ar Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Z muco se da tud po zadnjem vozit :D :D :D
loyo Objavljeno Avgust 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure:
SiR Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure: V prvi pelji 5 km/h, privij gas totalno do konca, med tem pritisni krmilo totalno dol, da skompresiraš prednje vilice, potem pa , ko se mašina zvrti v zgornjih 25% obratov, nalahno cukni v luft... verjetno boš imel hitrost približno 80 km/h in peljal se boš po zadnjem kolesu. Če svojega motorja ne poznaš dovolj, da bi poznal krivulje navora in moči, da bi vedel, kdaj se mu utrga, kako reagira podvozje in kako reagirajo zavore, potem raje tega ne preizkušaj... Sicer pa - pazi, da ne bom jaz kaj kriv potem ... Lahko se sesuješ ali celo ubiješ - in kar je še huje, lahko ubiješ tudi koga drugega. ..
SiR Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 PS: je pa res, da je fazer600 dost lažji in da ima mogoče mal drgač moč razporejeno ... no, fazer1000 pa sploh :D
loyo Objavljeno Avgust 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure: V prvi pelji 5 km/h, privij gas totalno do konca, med tem pritisni krmilo totalno dol, da skompresiraš prednje vilice, potem pa , ko se mašina zvrti v zgornjih 25% obratov, nalahno cukni v luft... verjetno boš imel hitrost približno 80 km/h in peljal se boš po zadnjem kolesu. Če svojega motorja ne poznaš dovolj, da bi poznal krivulje navora in moči, da bi vedel, kdaj se mu utrga, kako reagira podvozje in kako reagirajo zavore, potem raje tega ne preizkušaj... Sicer pa - pazi, da ne bom jaz kaj kriv potem ... Lahko se sesuješ ali celo ubiješ - in kar je še huje, lahko ubiješ tudi koga drugega. .. jp, to teorijo poznam!Govoris iz lastnih izkusenj ali si samo slisal kot jaz :) Thundercat, pa verjetno tudi Fazer ima koncno v prvi okrog 80, tako da ne verjamem da je to ravno tako ;) Poleg tega, ko privijes gas to konca tezko tiscis vilice dol, kvecjemo da za trenutek odvzames gas (da pocepne) pol pa spet na polno! Pojma nimam, ko pa kdo drugi to dela, zgleda tako simpl :) hm ... a posodi kdo motor, da malo treniram na njegovem :P lp Loyo
loyo Objavljeno Avgust 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 PS: je pa res, da je fazer600 dost lažji in da ima mogoče mal drgač moč razporejeno ... no, fazer1000 pa sploh :D po moji racunici je 600ka za 10kg tezji, prestavno razmerje pa je verjetno res drugacno.
SiR Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 jp, to teorijo poznam!Govoris iz lastnih izkusenj ali si samo slisal kot jaz :) Thundercat, pa verjetno tudi Fazer ima koncno v prvi okrog 80, tako da ne verjamem da je to ravno tako ;) Kaj naj rečem - se mi je že parkrat zgodil :P PS: fazer 600 gre men v prvi okoli 95 km/h... po števcu. Motor - ti samo pridi eno sredo v OLP, ti bo vsak z veseljem posodil motor, da se boš po zadnji učil vozit ;) :P B)
SiR Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 po moji racunici je 600ka za 10kg tezji, prestavno razmerje pa je verjetno res drugacno. Sori, narobe podatke primerjal - fazer ima suh 189 kg, thundercat pa baje 187 kg. tko da sta "tu nekje".
Zok Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 cestaki so za po zadnem izmed vseh poleg chopperjev najbolj zahteven koncept. :blink: lastneizkusnjepress
Aleron Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 cestaki so za po zadnem izmed vseh poleg chopperjev najbolj zahteven koncept. logično, nizko težišče in drugače razporejen navor kot pri npr. endurah in cross motorjih.
ar Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 Še ena fotka - če smo že v Thundercat temi :D :D :D
Zok Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 pa airbagi, za varnost - uau... :D sam ne vem ce bi pol na cesto kaj dost gledu... :lol:
Aleron Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 en link z dosti informacijami o thundercat-u: http://www.yzf600r.de
Aleron Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 pri koliko obratih se pri thundercatu nahaja blokada? (raje vprašam, kot pa vrtim v rdeče polje) :D
SiR Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 pri koliko obratih se pri thundercatu nahaja blokada? (raje vprašam, kot pa vrtim v rdeče polje) :D samo pol ne boš imel več teoretične porabe 4,4 litre če boš teoretično do blokade teral
HHV Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 zobe ima prow za motorje žret :D Ehhh, dej no, a ne veš kakšno funkcijo imajo takile zobci??
johan Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 obvlada kdo takšne manevre? Meni nekako ne gre. Brez sklopke se hudc ne dvigne kar tako, sklopka pa se mi smili :unsure: Ti ga samo v prvi spusti do 7000 obratov potem pa cukni belanco gor pa že šibaš.Boš pa mogo trenirat ,da boš vedo kolko cuknit.
johan Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 pri koliko obratih se pri thundercatu nahaja blokada? (raje vprašam, kot pa vrtim v rdeče polje) :D Ti samo probaj,nima kaj bit. <_<
ar Objavljeno September 7, 2003 Opozori Objavljeno September 7, 2003 Naj mi kdo razloži kako lahko takole na rokah stoji (motor je THUNDERCAT) Razne vožnje po zadnjem in prednjem kolesu smo obdelali ampak tole je pa res noro.
-pero- Objavljeno September 7, 2003 Opozori Objavljeno September 7, 2003 ...tkole se voz ker je na begu ...iz psihiatričnega oddelka :wacko:
Dave Objavljeno September 7, 2003 Opozori Objavljeno September 7, 2003 @SymRu: off topic ;) Po prebiranju tele teme, mislim, da je marsikaj se precej bolj offtopic kot symrujev komentar... Zadnjo besedo pa seveda prepustimo mr. Iceu.
Aleron Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 a je kdo na thundercata namontiral kakšno drugo (npr. višjo) sprednjo šipo? kaj takega najbrž ne bi bilo slabo (vetrna zaščita): To je touring šipa, kaj pa racing šipe ali spoiler šipe, v čem je sploh razlika (ok, na pogled se jih da takoj ločit, kaj pa v praksi, v čem je katera boljša od druge)?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se