Skoči na vsebino

Yamaha YZF 750


kovcek

Priporočene objave

Ker se je motoristična sezona praktično že začela je skrajni čas za menjavo olja (+filtera), zato me zanima, katero olje priporočate za zgoraj omenjeni motocikel (letnik 1994).

Že v naprej hvala za nasvete in odgovore!

Kovcek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje kot olje. Ne splača se ti razbijat glave ! Za tvoj motor je popolnoma dovolje mineralno ali polsintetično olje olje viskoznosti 10-40.

Vse je odvisno od tega kako globoko si pripravljen seči v žep.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Olje kot olje. Ne splača se ti razbijat glave ! Za tvoj motor je popolnoma dovolje mineralno ali polsintetično olje olje viskoznosti 10-40.

Vse je odvisno od tega kako globoko si pripravljen seči v žep.

Pa ne okol govort !

Zame dela Valvoline DuraBlend čist OK.

Pe ne ga kupovat na petrolu... je 400-500SIT dražje kot v kaki avto prodajalni... v BTCju jih maš par v hali A. Mislim da je cena nekje 1100-1200SIT/liter. Polsintetična zadeva.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Da jih ni prav veliko v Slo vsaj predvidevam in da je že kar nekaj časa odkar jih ne prodajajo več. Kaj več o samem motorju ti bo moral pa kdo drug napisat. :idea:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdraulen ! :lol:

No sva že dva, ki gledava po 750 ccm. Prekleto majhna izbira kajneda ? :cry:

No o YZF 750....menda se motorček, kar lepo pelje, moči cca 128 konjev, vendar, kot pravijo naj bi....OLJE zloooooo papu. :wink: ..bi mogu kar en rezervn litr v nahrbtniku s seboj vozit. Bolj škatlast motor in težek, glede na sedanje hiper sport šestotke, mal ga je že čas povozu. Malo jih je...ker jih je že kr dost riknilo, so pa že v povprečju vsi zlo zlo zgonjeni.

YZF 750 v primerjavi s klaso 750, je pa nekje pri ZXR750R in ninja 7, vse skupaj je že zlo čas povozu, peljejo se dobro so pa vsi zlo težki. Težko se kosaš s kakšnimi R6-tkami itd. Od teh je še najboljša ninja 7. :wink:

No potem je pa suzuki. Starejši suzukiji ne odstopajo tok od povprečja od prejšnih omenjenih modelov klase 750.

Ampak razred zase 8) je suzuki GSX-750R letnik 2000+....to je pa vrhunski motor :shock: :D ..."OWN THE RACE TRACK" !! in po testih na osnovi nepredelanih mašin in navadnih gum......na dirkališču pomete z vso konkurenco, vključno z nekaterimi močnejšimi motorji.

Problem te klase je, dobrga motorja sploh dobit. Al so nenormalno zgonjeni, al pa so bli večkrat razsuti in jih sam še poliester in kit skupaj drži.

Tut modelov suzukija letnik 2000+, je ogromno šlo že po tleh. Cena novega suzukija Gsx-750r je pa nenormalno visoka...košta cca 2.6 mio sit. Sicer se tut ninja 7 še prodaja, ampak kot pravim jo je že čas povozu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdraulen ! :lol:

No sva že dva, ki gledava po 750 ccm. Prekleto majhna izbira kajneda ? :cry:

No o YZF 750....menda se motorček, kar lepo pelje, moči cca 128 konjev, vendar, kot pravijo naj bi....OLJE zloooooo papu. :wink: ..bi mogu kar en rezervn litr v nahrbtniku s seboj vozit. Bolj škatlast motor in težek, glede na sedanje hiper sport šestotke, mal ga je že čas povozu. Malo jih je...ker jih je že kr dost riknilo, so pa že v povprečju vsi zlo zlo zgonjeni.

YZF 750 v primerjavi s klaso 750, je pa nekje pri ZXR750R in ninja 7, vse skupaj je že zlo čas povozu, peljejo se dobro so pa vsi zlo težki. Težko se kosaš s kakšnimi R6-tkami itd. Od teh je še najboljša ninja 7. :wink:

No potem je pa suzuki. Starejši suzukiji ne odstopajo tok od povprečja od prejšnih omenjenih modelov klase 750.

Ampak razred zase 8) je suzuki GSX-750R letnik 2000+....to je pa vrhunski motor :shock: :D ..."OWN THE RACE TRACK" !! in po testih na osnovi nepredelanih mašin in navadnih gum......na dirkališču pomete z vso konkurenco, vključno z nekaterimi močnejšimi motorji.

Problem te klase je, dobrga motorja sploh dobit. Al so nenormalno zgonjeni, al pa so bli večkrat razsuti in jih sam še poliester in kit skupaj drži.

Tut modelov suzukija letnik 2000+, je ogromno šlo že po tleh. Cena novega suzukija Gsx-750r je pa nenormalno visoka...košta cca 2.6 mio sit. Sicer se tut ninja 7 še prodaja, ampak kot pravim jo je že čas povozu.

:?: :?: :?: :?:

Podabu sm napisat rabim neki za streetfighter zadevo od letnika 93 dalje pol ti bo mal bl jasno zakaj se gre. Rad bi pac mel motor k ma vsej 100 konjev pa deltabox rušt .......

:?: :?: :?: :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je kupu tak motor lani na gorenjski. Ker sem bil z njim pri nakupu sem mu ga odsvetoval, ker je kadil iz izpuha. Vseeno ga je kupil, vendar mora kar pošteno pazit na nivo olja v motorju. To zimo ga bom razdrl in ga popravil. Za letnik 94 je plačal 600000 sit. Je pa teh motorjev kar nekaj pri nas, samo se verjetno ne prodajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdraulen ! :lol:

No sva že dva, ki gledava po 750 ccm. Prekleto majhna izbira kajneda ? :cry:

No o YZF 750....menda se motorček, kar lepo pelje, moči cca 128 konjev, vendar, kot pravijo naj bi....OLJE zloooooo papu. :wink: ..bi mogu kar en rezervn litr v nahrbtniku s seboj vozit. Bolj škatlast motor in težek, glede na sedanje hiper sport šestotke, mal ga je že čas povozu. Malo jih je...ker jih je že kr dost riknilo, so pa že v povprečju vsi zlo zlo zgonjeni.

YZF 750 v primerjavi s klaso 750, je pa nekje pri ZXR750R in ninja 7, vse skupaj je že zlo čas povozu, peljejo se dobro so pa vsi zlo težki. Težko se kosaš s kakšnimi R6-tkami itd. Od teh je še najboljša ninja 7. :wink:

No potem je pa suzuki. Starejši suzukiji ne odstopajo tok od povprečja od prejšnih omenjenih modelov klase 750.

Ampak razred zase 8) je suzuki GSX-750R letnik 2000+....to je pa vrhunski motor :shock: :D ..."OWN THE RACE TRACK" !! in po testih na osnovi nepredelanih mašin in navadnih gum......na dirkališču pomete z vso konkurenco, vključno z nekaterimi močnejšimi motorji.

Problem te klase je, dobrga motorja sploh dobit. Al so nenormalno zgonjeni, al pa so bli večkrat razsuti in jih sam še poliester in kit skupaj drži.

Tut modelov suzukija letnik 2000+, je ogromno šlo že po tleh. Cena novega suzukija Gsx-750r je pa nenormalno visoka...košta cca 2.6 mio sit. Sicer se tut ninja 7 še prodaja, ampak kot pravim jo je že čas povozu.

:?: :?: :?: :?:

Podabu sm napisat rabim neki za streetfighter zadevo od letnika 93 dalje pol ti bo mal bl jasno zakaj se gre. Rad bi pac mel motor k ma vsej 100 konjev pa deltabox rušt .......

:?: :?: :?: :?: :?:

Če ti nobena napisana informacija ne koristi, potem :wink: .... je najenostavnejša funkcija, pritisni na knofek, na katerem piše IGNORE,....a da ga nimaš?...uuuuuu škoda, bogi..... :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mal denarja- mal muzke!

No, je pa bil ta motorček špica, ko je dalnega leta 1993 ugledu luč sveta. Imel je dober deltabox okvir, zmogliv motor in dober izgled. Je bil edini serijski motor s katerim se je dal na grobniku pelat 1min 40sek! 8) Kar se pa porabe olja tiče, ga nov (vsaj tja do 20.000km) ni pokuru nič. Sm bil lastnik takega motorja, tako da ti to lahko zatrdim iz lastnih izkušnj! Motor ki ima 50.000km, preživel 3-4 tišače, pa mislim da mu že pripada kakšen liter olja! :twisted: Se pa da to sicer dokaj poceni odpraviti; Zamenjaš batne obročke ali po potrebi še bate (0,50), potem maš pa mir, kar se olja tiče. Če že kupuješ star motor, bodi previdn, včasih se splača dat mal več za kakšen dobro ohranjen primerek! :wink:

Pa velik sreče 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ga je serviser odsvetoval !

Pravi 600 ali 1000 ta dva sta delala za 750 pa pravi da je ponesrečena sredina.

Ali so bile to izkušnje ali mnenje pa ne vem.

Jest sm takrat pol kr 600 kupu pa je blo moči kr dost (90-100 Hp)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za predelavo v streetfighterja se po moje zdi bolj primerna FZR1000,kot pa YZF 750,vsaj večina se odloča za to varjanto,al pa tud kakšna CBR900,sam te so mal dražje od Yamahe.Še najbolj popularni pa so Suzukiji GSX1100r,letniki okol91.sam boš težko pr nas kakšnga trofu! :!: :idea:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni bila predelava na motorju nevemkaj lahko stvar res samo poslabša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za predelavo v streetfighterja se po moje zdi bolj primerna FZR1000,kot pa YZF 750,vsaj večina se odloča za to varjanto,al pa tud kakšna CBR900,sam te so mal dražje od Yamahe.Še najbolj popularni pa so Suzukiji GSX1100r,letniki okol91.sam boš težko pr nas kakšnga trofu! :!:  :idea:

:shock:

...no GO

YZF 750

-daš nanjo motor od FZR 1000....paše k ata na mamo...če si pa totalen entuzijast lahko pa še menjlnik zamenjaš z 6 stopenjskim......pa maš osnovo za iber hudo zverino-tako zaizživljat, kar naj bi tud bil namen streetfighterjev...to kombinacijo so nemci zlo hitr pogruntal za dirkat u open-u... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

rr

Novinec

Član od: ponedeljek, 15.10.2001 14:59

Objav: 40

Objavljeno: 17 apr 2003 14:32 Zadeva: Yamaha YZF 750 - glavna gred

--------------------------------------------------------------------------------

prijatelj je lastnik Yamahe YZF 750, letnik 93

Pred kratkim je mašina postala "glasna"...

Ugotovil je - glavna gred (preveč obrabljena) in ležaji,.. ležaji niso problem, glavna gred pa je izredno drada in si je ne more trenutno privoščit....

POMOČ:

- ali ima kdo tako gred kje in je ne rabi - proda za normalen denar?

- ali ustreza katera gred od podobnega motorja kot npr. yzf 600,...?

- kako je s kromanjem take gredi (znan postopek za kamione) - kako se to obnese pri motorjih (hitro vrteče se mašine)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prijatelj je lastnik Yamahe YZF 750, letnik 93

Pred kratkim je mašina postala "glasna"...

Ugotovil je - glavna gred (preveč obrabljena) in ležaji,.. ležaji niso problem, glavna gred pa je izredno drada in si je ne more trenutno privoščit....

POMOČ:

- ali ima kdo tako gred kje in je ne rabi - proda za normalen denar?

- ali ustreza katera gred od podobnega motorja kot npr. yzf 600,...?

- kako je s kromanjem take gredi (znan postopek za kamione) - kako se to obnese pri motorjih (hitro vrteče se mašine)

Sem imel podoben problem pri kawasakiju... zmlelo ležaj pa fentalo glavno gred.

Sem čakal skoraj eno leto na ugodno ponudbo za glavno gred...dobil za tajkratnih 300DEM gred pa vse ojnice in ležaje. Z manj kot 2000 prevoženimi km.

OK, splača se počakat da dobi gred.

Kromanje se ne splača, ker je za manjše obodne hitrosti... kamion al pa avto mogoče še, motor se pa zavrti na svojih 12-15000 obratov. Je zasilna rešitev ampak več kot 5000km zadeva ne bo naredila. Ni vredno tega denarja.

Naj poizkusi dobit kje kakšno gred od kakšne razbite. Pa bodite pozorni na ležaje, morjo bit pravi tip za to gred. Imajo barvne oznake.

Pa obvezno menjat oljno pumpo. Zato se je pa izrabila. Gred namreč. Če je spraskana gred, potem je sigurno tudi pumpa za olje, in nima več zadostnega pritiska, tudi če lučka za pritisk olja ne sveti pri delujočem motorju.

Za več info sem dosegljiv na email.

Za dele naj proba dobit Primoža iz črnuč, ampak ne vem kolk je kej poceni.

Boljša varianta je trgovina Permoto iz celovca. Je naslov na internetu, če ne drugje pa na strani mc horny and the bees. Fino je če imaš koga zraven ki zna nemško. Pa kar reci za poceni rabljeno zadevo. Samo da je še dobra.

Sicer pa odpadi po italiji... kar komplet mašino, sej so poceni.

Kar se pa tiče kompatibilnosti z drugimi modeli... morajo imeti bati isti hod, če nimajo, pozabi. Pa tudi če imajo, preveri še na kakšnem mikrofilmu.

Vprašaj še v delta team v krškem. Sej so fejst fantje pa bojo probal kej pomagat, vsaj z nasvetom. Tam te pridejo novi ležaji za glavno gred cca 25kSIT, za ojnice pa cca 20kSIT. Ampak najprej naj dobi gred.

Cena gredi za kawasakija GPZ 600R je bila cca 1200 DEM.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Zanima me, ali mogoče ve kdo, kakšna je količina olja v vilicah omenjenega motorja. in kakšne viskoznosti...

ali pa kar kakšno delavniško knjigo.. na NETu ne najdem nič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Za moje potrebe je to cisto zadovoljiv motorcek(originalen brez predelav). Imam pa drugacen problem rad bi dobil zadnji konec (rit) od tega motorja, vendar se je to izkazalo za vecji problem kot sem mislil da bo. Odlocil sem se da bi jo predelal vendar bi rad original obdrzal. Nosilce zadka bi rad malo porezal, povaril, dodal novo zadnjo luc, drugacen nosilec tablic, malo porezal plastike, prekrivil, navaril...

Tako da ce ima kdo kaksno idejo kako bi se dokopal do potrebnih kosov bi bil zelo hvalezen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nima ta motor nekaj drugačnega vbrizga, vžiga ali kakrkoli že... če se ne motim je ob kontaktu slišati nek rezek zvok.... mogoče se pa motim....

morda ve kdo kaj naj bi bilo to.... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!