babilon Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Danes sem kupil prvo pomoč, rdečo Louisovo, in jo s težavo stlačil pod sedež. Če bi imel komplet še en flajšter več, pa ne vem če bi šlo. Sedaj se lahko peljem tudi kje drugje, ne samo po Celovški
shark90 Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Danes sem kupil prvo pomoč, rdečo Louisovo, in jo s težavo stlačil pod sedež. Če bi imel komplet še en flajšter več, pa ne vem če bi šlo. Sedaj se lahko peljem tudi kje drugje, ne samo po Celovški tam pod zadnjim sedežem gre kr komot pač ni neka težava... drugače pa se malo stisne skupaj
dejcx Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 pozdravljeni! cca 2 tedna je kar sem si kupil suzukija 600gsr, morem rečit,da se dobro pelje z njim je lepo vodljiv,pospešek tut soliden za nakedbaika. imam pa vprašanje,na koliko vam nihajo obrati v prostem teku pri ogretem motorju,ko sem ga kupil mi je nihalo od 1500-1800. Newem ali je normalno ,da kazalec na semaforju skače za cca 100 obratov gor dol, danes sem ga spustil na 1100 obratov, na mestu je lepo laufo,ampak ko sem se prej malo peljav mi je pri naglem zaviranju oz ustavljanju crkno motor in sem ga dal nazaj na 1800 obratov. Aja pa še to a vam tudi originalna ogledala pri pospeševanju zapira,prej sem jih zategnil do konca ampak jih še kar zapira,kar je res moteče. lp
shark90 Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 pozdravljeni! cca 2 tedna je kar sem si kupil suzukija 600gsr, morem rečit,da se dobro pelje z njim je lepo vodljiv,pospešek tut soliden za nakedbaika. imam pa vprašanje,na koliko vam nihajo obrati v prostem teku pri ogretem motorju,ko sem ga kupil mi je nihalo od 1500-1800. Newem ali je normalno ,da kazalec na semaforju skače za cca 100 obratov gor dol, danes sem ga spustil na 1100 obratov, na mestu je lepo laufo,ampak ko sem se prej malo peljav mi je pri naglem zaviranju oz ustavljanju crkno motor in sem ga dal nazaj na 1800 obratov. Aja pa še to a vam tudi originalna ogledala pri pospeševanju zapira,prej sem jih zategnil do konca ampak jih še kar zapira,kar je res moteče. lp moj ima v prostem teku okoli 1600 obratov in obrati nihajo... nekaj pa naj bi bil kriv tp senzor je kar nekaj napisanega nekaj strani nazaj...
dejcx Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 moj ima v prostem teku okoli 1600 obratov in obrati nihajo... nekaj pa naj bi bil kriv tp senzor je kar nekaj napisanega nekaj strani nazaj... ja sem danes gledo glede TP senzorja,ko sem dal žico v konektor za diagnostiko in pol kontakt je bila črtica v zgornjem položaju,tko da pol nisem ničesar spreminjal
Tedybear Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Ali je že kdo od lastnikov GSR-ja menjal sprednjo žarnico. Se mi zdi, da: - al je res težko priti zraven - al pa bo treba mal podirat / šraufat. Kakšno mnenje, navodilo, slika...?
shark90 Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Ali je že kdo od lastnikov GSR-ja menjal sprednjo žarnico. Se mi zdi, da: - al je res težko priti zraven - al pa bo treba mal podirat / šraufat. Kakšno mnenje, navodilo, slika...? bo treba malo šraufat :yes: luč dol pa se potem da zamenjat....
Stallone Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Veliko GSR-jev vidim na cesti. Škoda ker nimamo kakšnega FAN club-a Recimo na FB-ju... Gotovo je že kdo tudi mene vidu, samo ne vem kam naj napišem kje pa kdaj sem kakšnega srečal...
Ervin93 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 samo ne vem kam naj napišem kje pa kdaj sem kakšnega srečal... izvoli http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8143&st=9330
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Mene pa zanima, če ima kdo od vas kakšno turing šipo. V mislih imam malo večjo, da opravlja svojo nalogo. Kolega ima ta motor pa bi za daljša potovanja nabavil malo višjo. Kje si jo nabavil in koliko je prišla? Hvala. Scarabeo
babilon Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 (popravljeno) Mene pa zanima, če ima kdo od vas kakšno turing šipo. V mislih imam malo večjo, da opravlja svojo nalogo. Kolega ima ta motor pa bi za daljša potovanja nabavil malo višjo. Kje si jo nabavil in koliko je prišla? Hvala. Scarabeo Kaj pa tale. Slika je iz SLO interneta tako da bi bilo fino izvedeti od pravega lastika kako se obnese Popravljeno Maj 3, 2010. Popravil babilon
shark90 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Ker ima moj gsr prevoženih 6000km me zanima kaj vse se mora menjati? samo olje in oljni filter ali še kaj? kaj se potem menja na 12k km?
boys Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Tako šipo imam tudi jaz na gsr-ju. Razlika je očitna, jas se z njo peljem čist komot 180 kmh na avtocesti pa še vedno dobro opravlja svoje delo, nad to hitrostjo pa začne kar precej vibrirat, da se pa tudi več peljat vendar se pa takrat moraš že kar konkretno skrit za šipo. Scarabeo 500 1
boys Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Ker ima moj gsr prevoženih 6000km me zanima kaj vse se mora menjati? samo olje in oljni filter ali še kaj? kaj se potem menja na 12k km? V Ovners manuel piše da pri 6000 km moraš menjat samo olje, čeprav je meni moj mehanik menjal tudi oljni filter (škodit ne more ). Pri 12000 km pa se menja olje in svečke.
shark90 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 V Ovners manuel piše da pri 6000 km moraš menjat samo olje, čeprav je meni moj mehanik menjal tudi oljni filter (škodit ne more ). Pri 12000 km pa se menja olje in svečke. če se menja olje se mora tudi filter oz naj bi se ker drugače skoraj nima smisla... torej na 12k pa že svečke... hvala .)
babilon Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Tako šipo imam tudi jaz na gsr-ju. Razlika je očitna, jas se z njo peljem čist komot 180 kmh na avtocesti pa še vedno dobro opravlja svoje delo, nad to hitrostjo pa začne kar precej vibrirat, da se pa tudi več peljat vendar se pa takrat moraš že kar konkretno skrit za šipo. Kje si kupil ? Kolk si plačal ?
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Tako šipo imam tudi jaz na gsr-ju. Razlika je očitna, jas se z njo peljem čist komot 180 kmh na avtocesti pa še vedno dobro opravlja svoje delo, nad to hitrostjo pa začne kar precej vibrirat, da se pa tudi več peljat vendar se pa takrat moraš že kar konkretno skrit za šipo. Vidim, da imajo enako tudi v luisu. Kje si jo nabavil in kolk si dal? A lahko malo premeriš višino in širino, hvala. Scarabeo
GSPR600 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Alo Doliti moram hladilno tekočino. To delam prvič, zato se opravičujem za niz butastih vprašanj. Prvo, kje se jo sploh nalije, kakšno hladilno tekočino naj kupim, ter kdaj naj jo dolijem. Verjetno ko je motor mrzel. Pa do kje je priporočljivo doliti. Med črticama F in L? Hvala za pomoč in upam da uživate s svojimi gsr600, kot uživam jaz. LP
GSPR600 Objavljeno Junij 11, 2010 Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 Mi zna kdo povedat, kje se nalije hladilno tekočino na GSR600? Vnaprej hvala!
babilon Objavljeno Junij 11, 2010 Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 Mi zna kdo povedat, kje se nalije hladilno tekočino na GSR600? Vnaprej hvala! Dvigni bencinski rezervar pa boš našel, kje se naliva hladilno tekočino. Uporabi 50 % destilirane vode in 50 % antifriza za aluminijaste hladilnike- kar je skoraj vsak.
piano Objavljeno Junij 11, 2010 Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 Mi zna kdo povedat, kje se nalije hladilno tekočino na GSR600? Vnaprej hvala! Sem vedel, da bodo moje fotke še prav prišle Posoda za hladilno tekočino se nahaja pod rezervoarjem za gorivo. Če jo hočeš doliti, moraš sneti plastike, in dvigniti rezervoar. Najprej odvij 2 vijaka na plastiki okrog ključa za vžig. Zunanji del okrog vijaka drži, drugače se ti bo vrtel v prazno. Preden sem to ugotovil, sem iz teh plastikfantastik vijakov naredil pravi masakar Nato odvij te 4 vijake, da odstraniš bočno plastiko s smerniki. Ti štirje vijaki držijo tudi posodo za gorivo. Odvij še tega. Ta del je spredaj pri smerniku nataknjen. Snameš ga s potiskom naprej, proti sprednjemu kolesu. Ta kos plastike pa je samo nataknjen na označene luknje. Nobenih vijakov. Spredaj pri tanku za gorivo pa je pritrjen na "ježka". Nato pa dvigneš sprednji del posode za gorivo in VOILA dotočiš hladilno tekočino. Pazi edino, da bo iste barve. Je pa cela jeba s temi plastikami, motor bo izgledal, kot da bi celega razdrl. LP GSPR600, trebor, cungl in 2 others 4 1
GSPR600 Objavljeno Junij 11, 2010 Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 Hvala za tako obširno razlago s slikcami. Sem se pa že dogovoril s kolegom, da mi zrihta, ker jaz nisem ravno tehnični tip. Imaš + Čau
milkoman Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Razmišljam o nabavi potovalnega kovčka..se splača to kupt rabljeno ali novo? Strošek imam z nosilcem, ploščo in kovčkom, a ne? Kakšna je razlika v vožnji z kovčkom in brez? hvala že vnaprej
shark90 Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Razmišljam o nabavi potovalnega kovčka..se splača to kupt rabljeno ali novo? Strošek imam z nosilcem, ploščo in kovčkom, a ne? Kakšna je razlika v vožnji z kovčkom in brez? hvala že vnaprej imam kovček na gsr-ju... in zadnič sem se na ac za enim merđotom pelo 200 in začne motor "plavat" ni nekak stabilen začne levo desno... brez kovčka ni tega problama... če imam oblečeno textilno jakno in ko se peljem na 150 z kovčkom mi začne čelado trest da je ne morem ustavit... druge razlike v vožnji z ali brez kovčka pa ne opazim... je pa fajn ko lahko čelado, jakno in še kaj pospraviš
RVT Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 A je kdo že meu težavo pr GSR 600, da nikakor ni mogu pršravfat vzratnih ogledal tako, da se po nekaj 100 kilometrih nebi losal in začel spet "zapirat". Moj kolega ma ta motor in ta problem in še tle vprašam predn začnemo vse skup podirat?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se