Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

:huh:

Ne bi rekel, se trudim zelo lepo prestavljat, gas dol, stisnem sklopko do konca in nato z občutkom spuščam in dodajam gas. Tudi znancu se je zdelo prestavljanje precej glasno, na novem KLE-ju tega ni nisem opazil.

važno je tudi prestavljanje prestavne ročice to mora biti "odločno in hitro" ne neki na pol to je tud precej važno!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VETROBRANSKO STEKLO ZA KLE

ALI OBSTAJA VEČJE OZIROMA BOLJ DVIGNJENO VETROBRANSKO STEKLO ZA KLE 500? KJE BI BILO MOŽNO NABAVITI?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prjatu se zanima za Kle-ja...ga bo verjetno vzel...sam malo ga moti da obstajajo samo dve barvni kombinaciji...modra in črna! :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škrtanja menjalnika se pri 12000 km, ki sem jih namotal z mojim primerkom, ne spomnim.

Svetujem čimprejšnji obisk pri strokovnjaku, da nebo šlo v qrac še kaj več.

Glede barvnih kombnacij - farbanje celih plastik, ki so na motorju, po moje nebi smelo stati več kot 40 čukov ( z metalic barvo, se razume..)

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob lepi vožnji motor pije okoli 6 litrov - lepa vožnja pomeni do cca 5k obratov, kar v 6 prestavi pomeni 100km/h. Sicer pa ima motor potem še OGROMNO rezerve, saj stisne največ iz sebe pri 7-8 k obratov, rdeče polje pa se začne pri 11k.

Pri 7-8k je verjetno tudi poraba malce večja, točno še ne vem, ker ga imam šele mesec dni in ga še "testiram". Zame osebno je vožnja okoli 100km/h zelo lepa, čeprav se da tudi hitreje in tudi motor recimo pri 5k v peti prestavi kar lepo poskoči, ko npr. naviješ gas do konca za prehitevanje. Poznata se dva valja in soliden navor, tako da ni takih hudih tresljajev kot prti npr. Aprili Pegaso (ki sem jo tudi imel priložnost vozit). Meni osebno je motor zelo OK, je pa to verjetno stvar okusa vsakega posameznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni, da z enim tankom lahko prevozim 250 km + cca 50 km na rezervi. Ko bom postal bolj "agresiven" se bo poraba seveda malce povečala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem KLE bi moral zamenjati gume. Trenutno imam gor Michelinove, ki sem jih dobil skupaj z motorjem (so iz-rabljene).

Prosim za vaše izkušnje, katere pnevmatike se najbolj obnesejo. LP

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem KLE bi moral zamenjati gume. Trenutno imam gor Michelinove, ki sem jih dobil skupaj z motorjem (so iz-rabljene).

Prosim za vaše izkušnje, katere pnevmatike se najbolj obnesejo. LP

:rolleyes:

dunlop ali mezeller (nevem če sem slednjo prav napisal)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem KLE bi moral zamenjati gume. Trenutno imam gor Michelinove, ki sem jih dobil skupaj z motorjem (so iz-rabljene).

Prosim za vaše izkušnje, katere pnevmatike se najbolj obnesejo. LP

:rolleyes:

To ti bo vsak po svoje povedal...jst mam zdej original na fazerki pa so mi kr všeč(Bridgestone bt 52)So mal dražje kot Dunlop...

Prej sem imel vedno Dunlop in sem bil zadovoljen z njimi (D-205)...za Michelinke pa nimam izkušenj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 7-8k je verjetno tudi poraba malce večja, točno še ne vem, ker ga imam šele mesec dni in ga še "testiram".

Pol ne veš, kaj zamujaš...

pri 8000 se hec šele začne, tam pri 8500 če se ne motim, tudi stanuje tistih 50 km.

Glede gum: jaz sem ga tudi dobil z mišelinkami, pol sem dal pa gor mitas, pa se nisem opazil neke razlike. Pa še pol cenejše so.

O 250 km + 50 rezerve pa lahko sanjaš...jaz sem začel iskati pumpo pri okoli 180 km.

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zanima me,če ima kdo izkušnje z vožnjo KLE-ja po "slabši podlagi" - kako pride do izraza masa (suhih 181kg) in dimenzije (višina,širina) na slabšem makadamu oz. lepšem brezpotju? A je na taki podlagi full slabši od kakega KLR-a ali pa XT-jke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me,če ima kdo izkušnje z vožnjo KLE-ja po "slabši podlagi" - kako pride do izraza masa (suhih 181kg) in dimenzije (višina,širina) na slabšem makadamu oz. lepšem brezpotju? A je na taki podlagi full slabši od kakega KLR-a ali pa XT-jke?

Kupi krosko.

S Kle-ji, Pegasoti itd... pa se izogibaj nekih brezpotij, čeprav se da vse zvozit. Vprašanje je le kaj ko nekje zapneš, se zvrneš itd... škode zna biti kar nekaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Rabim stojalo za KLE za pod zadnje kolo. Sem ga spravil v gražo, občasno ga še vozim, a bi ga rad servisiral (podmazal ketno, dobro očistil, itd.). Ali kdo ve za kaj primernega!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim stojalo za KLE za pod zadnje kolo. Sem ga spravil v gražo, občasno ga še vozim, a bi ga rad servisiral (podmazal ketno, dobro očistil, itd.). Ali kdo ve za kaj primernega!?

nekatere teme, katere izpise iskalnik:

prvic

drugic

tretjic

samo danes. poseben servis za motosvetovce - motoratorji iscejo namesto vas.

:BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No evo jaz bom drugo leto motor kupoval, pa me zanima kaj je sedaj z EU, a se bo dal legalno švercat pa če bojo cene kej nižje.

Še posebej okol tega Kawlna KLE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem.

Mene zanimam kako je pravino merjenje nivoja olja pri Kawasakiju kle 500. Ali mora bit za meritev nivoja olja motor vžgan ali ne. Ogret ali hladen. Problem je, ker nimam servisne knjige kjer to verjetno piše. Sam ga namreč merim pri vžganem motorju, pa ne vem če je to pravilno.

Uživajte še naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nivoja olja se nikoli ne meri pri vžganem motorju ampak pri mirujočem. Če se ne motim kontroliraš tudi pri KLE-ju nivo olja skozi šipco. Motor mora stati vodoravno, najboljše na glavnem stojalu če ga imaš. Glede meritev pri hladnem ali toplem motorju pa mislim, da ni bistvene razlike. In še nekaj, olja nikoli ne nalij do oznake maksimum ampak nekoliko pod njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno pri ugasnjenem motorju, vsaj nekaj minut.

Sicer pa jaz v mojega KLE-ja nalijem olje ob servisu kolikor je predpisano (3.5l) in imam mir do naslednjega servisa ker mi ga nič ne pije.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najboljše na glavnem stojalu če ga imaš. Glede meritev pri hladnem ali toplem motorju pa mislim, da ni bistvene razlike.

Verjamem, da si napisal dobronamerno :OK: , vendar KLE nima centralnega stojala, olje se vedno meri ko je toplo in ko motor nekaj minut stoji neprižgan - zato, da steče dol in dobiš točen podatek kolko ga je O:-) :hmm: .

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!