Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Aha. Potem ti cuka, ko daš gas. Potem je pa ta ajnšpric ja. Ko gas spustiš in obrati ne pridejo pod 4k obratov, ajnšpric prekine dotok goriva do mašine. Ko pa ti spet gas obrneš, se bencin nafila v bate in rukne. Je pa seveda rešitev. Nek senzor je treba nastavit, kar se že 2 meseca zraven spravljam :D

Dej, bodi faca pa vprašaj na servisu gleda tega. Mislim, da se reče senzorju TPS. Vprašaj, če gre to pod garancijo. Če bo pa rekel, da ne ve, o čem govoriš, pa mu reč, da naj se ne dela budalo. Vsi gizerji imajo to napako pa tudi nekateri gixerji.

Objavljeno
Aha. Potem ti cuka, ko daš gas. Potem je pa ta ajnšpric ja. Ko gas spustiš in obrati ne pridejo pod 4k obratov, ajnšpric prekine dotok goriva do mašine. Ko pa ti spet gas obrneš, se bencin nafila v bate in rukne. Je pa seveda rešitev. Nek senzor je treba nastavit, kar se že 2 meseca zraven spravljam :D

Dej, bodi faca pa vprašaj na servisu gleda tega. Mislim, da se reče senzorju TPS. Vprašaj, če gre to pod garancijo. Če bo pa rekel, da ne ve, o čem govoriš, pa mu reč, da naj se ne dela budalo. Vsi gizerji imajo to napako pa tudi nekateri gixerji.

Tule je o tem precej napisanega.

http://www.suzuki-gsr.co.uk/index.php?topic=2735.0

Objavljeno

in to si sam naredil? ti bi moral naredit patent in delat šipce :)

respect!

včeraj sem bil na Krku in sem se 1ič peljal po kočevskih cestah z motorjem, morm povedat da sva se z mojo prav lepo peljala čez ovinke. Okoli ˝pihanja˝ se nisem toliko obremenjeval, vseeno pa komaj čakam da pride šipca in tudi kasneje slikce, da pokažem še mojo zverino :)

Objavljeno
Aha. Potem ti cuka, ko daš gas. Potem je pa ta ajnšpric ja. Ko gas spustiš in obrati ne pridejo pod 4k obratov, ajnšpric prekine dotok goriva do mašine. Ko pa ti spet gas obrneš, se bencin nafila v bate in rukne. Je pa seveda rešitev. Nek senzor je treba nastavit, kar se že 2 meseca zraven spravljam :D

Dej, bodi faca pa vprašaj na servisu gleda tega. Mislim, da se reče senzorju TPS. Vprašaj, če gre to pod garancijo. Če bo pa rekel, da ne ve, o čem govoriš, pa mu reč, da naj se ne dela budalo. Vsi gizerji imajo to napako pa tudi nekateri gixerji.

NA FZ6 ki, vsaj novejši oz. vsaj na mji 08 S2, je isti štos. Bil na dveh servisih, vsi pravijo da je to standard na FZjkah. Sicer so nastavljali ročico za plin, pa prosti tek je bil malenkostno prenizko nastavljen. No mene to še vedno moti, vsi pa trdijo da je to tipičen "Fazer". Vidim, da se to da rešit, ker me to rukanje iz ovinkov moti. Grem spet težit.

Objavljeno

Hola mojstri,

ta problem smo že obravnavali pred kratkim v temi o GSX-R 750 - potrebna je nastavitev TPSja:

natančen opis postopka

ker ima GSR 600 mašino od GSX-R 600, predvidevam da bo postopek najbrž enak, le za display ne vem... dobro zrihtejte :)

Objavljeno

sam dokler mam jst garancijo, se neb špilov s tem, kaj pravš?

Objavljeno
in to si sam naredil? ti bi moral naredit patent in delat šipce :)

respect!

včeraj sem bil na Krku in sem se 1ič peljal po kočevskih cestah z motorjem, morm povedat da sva se z mojo prav lepo peljala čez ovinke. Okoli ˝pihanja˝ se nisem toliko obremenjeval, vseeno pa komaj čakam da pride šipca in tudi kasneje slikce, da pokažem še mojo zverino :)

Ah kje ... je bila že gor ko sem "Suziko" kupil ...

Objavljeno

GSR se mi zdi super stvarca,samo škoda, da mu niso USD vilc nataknili od spredaj...

Objavljeno

Eno vprašanje ...

Gume so mi počasi že proti koncu ...

Kaj priporočate?

Vozim pa relacije s tem da se ne "mečem" ravno po ovinkih (začetnik pač).

Gledam od Bridgestone BT021 in od Dunlop roadsmart ... kaki drugi predlogi?

Pa kje bi se dalo dokaj ugodno dobiti gume?

Hvala

Borcix

Objavljeno (popravljeno)
zdle mal berem probleme od Gassperja... a še pri komu cuka motor, ko ti praktično mašina bremza, ko spustiš gas? če se pelješ proti križišču, ali vozilu ko ga dohitiš...enostavno spustim gas in kar začne cukat...ne vem no

Mam en problem. Cuka sicer ne, zelo rad pa crkuje. Zadnje čase se mi dogaja, da če ga pred ustavljanjem ali zmanjševanjem hitrosti (počasna vožnja) malo ne turiram z vmesnim gasom, prav rad crkne. Občasno ugasne tudi, ko v nizkih obatih prešaltam iz prve v drugeo Je kaj na ajnšpricu???.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno

Evo obljubljene šipe malo predelane. :naughty:

post-10531-1247683796_thumb.jpg

post-10531-1247683857_thumb.jpg

Objavljeno
Eno vprašanje ...

Gume so mi počasi že proti koncu ...

Kaj priporočate?

Vozim pa relacije s tem da se ne "mečem" ravno po ovinkih (začetnik pač).

Gledam od Bridgestone BT021 in od Dunlop roadsmart ... kaki drugi predlogi?

Pa kje bi se dalo dokaj ugodno dobiti gume?

Hvala

Borcix

Metzeler M3, Bridgestone BT016, Continental ContiSportAttack ... v Ljubljani imajo "akcijo" komplet BT 016 180/55/17 +120/70/17 za ~250€

Objavljeno
Mam en problem. Cuka sicer ne, zelo rad pa crkuje. Zadnje čase se mi dogaja, da če ga pred ustavljanjem ali zmanjševanjem hitrosti (počasna vožnja) malo ne turiram z vmesnim gasom, prav rad crkne. Občasno ugasne tudi, ko v nizkih obatih prešaltam iz prve v drugeo Je kaj na ajnšpricu???.

Men je tud to delal sicer na gixerju, samo naštimat morš štangas, in to je to...Mislm pr men je biu ta problem..Sam so zlo podobni simptomi.. :unsure:

Objavljeno

V Luisu v Mariboru dobil eno zelo lepo šipco za GSR. Proizvajalec je PUIG, imaš pa jo v treh odtenkih. Za moj okus ni ne prevelika in ne premajhna, stane okrog 80 EUR z nosilcema. Kar lepo pobere veter, preverjeno, in zaradi oblike ter velikosti ne popači preveč motorja. Naziv šipce v trgovini je bil VETROBRAN PUIG NAKED, šifra 10006607 ( moja je zatemnejena). Slike prilepim, ko se sprehodim do motorčka v kleti.

Kar pa se tiče vožnje z motorjem, bi rad povedal, da je enkratna. Včeraj naredila s hčerko 600 km po Sloveniji, oz. letos že malo manj kot 6.000 km. Edino kar tudi mene moti je cukanje, prvič pa mi je pred križiščem brez razloga crknil ravno danes.

Nekdo je spraševal za gume. Nedolgo nazaj sem zamenjal iz Michelina v Metzeler M3. Zelo sem zadovoljen z njimi, kupil pa sem jih v Radljah pri Širniku. Cena kompleta 250 EUR + montaža.

Lp in srečno vožnjo.

Objavljeno
Metzeler M3, Bridgestone BT016, Continental ContiSportAttack ... v Ljubljani imajo "akcijo" komplet BT 016 180/55/17 +120/70/17 za ~250€

Ma to so ti "športne" gume, mi jih je škoda ker zaenkrat še nisem tolko "siguren" na motorju da bi jih rabil - beri: ne polagam ovinkov, tako da mislim, da so mi kake "sport-tourer" gume dovolj ... :rolleyes:

Objavljeno

Jaz mam še originalne :BUA: , ko pa jih znucam pa grejo gor DUNLOP RoadSmart :naughty: sem jih mel na prejšnjem motorju in bil z njimi zlo zadovoljen.

Objavljeno

In ja, nabavil sem Bridgestone BT016 ... fenomenalna guma ... z moje strani same pohvale. Vsekakor priporočam naprej. Prej sem mel gor BT014 ki se lahko samo skrije ...

LP

Borcix

Objavljeno

Ti motor sam pada v ovinek? :D

To je vedno z novimi gumami ...

Objavljeno
Ti motor sam pada v ovinek? :D

To je vedno z novimi gumami ...

Ma gor sem mel BT014 letnik 2006 ... vsaka razpoka, jamica, neravnost ... vse se je poznalo in "vleklo" gumo not.

Ta zdaj pa ko da ni nič ... vse lepo požre, skratka 1A.

Borcix

Objavljeno

Zdravo! Men pa nekje med 4 in 5 tisoč obratov včasih malo trokira,ko ga pa pol privijem, gre pa spet normalno. Sem mislil ,da so svečke ,ker je bil že zrel za servis (12 000) ,pa po opravljenem servisu se to še vedno dogaja.Servis narejen doma, menjano vse po knjigi (olje,filter,svečke) Kakšna ideja?

Objavljeno
Zdravo! Men pa nekje med 4 in 5 tisoč obratov včasih malo trokira,ko ga pa pol privijem, gre pa spet normalno. Sem mislil ,da so svečke ,ker je bil že zrel za servis (12 000) ,pa po opravljenem servisu se to še vedno dogaja.Servis narejen doma, menjano vse po knjigi (olje,filter,svečke) Kakšna ideja?

Jaz sem zadevo s cukanjem odpravil vsaj 50% tako, da sem odklopil lambda sondo, samo eno žičko za signal, ker drugače javlja napako F1. Vozim ga od septembra lani in sem prevozil sedaj 4000km. Originalna guma je kriza. Sedaj imam Metzeler Z6 interact in je špica. Predelava do sedaj: malo barvanja, balanca, maska, zadek, xenon luč, ogledala zadnji smerokazi in modifikacija prednjih smerokazih. Naslednje kar pride je izpuh.

Še nekaj slikic:

post-510-1248799196_thumb.jpg

post-510-1248799395_thumb.jpg

post-510-1248799413_thumb.jpg

post-510-1248799425_thumb.jpg

Objavljeno

A ima mogoče kdo stojalo zadnjega kolesa?

Če ja, bi rabil dimenzije le tega, da ga sam naredim ...

Hvala

Objavljeno

glede na to, da lambda daje podatke računalniku podatke glede goriva, je ideja o odklopu kakršnekoli žičke iz lambde sonde ne preveč dobra za zdravje tvojega motorja. Sicer sedaj deluje motor po programu "default", vendar imaš posledično tudi višjo porabo ter nepravo mešanico bencina in zraka...premisli ali je to pametno

Objavljeno

Sali : ta nosilec za tablico si kupil ali ga sam naredil, ker ko sem menjaval avspuh se je ta zadnji del celi vzel dol držijo ga samo 4-je vijaki, verjetno si pol moral spodnji del odrezat :?. Ali kak si to spravil skup daj prilepi eno slikico od spodaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!