T Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Jest sm sel iz TDM 850 na VTR 1000... Leta 2001 Men je VTR tolk boljša da ne morem povedat. Na TDM sm kar naprej brusil po tleh.Slabo vleče proti VTR itd itd... Skratka tudi boljša polovica je na VTR lažje sedela kot na TDM. Še vedno se v zivo spomnim ko si na TDM odpru gas pa so samo špegli zacel rukat tomkruz, maco47, P182 in 2 others 2 3
m4Rko Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 (popravljeno) Točno tako dilemo sem mel pred tremi leti. TDM al VTR. vzel sem vtr in mi ni žal. I love it. RAZEN ko sva na njej oba z MojoMojo. ker tud mi2 nisva pigmejca je hondič mal tesen za oba. v tem primeru bi se Yam bolš odrezal. Upam da letos peljem tdm 900, ker malo naložen 850 ni ravno poskočnež. se mi zdi, da gre v-strom 650 celo kanček bolje! ja saj 90% cajta bi se itak sam fural sn glih pri tem da pluse pa minuse premetavam... pa trenutno je več plusov pri TDM-u. Srce pa duša pa vleče na bolj cestno varjanto Kolko se poznam se bo pa mogo vozit v širokem območju vremenskih pogojev ne vem kaj bo konc mesca prneslo domu...kolko vama pa prbl pije VTR?klasičnih 7-10?ker to se iz MB na fax v ce pa nazaj zategnem --> pumpa no skoraj... LP Popravljeno Marec 9, 2011. Popravil m4Rko
T Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 Kaj pa vem tam okoli 180km se mi lučka pržge... Pol pa racuni, lahko se pa tud pr 120 :evilgrin: Tole sm dons v garazo prnesu suhi, Bremzer, Igorr in 3 others 4 2
Cartman Objavljeno Marec 9, 2011 Opozori Objavljeno Marec 9, 2011 T, kaj točno si naredil s kolektorji, de zgledajo bolš ko novi? :blink: peesda pr teb use zgleda bolš ko novo. @m4rko: nesmem debatirat o porabi, ker je imela moja zelo zanemarjen zračni filter, olje in oljnega sm pač menjal, zračnega nisem. morda tud zato ni pila nikoli pod 8. 7,5 v izrednih razmerah, 50km iskanja črpalke in vožnja pod 70 km/h tomkruz in maco47 1 1
Salieri Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Lepo T, kdaj gre v montažo? Imam za prodat en sedež, lepo narejen (na novo oblečen), bolj primeren za dva (skrajšan voznikov del, bolj vodoravno postavljen in bolj obložen sovoznikov del.....Sva včeraj probala z mojo pa dosti lepše sedi zadaj kot na originalu (ampak ga ne potrebujema, ker se itak vozi s svojim motorjem)....Samo starega dol vzameš in tega gor....Dam ugodno če kdo rabi...
Cartman Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 (popravljeno) Salieri, a je nisi ti prodal? si jo vzel nazaj? Popravljeno Marec 10, 2011. Popravil Cartman tomkruz in maco47 1 1
Salieri Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Salieri, a je nisi ti prodal? si jo vzel nazaj? Ja, od včeraj je spet pri meni Preprosto sem pogrešal grmljenje.... Sem šel gledat sicer kar nekaj motorjev, vendar mislim da za ta denar preprosto ni boljšega motorja zame...
T Objavljeno Marec 10, 2011 Opozori Objavljeno Marec 10, 2011 Lepo T, kdaj gre v montažo? Mal dons ponoč Čez dan nimam časa Dons mam plan zadnjo vilco nazaj skup dat pa amortizer gor. Pa mrbit še vzmeti zmontiraz v prednje vilce pa olje zamenjat. Ostalo pa pol... maco47, tomkruz in Bremzer 1 2
T Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Thx za odgovore ja sn jaz tud klical tipa za ta rdečo, pa mi je že po glasu bil antipatičen...pa kao je motor kot nov, pol pa vidim da je bil malo tak pa malo tu... upam da se še nea kaj skriva... Pri oni beli pa je mene tud barva zmotla...pa se tud že nekaj cajta prodaja, tak da bom vido. Ma še kdo kakešn predlog kot alternativo VTR. Po možnosti 2 cilindra (Sound me ubija ), pa tak da se lahko tud tu pa tam 2 gor peljeta. LP Kaj pa Falco?? Men všečen moped, sicer se ni prijel, ampak men je kul... maco47 in Bremzer 2
T Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Hm... Kot SP-02 ne bo in ne more bit Če bi ze tolk hotu, de se pele kot SP-02 bi si kupu spjko Mislim pa da bo kar dobr Cartman, Bremzer, maco47 in 1 other 2 2
RVT Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Hm... Kot SP-02 ne bo in ne more bit Če bi ze tolk hotu, de se pele kot SP-02 bi si kupu spjko Mislim pa da bo kar dobr In enkrat si jo bo treba kupt, ker to je motor za takšnega kot si ti. In če se še SP-2 tkole posvetiš bi bil to res lep primerek tega spoštovanega Hondinega dvovaljnika. Takšna bi bla zate k znaš to cent .) Balistični 1
ZaskA Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Hm... Kot SP-02 ne bo in ne more bit Če bi ze tolk hotu, de se pele kot SP-02 bi si kupu spjko Mislim pa da bo kar dobr Ja itak,sej nisem mislil dobesedno sam se bo pa verjetn precej dobro peljala
T Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Projek zaključen Zdej se je treba pa peljat da vidm razliko... Ko je bilo ze v kosih sem še prebarvali vilce in roko, in zamenjal luč. P182, maco47 in Kor13 2 1
ZaskA Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 Projek zaključen Zdej se je treba pa peljat da vidm razliko... Ko je bilo ze v kosih sem še prebarvali vilce in roko, in zamenjal luč. Dobr zgleda , zdej bo pa verjetn treba nekaj časa da Veti nastaviš tko kot je treba... Saund je zdej tut taprav maco47 1
Salieri Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Evo moja bivša je, kot sem omenil že na prejšnji strani, spet pri meni (od marca).... V tem času sem dal nastavit ventile, preventivno menjat oba napenjalca verige odmične gredi, malo sem ga podrobneje spomladansko očistil, mu nalepil trakove na felne (se še odločam če ostanejo), pobarval sem bug-spoiler in ščitnik ketne.... Ena slika stanja motorja od danes:
ZaskA Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 T Kako se pa tvoja Veti zdej obnaša A je kej bl krotka med ovinki ? :naughty:
ponikipo Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Prosim pomoč za kolega, na VTR, letnika 99 se občasno v mašini sliši šponar verige. Zaropota, nato 50km vožnje nič, potem pa spet. Je to to ali kaj drugega? Koliko okvirno stane menjava verige in šponarjev?
k1r2t3 Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Pozdraf Na VTR SP1 mi števec laže in to konkretno. Motor imam že drugo sezono, pa mi do zdaj ni blo panike, ker sem mislo probam, se malo navozim in lifram. Ampak se je zadeva obrnila: V2 + HONDA power = juhuhu :naughty: Ne dam več stran. Gume so orginal 190/50/17 in 120/70/17 Nisem še probal prestavit v milje/uro, mogoče bi pol štimalo in je po tem takem korekcijski faktor napačen. Se da to spremenit? Ma kdo kako rešitev iz rokava? lp,Robi
RVT Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Pozdraf Na VTR SP1 mi števec laže in to konkretno. Motor imam že drugo sezono, pa mi do zdaj ni blo panike, ker sem mislo probam, se malo navozim in lifram. Ampak se je zadeva obrnila: V2 + HONDA power = juhuhu :naughty: Ne dam več stran. Gume so orginal 190/50/17 in 120/70/17 Nisem še probal prestavit v milje/uro, mogoče bi pol štimalo in je po tem takem korekcijski faktor napačen. Se da to spremenit? Ma kdo kako rešitev iz rokava? lp,Robi Poglej če imaš še originalni zobniški prenos ( spredaj 15 zob/zadaj 40 zob)
k1r2t3 Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Za spredaj ne vem, bom preveril. Zadaj sem sedaj menjal z 40 zob na 42, pa laže isto, ni neke opazne razlike Moral sem zamenjati ketno in sem bil zadnjič na Marofu, pa sem vozil 2.,3. in mi v 2. ni ravno vlekla iz ovinka(v 1. me je paranoja hvatala). Pa sem menjal še zadnji zobnik in zaj cufne mnogo jače. Sem bil včeraj doli pa se je ful poznalo. Kam je sploh števec priklopljen? Hvala za odgovor lp,Robi
RVT Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Za spredaj ne vem, bom preveril. Zadaj sem sedaj menjal z 40 zob na 42, pa laže isto, ni neke opazne razlike Moral sem zamenjati ketno in sem bil zadnjič na Marofu, pa sem vozil 2.,3. in mi v 2. ni ravno vlekla iz ovinka(v 1. me je paranoja hvatala). Pa sem menjal še zadnji zobnik in zaj cufne mnogo jače. Sem bil včeraj doli pa se je ful poznalo. Kam je sploh števec priklopljen? Hvala za odgovor lp,Robi Pri menjavi zobnikov bi se mogl poznat pri "laganju" števca. Se pravi če je zadaj večji ali spredaj manjši od originala števec preveč kaže ali obratno. Ketno si pri menjavi zadnjega zobnika z večjim, moral verjetno za en glid dati dalšo. ( Ker vem, da SP-2 zadnja nihajka še ima prostor da pomakneš gumo naprej če pustiš original ketno in montiraš zadaj večji zobnik, pri SP-1 pa ni prostora. Drgač sm se prej zmotu in imata serijsko SP-1 in SP-2 spredaj zonnik 16 in ne 15 zob. Števec odčitava hitrost na sprednjem zobniki pri izhodi iz menjalnika.
Salieri Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 (popravljeno) Stvar, ki jo ti potrebuješ se imenuje speedohealer... Dobiš pa ga tukaj : http://www.vtr-higge...240&s=808594031 ali pa kar na ebayu.... Meni po menjavi zobnikov tudi kar precej laže....Mene ne moti, se vsaj realno bolj počasi vozim, če že po števcu mislim da divjam Tu pa imaš potem možne kombinacije zobnikov in potem nastavitev tega speedohealerja.... http://www.vtr-higge...nstellungen.pdf Meni je malo predrago...Laže pa mi enih 15 % glede na GPS... Popravljeno September 1, 2011. Popravil Salieri
Salieri Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Stvar, ki jo ti potrebuješ se imenuje speedohealer... Dobiš pa ga tukaj : http://www.vtr-higge...240&s=808594031 ali pa kar na ebayu.... Meni po menjavi zobnikov tudi kar precej laže....Mene ne moti, se vsaj realno bolj počasi vozim, če že po števcu mislim da divjam Tu pa imaš potem možne kombinacije zobnikov in potem nastavitev tega speedohealerja.... http://www.vtr-higge...nstellungen.pdf Meni je malo predrago...Laže pa mi enih 15 % glede na GPS... Sem se malo zatipkal... tam od 8-10 %
Cartman Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Sem se malo zatipkal... tam od 8-10 % kako pa maš zamenjane prenose? moja 1000f nad 150Km/h laže okrog 10%, raj mal več, brez da bi menjal prenose P182 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se