Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Priporočene objave

Hvala vandrovec,prvo moram ugotovit,kje se sploh olje kontrolira:PDrugače pa je res igračka od motorja;)

Sem že pozabil vse podrobnosti je več kot 10 let odkar sem imel ta motor.

Nekje na vrhu okvirja, pod ali zraven krmila je en črn pokrovček za odviti na katerem je tudi šibka za olje.

Kako je možno kontrolirati tako visoko nivo olja mi ni jasno, ampak tako nekako je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do kje mora priti kazalec za temperaturo  da je na sredini  ali je lahko kjerkoli na zelenem. Če ga pustim na mestu pride kazalec do rdečega vklopi ventilator potem ko se pa pelješ pa gre kazalec skrajno levo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, še enkrat si pogledal je termostat (št1 na sliki) v ohišju ali ga ni. Glede na to kako se obnaša ga najbrž ni.

Na mojih obeh 660-kah je bil kazalec približno na sredini zelenega polja.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

 

iščem in iščem pa se nobena taka Yamaha ne prodaja :BUA:.   A je tolk dobra da noben noče prodat al tok grda da je nobeden nima :blush: . Resno razmišljam o menjavi, da prodam avto in si kupim motor vendar nočem novega. Pri prodajalcu Yamah pa se ne da dobit testnega motorja :BUA: . Tako da če kdo ve za kakšno ki se prodaja se priporočam? Sem zelo zainteresiran, vendar bi še vseeno moral narediti kakšen krog da se prepričam če mi motor res odgovarja za moje potrebe.

 

 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

ta mesc grem kupt yamaho xtz660 tenere na netu sm vidu da se da mal posminkat v takole  a do ve kje bi to urediu

Pri dobrem avtoličarju..??! Prednji blatnik in sedež pa dobiš pri Touratechu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

V Googla sem vpisal  xtz660 valve clearance in "voilà"..

 

XTZ 660 Tenere (4MY) 96-99

Check valve clearance: alle 3.000 km
Valve clearance (Intake.): kalt 0,10-0,15mm
Valve clearance (Exhaust.): kalt 0,15-0,20mm
Contact break: not necessary
Tire pressure front (solo/pillion): 1,8/2,3 bar
Tire pressure rear (solo/pillion): 2,3/2,5 bar
Replace front forks oil: alle 6.000 km
Front forks oil: (669 ml) SAE 7,5
Air chamber: 160 mm
Front forks - air pressure: not necessary
Replace engine oil: alle 3.000 km
Replace filter: alle 6.000 km
Engine oil: SAE 20W/40
Oil with filter: 3,0 Liter
Oil without filter: 2,8 Liter
Sytytystulppa: DPR9EA-9 0.9

XTZ 660 (4MD) 94-96

Check valve clearance: alle 3.000 km
Valve clearance (Intake.): kalt 0,10-0,15mm
Valve clearance (Exhaust.): kalt 0,15-0,20mm
Contact break: not necessary
Tire pressure front (solo/pillion): 2,0 bar
Tire pressure rear (solo/pillion): 2,0 bar
Replace front forks oil: alle 6.000 km
Front forks oil: (669 ml) SAE 7,5
Air chamber: 160 mm
Front forks - air pressure: not necessary
Replace engine oil: alle 3.000 km
Replace filter: alle 6.000 km
Engine oil: SAE 20W/40
Oil with filter: 2,7 Liter
Oil without filter: 2,6 Liter

XTZ 660 (3YF) 91-93

Check valve clearance: alle 3.000 km
Valve clearance (Intake.): kalt 0,10-0,15mm
Valve clearance (Exhaust.): kalt 0,15-0,20mm
Contact break: not necessary
Tire pressure front (solo/pillion): 1,8/2,3 bar
Tire pressure rear (solo/pillion): 2,3/2,5 bar
Replace front forks oil: alle 6.000 km
Front forks oil: (669 ml) SAE 7,5
Air chamber: 160 mm
Front forks - air pressure: not necessary
Replace engine oil: alle 3.000 km
Replace filter: alle 6.000 km
Engine oil: SAE 20W/40
Oil with filter: 2,7 Liter
Oil without filter: 2,5 Liter

 

Ps, nabavi si "service manual" če rabiš "uporabniška navodila" jih pa celo imam.

 

LP in SREČNO TER VESELO 2014

Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo, morda kdo ve, če pašejo obroči z naperami od yamaha xt 600 z tenere na yamaha xt 600? Tenere ima tiste zlate 18 col, xt pa navadne 17 col.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima enako število lukenj? ali kako..? Vem da ima tenere uzadaj boben, pa sem mislil da je pesta mogoče enako velika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Četudi bi bila pesta enaka, je obroč večji. Sam si ugotovil da eden ima 17" drugi pa 18" obroč. Torej so napere različno dolge. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čakaj, ti bi rad menjal tudi obroče?

Se pravi predelal iz 17 na 18" ?

Če so pesta enaka, potem paše, sicer pa je malo loterija. Bi moral imeti obe pesti pred sabo in pregledat če je dovolj podobno narejeno, da bi pasalo. 

Poleg tega pa moraš še biti prepričan, da imaš dovolj prostora na zadnji nihajki, za montažo večjega kolesa. 

To malo preglej tuje forume, pa boš našel koga ki je to že naredil, v kolikor je izvedljivo. 

 

Lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pesto bi pustil original, ker na original pesti imam disk zavore, pri tenere je pa boben, zamenjal bi pa samo obroče in napere. Tako da bi predelal iz 17 na 18" ja. Prostora na nihajki je dovolj, 3 leta nazaj sem imel tudi tako xt, kjer je že prejšnji lastnik montiral gor 18" obroče. Sedaj sem pa zvedel da en obroče prodaja za tenere, in za vsak slučaj uprašam, preden nardim neumnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Če mas xtz 660 kje nagledano pa da jo ne misliš kupit bi bil js te informacije vese. 

Na žalost ni bilo tenerejk v izbiri... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

223223

Danes obrnil prvih 1000km,.

Zaenkrat fuuuuuuuuuulllllll zadovoljen..........

Tudi sam sem včeraj "prebil" prvih 1000km -super mašinca :OK:

Se pa najde tudi kak minus pri vetrni zaščiti.

Okoli čelade se že pri cca 50 km/h pojavi močno bučanje vetra (turbolenca) :music4::wallbash: , ki ne preneha tudi s premikom glave gor ali dol proti vizirju. Ko na motorju vstanem občutim pravo olajšanje- le rahel piš vetra okoli čelade(schuberth c2).

Višji vizir mi ne "diši", po moje bi bil nižji (kot na xt-jki, kjer tega problema nisem poznal) boljši, a ne vem, če sega sploh da dobit, povsod kjer gledam so le povišane variante.

Kakšno rešitev predlagate?

Toutateck dodatek na obstoječi vizir pomaga. Verzija s ključavnico je ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta mi po svoje všeč, predvsem zaradi položaja sedenja na motorju.

Iščem predvsem ugoden nakup, da po letu, dveh ne bi preveč izgubil, ko bi motor prodajal.

 

To o izgubi vrednosti je larifari, če prav vidim boš kar pridno servisiral, da  bo vse štimalo .....povej čez dve leti če sem se zmotil! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni, mene pa zanima če ma mogoče kdo doma kakšne plastike od omenjene yamahe xtz 660 tenere toda starejši letnik 1996 ?
za odgovore se že v naprej zahvaljujem ;) lp Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo, nekej me zanima, je kdo na teli tenerejki ze kj spreminjal zobnike oz razmerja? Če bi menjal spredej za 1 zob večjega, oz. zadej za 3 manjšega bi se poznalo kaj na končni hitrosti oz obratih?. Predvsem zaradi porabe se mi gre saj imam večkrat za premagat kakšno veliko razdaljo, npr. 500km po avtocesti pa je pri 130 že ohoho vrtljajev in s tem tudi visoka poraba...sicer imam sedaj še 660x ampak razmišljam o tenerejki da bi premagala tudi kakšen hujši makedam..gledal sem tud 750 super tenere ampak tam je tudi poraba velika pa še težka je...će menjaš zobnike, kako se kaj pozna pri majhnih hitrostih? hvala za odgovore ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na svojem menjal spredaj zob manj - šesta že vredu potegne.

Tebi pa bi slabo potegnila. Poskusi spredaj zob več, se že pozna, meni se je, izgubil sem pri enaki hitrosti 500 obratov.

Mislim, da je kar si navedel preveč za okoli 50 konjev.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka ima 5 prestav. 

 

Zobnike smo pei tenerejki premetovali že na vse variante. 

Če hočeš nižje vrtljaje pri vožji, bi ti svetoval, da daš zadaj 2 zoba manjši zobnik. 

Ti bo ravno pravo razmerje moč/vrtljaji. 

Če boš naredil večjo spremembo, bo motor postal malo podhranjen s pospeški.

 

Če se rad kaj še po terenu voziš, bo prva prestava postala malo prehitra in posledično bo bolj trpela sklopka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se dvigne sedež? Ponavadi imajo podobni motorji ključavnico ob strani. :glare:

Ali ima kdo manual v elektronski obliki :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!