Skoči na vsebino

Kawasaki GPX 600 R


stanko

Priporočene objave

Stanko, kako moraš kupovati, če pa ne veš kaj! Jaz ti rade volje kej prodam, sam oglasi se, na tak način se bova hitro kej zmenila!

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Pobrskaj po Arhivu na www.motorradonline.de

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi mogoče strom kaj vedel povedat na to temo...

Ja,ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Bi mogoče strom kaj vedel povedat na to temo...

Ja,ja...

mislis? ma neeeeee.........

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Daj no, Strom,povej kaj,si ga pa ja imel.

Nope... GPZ 600R

gpx ma cevast geštel (bolj bruh kot ne), malce bolj napiljeno mašino (mislim da za 10KM), več žre, manjši kestl, malo ožji je, mislim da nima cagra za benz, nisem pa ziher.

Dobr je to, da je še dosti delov... poceni seveda. Večinoma italija pa nemčija.

Če je mašina OK, zamenjaj olje, hladilno tekočino, filtre pa bremzolje.

Sicer se pa pelje bolje od konkurentov tistega časa (ne vem zakaj nima deltabox geštela), ima avds (če še dela), potrošni material je poceni,...

Bodimo pošteni, gpz al pa gpx nimata šans proti kakšni novejši CBR, YZF al pa ZX6R zadevi.

Pazi da dol ne padeš pa da mašine ne raznese (ergo filtri pa oljčki).

Redno (sploh pa poleti) preverjaj stanje hladilne tekočine. Pa ne pozabit ketne mazat.

Kej več najdeš na

http://www.umgweb.com/0kgpzz.htm

Krajši opis na UMG je:

KAWA GPX600

87-90; 94 on, 592cc w/c DOHC four

85hp 140mph 45mpg

Reasonably fast four that has a tuned up engine out of the GPZ600, somewhat twitchy front end when the tyres wear down to 2mm and similar problems to the GPZ at high miles. Reintroduced in ’94 as a cheap way into the speed game but looks dated. Some did the DR blues, engines exploded at 60,000 miles.

Pa še GPZ:

1985-90, 592cc w/c DOHC four,

70hp 130mph 50mpg 440lb

Outclassed by modern 600 fours but still a useful device. The frame bends rather too easily in crashes and the motor begins to give trouble after 60k, with knackered cams, shot camchain and melting pistons. Quick rot exhaust, Uni-track linkages, suspension, calipers, ignition units and speedo’s. Can go off very quickly.

Iz lastnih GPZ izkušenj: Nima še 60kmilj (100kkm), odmične gredi (cams) zgledajo OK, ketnca je pač za menjat kot pri vseh kawasakijih... na 20-40kkm, bati pa cilindri tudi še OK. (pri 56kkm)

Malce so pa tud zeznli. GPZ nima več uni-track fedra. Zavorne čeljusti (calipers) so OK, mogoče treba zamenjat kdaj pa kdaj gumice (se dobi pri TC-motoshop). Izpuh ni kej presenetljivega, tolk zanič pa spet ne. Moj 1985 ima še originalnega. Brzinomer dela. Elektronika bila zamenjana. (Ane, Gregs?)

Geštel bi bil vseeno lahko malce boljši. Geometrija je pa sicer super. Aja, pa 75KM (55kw) ima, ne 70.

Skratka, GPX se solidno pelje, samo menjaj tekočince. Če bo laufala jo boš lahko prodal za isti denar kot si jo kupil (200-300kSIT).

Stanko, upam da me nisi ti klical enkrat sredi noči (7-11 am) zaradi oglasa... če pa si, pa rajši ne povedat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skor pozabu... ko/če ga boš peljal na servis, naj ti naštelajo ventile pa frgazarje. Pa izmerijo pritisk olja. Oljna pumpa ni glih neki, če te pa zanima, kako izgleda slaba, sem jo še spravil. Če gre oljna pumpa zariba ležaj, pol pa v italijo po drugo mašino, če nimaš sreče.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Skor pozabu... ko/če ga boš peljal na servis, naj ti naštelajo ventile pa frgazarje. Pa izmerijo pritisk olja. Oljna pumpa ni glih neki, če te pa zanima, kako izgleda slaba, sem jo še spravil. Če gre oljna pumpa zariba ležaj, pol pa v italijo po drugo mašino, če nimaš sreče.

LP

Zahvaljujem se ti za izčrpno poročilo. In NE nisem te jaz klical. Saj niti ne vem, kdaj in kako, če pa si prodajal motor pa misliš, da sem te zato klical, je odgovor ravno tako NE, kajti jaz sem moj motor kupil tako: videl oglas, poklical, šel gledat, izprobal in kupil. Sem pač zaletal

Stanko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:(ne vem zakaj nima deltabox geštela) Deltabox okvirji so Yamahina zadeva.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:(ne vem zakaj nima deltabox geštela) Deltabox okvirji so Yamahina zadeva.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

seveda, ko so pa od gepezeja skopiral

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem mnenja,da je GPZ imel deltabox pred Yamaho...Mogoče se motim, ampak to je že tako daleč nazaj, da ima spomin rahlo meglo...

Ni važno kake barve je-samo da je črn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno pa je, da so pri yamahi prvi uporabili ta izraz...

Čist vseeno pa je, ker geštel je, če ni vremena...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

deltabox je cisto yamahino izrazoslovje in ime za njihov Al-okvir (FZR-serija).kaj in ce je imel kawa kaj prej.....deltabox sigurno ne.to ime in nacin izdelovanja okvirja je copyright yamaha.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem napisal,da je to toliko nazaj, da se ne spomnim več točno.Je pa GPZ imel alu okvir in to je bil prvi motor za katerega sem izvedel,da ima okvir iz aluminija.Je pa možno,da je bil kateri še prej.

Ni važno kake barve je-samo da je črn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: GPZ okvir ni alu.

Kako češ pa pol rečt ne-cevastmu geštelu pa zgleda deltabox?

If it looks like deltabox, fells like deltabox, smells like deltabox, tastes like deltabox... is it a chicken?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha,ni iz aluminija...Sem že siv,tako se posipam s pepelom.Pač nisem najbolj doma na tem področju.Zdaj že vem,da ni iz alu.

Ni važno kake barve je-samo da je črn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Deltabox okvir je Yamahina iznajdba in sicer del koncepta genesis. Razlika na oko pa je predvsem v tem, da je agregat ni samo vpet na okvir, temveč je del okvirja. GPZ ima pod agregatom cevi, katere so namescene oz: privijacene med vpetjem prednjimi in zadnjimi nihajkami.Te cevi dajejo trdnost/togost/etc.

Ne bi kaksnih jakih tehnikalij tukaj razvijal, Če koga zanimajo detajli, si lahko na net-u vse poisce sam.

Je pa res da je GPZ-jev okvir neka predhodnica deltabox-a...

Pa brez hude krvi...beri...stepanja istega posta n-krat.

-------------------------

Živim, da težim ! ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Malo iz ozadja sm izbrskal to temo tko d ne bom odpiral nove-bolše tko ne Ice ;)

A ma kdo USERS MANUALE za ta motor-KAWASAKI GPX 600 letnik '88???

No če se najde kdo pa prosim naj me po PM-a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

pozdrav vsem..a se kermu slučajno sanja kako se nastavi zadnij feder na GPX600 letnik 86...zanima me kolk ga je treba 'napihnt' pa če se da kj nastavlat trdoto..povrat in take stvari...hvala za odgovor

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

ali ima mogoče kdo od vas kakšne izkušnje z omenjenim modelom. ekdo mi ga ponuja za cca 500.000sit. Motor naj bi imel 32.000km in v dobrem stanju. Sam nimam preveč izkušenj z motorji in bi bil to moj prvi motor. Za vse uporabne informacije bi vam bil zelo izkušen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!