako kot pri ostalih motorjih, treba je pogledat skozi plastiko sploh je od 10 let starega motorja

brezveze pricakovati da se ni vsaj enkrat malo pogledal z cesto...

Objavljeno

uf težka bo odločitev...

ma sn zaj malo okol pogledal, pa zasledil neko bolj soft varianto TDM 850.

zanimiva s stališča da sn velik 190cm (110kg), sopotnica pa 180 cm (kg pa baje ne smem navajat :)), uporabljan pa bo za vsakodnevno vožnjo v službo, fax, pa kaki vikend ausflug :hmm:

mislim da bi bla zadeva kr primerna...čeprav mi srce bije za nekaj bolj športnega.

uf ni nam lahko...

Objavljeno

uf težka bo odločitev...

ma sn zaj malo okol pogledal, pa zasledil neko bolj soft varianto TDM 850.

zanimiva s stališča da sn velik 190cm (110kg), sopotnica pa 180 cm (kg pa baje ne smem navajat :)), uporabljan pa bo za vsakodnevno vožnjo v službo, fax, pa kaki vikend ausflug :hmm:

mislim da bi bla zadeva kr primerna...čeprav mi srce bije za nekaj bolj športnega.

uf ni nam lahko...

Točno tako dilemo sem mel pred tremi leti. TDM al VTR. vzel sem vtr in mi ni žal. I love it. RAZEN ko sva na njej oba z MojoMojo. ker tud mi2 nisva pigmejca je hondič mal tesen za oba. v tem primeru bi se Yam bolš odrezal. Upam da letos peljem tdm 900, ker malo naložen 850 ni ravno poskočnež. se mi zdi, da gre v-strom 650 celo kanček bolje!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!