Skoči na vsebino

Yamaha YZF 600 R Thundercat


loyo

Priporočene objave

obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure:

V prvi pelji 5 km/h, privij gas totalno do konca, med tem pritisni krmilo totalno dol, da skompresiraš prednje vilice, potem pa , ko se mašina zvrti v zgornjih 25% obratov, nalahno cukni v luft... verjetno boš imel hitrost približno 80 km/h in peljal se boš po zadnjem kolesu. Če svojega motorja ne poznaš dovolj, da bi poznal krivulje navora in moči, da bi vedel, kdaj se mu utrga, kako reagira podvozje in kako reagirajo zavore, potem raje tega ne preizkušaj...

Sicer pa - pazi, da ne bom jaz kaj kriv potem ... Lahko se sesuješ ali celo ubiješ - in kar je še huje, lahko ubiješ tudi koga drugega. ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: je pa res, da je fazer600 dost lažji in da ima mogoče mal drgač moč razporejeno ... no, fazer1000 pa sploh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili  :unsure:

V prvi pelji 5 km/h, privij gas totalno do konca, med tem pritisni krmilo totalno dol, da skompresiraš prednje vilice, potem pa , ko se mašina zvrti v zgornjih 25% obratov, nalahno cukni v luft... verjetno boš imel hitrost približno 80 km/h in peljal se boš po zadnjem kolesu. Če svojega motorja ne poznaš dovolj, da bi poznal krivulje navora in moči, da bi vedel, kdaj se mu utrga, kako reagira podvozje in kako reagirajo zavore, potem raje tega ne preizkušaj...

Sicer pa - pazi, da ne bom jaz kaj kriv potem ... Lahko se sesuješ ali celo ubiješ - in kar je še huje, lahko ubiješ tudi koga drugega. ..

jp, to teorijo poznam!Govoris iz lastnih izkusenj ali si samo slisal kot jaz :)

Thundercat, pa verjetno tudi Fazer ima koncno v prvi okrog 80, tako da ne verjamem da je to ravno tako ;)

Poleg tega, ko privijes gas to konca tezko tiscis vilice dol, kvecjemo da za trenutek odvzames gas (da pocepne) pol pa spet na polno! Pojma nimam, ko pa kdo drugi to dela, zgleda tako simpl :)

hm ... a posodi kdo motor, da malo treniram na njegovem :P

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: je pa res, da je fazer600 dost lažji in da ima mogoče mal drgač moč razporejeno ... no, fazer1000 pa sploh :D

po moji racunici je 600ka za 10kg tezji, prestavno razmerje pa je verjetno res drugacno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp, to teorijo poznam!Govoris iz lastnih izkusenj ali si samo slisal kot jaz :)

Thundercat, pa verjetno tudi Fazer ima koncno v prvi okrog 80, tako da ne verjamem da je to ravno tako ;)

Kaj naj rečem - se mi je že parkrat zgodil :P

PS: fazer 600 gre men v prvi okoli 95 km/h... po števcu.

Motor - ti samo pridi eno sredo v OLP, ti bo vsak z veseljem posodil motor, da se boš po zadnji učil vozit ;) :P B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moji racunici je 600ka za 10kg tezji, prestavno razmerje pa je verjetno res drugacno.

Sori, narobe podatke primerjal - fazer ima suh 189 kg, thundercat pa baje 187 kg. tko da sta "tu nekje".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cestaki so za po zadnem izmed vseh poleg chopperjev najbolj zahteven koncept. :blink:

lastneizkusnjepress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cestaki so za po zadnem izmed vseh poleg chopperjev najbolj zahteven koncept.

logično, nizko težišče in drugače razporejen navor kot pri npr. endurah in cross motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa airbagi, za varnost - uau... :D sam ne vem ce bi pol na cesto kaj dost gledu... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri koliko obratih se pri thundercatu nahaja blokada? (raje vprašam, kot pa vrtim v rdeče polje) :D

samo pol ne boš imel več teoretične porabe 4,4 litre če boš teoretično do blokade teral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure:

Ti ga samo v prvi spusti do 7000 obratov potem pa cukni belanco gor pa že šibaš.Boš pa mogo trenirat ,da boš vedo kolko cuknit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri koliko obratih se pri thundercatu nahaja blokada? (raje vprašam, kot pa vrtim v rdeče polje) :D

Ti samo probaj,nima kaj bit. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Naj mi kdo razloži kako lahko takole na rokah stoji (motor je THUNDERCAT)

Razne vožnje po zadnjem in prednjem kolesu smo obdelali ampak tole je pa res noro.

post-4-1062949008.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SymRu: off topic  ;)

Po prebiranju tele teme, mislim, da je marsikaj se precej bolj offtopic kot symrujev komentar... Zadnjo besedo pa seveda prepustimo mr. Iceu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kdo na thundercata namontiral kakšno drugo (npr. višjo) sprednjo šipo?

kaj takega najbrž ne bi bilo slabo (vetrna zaščita):

yzf600Rt1.jpg

To je touring šipa, kaj pa racing šipe ali spoiler šipe, v čem je sploh razlika (ok, na pogled se jih da takoj ločit, kaj pa v praksi, v čem je katera boljša od druge)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!