discover0709 Objavljeno September 12, 2016 Opozori Objavljeno September 12, 2016 ker mi motor pri vecjih obratih trokira mi lahko prosim kdo malo razloži kje je vijak za uravnavanje dotoka zraka. Vijak za stand gas je lepo viden tega drugega pa ne najdem. yamaha tenere 660 letnik 1996. hvala za odgovore do 5000 obratov gre ok potem pa kar počepne.
MiNa Objavljeno September 12, 2016 Opozori Objavljeno September 12, 2016 (popravljeno) Premalo goriva? ima podtlačno črpalko za grivo, preveri... Popravljeno September 12, 2016. Popravil MiNa
discover0709 Objavljeno September 12, 2016 Opozori Objavljeno September 12, 2016 je kdo ki bi mi naštelal ventile? pozna kdo kakšnega popoldanca ki mu je to v veselje? plačam seveda. Mina hvala za pumpo jutri jo odprem.
discover0709 Objavljeno September 13, 2016 Opozori Objavljeno September 13, 2016 pregledal črpalko zgleda ok , očistil vplinjač, vse predihtal, obrisal, zračni filter zamenjal z K&N, motor vžge iz prve. Grem probat čez 5.000 obratov dum dum kot bi nekaj prebijal elektriko , al pa če mu zmanjka goriva, mogoče kej z zrakom. Ima kdo kakšen predlog ? hvala
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 13, 2016 Opozori Objavljeno September 13, 2016 Glej! Malce pomagat bi nam bilo lažje, če bi povedal iz katerega konca domovine si! Po mojem mnenju je agregat za pregled pri dobrem mojstru in če se imaš namen vozit kot je treba bi jaz zadevo dal na analizo. Mislim, da bi ti lažje svetovali, kot pa ugibali! Imam prav?
discover0709 Objavljeno September 13, 2016 Opozori Objavljeno September 13, 2016 ljubljana. ja najbolš da ga kr zapeljem res je . ma kdo kakšnega mehanika?
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 Kje lahko kupim ploščice za nastavitev ventilov, pa kakšne so mere za tenere 660 letnik 1996?hvala
MiNa Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 "stara" xtz660 ima "petventilsko" glavo odmik "zračnost" ventilov pa se nastavi z vijakom in matico. Ne rabiš ploščic.
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 je kje opisan postopek kako se nastavi teh 5 ventilov??? vplinjac sem narihtal premalo goriva je bilo.
jskrablin Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 Service manual rabiš. Pobrskaj malo tule - http://motoservicemanual.com/yamaha-service-repair-manual-download/
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 ploščice očitno rabim če so neke mere za nastavit
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 ploščice v Eurotonu 9€. če kdo rabi mu jih posodim.
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 dva ventila sta izpušna , dva zadaj sta sesalna. kaj pa dela ta peti ventil?:)
franc Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 Če se jaz prav spomnim ima 3 sesalne in 2 izpušna (ampak to je "znanje iz teorije" , prakso ti mora pa kdo drug... ) . lp MiNa 1
MiNa Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 pred 22 minutami, discover0709 pravi: dva ventila sta izpušna , dva zadaj sta sesalna. kaj pa dela ta peti ventil?:) Poglej še enkrat moj prejšnji post, tam so bljižnice do SM in part lista ventilov in tudi zapis kako (koliko) zračnosti se nastavi za vseh pet ventilov.
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 ja sprednja dva sta izpusna ostali 3 sesalni. ce je nastavitev 0,10- 0,15 mm kaj potem zberes neko sredini 0.13 mm oz plosčico imam 0.128 mm kar bo najbolj ustrezal.
discover0709 Objavljeno September 14, 2016 Opozori Objavljeno September 14, 2016 nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka
MiNa Objavljeno September 15, 2016 Opozori Objavljeno September 15, 2016 (popravljeno) pred 9 urami, discover0709 pravi: nastavitev ni uspela lističa sploh ne morem podložiti med ventil ker ga vzmet stiska. Ma kdo kakšnega mehanika da mi naredi manjši check motorja. Pa tisti vijak za nastavitev dovoda goriva je pod tankom in vsakič ga moraš dat dol in gor preden prideš do vijaka. katastrofa res. bi moral imeti kak podaljšek vijaka Poznaš pravilni postopek nastavitve ventilov? Če ne, je res najbolje, da poiščeš nekoga, ki se razume v takšne "posege". Vijak dovoda goriva? Misliš mogoče vijak zraka prostega teka? Popravljeno September 15, 2016. Popravil MiNa
discover0709 Objavljeno September 15, 2016 Opozori Objavljeno September 15, 2016 je kje opisan postopek nastavitve. odvil sem tista dva vijaka ob strani postavil motor tko k piše črtica na črtico. ko hočem dat ploščico med ventil sploh ne gre. ne vem kaj sm se zaj....
vandrovec Objavljeno September 15, 2016 Opozori Objavljeno September 15, 2016 pred 7 urami, discover0709 pravi: je kje opisan postopek nastavitve. odvil sem tista dva vijaka ob strani postavil motor tko k piše črtica na črtico. ko hočem dat ploščico med ventil sploh ne gre. ne vem kaj sm se zaj.... Motor moraš zasukat, da pride bat v cilindru do zgornje točke...tako je ponavadi, za tega ne vem točno. Pa še to vsaki drugi hod, ker gre za 4 taktni motor. Kako je točno ne vem, so enkrat sesalni, drugič izpušni ali vsi hkrati, za gs boxer sem pogruntal...
discover0709 Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako
motom Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 (popravljeno) Nehaj se hecat. Tole se ne da nauciti po internetu. Tudi ce bi opazoval majstra in vse posnel, vseeno ne bi znal pravilno nastavit. Vazen je tudi obcutek s kaksno silo porines merilni listic vmes. Tudi odmicna gred mora biti vsakic v tocno dolocenem polozaju. Vse kar bos sam spacal bodo pokurjeni ventili. Zakaj že? Popravljeno September 16, 2016. Popravil motom Gonca, Scarabeo 500, bosa in 2 others 5
vandrovec Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 pred 3 urami, discover0709 pravi: ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako Poglej malo po googlu, če misliš sam delat še naprej, tudi sam rad šarim po motorju ...valve clearance (cold), intake valve 0.09 - 0.13 mm, exhaust valve 0.16 - 020 mm Na slikah je videti, da imajo ukrivljene merilne lističe, tudi navodila najdeš, mogoče še video na Youtube...
discover0709 Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 ma ne mislim bi vsaj enkrat mogu bit zravn da vidm kako se dela. probal sem dat najtanjsi listic pa ne gre pomeni da neki ni ok. verjetno ni motor obrnjen tako kot treba
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se