Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


Priporočene objave

Objavljeno

Upam da mi uspe ta čepek spravit ven brez problemov.

Drugače se pa res zelo lepo zahvaljujem za pomoč! Bom napisal kaj če mi uspe popravit.

Hvala!

Objavljeno

Zivjo, torej stikalo sem dobil in po navodilih se izpistil preostabek olja. Cepka pa nisem opazil, bom poskusal se malo pobrskat po starem olju, ampak ce mi ne uspe, kaj naj naredim. Natocim novo olje (brez zagona motorja) in poskusim se enkrat spustit ven?

Uspelo mi ga je najti! Se mogoce komu sanja ce bi bil se kaksen koscek lahko?

1448114066759.jpg

Objavljeno

Malo "forenzičnega" dela, poišči vse najdene koščke stikala jih "sestavi" in boš videl kaj ti še manjka.

Sicer pa sodeč po prejšnjih slikah je to to.

Objavljeno (popravljeno)

Forenzika je pokazala, da ni več koščkov.

Se je pa pojavilo nekaj drugega

Vse sem naredil po navodilih in natočil 2,5l olja noter. Nato mi je na merilcu pokazalo da je polovico olja noter, vendar ko sem motor segrel in še enkrat preveril je bila merilna palička čisto suha. nato sem počasi dodajal in sproti meril in je še vedno suha. Skupno sem nalil noter 3l olja in pokaže mi pa še vedno ne nič. Je morda možno, da je prejšnji lastnik uporabil napačno merilno palico, oda kakšnega drugega modela motorja? Pušča sigurno ne nič, v manualu pa piše, da je skupna količina 3l, tako, da več ga nisem dotočil.Če ima kdo možnost, bi bil hvaležen, če bi izmeril dolžino, da vem ali dotočim več, ali merilna palica ni prava. 

Popravljeno . Popravil anzoanzo77
Napaka pri pisanju
Objavljeno
pred 17 minutami, anzoanzo77 pravi:

Forenzika je pokazala, da ni več koščkov.

Se je pa pojavilo nekaj drugega

Vse sem naredil po navodilih in natočil 2,5l olja noter. Nato mi je na merilcu pokazalo da je polovico olja noter, vendar ko sem motor segrel in še enkrat preveril je bila merilna palička čisto suha. nato sem počasi dodajal in sproti meril in je še vedno suha. Skupno sem nalil noter 3l olja in pokaže mi pa še vedno ne nič. Je morda možno, da je prejšnji lastnik uporabil napačno merilno palico, oda kakšnega drugega modela motorja? Pušča sigurno ne nič, v manualu pa piše, da je skupna količina 3l, tako, da več ga nisem dotočil.Če ima kdo možnost, bi bil hvaležen, če bi izmeril dolžino, da vem ali dotočim več, ali merilna palica ni prava. 

Sori mogoče sprašujem neumnosti ampak tudi sam sem imel Tenerejko letnik 96. A ves kako se preverja olje?

Objavljeno
pred 3 minutami, Jereb01 pravi:

Sori mogoče sprašujem neumnosti ampak tudi sam sem imel Tenerejko letnik 96. A ves kako se preverja olje?

niso neumnosti, sm se tudi jaz to vprašal po tem ko sem nekajkrat potegnil suho ven. Nahaja se med rezervoarjem in osjo krmila, mislim, da se nimam kaj zmotit

Objavljeno

Tega motorja že dolgo nimam, se pa spomnim kje je kontrolna palčka. Včasih jo je težko odšravfat, ker je malo prostora. Sicer pa nisem mislil tega. Za vsak slučaj te sprašujem, če veš, da ima ta motor suhi karter in da kontroliraš nivo olja pri prižganem in segretem motorju. Malo motorjev ima tak sistem in če tega motorja še nimaš dolgo, si morda narobe meril.

Objavljeno

ok, očitno ne vem kako se kontrolira olje :D Kontroliral sem ga pri ugasnjenem, prej pa je bil prižgan 5 minut. V tistih navodilih ni nič takega pisalo. Hvala, bom jutri poskusil še enkrat. 
Hvala vam za vso pomoč :D

Objavljeno

Še tole za vsak slučaj. Za ta motor, tako kot vse ostale s suhim karterjem, je zanačilno, da pijejo veliko olja. S tem ni nič narobe, moraš pa redno kontrolirati. Sam sem se nekajkrat vozil precej "na suho", ampak ni bilo nič narobe. Trpežna in praktično neuničljiva mašina. Tenerejko sem vozil precej let in jo imam v zelo lepem spominu. Je pa z njo povezana ena večjih neumnosti v moji moto zgodovini. Motor je cukal pri višjih obratih in ni imel več dovolj moči. Nikomur ni bilo jasno kaj bi bilo lahko narobe. Razlog: redno sem menjal olje in oljni filter, zračnega pa ne. Po menjavi filtra je motor spet delal kot nov. 

Objavljeno

Super, hvala za nasvet, bom imel pod opombami v moji knjižici :D

Objavljeno

Še enkrat dobro preberi navodila in se drži predpisanega postopka po menjavi olja.

POMEMBNO (3. slika) Air Bleed Screw!

Največ odličnih motorjev se ZAJ...E zaradi slabega in površnega servisiranja.

Objavljeno

Podrobno sem se držal navodil in vse štima. 
Edino za preverit olje pa v navodilih ne piše, da se preverja pri prižganem motorju, moram sedaj še enkrat preverit količino.

Objavljeno

Od kje ti podatek, da se preverja pri prižganem motorju?

Brzina in površnost!?

Dobro še enkrat preberi točko e. na prvi sliki!

Na kratko, motor ogret na 70stopinj na ravnem v pokončnem položaju, po 10 sek prostega teka zaustaviš in preveriš nivo olja.

lp, Mirč

 

 

Objavljeno

pri prejšnjem postu je to nekdo napisal, zato sem pa tudi vprašal kako to da ne piše v navodilih. 

Ob 21. 11. 2015, Jereb01 pravi:

Tega motorja že dolgo nimam, se pa spomnim kje je kontrolna palčka. Včasih jo je težko odšravfat, ker je malo prostora. Sicer pa nisem mislil tega. Za vsak slučaj te sprašujem, če veš, da ima ta motor suhi karter in da kontroliraš nivo olja pri prižganem in segretem motorju. Malo motorjev ima tak sistem in če tega motorja še nimaš dolgo, si morda narobe meril.

 

Objavljeno

Zapisi na forumih in gostilniške debate...

V navodilih piše točen postopek za kontrolo nivoja in menjavo olja, le prebrat je potrebno.

Uporabnik (katerega citiraš) je "slabo" razumel prebrano, ali pa nepravilno zapisal, kar je mogoče celo pravilno opravil.

ps, če slučajno rabiš, imam knjižico uporabniških navodil za 660-ko.

Objavljeno

Ko ti je neka stvar avtomatizem, jo včasih težko razložiš. Pozabil sem objasnit razliko, običajno pri motorju obrišeš merilno palčko, jo ponovno pritrdiš v ležišče in odčitaš nivo olja. V tem primeru pa ugasneš motor in takoj odčitaš nivo. Tudi če bi motor deloval, olja ne bi " vrglo ven".

Objavljeno

čaki, čaki. nekoč sem imel xtjko in predvidevam, da je to podobno: sem naredu kr nekaj kilometrov preden sem kontroliral olje. pri ugasnjenem motorju, pa ni treba grozno hitet z kontrolo olja. no, čakat kako uro tudi ne..

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni :)

Ima slucajno kdo stranske nosilce za kovcke doma za ta motor? Novi so precej dragi. V postev bi prisli tudi kaksni drugi, ki bi bili primerni za predelavo, mi vsaj ne bo treba zaceti iz nule. 

Pa lep dan :)

Objavljeno

Ve kdo kje bi lahko danes ali najkasneje jutri dopoldne dobil lamele sklopke za tenerejko? Ali jih je kdo menjal pa ima stare se za silo za kak per za prodat? 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pred kratkim sem si kupil Tenere letnik 1996, motor zelo lepo ohranjen, za ta letnik pa za mojo vožnjo malo do sluzbe, trgovine, trening, več kot zadovoljen. Kot berem res forum res tak trpežen motor. Najbolj mi je vsec da je za tak 1 cillinder kar krava od motorja. Ok za avtocesto pač ni.

Imam pa par vprašanj:

- motor enakomerno in kar lepo teče edino nekaj dela ck,ck,ck,ck,ck,ck,ck,ck in to samo do 2000 obratov. Potem se ta zvok zgubi. To se dogaja tudi med vožnjo če se peljem zelo počas....če bi bil kak ventil bi se slišal tudi ko dam več gasa...mogoče svečka?

- pri zaklepanju krmila se zatika ključavnica. Je že kdo razdiral ključavnico?

- pri 140 kmh motor kr lepo leti edino trese kot bi se po kamnih vozu to je verjetno za tak motor normalno :))))

- kako je z menjavo izpuha se kaj pridobi razen lepote

Hvala vsem za odgovore in lep pozdrav

Objavljeno

HI.

A temo o dotičnem motorju nisi "odkril", kljub svojemu zvenečemu imenu?

Sicer pa:

- zelo težko je ugotoviti kaj pomeni ck,ck mogoče edino to, da se motor vrti in ima nek čuden zvok.

- mogoče je problem zatič, ki dejansko blokira krmilo, ne pa ključavnica.

- normalno (za AC ta motor ni najbolj primeren razen do hitrosti, ki so tam predpisane).

- največ konjev boš pridobil z menjavo motorja.

lp,M

 

 

Objavljeno

zakaj imajo vedno najvec casa pametnjakovici in arogantni ljudje. hvala za prijazen odgovor. tak obcutek sem dobil da se moram hitro zbrisat s foruma ker imam posla z pravimi in izkusenimi motoristi hahahahah

drugace je bil samo standgas previsok zato je delal ck ck ck :))))

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

pocasi odpravljam napake. Mogoce kdo ve zakaj mi kazalec hitrosti niha je okvara polža ali zajle? pa km niso bili vrteni nazaj. Ce se peljes 60 pade na 40 pa skoci na 80. povprecje je dejanska hitrost :):):) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!