marem Objavljeno Maj 23, 2003 Opozori Objavljeno Maj 23, 2003 :huh: Ne bi rekel, se trudim zelo lepo prestavljat, gas dol, stisnem sklopko do konca in nato z občutkom spuščam in dodajam gas. Tudi znancu se je zdelo prestavljanje precej glasno, na novem KLE-ju tega ni nisem opazil. važno je tudi prestavljanje prestavne ročice to mora biti "odločno in hitro" ne neki na pol to je tud precej važno!!!
Frisen Objavljeno Maj 23, 2003 Opozori Objavljeno Maj 23, 2003 VETROBRANSKO STEKLO ZA KLE ALI OBSTAJA VEČJE OZIROMA BOLJ DVIGNJENO VETROBRANSKO STEKLO ZA KLE 500? KJE BI BILO MOŽNO NABAVITI?
Thundercat Objavljeno Maj 23, 2003 Opozori Objavljeno Maj 23, 2003 Prjatu se zanima za Kle-ja...ga bo verjetno vzel...sam malo ga moti da obstajajo samo dve barvni kombinaciji...modra in črna! :o
elbarto Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Škrtanja menjalnika se pri 12000 km, ki sem jih namotal z mojim primerkom, ne spomnim. Svetujem čimprejšnji obisk pri strokovnjaku, da nebo šlo v qrac še kaj več. Glede barvnih kombnacij - farbanje celih plastik, ki so na motorju, po moje nebi smelo stati več kot 40 čukov ( z metalic barvo, se razume..) LP, El B.
Thundercat Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Kako je kaj s porabo pri Kle-ju...pa koliko obratov ima motor....??
Frisen Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Ob lepi vožnji motor pije okoli 6 litrov - lepa vožnja pomeni do cca 5k obratov, kar v 6 prestavi pomeni 100km/h. Sicer pa ima motor potem še OGROMNO rezerve, saj stisne največ iz sebe pri 7-8 k obratov, rdeče polje pa se začne pri 11k. Pri 7-8k je verjetno tudi poraba malce večja, točno še ne vem, ker ga imam šele mesec dni in ga še "testiram". Zame osebno je vožnja okoli 100km/h zelo lepa, čeprav se da tudi hitreje in tudi motor recimo pri 5k v peti prestavi kar lepo poskoči, ko npr. naviješ gas do konca za prehitevanje. Poznata se dva valja in soliden navor, tako da ni takih hudih tresljajev kot prti npr. Aprili Pegaso (ki sem jo tudi imel priložnost vozit). Meni osebno je motor zelo OK, je pa to verjetno stvar okusa vsakega posameznika.
Frisen Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 To pomeni, da z enim tankom lahko prevozim 250 km + cca 50 km na rezervi. Ko bom postal bolj "agresiven" se bo poraba seveda malce povečala :)
Frisen Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Na svojem KLE bi moral zamenjati gume. Trenutno imam gor Michelinove, ki sem jih dobil skupaj z motorjem (so iz-rabljene). Prosim za vaše izkušnje, katere pnevmatike se najbolj obnesejo. LP :rolleyes:
marem Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Na svojem KLE bi moral zamenjati gume. Trenutno imam gor Michelinove, ki sem jih dobil skupaj z motorjem (so iz-rabljene). Prosim za vaše izkušnje, katere pnevmatike se najbolj obnesejo. LP :rolleyes: dunlop ali mezeller (nevem če sem slednjo prav napisal)
Thundercat Objavljeno Maj 25, 2003 Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 Na svojem KLE bi moral zamenjati gume. Trenutno imam gor Michelinove, ki sem jih dobil skupaj z motorjem (so iz-rabljene). Prosim za vaše izkušnje, katere pnevmatike se najbolj obnesejo. LP :rolleyes: To ti bo vsak po svoje povedal...jst mam zdej original na fazerki pa so mi kr všeč(Bridgestone bt 52)So mal dražje kot Dunlop... Prej sem imel vedno Dunlop in sem bil zadovoljen z njimi (D-205)...za Michelinke pa nimam izkušenj :)
elbarto Objavljeno Maj 25, 2003 Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 Pri 7-8k je verjetno tudi poraba malce večja, točno še ne vem, ker ga imam šele mesec dni in ga še "testiram". Pol ne veš, kaj zamujaš... pri 8000 se hec šele začne, tam pri 8500 če se ne motim, tudi stanuje tistih 50 km. Glede gum: jaz sem ga tudi dobil z mišelinkami, pol sem dal pa gor mitas, pa se nisem opazil neke razlike. Pa še pol cenejše so. O 250 km + 50 rezerve pa lahko sanjaš...jaz sem začel iskati pumpo pri okoli 180 km. LP, El B.
bosstjan Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Zanima me,če ima kdo izkušnje z vožnjo KLE-ja po "slabši podlagi" - kako pride do izraza masa (suhih 181kg) in dimenzije (višina,širina) na slabšem makadamu oz. lepšem brezpotju? A je na taki podlagi full slabši od kakega KLR-a ali pa XT-jke?
corser Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Zanima me,če ima kdo izkušnje z vožnjo KLE-ja po "slabši podlagi" - kako pride do izraza masa (suhih 181kg) in dimenzije (višina,širina) na slabšem makadamu oz. lepšem brezpotju? A je na taki podlagi full slabši od kakega KLR-a ali pa XT-jke? Kupi krosko. S Kle-ji, Pegasoti itd... pa se izogibaj nekih brezpotij, čeprav se da vse zvozit. Vprašanje je le kaj ko nekje zapneš, se zvrneš itd... škode zna biti kar nekaj.
trarara Objavljeno November 12, 2003 Opozori Objavljeno November 12, 2003 Rabim stojalo za KLE za pod zadnje kolo. Sem ga spravil v gražo, občasno ga še vozim, a bi ga rad servisiral (podmazal ketno, dobro očistil, itd.). Ali kdo ve za kaj primernega!?
Ice Objavljeno November 12, 2003 Opozori Objavljeno November 12, 2003 Rabim stojalo za KLE za pod zadnje kolo. Sem ga spravil v gražo, občasno ga še vozim, a bi ga rad servisiral (podmazal ketno, dobro očistil, itd.). Ali kdo ve za kaj primernega!? nekatere teme, katere izpise iskalnik: prvic drugic tretjic samo danes. poseben servis za motosvetovce - motoratorji iscejo namesto vas. :BUA:
Dr. _MAXXI_ Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 Jst prodajam mojga KLE-ja 500 če ga kdo išče.
simonsi Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 No evo jaz bom drugo leto motor kupoval, pa me zanima kaj je sedaj z EU, a se bo dal legalno švercat pa če bojo cene kej nižje. Še posebej okol tega Kawlna KLE.
Leteči Objavljeno December 9, 2003 Opozori Objavljeno December 9, 2003 Jst prodajam mojga KLE-ja 500 če ga kdo išče. Kolk dnarja, kateri letnik, koliko km??? LP
Dr. _MAXXI_ Objavljeno December 9, 2003 Opozori Objavljeno December 9, 2003 Kolk dnarja, kateri letnik, koliko km??? LP sm pozabu ...... Oglas na motosvetu je koda 7806 Oglas na Avtonetu http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/motornakolesa2002/ogla...asp?og=&id=6197
mrsek Objavljeno December 15, 2003 Opozori Objavljeno December 15, 2003 Lep pozdrav vsem. Mene zanimam kako je pravino merjenje nivoja olja pri Kawasakiju kle 500. Ali mora bit za meritev nivoja olja motor vžgan ali ne. Ogret ali hladen. Problem je, ker nimam servisne knjige kjer to verjetno piše. Sam ga namreč merim pri vžganem motorju, pa ne vem če je to pravilno. Uživajte še naprej
Guzzila Objavljeno December 15, 2003 Opozori Objavljeno December 15, 2003 Nivoja olja se nikoli ne meri pri vžganem motorju ampak pri mirujočem. Če se ne motim kontroliraš tudi pri KLE-ju nivo olja skozi šipco. Motor mora stati vodoravno, najboljše na glavnem stojalu če ga imaš. Glede meritev pri hladnem ali toplem motorju pa mislim, da ni bistvene razlike. In še nekaj, olja nikoli ne nalij do oznake maksimum ampak nekoliko pod njo.
Leteči Objavljeno December 15, 2003 Opozori Objavljeno December 15, 2003 Vedno pri ugasnjenem motorju, vsaj nekaj minut. Sicer pa jaz v mojega KLE-ja nalijem olje ob servisu kolikor je predpisano (3.5l) in imam mir do naslednjega servisa ker mi ga nič ne pije. LP Leteči
bajsi Objavljeno December 15, 2003 Opozori Objavljeno December 15, 2003 (popravljeno) najboljše na glavnem stojalu če ga imaš. Glede meritev pri hladnem ali toplem motorju pa mislim, da ni bistvene razlike. Verjamem, da si napisal dobronamerno :OK: , vendar KLE nima centralnega stojala, olje se vedno meri ko je toplo in ko motor nekaj minut stoji neprižgan - zato, da steče dol in dobiš točen podatek kolko ga je O:-) :hmm: . LP Bajsi Popravljeno December 15, 2003. Popravil bajsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se