Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Priporočene objave

ker mi motor pri vecjih obratih trokira mi lahko prosim kdo malo razloži kje je vijak za uravnavanje dotoka zraka. Vijak za stand gas je  lepo viden tega drugega pa ne najdem. yamaha tenere 660 letnik 1996.

hvala za odgovore

do 5000 obratov gre ok potem pa kar počepne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pregledal črpalko zgleda ok , očistil vplinjač, vse predihtal, obrisal, zračni filter zamenjal z K&N, motor vžge iz prve. Grem probat čez 5.000 obratov dum dum kot bi nekaj prebijal elektriko , al pa če mu zmanjka goriva, mogoče kej z zrakom. Ima kdo kakšen predlog ? hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej!

Malce pomagat bi nam bilo lažje, če bi povedal iz katerega konca domovine si! Po mojem mnenju je agregat za pregled pri dobrem mojstru in če se imaš namen vozit kot je treba bi jaz zadevo dal na analizo. Mislim, da bi ti lažje svetovali, kot pa ugibali!

Imam prav?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, discover0709 pravi:

dva ventila sta izpušna , dva zadaj sta sesalna. kaj pa dela ta peti ventil?:) 

Poglej še enkrat moj prejšnji post, tam so bljižnice do SM in part lista ventilov in tudi zapis kako (koliko) zračnosti se nastavi za vseh pet ventilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka :)

nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, discover0709 pravi:

nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka :)

Poznaš pravilni postopek nastavitve ventilov? Če ne, je res najbolje, da poiščeš nekoga, ki se razume v takšne "posege".

Vijak dovoda goriva? Misliš mogoče vijak zraka prostega teka?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kje opisan postopek nastavitve. odvil sem tista dva vijaka ob strani postavil motor tko k piše črtica na črtico. 

ko hočem dat ploščico med ventil sploh ne gre. ne vem kaj sm se zaj....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, discover0709 pravi:

je kje opisan postopek nastavitve. odvil sem tista dva vijaka ob strani postavil motor tko k piše črtica na črtico. 

ko hočem dat ploščico med ventil sploh ne gre. ne vem kaj sm se zaj....

Motor moraš zasukat, da pride bat v cilindru do zgornje točke...tako je ponavadi, za tega ne vem točno. Pa še to vsaki drugi hod, ker gre za 4 taktni motor. Kako je točno ne vem, so enkrat sesalni, drugič izpušni ali vsi hkrati, za gs boxer sem pogruntal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nehaj se hecat. Tole se ne da nauciti po internetu. Tudi ce bi opazoval majstra in vse posnel, vseeno ne bi znal pravilno nastavit. Vazen je tudi obcutek s kaksno silo porines merilni listic vmes. Tudi odmicna gred mora biti vsakic v tocno dolocenem polozaju. Vse kar bos sam spacal bodo pokurjeni ventili. Zakaj že?

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, discover0709 pravi:

ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako

Poglej malo po googlu, če misliš sam delat še naprej, tudi sam rad šarim po motorju :) 

...valve clearance (cold), intake valve 0.09 - 0.13 mm, exhaust valve 0.16 - 020 mm

Na slikah je videti, da imajo ukrivljene merilne lističe, tudi navodila najdeš, mogoče še video na Youtube...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!