Skoči na vsebino

Yamaha YZF 600 R Thundercat


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo!

Imam eno vprasanje za vse ki imajo izkusnje s Thundercatom. Prosim ce mi lahko napisete predvsem kaksni so pospeski in koncna hitrost tega motorja.

Ko govorim z razlicnimi lastniki, mi nekateri govorijo o koncni hitrosti do 275km/h, spet drugi samo o 225 km/h kar je velika razlika. Ocutek dobivam da mi o manjsih hitrostih govorijo lastniki z novejsimi letniki (2000).

Prosim za razlago,

Loyo

Objavljeno

Iz Arhiva Motorrada:

Yamaha YZF 600 R Thundercat

Hubraum 599 ccm

Zahl der Gänge 6

Leergew. vollgetankt kg 221

Leistung 72 kW (98 PS) bei 11.500/min

Drehmoment 66 Nm (6,7 kpm) bei 9500 /min

Preis inkl. MwSt. u. Nebenk. Euro 8900

Test in MOTORRAD

Vmax 231 km/h

Beschleunigung 0-100 Km/h 3,4 sek

Primerjalni test v stevilki 23/1999.

LP suzuki

Objavljeno

WAAAAAAAA!!

To je fantiči super motor!!!

Po mojih podatkih ima 101 ks, končna 240 km/h!!

Pospešek 3,4s do 100 km/h!!

Ma to ni važno, važno je da je to super motor!!

Thundercat

Objavljeno

Eden najlepših in cenovno najbolj ugoden šeststotak.Več kot 240 na uro pa ne gre, je že malo ven iz hude konkurence.

Objavljeno

Torej priporocate nakup ali ne? Skoraj sem ze bil odlocen da ga vzamem. Lepo ohranjenega ali pa novega ce ne bi nasel kaj pametnega. Zdaj pa spet ne vem vec :)

Do zdaj sem mel ZZR 250 (naredil sem 11.000km) in bi vsekakor mel nekaj bolj divjega, pod pogojem da sopotnik ne trpi prevec. Kaj priporocate!!

lp Loyo

Objavljeno

Hola!

Ce bi rad nekaj 600 ccm: ThunderCat, Fazer, SV 650 S.

LP suzuki

Objavljeno

Ma kolega ta motor in je nad njim navdušen!Zavno prav za registrirat in pravi da tudi konjev ne primenkuje (recmo da mu verjamem )!

Torej motorček je bolj umirjena serija sport-turing R6!Torej kupit še posebej če si lahko privoščiš lepo ohranjenega!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Če misliš koga vozit ga kar kupi, drugače pati priporočam raje R6.

Moje skromno mnenje.

Go in peace!

Objavljeno

quote:

Torej motorček je bolj umirjena serija sport-turing R6!

Kakšni umotvori so pa zdaj to?? R6 in thundercat nimata skupnega nič druga, kot da imata oba dve kolesi....drug štel, drug motor, vse drugo...

Ce se ne misliš redno naganjat po pistah, in ce iščes motor, na katerem boš lahko peljal sopotnika, ga lahko brez pomislekov kupiš. Ti pa povem, da je sopotnik na zadnjem zicu, pa naj bo še tako lep, eno veliko sranje. Če bi bil takrat ko sem kupil mojega v prodaji tudi že R6, nebi nič razmišljal.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

pa preden se spet vsi razkokodajsate tukaj - loyo preisci forum z iskalnikom.o vsem tem je bilo ze nekaj knjig napisanega tu.

ta tema ima naslov yamaha yzf 600 thundercat in prosim,da se drzite tega.hvala.

p.s.: vse drugo leti v smeti.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Jaz ti tudi priporocam YAMAHO R-6, ce ne mislis nobenega vozit (s tem mislim, da bi koga vozil zmeraj ko bi kam sel)... Jaz imam R6 in moram rect da sem bolj zadovoljen kakor sem mislil da bom bil. Sicer sopotniki se ne pritozujejo da bi bilo kaj tezko sedeti na zadnjem sedezu, vendar so vseeno tacke za noge zadaj nekoliko visoko... (itaq, saj je sportni motor :)) )

Objavljeno

Se strinjam, R6 je prava izbira, prej sem mel Bandita 600, pa je punca isto trpela kot zdej (ok, malo manj, pa ne prevec, sem pa hitrejsi zato), tko, da razen cene najbrz ni prevec razlike med thundercatom pa R6ko (za sopotnika), za vozaca pa je seveda cisto druga pesem. Mislm,da se da tut kr u redu potovat z njo (lanska Grcija z Luckyjem)... Mogoce res malo zmoti cena, razlika je najbrz kar ocitna med njima, vso sreco pri izbiri!

Objavljeno

hm, Torej je prezivela na koscku usnja?

Saj to je ravno problem. Ce si bi lahko izposodil oba za kaksen dan bi lahko sam ocenil kako pa kaj. Vcasih je bilo Rent-a-bike poslovalnic kot solate na Stajerskem. Zdaj pa jih ni vec. Ve kdo mogoce za kaksno?

Kaj pa testne voznje pri prodajalcih? A jih sploh kdo ima?

lp Loyo

Objavljeno

@ loyo: iskalnik,na vecino tvojih vprasanje so odgovori ze noter.

@ all: to je tema z naslovom yamaha YZF 600 thundercat; ce se hocete pogovarjati o R6 odprite novo temo.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

se pravi da ce bom omenil da bom na motorju vozil punco, pa naj grem spet na drug forum ali kaj ?

Naslednjo diskusijo ki jo bom odprl bo verjetno imela naslov *Krneki*

Poleg tega ce iscem na forumu karkoli o thundercatu najdem samo nasege clana (enak nick)

Hvala za razumevanje

Objavljeno

Se strinjam z Loyom! Sej je res, da smo novinci, sam pocas bo ze slo... Punca, u glavnem, bo trpela na takem al pa drugacnem koscku usnja, pa ce pise gor R6 al pa Tanderket! Moj kolega ma TC, pa sem jo tut sam vozu, za voznika je malce bolj udobna, sam z njo nardis mogoce 20 km vec kokr z R-ko, preden ti rt odpade, pol pa se mal kasnej dobi sopotnica tur na ritki...

Objavljeno

Jaz vozim mojo punčaro na R1,pa se nič ne pritožuje.Pravi da ji je bolj udobno kot pa na GSX750f(bivši motor),ki naj bi bil sporttouring razred.

Objavljeno

loyo preberi post - ti lepo pise,kje dobis informacije o 600-tkah.

BTW....na GL 1800 bo tvoja punca najbrz se najbolje uzivala.

lahko se odpre en topic in noter nakladate o vsem in svacem.....samo da mi eden ne pisne kako je nepregledno in se nic ne najde in porabis cele dneve,da najdes informacijo.ne vem,ce je ravno vsem vsec,da najde cele strani natepavanja o tem in onem samo ne o motorju,ki je omenjen v naslovu.

get my point?

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote: Punca, u glavnem, bo trpela na takem al pa drugacnem koscku usnja, pa ce pise gor R6 al pa Tanderket! S tem se ne strinjam niti slučajno. quote:Jaz vozim mojo punčaro na R1,pa se nič ne pritožuje.Pravi da ji je bolj udobno kot pa na GSX750f(bivši motor),ki naj bi bil sporttouring razred. In še en šaljivec. GSX750F ni "kao" sport turing, temveč to je. Če tu punca zatrjuje, da ji je na R1 bolj udobno, ter ji ti to še verjameš, je pa to tvoj problem.

Kakorkoli, zašel sem z teme, thundercat je ZAGOTOVO, tako za voznika, kot še posebej sopotnika, bolj udoben motor kot je R1, R6 in vsi ostali z deljenimi klopmi.

Torej, če hočeš udobje in šport vzami thundercata, če pa je udobje drugorazredno, pa vzemi R6.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

YZFgeorge, pravis da imas TCja. Kateri letnik in koliko je koncna hitrost. V bistvu mi ni toliko pomembno, ampak me zanima ce je res kaksna razlika med letnikoma 97 in 00.

Razmisljal sem celo o novem, pa mi je en tip natvezil da je precej bolj svoh motor kot prejsnji modeli, tega pa po tehnicnih podatkih ni videt!

thnx, Loyo

Objavljeno

quote:

quote:

quote: Punca, u glavnem, bo trpela na takem al pa drugacnem koscku usnja, pa ce pise gor R6 al pa Tanderket! S tem se ne strinjam niti slučajno. quote:Jaz vozim mojo punčaro na R1,pa se nič ne pritožuje.Pravi da ji je bolj udobno kot pa na GSX750f(bivši motor),ki naj bi bil sporttouring razred. In še en šaljivec. GSX750F ni "kao" sport turing, temveč to je. Če tu punca zatrjuje, da ji je na R1 bolj udobno, ter ji ti to še verjameš, je pa to tvoj problem.

Kakorkoli, zašel sem z teme, thundercat je ZAGOTOVO, tako za voznika, kot še posebej sopotnika, bolj udoben motor kot je R1, R6 in vsi ostali z deljenimi klopmi.

Torej, če hočeš udobje in šport vzami thundercata, če pa je udobje drugorazredno, pa vzemi R6.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Govorim o daljsih voznjah (R6 ali R1), za od kafica do kafica, al pa do nasga morja je cist useen... Sej pravm, da sm mel prej Bandita, k je bol udoben, po dolocenih km je blo kr precej neudobno za gospodicno (morm povedat, da nikol ne jambra brez razloga...). Je pa dejstvo, da je za krajse razdalje boljsi TC, al pa kasen sporttouring

...druge znamke...

Objavljeno

quote:

YZFgeorge, pravis da imas TCja. Kateri letnik in koliko je koncna hitrost. V bistvu mi ni toliko pomembno, ampak me zanima ce je res kaksna razlika med letnikoma 97 in 00.

Razmisljal sem celo o novem, pa mi je en tip natvezil da je precej bolj svoh motor kot prejsnji modeli, tega pa po tehnicnih podatkih ni videt!

thnx, Loyo

To da je novejši letnik bolj švoh, mi je novo. Zakaj pa naj bi bil? Ce je nekdo nekomu fauš, da je kupil novega in pravi da je novi manj hiter in močen in sploh, naj to prosim lepo utemelji z dejstvi, ki se jih da dokazat.

Za končno hitrost pa ti moram povedat, dpo števcu do 220 lepo leti, potem pa mu prične jemati sapo. Do zdaj sem bil največ na 240 pa nisem čakal, da bi se zalaufal do konca. Mislim pa, da kaj dosti več ni možno. Letnik je 98.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A ve kdo mogoce kateri letniki teh motorjev so bili v modri barvi. V Sloveniji seveda. Eden izmed clanov ima 2001 modrega to vem in letosnji model je tudi. Kaj pa prejsnji?

Klical sem v Krsko in mi tip ni znal "natancno povedati".

citiram: "Vem da ta teden dobimo enega modrega, za prejsnja leta pa ne vem tocno kaksni so bili" zalostno

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!