Skoči na vsebino

Yamaha YZF 750


kovcek

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

sem lastnik yamahe yzf 750 in me zanima zamenjava izpusne cevi, ali je obvezna odstranitev exup venila oziroma me zanima kako on sploh deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem lastnik yamahe yzf 750 in me zanima zamenjava izpusne cevi, ali je obvezna odstranitev exup venila oziroma me zanima kako on sploh deluje.

Odstranitev Ex-up ventila/lopute ni nujna, ponavadi se ga pusti in zamenjaš cev in dušilec(slip-on), če boš menjal tudi krivine gre stran.

Ex-up je loputa, ki se postopoma glede na dodajanje gasa odpira.So štiri odprtine, ki so v prostem teku motorja min. odprte, pri max gasu pa max odprte.Služijo, da motor bolj enakomerno ''vleče'' !

To je na kratko in na hitro!

LP

Popravljeno . Popravil MK-R1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem lastnik yamahe yzf 750 in me zanima zamenjava izpusne cevi, ali je obvezna odstranitev exup venila oziroma me zanima kako on sploh deluje.

Odstranitev exup ventila ni priporočljiva, saj izgubiš veliko navora v spodnjem območju obratov. To se da delno popravit z mučnim probavanjem diz, amapk ni nikol tako dobro kot z exup ventilom.

Exup ventil je polkrožna loputa, na mestu kjer se vse 4 cevi združijo v eno.

Odpira ga servomotor preko zajl, kontrolira ga pa računalnik, glede na število obratov.

Če se ti gre samo za zvok, pol daš lahko gor en slip-on lonec, pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zimski čas je čas, katerega namenimo motoristi tudi svojemu najboljšemu prijatelju - motorju! Jaz sem ga namenu kar precej, namreč obnovil sem motor Yamahe YZF 750, ker je prekomerno pila olje.

Najprej je bilo potrebno pripravit ženo (dvom, ali motor prodati, ali se lotit tega posega). In valda po enotedenskem pregovarjanju mi je odobrila sredstva za začetek del... hehee

najprej bistvo: poraba olja je presegala meje normale 1,2l/1000km

po mnenju znancev in mehanikov naj bi bil to kar "normalen" :slap: pojav pri teh motorjih, ker je original toleranca med batom in cilindrom 0,08. Torej že u štartu prevelika, in po nekaj 10.000km je začel motor pit olje. Odločil sem se za obnovo motorja.

že takoj se je postavlo vprašanje, kaj nardit: zamenjam samo bate in pustim orig. mero cilindrov, ali grem v prvo brušenje. po temeljitih meritvah sem odkril ogromna odstopanja in ovalnosti valjev (ovalnost 0,06), torej edina rešitev je bila prvo brušenje. po pregledu batov, se je še izkazalo,da so trije počeni.

nabavil sem nove bate z nadmero in dal blok brusit mojstru v Lesno brdo, pri Vrhniki. Po nasvetu znanca, smo izbrali toleranco med batom in cilindrom 0,05.

sledila je faza sestavljanja in kasneje najzahtevnejše.. zagon...

Motor je vžgal s prve, in že po zvoku imam občutek da lepše teče, kaj več pa še ne morem napisat, ker je vse skupaj v fazi ulavfavanja, do zdej sem prevozu 25km :yea1:

med časom obnove agregata, sem se posvetil še vzmetenju in sem obnovil zadnji blažilec in vilice spredaj.

torej, legenda je ponovno oživljena...!

post-9759-1137182970_thumb.jpg

post-9759-1139527410_thumb.jpg

post-9759-1139527420_thumb.jpg

post-9759-1139527434_thumb.jpg

post-9759-1139527443_thumb.jpg

post-9759-1139527452_thumb.jpg

post-9759-1139527462_thumb.jpg

post-9759-1139527472_thumb.jpg

post-9759-1139527484_thumb.jpg

post-9759-1139527496_thumb.jpg

post-9759-1139527573_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bordon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, dobr si tole zastavu :)

Kaj pa ventile, sedeže pa vodila ventilov, verigo odmične pa ležajne blazinice, si tut kej menjal?

Pa kako to misliš da so bili trije bati počeni? :blink: A na srajčki a na sorniku? Dej še kakšno fotko :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se ne bodo razni demokrati in svobodogovorniki drli: "reklama". :P :naughty:

zaradi mene lahko tudi javno napise; no skin off my back.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glava je bila v celoti razstavljena, sedeže smo malce pobrusli, in skupaj z ventili spulirali.. vodila so bila še dobra. očistli smo kanale in zamenjali teflone.. sledila je kontrola in nastavitev zračnosti.. po meritvah so bili povsem na menji. Verjetno če ne bi nastavli, bi jih prežgalo.

amortizer sem obnovil v delavnici "amortizer" link stalo me je 15.000 SIT, upam da ne zveni kot reklama, kajti dobra roba se sama hvali... .)

kako zgleda eden od treh počenih batov :?

post-9759-1139596109_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bordon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

glava je bila v celoti razstavljena, sedeže smo malce pobrusli, in skupaj z ventili spulirali.. vodila so bila še dobra. očistli smo kanale in zamenjali teflone.. sledila je kontrola in nastavitev zračnosti.. po meritvah so bili povsem na menji. Verjetno če ne bi nastavli, bi jih prežgalo.

Kakšni so bili stroški posega in dela?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cez zimo sem motor razstavil ter ga dal prebarvat. Ko sem ga zlozil skupaj sem opazil da pusca gorivo pod rezerjarjem in to med rezervarjem ter bencinsko crpalko. Tesnilo je kovinsko z malo gume ob vogalih. guma ni videti ne preperela ne poskodovana. Kaj svetujete zamenjavo ali obstaja kaksna druga resitev.

Razmisljal sem ce bi mogoce dal tesnilo v toplo voda ce bi se morda gumica ogrela in bi potem mogoce lepse nalegala. Hvala za morebitne odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko je meni znano,tudi lastnik ,ki je imel pre mano ,kojoje prebarval,je uzel to tesnilo dol mu je potem puščalo,pa jeprobal tudi segret ni ni pomagalo nič dokler ni zamenjal tesnila.po mojem je najbolje zamenjat tesnilo,pa boš imel mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:hmm: Bordon, ste poiskali vzrok za nastale poškodbe treh batov agregata???

Največji razlog za razpoke ali počen bat je pregrevanje motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bordon, ste poiskali vzrok za nastale poškodbe treh batov agregata???

prvi lastnik tega motorja, ga je precej vozu na Grobnik in verjetno ga je fajn žgal.. tudi na mrzlo..

:cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se morda katermu sanja, zakaj v evropi ni za dobiti novih yzf 750 oz. R7 ?! :unsure:

'Merikanci, Japonci in meni se zdi, da tudi Avstralci, jih pa vozijo?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej jih ne delajo več :P

Videl pa sm eno lepo rabljeno r7 v italjanskem motosupermarket-u. Cena: 19000 eur O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se morda katermu sanja, zakaj v evropi ni za dobiti novih yzf 750 oz. R7

YZF-R7 OW-O2 se je prodajala v evropi, ampak ta motor je bil namenjen izključno za superbike...

oz. pravilo v superbike je tako, da mora bit motor v prosti prodaji kot serijski izdelek. Ker pa je bila R7 narejena izključno za superbike, so morali narediti omejeno serijo, da so izpoljnevali pogoje...

tako nekako..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A takole je ta štorija. Zanimivo. Nisem vedel.

Bi pa jih lahko delali vzporedno z R6, če so jo že imeli na 'traku'!! :xx:

Predvidevam, da se je prodajala samo v Nemčiji, Angliji, ali? :blush:

je pa seksi... :wub:

IPB Image

Popravljeno . Popravil krava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!