Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


Priporočene objave

Objavljeno

ker mi motor pri vecjih obratih trokira mi lahko prosim kdo malo razloži kje je vijak za uravnavanje dotoka zraka. Vijak za stand gas je  lepo viden tega drugega pa ne najdem. yamaha tenere 660 letnik 1996.

hvala za odgovore

do 5000 obratov gre ok potem pa kar počepne. 

Objavljeno (popravljeno)

Premalo goriva? ima podtlačno črpalko za grivo, preveri...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

je kdo ki bi mi naštelal ventile? pozna kdo kakšnega popoldanca ki mu je to v veselje? plačam seveda. Mina  hvala za pumpo jutri jo odprem.

Objavljeno

pregledal črpalko zgleda ok , očistil vplinjač, vse predihtal, obrisal, zračni filter zamenjal z K&N, motor vžge iz prve. Grem probat čez 5.000 obratov dum dum kot bi nekaj prebijal elektriko , al pa če mu zmanjka goriva, mogoče kej z zrakom. Ima kdo kakšen predlog ? hvala

Objavljeno

Glej!

Malce pomagat bi nam bilo lažje, če bi povedal iz katerega konca domovine si! Po mojem mnenju je agregat za pregled pri dobrem mojstru in če se imaš namen vozit kot je treba bi jaz zadevo dal na analizo. Mislim, da bi ti lažje svetovali, kot pa ugibali!

Imam prav?

 

Objavljeno

Kje lahko kupim ploščice za nastavitev ventilov, pa kakšne so mere za tenere 660 letnik 1996?hvala

Objavljeno

je kje opisan postopek kako se nastavi teh 5 ventilov???

 

 vplinjac sem narihtal premalo goriva je bilo.

Objavljeno

dva ventila sta izpušna , dva zadaj sta sesalna. kaj pa dela ta peti ventil?:) 

Objavljeno

Če se jaz prav spomnim ima 3 sesalne in 2 izpušna (ampak to je "znanje iz teorije" , prakso ti mora pa kdo drug... ) .

lp

Objavljeno
pred 22 minutami, discover0709 pravi:

dva ventila sta izpušna , dva zadaj sta sesalna. kaj pa dela ta peti ventil?:) 

Poglej še enkrat moj prejšnji post, tam so bljižnice do SM in part lista ventilov in tudi zapis kako (koliko) zračnosti se nastavi za vseh pet ventilov.

Objavljeno

ja sprednja dva sta izpusna ostali 3 sesalni. ce je nastavitev 0,10- 0,15 mm kaj potem zberes neko sredini 0.13 mm oz plosčico imam 0.128 mm kar bo najbolj ustrezal.

Objavljeno

nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka :)

nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, discover0709 pravi:

nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka :)

Poznaš pravilni postopek nastavitve ventilov? Če ne, je res najbolje, da poiščeš nekoga, ki se razume v takšne "posege".

Vijak dovoda goriva? Misliš mogoče vijak zraka prostega teka?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

je kje opisan postopek nastavitve. odvil sem tista dva vijaka ob strani postavil motor tko k piše črtica na črtico. 

ko hočem dat ploščico med ventil sploh ne gre. ne vem kaj sm se zaj....

 

Objavljeno
pred 7 urami, discover0709 pravi:

je kje opisan postopek nastavitve. odvil sem tista dva vijaka ob strani postavil motor tko k piše črtica na črtico. 

ko hočem dat ploščico med ventil sploh ne gre. ne vem kaj sm se zaj....

Motor moraš zasukat, da pride bat v cilindru do zgornje točke...tako je ponavadi, za tega ne vem točno. Pa še to vsaki drugi hod, ker gre za 4 taktni motor. Kako je točno ne vem, so enkrat sesalni, drugič izpušni ali vsi hkrati, za gs boxer sem pogruntal...

Objavljeno

ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako

Objavljeno (popravljeno)

Nehaj se hecat. Tole se ne da nauciti po internetu. Tudi ce bi opazoval majstra in vse posnel, vseeno ne bi znal pravilno nastavit. Vazen je tudi obcutek s kaksno silo porines merilni listic vmes. Tudi odmicna gred mora biti vsakic v tocno dolocenem polozaju. Vse kar bos sam spacal bodo pokurjeni ventili. Zakaj že?

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno
pred 3 urami, discover0709 pravi:

ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako

Poglej malo po googlu, če misliš sam delat še naprej, tudi sam rad šarim po motorju :) 

...valve clearance (cold), intake valve 0.09 - 0.13 mm, exhaust valve 0.16 - 020 mm

Na slikah je videti, da imajo ukrivljene merilne lističe, tudi navodila najdeš, mogoče še video na Youtube...

Objavljeno

ma ne mislim bi vsaj enkrat mogu bit zravn da vidm kako se dela. probal sem dat najtanjsi listic pa ne gre pomeni da neki ni ok. verjetno ni motor obrnjen tako kot treba

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!