anzoanzo77 Objavljeno November 15, 2015 Opozori Objavljeno November 15, 2015 Upam da mi uspe ta čepek spravit ven brez problemov. Drugače se pa res zelo lepo zahvaljujem za pomoč! Bom napisal kaj če mi uspe popravit. Hvala! MiNa 1
anzoanzo77 Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 Zivjo, torej stikalo sem dobil in po navodilih se izpistil preostabek olja. Cepka pa nisem opazil, bom poskusal se malo pobrskat po starem olju, ampak ce mi ne uspe, kaj naj naredim. Natocim novo olje (brez zagona motorja) in poskusim se enkrat spustit ven? Uspelo mi ga je najti! Se mogoce komu sanja ce bi bil se kaksen koscek lahko?
MiNa Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 Malo "forenzičnega" dela, poišči vse najdene koščke stikala jih "sestavi" in boš videl kaj ti še manjka. Sicer pa sodeč po prejšnjih slikah je to to.
anzoanzo77 Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 (popravljeno) Forenzika je pokazala, da ni več koščkov. Se je pa pojavilo nekaj drugega Vse sem naredil po navodilih in natočil 2,5l olja noter. Nato mi je na merilcu pokazalo da je polovico olja noter, vendar ko sem motor segrel in še enkrat preveril je bila merilna palička čisto suha. nato sem počasi dodajal in sproti meril in je še vedno suha. Skupno sem nalil noter 3l olja in pokaže mi pa še vedno ne nič. Je morda možno, da je prejšnji lastnik uporabil napačno merilno palico, oda kakšnega drugega modela motorja? Pušča sigurno ne nič, v manualu pa piše, da je skupna količina 3l, tako, da več ga nisem dotočil.Če ima kdo možnost, bi bil hvaležen, če bi izmeril dolžino, da vem ali dotočim več, ali merilna palica ni prava. Popravljeno November 21, 2015. Popravil anzoanzo77 Napaka pri pisanju
Igi Pop Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 pred 17 minutami, anzoanzo77 pravi: Forenzika je pokazala, da ni več koščkov. Se je pa pojavilo nekaj drugega Vse sem naredil po navodilih in natočil 2,5l olja noter. Nato mi je na merilcu pokazalo da je polovico olja noter, vendar ko sem motor segrel in še enkrat preveril je bila merilna palička čisto suha. nato sem počasi dodajal in sproti meril in je še vedno suha. Skupno sem nalil noter 3l olja in pokaže mi pa še vedno ne nič. Je morda možno, da je prejšnji lastnik uporabil napačno merilno palico, oda kakšnega drugega modela motorja? Pušča sigurno ne nič, v manualu pa piše, da je skupna količina 3l, tako, da več ga nisem dotočil.Če ima kdo možnost, bi bil hvaležen, če bi izmeril dolžino, da vem ali dotočim več, ali merilna palica ni prava. Sori mogoče sprašujem neumnosti ampak tudi sam sem imel Tenerejko letnik 96. A ves kako se preverja olje?
anzoanzo77 Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 pred 3 minutami, Jereb01 pravi: Sori mogoče sprašujem neumnosti ampak tudi sam sem imel Tenerejko letnik 96. A ves kako se preverja olje? niso neumnosti, sm se tudi jaz to vprašal po tem ko sem nekajkrat potegnil suho ven. Nahaja se med rezervoarjem in osjo krmila, mislim, da se nimam kaj zmotit
Igi Pop Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 Tega motorja že dolgo nimam, se pa spomnim kje je kontrolna palčka. Včasih jo je težko odšravfat, ker je malo prostora. Sicer pa nisem mislil tega. Za vsak slučaj te sprašujem, če veš, da ima ta motor suhi karter in da kontroliraš nivo olja pri prižganem in segretem motorju. Malo motorjev ima tak sistem in če tega motorja še nimaš dolgo, si morda narobe meril.
anzoanzo77 Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 ok, očitno ne vem kako se kontrolira olje Kontroliral sem ga pri ugasnjenem, prej pa je bil prižgan 5 minut. V tistih navodilih ni nič takega pisalo. Hvala, bom jutri poskusil še enkrat. Hvala vam za vso pomoč
Igi Pop Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 Še tole za vsak slučaj. Za ta motor, tako kot vse ostale s suhim karterjem, je zanačilno, da pijejo veliko olja. S tem ni nič narobe, moraš pa redno kontrolirati. Sam sem se nekajkrat vozil precej "na suho", ampak ni bilo nič narobe. Trpežna in praktično neuničljiva mašina. Tenerejko sem vozil precej let in jo imam v zelo lepem spominu. Je pa z njo povezana ena večjih neumnosti v moji moto zgodovini. Motor je cukal pri višjih obratih in ni imel več dovolj moči. Nikomur ni bilo jasno kaj bi bilo lahko narobe. Razlog: redno sem menjal olje in oljni filter, zračnega pa ne. Po menjavi filtra je motor spet delal kot nov. anzoanzo77 1
anzoanzo77 Objavljeno November 21, 2015 Opozori Objavljeno November 21, 2015 Super, hvala za nasvet, bom imel pod opombami v moji knjižici
MiNa Objavljeno November 22, 2015 Opozori Objavljeno November 22, 2015 Še enkrat dobro preberi navodila in se drži predpisanega postopka po menjavi olja. POMEMBNO (3. slika) Air Bleed Screw! Največ odličnih motorjev se ZAJ...E zaradi slabega in površnega servisiranja. anzoanzo77 1
anzoanzo77 Objavljeno November 22, 2015 Opozori Objavljeno November 22, 2015 Podrobno sem se držal navodil in vse štima. Edino za preverit olje pa v navodilih ne piše, da se preverja pri prižganem motorju, moram sedaj še enkrat preverit količino.
MiNa Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 Od kje ti podatek, da se preverja pri prižganem motorju? Brzina in površnost!? Dobro še enkrat preberi točko e. na prvi sliki! Na kratko, motor ogret na 70stopinj na ravnem v pokončnem položaju, po 10 sek prostega teka zaustaviš in preveriš nivo olja. lp, Mirč NX650 1
anzoanzo77 Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 pri prejšnjem postu je to nekdo napisal, zato sem pa tudi vprašal kako to da ne piše v navodilih. Ob 21. 11. 2015, Jereb01 pravi: Tega motorja že dolgo nimam, se pa spomnim kje je kontrolna palčka. Včasih jo je težko odšravfat, ker je malo prostora. Sicer pa nisem mislil tega. Za vsak slučaj te sprašujem, če veš, da ima ta motor suhi karter in da kontroliraš nivo olja pri prižganem in segretem motorju. Malo motorjev ima tak sistem in če tega motorja še nimaš dolgo, si morda narobe meril.
MiNa Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 Zapisi na forumih in gostilniške debate... V navodilih piše točen postopek za kontrolo nivoja in menjavo olja, le prebrat je potrebno. Uporabnik (katerega citiraš) je "slabo" razumel prebrano, ali pa nepravilno zapisal, kar je mogoče celo pravilno opravil. ps, če slučajno rabiš, imam knjižico uporabniških navodil za 660-ko.
Igi Pop Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 Ko ti je neka stvar avtomatizem, jo včasih težko razložiš. Pozabil sem objasnit razliko, običajno pri motorju obrišeš merilno palčko, jo ponovno pritrdiš v ležišče in odčitaš nivo olja. V tem primeru pa ugasneš motor in takoj odčitaš nivo. Tudi če bi motor deloval, olja ne bi " vrglo ven". anzoanzo77 1
BRANE Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 čaki, čaki. nekoč sem imel xtjko in predvidevam, da je to podobno: sem naredu kr nekaj kilometrov preden sem kontroliral olje. pri ugasnjenem motorju, pa ni treba grozno hitet z kontrolo olja. no, čakat kako uro tudi ne.. MiNa 1
celjan89 Objavljeno December 2, 2015 Opozori Objavljeno December 2, 2015 http://www.heavyduties.ro/ poceni dodatki za motor. bosa 1
anzoanzo77 Objavljeno Maj 26, 2016 Opozori Objavljeno Maj 26, 2016 Pozdravljeni Ima slucajno kdo stranske nosilce za kovcke doma za ta motor? Novi so precej dragi. V postev bi prisli tudi kaksni drugi, ki bi bili primerni za predelavo, mi vsaj ne bo treba zaceti iz nule. Pa lep dan
plansar Objavljeno Maj 26, 2016 Opozori Objavljeno Maj 26, 2016 Ve kdo kje bi lahko danes ali najkasneje jutri dopoldne dobil lamele sklopke za tenerejko? Ali jih je kdo menjal pa ima stare se za silo za kak per za prodat?
discover0709 Objavljeno Avgust 24, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2016 Pred kratkim sem si kupil Tenere letnik 1996, motor zelo lepo ohranjen, za ta letnik pa za mojo vožnjo malo do sluzbe, trgovine, trening, več kot zadovoljen. Kot berem res forum res tak trpežen motor. Najbolj mi je vsec da je za tak 1 cillinder kar krava od motorja. Ok za avtocesto pač ni. Imam pa par vprašanj: - motor enakomerno in kar lepo teče edino nekaj dela ck,ck,ck,ck,ck,ck,ck,ck in to samo do 2000 obratov. Potem se ta zvok zgubi. To se dogaja tudi med vožnjo če se peljem zelo počas....če bi bil kak ventil bi se slišal tudi ko dam več gasa...mogoče svečka? - pri zaklepanju krmila se zatika ključavnica. Je že kdo razdiral ključavnico? - pri 140 kmh motor kr lepo leti edino trese kot bi se po kamnih vozu to je verjetno za tak motor normalno :)))) - kako je z menjavo izpuha se kaj pridobi razen lepote Hvala vsem za odgovore in lep pozdrav
MiNa Objavljeno Avgust 25, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2016 HI. A temo o dotičnem motorju nisi "odkril", kljub svojemu zvenečemu imenu? Sicer pa: - zelo težko je ugotoviti kaj pomeni ck,ck mogoče edino to, da se motor vrti in ima nek čuden zvok. - mogoče je problem zatič, ki dejansko blokira krmilo, ne pa ključavnica. - normalno (za AC ta motor ni najbolj primeren razen do hitrosti, ki so tam predpisane). - največ konjev boš pridobil z menjavo motorja. lp,M bosa 1
discover0709 Objavljeno Avgust 25, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2016 zakaj imajo vedno najvec casa pametnjakovici in arogantni ljudje. hvala za prijazen odgovor. tak obcutek sem dobil da se moram hitro zbrisat s foruma ker imam posla z pravimi in izkusenimi motoristi hahahahah drugace je bil samo standgas previsok zato je delal ck ck ck :))))
discover0709 Objavljeno September 8, 2016 Opozori Objavljeno September 8, 2016 pocasi odpravljam napake. Mogoce kdo ve zakaj mi kazalec hitrosti niha je okvara polža ali zajle? pa km niso bili vrteni nazaj. Ce se peljes 60 pade na 40 pa skoci na 80. povprecje je dejanska hitrost
discover0709 Objavljeno September 9, 2016 Opozori Objavljeno September 9, 2016 ok hvala bom pregledal
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se