simonsi Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 bencinska pumpa, ali pa resetiranje exup ventila
SimonL Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 sem lastnik yamahe yzf 750 in me zanima zamenjava izpusne cevi, ali je obvezna odstranitev exup venila oziroma me zanima kako on sploh deluje.
MK-R1 Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 (popravljeno) sem lastnik yamahe yzf 750 in me zanima zamenjava izpusne cevi, ali je obvezna odstranitev exup venila oziroma me zanima kako on sploh deluje. Odstranitev Ex-up ventila/lopute ni nujna, ponavadi se ga pusti in zamenjaš cev in dušilec(slip-on), če boš menjal tudi krivine gre stran. Ex-up je loputa, ki se postopoma glede na dodajanje gasa odpira.So štiri odprtine, ki so v prostem teku motorja min. odprte, pri max gasu pa max odprte.Služijo, da motor bolj enakomerno ''vleče'' ! To je na kratko in na hitro! LP Popravljeno Februar 1, 2006. Popravil MK-R1
simonsi Objavljeno Februar 3, 2006 Opozori Objavljeno Februar 3, 2006 sem lastnik yamahe yzf 750 in me zanima zamenjava izpusne cevi, ali je obvezna odstranitev exup venila oziroma me zanima kako on sploh deluje. Odstranitev exup ventila ni priporočljiva, saj izgubiš veliko navora v spodnjem območju obratov. To se da delno popravit z mučnim probavanjem diz, amapk ni nikol tako dobro kot z exup ventilom. Exup ventil je polkrožna loputa, na mestu kjer se vse 4 cevi združijo v eno. Odpira ga servomotor preko zajl, kontrolira ga pa računalnik, glede na število obratov. Če se ti gre samo za zvok, pol daš lahko gor en slip-on lonec, pa je.
bordon Objavljeno Februar 9, 2006 Opozori Objavljeno Februar 9, 2006 (popravljeno) Zimski čas je čas, katerega namenimo motoristi tudi svojemu najboljšemu prijatelju - motorju! Jaz sem ga namenu kar precej, namreč obnovil sem motor Yamahe YZF 750, ker je prekomerno pila olje. Najprej je bilo potrebno pripravit ženo (dvom, ali motor prodati, ali se lotit tega posega). In valda po enotedenskem pregovarjanju mi je odobrila sredstva za začetek del... hehee najprej bistvo: poraba olja je presegala meje normale 1,2l/1000km po mnenju znancev in mehanikov naj bi bil to kar "normalen" :slap: pojav pri teh motorjih, ker je original toleranca med batom in cilindrom 0,08. Torej že u štartu prevelika, in po nekaj 10.000km je začel motor pit olje. Odločil sem se za obnovo motorja. že takoj se je postavlo vprašanje, kaj nardit: zamenjam samo bate in pustim orig. mero cilindrov, ali grem v prvo brušenje. po temeljitih meritvah sem odkril ogromna odstopanja in ovalnosti valjev (ovalnost 0,06), torej edina rešitev je bila prvo brušenje. po pregledu batov, se je še izkazalo,da so trije počeni. nabavil sem nove bate z nadmero in dal blok brusit mojstru v Lesno brdo, pri Vrhniki. Po nasvetu znanca, smo izbrali toleranco med batom in cilindrom 0,05. sledila je faza sestavljanja in kasneje najzahtevnejše.. zagon... Motor je vžgal s prve, in že po zvoku imam občutek da lepše teče, kaj več pa še ne morem napisat, ker je vse skupaj v fazi ulavfavanja, do zdej sem prevozu 25km :yea1: med časom obnove agregata, sem se posvetil še vzmetenju in sem obnovil zadnji blažilec in vilice spredaj. torej, legenda je ponovno oživljena...! Popravljeno Februar 9, 2006. Popravil bordon
simonsi Objavljeno Februar 10, 2006 Opozori Objavljeno Februar 10, 2006 U, dobr si tole zastavu :) Kaj pa ventile, sedeže pa vodila ventilov, verigo odmične pa ležajne blazinice, si tut kej menjal? Pa kako to misliš da so bili trije bati počeni? :blink: A na srajčki a na sorniku? Dej še kakšno fotko :)
SimonL Objavljeno Februar 10, 2006 Opozori Objavljeno Februar 10, 2006 cedno :OK: za nasljedno zimo ti priporocam mojga. kaksen je bil strosek tega podviga.
Ice Objavljeno Februar 10, 2006 Opozori Objavljeno Februar 10, 2006 prosil bi za okvirne cene delov in del opravljenih -> PM. hvala.
premza Objavljeno Februar 10, 2006 Opozori Objavljeno Februar 10, 2006 Zakaj na PM? :blink: Nas tud zanima. Predvsem kdo in za koliku mu je obnavljal amortizer... :hmm:
Ice Objavljeno Februar 10, 2006 Opozori Objavljeno Februar 10, 2006 da se ne bodo razni demokrati in svobodogovorniki drli: "reklama". :P :naughty: zaradi mene lahko tudi javno napise; no skin off my back.
bordon Objavljeno Februar 10, 2006 Opozori Objavljeno Februar 10, 2006 (popravljeno) glava je bila v celoti razstavljena, sedeže smo malce pobrusli, in skupaj z ventili spulirali.. vodila so bila še dobra. očistli smo kanale in zamenjali teflone.. sledila je kontrola in nastavitev zračnosti.. po meritvah so bili povsem na menji. Verjetno če ne bi nastavli, bi jih prežgalo. amortizer sem obnovil v delavnici "amortizer" link stalo me je 15.000 SIT, upam da ne zveni kot reklama, kajti dobra roba se sama hvali... .) kako zgleda eden od treh počenih batov :? Popravljeno Februar 10, 2006. Popravil bordon
bordon Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 se mogoče komu sanja, kako zgledajo originalne nastavitve vzmetenja omenjenega motorja
SiR Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 glava je bila v celoti razstavljena, sedeže smo malce pobrusli, in skupaj z ventili spulirali.. vodila so bila še dobra. očistli smo kanale in zamenjali teflone.. sledila je kontrola in nastavitev zračnosti.. po meritvah so bili povsem na menji. Verjetno če ne bi nastavli, bi jih prežgalo. Kakšni so bili stroški posega in dela?
bordon Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 s tem, da sem delalskoraj use sam me je kompletna generalna stala cira 180 000 tolarjev.
SimonL Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Cez zimo sem motor razstavil ter ga dal prebarvat. Ko sem ga zlozil skupaj sem opazil da pusca gorivo pod rezerjarjem in to med rezervarjem ter bencinsko crpalko. Tesnilo je kovinsko z malo gume ob vogalih. guma ni videti ne preperela ne poskodovana. Kaj svetujete zamenjavo ali obstaja kaksna druga resitev. Razmisljal sem ce bi mogoce dal tesnilo v toplo voda ce bi se morda gumica ogrela in bi potem mogoce lepse nalegala. Hvala za morebitne odgovore.
bordon Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 koliko je meni znano,tudi lastnik ,ki je imel pre mano ,kojoje prebarval,je uzel to tesnilo dol mu je potem puščalo,pa jeprobal tudi segret ni ni pomagalo nič dokler ni zamenjal tesnila.po mojem je najbolje zamenjat tesnilo,pa boš imel mir.
SimonL Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 Zanima me kako je z blazilnikom krmila za tale motor.
šokac Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 :hmm: Bordon, ste poiskali vzrok za nastale poškodbe treh batov agregata??? Največji razlog za razpoke ali počen bat je pregrevanje motorja.
bordon Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 Bordon, ste poiskali vzrok za nastale poškodbe treh batov agregata??? prvi lastnik tega motorja, ga je precej vozu na Grobnik in verjetno ga je fajn žgal.. tudi na mrzlo.. :cry:
krava Objavljeno Marec 18, 2006 Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 Se morda katermu sanja, zakaj v evropi ni za dobiti novih yzf 750 oz. R7 ?! :unsure: 'Merikanci, Japonci in meni se zdi, da tudi Avstralci, jih pa vozijo?!
RHonda Objavljeno Marec 18, 2006 Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 Sej jih ne delajo več :P Videl pa sm eno lepo rabljeno r7 v italjanskem motosupermarket-u. Cena: 19000 eur O:-)
bordon Objavljeno Marec 18, 2006 Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 Se morda katermu sanja, zakaj v evropi ni za dobiti novih yzf 750 oz. R7 YZF-R7 OW-O2 se je prodajala v evropi, ampak ta motor je bil namenjen izključno za superbike... oz. pravilo v superbike je tako, da mora bit motor v prosti prodaji kot serijski izdelek. Ker pa je bila R7 narejena izključno za superbike, so morali narediti omejeno serijo, da so izpoljnevali pogoje... tako nekako..
krava Objavljeno Marec 18, 2006 Opozori Objavljeno Marec 18, 2006 (popravljeno) A takole je ta štorija. Zanimivo. Nisem vedel. Bi pa jih lahko delali vzporedno z R6, če so jo že imeli na 'traku'!! :xx: Predvidevam, da se je prodajala samo v Nemčiji, Angliji, ali? :blush: je pa seksi... :wub: Popravljeno Marec 18, 2006. Popravil krava
bordon Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 odloču sem se da jo bom prodal... če koga zanima naj pokliče na 041 249897
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se